Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tainaru (05.04.2023 16:18): Inu, před deseti lety to bylo trochu jiné, než teď. To se VN hry v ENG skoro nevydávaly a vlastně je držela nad vodou jen fanouškovská scéna. Dnes je to skoro obráceně a vychází jich mraky, často docela odpadní záležitosti.

To je nějaký měsíc reakcí na mé deset let staré příspěvky, už jsi druhý :)
@Drolin (24.09.2018 19:58): Tak to tady děláš možná ty, že schválně hodnotíš hry bez toho, aby jsi je vůbec hrál. Ostatně mínus za komentář jsi mi dal hned po 8 vteřinách od jeho zveřejnění, takže jsi ho vůbec ani nečetl. Pokud máš pořád zapotřebí na mě veřejně útočit, tak se to nejdřív nauč dělat tak, aby jsi se u toho sám neztrapnil.
@Solidor (11.02.2015 06:14): Sharin se mi dříve nepodařilo spustit, a G-senjou mám tak nějak rozehráno od roku 2013, ovšem charaktery mě odrazují a do hry se nemůžu (i přes výborný nápad s vážnou hudbou) dostat.

Další velká a dlouhá vizuální novela, a podobně jako u Umineko i přes trochu rozvleklejší části, na konci velmi odměňující titul. Nevím, zda šlo o nejlepší příběh (asi ne :) v rámci média, ale pozoruhodný jistě byl.
@Drolin (06.02.2015 14:06): U Higurashi bych počkal na novou Steam verzi.

Každá z cest dodá nějakou informaci potřebnou k pochopení děje, ale ano, Sora je nejméně zajímavá.

Po dosažení čtyř "good" konců se odemknou nové volby, které na True nasměřují.
@Solidor (06.02.2015 13:54): Nezapomínám :). Nicméně po Ever 17 bude mít přednost Danganronpa a rád bych pohnul více s Higurashi - ale to je minimálně na pár měsíců.

K "True" se snad dostanu brzy, dokončuji linku s Tsugami a Sora vypadá nejméně zajímavě z linek, tak budu asi více přeskakovat. A k poslednímu konci mě po dokončení předchozích čtyř hra nasměřuje?
@Solidor (06.02.2015 13:29): No jsem zvědavý - na 90% to ale zatím necítím :). Tolik jsem si charaktery neoblíbil.

Ovšem 999 se zařazuje hodně vysoko v prioritách, a kvůli Virtue's Last Reward začínám čekat na emulátor 3DS (k tomu se ovšem dostanu tak za pár let nejblíže :).
Teprve u třetího průchodu si všímám podpory gamepadu, což je hned lepší než klávesnice :).
Rozhovor s Kotarem Uchikoshim na IGN. Je hodně smutné, že nepadla ani zmínka o jeho nejznámějším (a údajně i nejlepším) díle.
Celkem zajímavý článek o přednášce Kotara Uchikoshiho (scénárista Ever17, Remember11, 999 a Virtue’s Last Reward) pojednávající nejen o VN, ale trochu i budoucnosti adventur celkově.