Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara

Dungeons & Dragons: Mystara Eiyū Senki

Dungeons & Dragons: Mystara Eiyū Senki

Dungeons & Dragons: Mystara Eiyū Senki

Iron Galaxy Studios
Iron Galaxy Studios
Iron Galaxy Studios •  Capcom Co.
Iron Galaxy Studios •  Capcom Co.
Iron Galaxy Studios •  Capcom Co.
Iron Galaxy Studios •  Capcom Co.
Iron Galaxy Studios •  Capcom Co.
PC
18.06.2013
PC
18.06.2013
PCPS3WiiU
18.01.2013
X360
18.06.2013
PCPS3WiiU
18.01.2013
X360
18.06.2013
XOne
23.06.2016
PCPS3WiiU
18.01.2013
X360
18.06.2013
XOne
23.06.2016
PCPS3WiiU
18.01.2013
X360
18.06.2013
XOne
23.06.2016
XboxX/S
kompatibilní
PCPS3WiiU
18.01.2013
X360
18.06.2013
XOne
23.06.2016
XboxX/S
kompatibilní
Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara
Žánr
akce > bojová *
akce > bojová *
akce > bojová *
akce > bojová *
akce > bojová *
akce > arkáda
akce > bojová *
akce > arkáda
akce > bojová *
akce > arkáda

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano

Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara je kompilací remaků D&D: Tower of Doom (1993) a jeho pokračování D&D: Shadow over Mystara (1996), které tak poprvé vyšly mimo platformy společnosti Sega (automaty na mince a konzole Sega Saturn). Obě hry jsou japonskou reinterpretací světa D&D, podle pravidel pen´n´paper her na hrdiny, kterých se videohry s D&D licencí na počátku 90. let většinou poměrně věrně držely. To však není případ této dvojice, neboť obě skrolovací akce jsou hack´n´slash arkádami v reálném čase a co-opem až pro čtyři hráče.

Jen zřídka přerušovaná akce tedy vystřídala pro D&D hry tehdy typičtější tahová RPG a RTS. Každý "quest" je tedy dlouhou akční sekvencí. Ta vypadá v základu tak, že se po vybití jedné obrazovky plynule přesunete na další, abyste se tam mohli střetnout s dalšími nepřáteli, což se opakuje až do střetnutí se bossem. Nepřátel jsou spousty druhů, reprezentující vše typické pro klasické fantasy, stejně jako kulisy, ve kterých bojujete. Ty se rychle mění, což platí dvojnásob při sekvencích, v nichž čelíte vlnám nepřátel na pohybující se platformě.

Čas od času si, podobně jako třeba v Golden Axe, můžete osedlat zvíře, které zvýší vaši rychlost a pádnost útoků, dokud pod vámi nepadne. Autoři remaku rozšířili hratelnost původních verzí, když k arkádovému módu přidali "House Rules" mód dávající mnohem větší důraz na pravidla stolních her při zachování akční arkádovosti. To není vše. Váš hrdina/hrdinka nyní leveluje jako v RPG a za nasbírané mince si postupně odemyká lepší vybavení a kouzla. Hladký co-op, do kterého se můžete zapojit nebo z něj vystoupit, kdy se vám zamane, doplňují leaderboards s podrobnými statistikami úspěchů vás i vašich přátel.
Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara je kompilací remaků D&D: Tower of Doom (1993) a jeho pokračování D&D: Shadow over Mystara (1996), které tak poprvé vyšly mimo platformy společnosti Sega (automaty na mince a konzole Sega Saturn). Obě hry jsou japonskou reinterpretací světa D&D, podle pravidel pen´n´paper her na hrdiny, kterých se videohry s D&D licencí na počátku 90. let většinou poměrně věrně držely. To však není případ této dvojice, neboť obě skrolovací akce jsou hack´n´slash arkádami v reálném čase a co-opem až pro čtyři hráče.

Jen zřídka přerušovaná akce tedy vystřídala pro D&D hry tehdy typičtější tahová RPG a RTS. Každý "quest" je tedy dlouhou akční sekvencí. Ta vypadá v základu tak, že se po vybití jedné obrazovky plynule přesunete na další, abyste se tam mohli střetnout s dalšími nepřáteli, což se opakuje až do střetnutí se s bossem. Nepřátel jsou spousty druhů, reprezentující vše typické pro klasické fantasy, stejně jako kulisy, ve kterých bojujete. Ty se rychle mění, což platí dvojnásob při sekvencích, v nichž čelíte vlnám nepřátel na pohybující se platformě.

Čas od času si, podobně jako třeba v Golden Axe, můžete osedlat zvíře, které zvýší vaši rychlost a pádnost útoků, dokud pod vámi nepadne. Autoři remaku rozšířili hratelnost původních verzí, když k arkádovému módu přidali "House Rules" mód dávající mnohem větší důraz na pravidla stolních her při zachování akční arkádovosti. To není vše. Váš hrdina/hrdinka nyní leveluje jako v RPG a za nasbírané mince si postupně odemyká lepší vybavení a kouzla. Hladký co-op, do kterého se můžete zapojit nebo z něj vystoupit, kdy se vám zamane, doplňují leaderboards s podrobnými statistikami úspěchů vás i vašich přátel.
Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara je kompilací remaků D&D: Tower of Doom (1993) a jeho pokračování D&D: Shadow over Mystara (1996), které tak poprvé vyšly mimo platformy společnosti Sega (automaty na mince a konzole Sega Saturn). Obě hry jsou japonskou reinterpretací světa D&D, podle pravidel pen´n´paper her na hrdiny, kterých se videohry s D&D licencí na počátku 90. let většinou poměrně věrně držely. To však není případ této dvojice, neboť obě skrolovací akce jsou hack´n´slash arkádami v reálném čase a co-opem až pro čtyři hráče.

Jen zřídka přerušovaná akce tedy vystřídala pro D&D hry tehdy typičtější tahová RPG a RTS. Každý "quest" je tedy dlouhou akční sekvencí. Ta vypadá v základu tak, že se po vybití jedné obrazovky plynule přesunete na další, abyste se tam mohli střetnout s dalšími nepřáteli, což se opakuje až do střetnutí se s bossem. Nepřátel jsou spousty druhů, reprezentující vše typické pro klasické fantasy, stejně jako kulisy, ve kterých bojujete. Ty se rychle mění, což platí dvojnásob při sekvencích, v nichž čelíte vlnám nepřátel na pohybující se platformě.

Čas od času si, podobně jako třeba v Golden Axe, můžete osedlat zvíře, které zvýší vaši rychlost a pádnost útoků, dokud pod vámi nepadne. Autoři remaku rozšířili hratelnost původních verzí, když k arkádovému módu přidali "House Rules" mód dávající mnohem větší důraz na pravidla stolních her při zachování akční arkádovosti. To není vše. Váš hrdina/hrdinka nyní leveluje jako v RPG a za nasbírané mince si postupně odemyká lepší vybavení a kouzla. Hladký co-op, do kterého se můžete zapojit nebo z něj vystoupit, kdy se vám zamane, doplňují leaderboards s podrobnými statistikami úspěchů vás i vašich přátel.
Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara je kompilací remaků D&D: Tower of Doom (1993) a jeho pokračování D&D: Shadow over Mystara (1996), které tak poprvé vyšly mimo platformy společnosti Sega (automaty na mince a konzole Sega Saturn). Obě hry jsou japonskou reinterpretací světa D&D, podle pravidel pen´n´paper her na hrdiny, kterých se videohry s D&D licencí na počátku 90. let většinou poměrně věrně držely. To však není případ této dvojice, neboť obě skrolovací akce jsou hack´n´slash arkádami v reálném čase a co-opem až pro čtyři hráče.

Jen zřídka přerušovaná akce tedy vystřídala pro D&D hry tehdy typičtější tahová RPG a RTS. Každý "quest" je tedy dlouhou akční sekvencí. Ta vypadá v základu tak, že se po vybití jedné obrazovky plynule přesunete na další, abyste se tam mohli střetnout s dalšími nepřáteli, což se opakuje až do střetnutí se s bossem. Nepřátel jsou spousty druhů, reprezentující vše typické pro klasické fantasy, stejně jako kulisy, ve kterých bojujete. Ty se rychle mění, což platí dvojnásob při sekvencích, v nichž čelíte vlnám nepřátel na pohybující se platformě.

Čas od času si, podobně jako třeba v Golden Axe, můžete osedlat zvíře, které zvýší vaši rychlost a pádnost útoků, dokud pod vámi nepadne. Autoři remaku rozšířili hratelnost původních verzí, když k arkádovému módu přidali "House Rules" mód dávající mnohem větší důraz na pravidla stolních her při zachování akční arkádovosti. To není vše. Váš hrdina/hrdinka nyní leveluje jako v RPG a za nasbírané mince si postupně odemyká lepší vybavení a kouzla. Hladký co-op, do kterého se můžete zapojit nebo z něj vystoupit, kdy se vám zamane, doplňují leaderboards s podrobnými statistikami úspěchů vás i vašich přátel.
To all bold adventurers, past, present and future...

D&D: Chronicles of Mystara je spojením remaků D&D: Tower of Doom (1993) s jeho pokračováním D&D: Shadow Over Mystara (1996), jež vůbec poprvé vyšly mimo platformy společností Capcom (automaty na mince) a Sega (konzole Saturn). Oba tituly jsou arkádovou reimaginací stolních Dungeons & Dragons her na hrdiny podle pen-n-paper pravidel, kterých se videohry s licencí tohoto univerza počátkem 90. let věrně držely. Tyto jsou však skrolovací hack-and-slash záležitostí.

Každý „quest“ je tedy akční sekvencí, poněvadž zřídkakdy utuchající akci šlo hráčům plnícím arkádové kabinety drobnými především. Hratelnost spočívá ve vybití jedné obrazovky a plynulý přesun na další. Neustále čelíte kombinacím různě silných protivníků, kteří v sobě vzhledově snoubí snad všechny archetypy příznačné pro sword & sorcery styl fantasy stejně jako kulisy, na jejichž pozadí bojujete. Ty se rychle mění, obzvláště, když čelíte vlnám nepřátel na pohybující se platformě.

Remake podporuje achievementy, vedle nichž odemykáte i konceptuální art, přičemž vzhled hry můžete nastavit způsobem, aby připomínal éru CRT monitorů. Kampaně lze dokončit v místní a zcela poprvé i v online kooperaci až ve čtyřech. Máte neomezeně pokusů na dokončení hry v arkádovém módu a poté, co to dokážete, přibude House Rules mód zahrnující sedm modifikátorů typu nerozbitných předmětů, obnovování zdraví zabíjením nepřátel či třeba otevření všech truhel.
To all bold adventurers, past, present and future...

D&D: Chronicles of Mystara je spojením remaků D&D: Tower of Doom (1993) s jeho pokračováním D&D: Shadow Over Mystara (1996), jež vůbec poprvé vyšly mimo platformy společností Capcom (automaty na mince) a Sega (konzole Saturn). Oba tituly jsou arkádovou reimaginací stolních Dungeons & Dragons her na hrdiny podle pen-n-paper pravidel, kterých se videohry s licencí tohoto univerza počátkem 90. let věrně držely. Tyto jsou však skrolovací hack-and-slash záležitostí.

Každý „quest“ je tedy akční sekvencí, poněvadž zřídkakdy utuchající akci šlo hráčům plnícím arkádové kabinety drobnými především. Hratelnost spočívá ve vybití jedné obrazovky a plynulý přesun na další. Neustále čelíte kombinacím různě silných protivníků, kteří v sobě vzhledově snoubí snad všechny archetypy příznačné pro sword & sorcery styl fantasy stejně jako kulisy, na jejichž pozadí bojujete. Ty se rychle mění, obzvláště, když čelíte vlnám nepřátel na pohybující se platformě.

Remake podporuje achievementy, vedle nichž odemykáte i konceptuální art, přičemž vzhled hry můžete nastavit způsobem, aby připomínal éru CRT monitorů. Kampaně lze dokončit v místní a zcela poprvé i v online kooperaci až ve čtyřech. Máte neomezeně pokusů na dokončení hry v arkádovém módu a poté, co to dokážete, přibude House Rules mód zahrnující sedm modifikátorů typu nerozbitných předmětů, obnovování zdraví zabíjením nepřátel či třeba otevření všech truhel.
To all bold adventurers, past, present and future...

D&D: Chronicles of Mystara je spojením remaků D&D: Tower of Doom (1993) s jeho pokračováním D&D: Shadow Over Mystara (1996), jež vůbec poprvé vyšly mimo platformy společností Capcom (automaty na mince) a Sega (konzole Saturn). Oba tituly jsou arkádovou reimaginací stolních Dungeons & Dragons her na hrdiny podle pen-n-paper pravidel, kterých se videohry s licencí tohoto univerza počátkem 90. let věrně držely. Tyto jsou však skrolovací hack-and-slash záležitostí.

Každý „quest“ je tedy akční sekvencí, poněvadž právě o zřídkakdy utuchající akci šlo hráčům plnícím arkádové kabinety drobnými především. Hratelnost spočívá ve vybití jedné obrazovky a plynulém přesunu na další. Neustále čelíte kombinacím různě silných protivníků, kteří v sobě vzhledově snoubí snad všechny archetypy příznačné pro sword & sorcery styl fantasy. Rovněž typické kulisy se rychle mění, obzvláště, když čelíte vlnám nepřátel na pohybující se platformě.

Remake podporuje achievementy, vedle nichž odemykáte i konceptuální art, přičemž vzhled hry můžete nastavit způsobem, aby připomínal éru CRT monitorů. Kampaně lze dokončit v místní a zcela poprvé i v online kooperaci až ve čtyřech. Máte neomezeně pokusů na dokončení hry v arkádovém módu a poté, co to dokážete, přibude House Rules mód zahrnující sedm modifikátorů typu nerozbitných předmětů, obnovujícího se zdraví skrze zabíjení či třeba otevření všech truhel.