V tomto stand-alone datadisku k akčnímu RPG Dungeon Siege se vracíme do říše Ehb, kde opět povstalo zlo. Hráč v roli potomka slavné rodiny hrdinů má před sebou nelehký úkol. Musí pomoct obyvatelům sužovaným vlnami monster, vrátit ukradený mocný artefakt, dopadnout děsivého Shadow Jumpera, nalézt své ztracené rodiče a nakonec i zachránit svět.
Herní styl opět spočívá ve striktně lineárním postupu klasickými RPG prostředími (pouště, džungle, sněžné pláně, jeskyně) přes návaly monster za pomoci různých zbraní a magie. Datadisk přináší velké množství novinek. Přibyla nová monstra (přes 70 druhů), kouzla, zbraně a nový zvířecí společník - ještěr, který je oproti původní mule více zaměřen na boj, ale je horší nosič. Skupina hrdinů se nyní může skládat až z osmi členů a nově jde najmout mocná rasa poloobrů, zaměřených hlavně na kontaktní boj. Zajímavou novinkou je funkce rovnoměrného rozdělování lektvarů mezi postavami ve skupině.
Grafika, stejná jako v základní hře, byla v době vydání původní hry rozhodně nadprůměrná. O více jak rok později se už dala pokládat za průměrnou. Ani zde však nechyběl rozmanitý hudební doprovod.
Dohráno, zabralo mi to 25 hodin. Čekal jsem, že to bude tak půlka.
Datadisk je po stránce hratelnosti to samé jako základní hra. Je zde pár drobností, které snižuji frustraci, za což jsem byl moc vděčný.
Mám pár výtek:
- Neustálého nekonečného rozbíjení beden a sudů nejsme ušetřeni ani tentokrát.
- Healer stále není plnohodnotný člen party (leveluje strašně pomalu).
- Pokud jde o příběh, je to pěkná volovina. Vinou magicko-genetických pokusů se probudilo staré zlo a je třeba ho porazit.
- Závěr s gobliny nedával smysl. Souboje s nimi byla nejnudnější část hry.
Datadisk je po stránce hratelnosti to samé jako základní hra. Je zde pár drobností, které snižuji frustraci, za což jsem byl moc vděčný.
Mám pár výtek:
- Neustálého nekonečného rozbíjení beden a sudů nejsme ušetřeni ani tentokrát.
- Healer stále není plnohodnotný člen party (leveluje strašně pomalu).
- Pokud jde o příběh, je to pěkná volovina. Vinou magicko-genetických pokusů se probudilo staré zlo a je třeba ho porazit.
- Závěr s gobliny nedával smysl. Souboje s nimi byla nejnudnější část hry.
Pro: hudba, atmosféra
Proti: lineárnost, příběh