Je tu člověk, svázaný, bez možnosti sebemenšího pohybu. Za ním vysoká zeď z cihel, se stínem jeho nebohé postavy. Ale ani silný vítr, odnášející hrst listí směrem na východ, není to, co by vás - člověka, jenž je nad tím vším a zároveň jediného přítomného tvora, který drží střelnou zbraň - dokázalo vyrušit.
Velice krátká úvaha od Jesse Venbruxe používá ten nejzřetelnější a nejhráčtější fenomén jako hlavní vyjadřovací složku. Ač jde o nápad celkem triviální, mezi komunitou nezávislých hráčů vzbudil vcelku silný ohlas.
Execution je pěkná hra, s velkou nadsázkou se dá označit jako simulátor popravčího :)
Na hráče čeká volba mezi 2 možnostmi (dál už nebudu k "ději" nic prozrazovat). Prostředí je minimalistické, ale co mě potěšilo je to, že se občas obrazovkou proletí ten známý chuchvalec z pouštních rostlin (ve filmech to často evokuje oblast, kde je prostě prázdno, jen tam občas fouká vítr), ten bych někdy konečně rád viděl i naživo. Naproti tomu popravu mi stačí vidět jen v PC.
Hra má dva konce, ovšem pokud chce hráč znát druhý má smůlu, po dohrání jste pouze informování o vašem dobrém/špatném rozhodnutí a to je vše, hrát už hru nejde. (To se dá vyřešit opětovnou "instalací").
No někdy si hru zkuste, zabere méně času, než tenhle komentář :)
Na hráče čeká volba mezi 2 možnostmi (dál už nebudu k "ději" nic prozrazovat). Prostředí je minimalistické, ale co mě potěšilo je to, že se občas obrazovkou proletí ten známý chuchvalec z pouštních rostlin (ve filmech to často evokuje oblast, kde je prostě prázdno, jen tam občas fouká vítr), ten bych někdy konečně rád viděl i naživo. Naproti tomu popravu mi stačí vidět jen v PC.
Hra má dva konce, ovšem pokud chce hráč znát druhý má smůlu, po dohrání jste pouze informování o vašem dobrém/špatném rozhodnutí a to je vše, hrát už hru nejde. (To se dá vyřešit opětovnou "instalací").
No někdy si hru zkuste, zabere méně času, než tenhle komentář :)
Pro: morální dilema, chuchvalec
Proti: herní doba