Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Autor hry vypočul moju prosbu :) , a rozhodol sa vylepšiť textúry, modely zbraní a nepriatelov do lepšej grafiky. HD-nadstavba bude zadarmo na doinštalovanie do pôvodnej hry v rámci Steam Worskhopu.

Dobre to vyzerá.
Poslední epizoda zbytek hry zadupala do země. Až tam Dusk předvedl, jak originální (a vizuálně atraktivní!) umí být.
Dohrál jsem to asi do poloviny druhé epizody, nějak se nechce jít dál, byť to zvědavost na třetí epizodu mě tam asi dotáhne.
Ty rezavé chodby jsou docela únavné. Spíš je to důvod si zase zahrát Quake.
@Isair (22.12.2018 13:07): Ovlivňuje obtížnost rychlost projektilů? Na třetí obtížnost mi to šlo proskákat celkem bez problémů :)

Za mě jsou nejslabší část hry bossfighty, které jsou všechny na jedno brdo a hrozně jednoduché. Poslední boss byl vysloveně chcípák.
@SimonEndt (22.12.2018 10:30): Já neříkám, že je to lepší jak Half-life, psal jsem, že Dosové FPSky mají obecně často lepší level design, než hry po roce 98 (Half-lifem počínaje), zatímco Half-life 1 je už vesměs koridorovka (byť ještě stále dosti zdařilá), dosové FPSky měly velmi komplexní level design, Duska nevyjímaje.

Já nevím, já jsem se ztrácením problém neměl, na to ty levely nebyly dostatečně bludišťoidní... přeci jen si to čerpá inspiraci více z toho Quaka, Dooma než z Wolfensteina 3D, imo ztratit se v podobných levelech je spíše trochu umění, ale holt každý to má asi jinak.

Quaka 3 bych s tím moc nesrovnával vždyť je to v podstatě multiplayerovka only (pro mě tehdy jedno z největších zklamání mimochodem:), jakkoliv dobře se to hrálo, to osekání o SP kampaň jim nezapomenu), Bioshock je pak notně osekaný System Shock, ten bych vedle Duska asi taky nestavěl.

FOV si můžeš nastavit, osobně jsem jej hodil na nějakých 90.



@leebigh (22.12.2018 08:31): Mě tedy ta finální aréna přišla děsně laciná (navíc na Hard to byl i neskutečný vopruz, těm rychlým naváděným střelám prostě nešlo utéct) a osmá mise byl prostě náhodný mišmaš naprosto všeho bez jakéhokoliv ladu a skladu a bez nějaké celkové pointy. Ta sedmá mise ještě měla alespoň nějaký ústřední koncept a celkem zajímavý nápad, ta ještě byla jakože OK, ale ty 2 v závěru imo naprostá slabota... je to škoda, nechalo to v ústech takovou hořkou pachuť po těch naprosto excelentních levelech předtím.
@Isair (16.12.2018 14:38): S tím level designem moc nesouhlasím, díky těm low poly texturám, desaturovaným barvám, vysokému FOV a rychlosti se ve hře člověk často ztratí. Hlavně tunely a jiné podzemní části jsou dost nepřehledný a kolikrát člověk ani neví, kam má jít (co jsem viděl na streamech, má s tím má problém dost lidí). Obecně to není lepší, jak např. Quake 3, Unreal, Wolfenstein, DukeNukem, Bioshock a rozhodně ne Half-Life. Nicméně na mém hodnocení se to neprojevilo.
@Isair (22.12.2018 05:15): já jsem to bral jako takové závěrečné defilé nepratel, mně se to líbilo. Je fakt že kvůli recenzí jsem hru hrál na druhou obtížnost, takže jsem neměl zásadní potíže, na vyšší to může být asi problém.
Škoda těch "psycho" misí v závěru třetí epizody. Od sedmé mise "Homecoming" to šlo designově hrozně dolů a jednalo se v podstatě o náhodný mišmaš všeho, předposlední mise pak byla naprosté designérské dno- v podstatě jen otevřená aréna s téměř nekonečným zástupem potvor, navíc dát na takto otevřené prostranství nepřátele s náváděnými střelami, může napadnout fakt jen debila (ještě štěstí, že šla celá mise přeskočit pomocí secretu). Jinač to byl ale více než solidní kousek, jen v závěru asi autorům trochu přeskočilo, nebo si řekli, že by to bez podobných pitomostí nebylo to správné "indie", hmpf.
@SimonEndt (komentář): Imo se na podobný styl hry mění prostředí (každá kapitola má v podstatě svůj vlastní setting) i nepřátelé až až, takový první Quake, Doom etc. na tom byl v podstatě mnohem hůře (a taky to vůbec nevadilo, anžto jednotlivé mise excelují skvělým a hodně zapamatováníhodným level designem, který strčí do kapsy veškeré lineární kousky po roce 98, prvním Half-lifem počínaje).
Snad jen s těmi zbraněmi souhlasím, ty mohli autoři dávkovat lépe, tj. ne všechny nutně odhalit už v první epizodě (třebaže většina z nich šla nalézt pouze v secret místnostech).
Podle dostupných videí to vypadá fakt perfektně. Má asi připomínat i vydání o 20 let dříve.
@leebigh (25.10.2017 13:17): No právě, všechno hranaté jak narýsované podle pravítka, v lokacích málo detailů, vleze do baráku, kde jsou jenom holé zdi potažené hnusnou texturou. Namísto Queka by mi přišla lepší stylizace do buildu.
Při čtení popisku se člověku začnou sbíhat sliny, ale po shlédnutí videa se mu chce blejt :-P