Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (25.01.2022 11:09): Aj Sekiro ti prišlo tak casual, že si ho radšej poriadne nehral? :) Mne teda príde celkom na facepalm, že hráč, ktorá souls sériu hráva v broken Havel armore, aby to bol schopný prežiť, lebo nemá reflexy na to, aby to hral normálne, hovorí niečo o casualovosti. To, že máš horšie reflexy, by samozrejme vôbec nevadilo, keby si prejavoval aj adekvátnu sebareflexiu, pán casual.
@Charllize (25.01.2022 10:32): Však jo. Plus to navíc vypadá na pořádnou dávku znovuhratelnosti - buildy, skryté lokace a jiná tajemství. Já tam těch 100h dám. Proto jsem rád, že neprohlašují, že 100h zabere hlavní linka.

Já jsem vyzobávač. :D
@montana (09.11.2021 20:11): Taky si myslím a strašně mě to nasralo :D Nedokážu popsat svoje pocity, když vidím někoho kdo dostal kód na twitteru ptát se kde se nastavuje obtížnost.... Já bych dával kódy za splnění SL1 runu alespoň v DS3, kdo to nedá si může klidně počkat do února a mezitím trénovat :D Přijde mi že každej hraje, jen já ne.
No.. YT už je zaplaven gameplayem. Neodolal jsem a něco málo proklikal u Vaatiho a i když jsem viděl jen cca 3 sekundy a pak to hned zavřel, modlím se ať vydržím se na to už nedívat. Pár věcí se mi tam hodně líbilo a vadí mi, že jsem to už viděl.

Hype intensifies!!
Tak už by měli začít chodit maily s pozvánkama na CNT v Evropě. Měl někdo kliku? Resp. někdo, kdo se přihlásil v první asi minutě po oznámení... ? :)
@SilentWolf (04.11.2021 20:53): Já mám radši obsah navic který se odemkne po dohrání hry než ng+. Je to dobre i na to když dojde motivace hru dohrát do konce.

Explorace by mohla být parádní, obvzlast bez ukazatelů a dalšího map bordelu.
@Charllize (04.11.2021 20:45): no hlavně ta mapa na 99% není kompletní, jdou tam vidět "pergameny" s asi názvy lokací a většina z nich je stále v "mlze". Na tenhle exploring se těším úplně neskutečně. Ještě jak tam mluvili třeba o tom, že dungeony mají více vstupů atd..

A hlavně by mohli udělat zas funkční NG+ (třeba unikátní bosse a loot pro NG+ jak tomu bylo v Dark Souls 2) a byl bych fakt spokojený.
I ta mapa je krásná, a působí to celkem rozlehle.
Ten styl je bozi, kvalitu grafiky neřeším, přijde mi ze je proste v pohodě.
Heh, uvidíme jestli From dokáže zábavný open world bez otaznicku a dalších typických věci pro tenhle typ světa které už většině lidi lezou krkem.
Aby zas všichni měli pak co napodobovat. By se pak říkalo, víte máme ve své hře vážně skvělý open world, něco jako v Elden Ring. Jako se často používá ze nějaká hra je těžká jak DS, má soubojak jak DS a podobne. 
V únoru další milník herní zábavy, možná :)
Ale jo, teď jsem to tedy ještě zkoukl ve 4K na TV (předtím na telefonu, protože v práci youtube v restricted mode..) a jsou tam i momenty, kdy to vypadá skvěle. A láká mě to teď i díky tomu open worldu o dost víc než DS3/Sekiro, které jsem přeskočil. Ještě by to chtělo aby můj protag nebyl zas němej dement a byl bych spokojen :)
Já mám teorii, že trochu jednodušší grafika by mohla být k plusu, kdyby se hra zabývala nějakými kataklysmickými událostmi. Protože elden ring má být nějaký "vzor" zákonitostí, nebo něco takového. A dojde k jeho roztříštění. Takže finger crossed že by tam mohlo docházet k proměnám lokací. Ať už zaplavení, roztříštění, prolnutí atd..

Ale to si zas asi vše idealizuju a nakonec to bude docela suché. :-D
Já teda nevím, co se vám nezdá na grafice, ale mně to přijde dost hezké. Jasně, uplně krásné detaily jako třeba Witcher 3 to nemá a kvalit Final Fantasy to nedosahuje už vůbec, ale ta stylizace je dobrá, tvoří to super atmosféru, takže ve výsledku super za mě. Hrát to teda nebudu tho, pokud mi recenzenti neřeknou, že to zvládne i běžný casual. :)
@SilentWolf (04.11.2021 16:13): Budeš mít krmivo pro PS5 :)

Ja bych ani nějakou velkou změnu konceptu nechtěl, koneckoncu ta nehynouci sláva From je proto ze se drží toho co jim jde nejlíp. A Elden určitě nějaký ten krok vpřed je, v rámci toho co dělají. Teď jen aby to nakonec nebyla kravina, ale nevypadá .
Ale pořad si přeju aby se jednou vrátily ke Kings Fieldu :)
@Paul (04.11.2021 15:52): chápu. Já mám problém dohrát Demon Souls, ač je to naprosto skvělé. Ale na Elden Ring se těším. Snad pak ta chuť neopadne tak jako u Demon Souls. Ale myslím, že bude fajn prozkoumávat svět a objevovat secrety. Konečně hra kde bude zas mrtě lootu a armor setů a buildů apod.. a hidden bossů.
@Charllize (04.11.2021 15:27): právě že by to bylo oslavované jako velký skok kupředu pro DS značku, open world!! :)

@SilentWolf (04.11.2021 15:29): mě už se soulsovky přehrály, neustálý mlácení potvor, do Elden Ringu jsem vkládal trochu naděje že by to mohlo být něco jiného, ale asi moc ne, i s tím open worldem..ale možná to taky zahraju, ne že ne. Mám rád Game of Thrones, jsem zvědav jestli tam ten Martin bude aspoň nějak malinko cítit.
@Paul (04.11.2021 15:23): Miyazaki sám nerad dělá pokračování, protože pokud on sám neví a nechává hráče tápat v tom příběhu, blbě se na to dál navazuje. Proto je za mě lepší tvořit nové světy. Ale hratelnostně je to možná až trochu hanba. Mě to zas tolik nevadí, ale čím víc budu brblat, tím pak nadšenější budu. :D
Jak jsem psal..kdyby se to jmenovalo Dark Souls 4, nikdo by se nad tím nepozastavil :)
@Charllize (04.11.2021 15:12): to chce stáhnout někde ze zdroje asi. Na tom YT to je příšernost. :D

@Charllize (04.11.2021 15:22): Tak působilo to trochu lépe a dynamičtěji než ty prazvláštní hitboxy a divné animace kolizí nepřátel a hlavní postavy. V Sekiru jsi fakt bojoval s nepřítelem. Tady mácháš do stran a občas něco trefíš zatímco boss dělá totéž. A ještě k tomu přičtěme koně.. já se ani nedivím že používal tak často útoky na dálku, protože nablízko šly vidět ty nedostatky a že to je systém který od DS1 nezaznamenal žádnou změnu.
- Tak jak jinak než grafika, jak je možné že to vypadá hůř než DS3?
- Nebudeme vykrádat hák ze Sekira, dáme tu třeba... gejzír který vás vystřelí
- Květináč jako NPC? WTF?
- Summony, zde to působí už hloupě
- Co to je za textury u toho bosse?

+ Ta druhá ukázaná lokace
+ Mapa + možnost markerů
+ Po Sekiru ten souboják působí jako krok zpět, ale variabilita zbraní bude fajn a magie vypadá zábavně. Dragons Dogma flashbacky!
+ Dungeony mají atmosféru
+ Efekty větru a počasí (ze Sekira vím že From umí skvěle efekty blesků)
+ Fffffashion souls!
+ Tmavé oblasti vypadají konečně tmavě!


Působí to na mě jako 8/10 hra, což je ale dobře! Poslední dobou se jen pletu! :D
Tak vypadá to dobre, vlastně jsem si to nijak zvlášť odlisne nepředstavoval. Až na toho koně/kamzíka žádný výhrady moc nemam. Ještě se na to kouknu doma ve 4K, v práci při 720p to je nic moc :)
radsej nech to odlozia a vyjde to pekne spravene, nez keby to malo vyjst s mnozstvom chyb, ktore ti skazia zazitok
Možná to je ps4 base verze :)
Ale myslím ze pod kvalitu Sekira a DS3 nepůjdou.
Ono taky jde o tu jejich jakoby uměleckou vizi která muže vypadat dobre i v ne zrovna super next gen grafice. Podle mě tahle krátká ukázka má docela atmosféru. Hmm, tam se skáče? :)
Tohle bude asi fakt prehistorickej build. Co jsme viděli my, tak to vypadá mnohem líp :P
Někdy do konce října mají hru snad pořádně představit. Hardcoráři z toho ale asi vyloženě nadšený nebudou.
@SilentWolf (18.10.2021 11:36): Řekl bych, že to bude nějaká alpha verze. Je vidět, že je tam hodně zkrácenej dohled, přijde mi všechno hrozně divně prázdný ale jde tam vidět NPC co jede na koni přes pole ničeho :D žádný UI a pak ten kompas, co se objevil v alpha verzi Bloodbornu pokud si dobře pamatuju. Takhle to určitě vypadat nakonec nebude... ale i kdyby jo, pro mě by se taky nic neměnilo. Já to budu hrát klidně v tomhle stavu :D