Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Čím to, že Mass Effecty dohraju co nejdřív to jde a doslova je hltám. Ale tento, prý nástupce BG a starých dobrých RPG od Black Isle, se mi válí na disku dobré 4 měsíce?

,,Nástupce" jsem si představoval opravdu jinak.
s DA je neco spatne , mass effect,kotory jsem dohral minimalne 5x jenze tuhle hru jsem porad nedohral, visim pred snemem a ne a ne dohrat, vadi mi ze rozhodnuti nic nezmeni, vybral jsem jednoho pajzla a sli po me fanatici do toho druheho, a nebo naopak, to je nejak epicke ? stejne jako prostredi, porad to same, hnusny filtr,porad to same podzemi, hnusne obleceni mestanu a celkove me to uz vubec nelaka, je tam +/- 5 "misi" (shaneni posil) a konec jen je to zkur** roztahane a herni doba se protahuje hromadou nepratel kterych je opravdu nechutne moc a je to jen zdlouhave, bouzel snizuju hodnoceni z 100% na 80% byla to je jakasi extaze jak to vyslo
edit: return to ostagar za hodinu ? ja to mel tak za 20min
Ty dialogy jsou boží..."Your spilled guts make me feel loved and accepted" :D Vidím to na 95 už pro ty dokonalý dialogy. Jinak Return to Ostagar - dohrál jsem to cca za hodinu a něco, docela krátký, ale těch tří eur nelituju, zábava to byla.
MickTheMage: Jasně, s těma taktikama máš nejspíš pravdu, to mi došlo až později ve hře a to už jsem se s tím tak nějak porval. Problém to byl prostě zpočátku, kdy jsem neměl příliš náladu se s tím pečlivě nastavovat... Ale strašně mi vadilo že nešlo prostě jedním clickem vypnout skupině AI. Když jsem jim zakázal pohyb tak to přineslo spoustu problémů (k nepříteli se přesunuli, ale pokud někam poodběhl on, už za ním nešli... nebo pokud je někdo odhodil byt jen o centimetr, taky už nemohli útočit).
Grey_fox - ked si chcel aby ta postava posluchala na slovo, tak si im mal vypnut v taktike vsetky nastavenia, a v bojoch zapnut, aby ta postavy automaticky nenasledovali. Vtedy by bolo vsetko plne v tvojich rukach. Skusal som to, funguje to bez problemov. Len mne napriklad vyhovovalo viac, ked mali v niektorych veciach autonomiu, takze som vzdy pouzival rozne kombinacie.
"Akykolvek moj komentar je len moj nazor. Kazdy, kto ide na internet citat clanky, recenzie a komentare by mal byt dopredu pripraveny na to, ze ludia prezentuju svoje nazory, nie fakty a ultimatne pravdy, a takisto by mal byt pripraveny na to, ze raz pride moment a stretne sa s nazorom, ktory bude vidiet veci v uplne opacnom svetle."
V tom prípade by si tým tiež mohol riadiť. :)

Popkec: Ako keby také rpg nemal Mick alebo ja rád. :)

Mne to skôr príde, že si všíma skôr technologickú stránku a stránku herných pravidiel a akýkoľvek pôžitok z príbehu, postáv, dialógov a podobne je mu ukradnutý. Proste rovnaký princíp ako nútiť fanúšika encyklopédii čítať román.
Nevím čemu se všichi divíte, prostě kmfdm má rád klasická RPG, stačí se podívat na jeho hodnocení a tak není divu že se mu takový Oblivion, Dragon age nebo kotor nelíbí. ale to vynechávání plusů mě sere, když hru hraješ 15hodin tak to asi nějáký plusy mít bude (viz kotor)
Akykolvek moj komentar je len moj nazor. Kazdy, kto ide na internet citat clanky, recenzie a komentare by mal byt dopredu pripraveny na to, ze ludia prezentuju svoje nazory, nie fakty a ultimatne pravdy, a takisto by mal byt pripraveny na to, ze raz pride moment a stretne sa s nazorom, ktory bude vidiet veci v uplne opacnom svetle.

A mas pravdu, nevyhovujuce "argumenty" typu "arogantna nervnost 13 rocnej skolacky" budem nadalej s prehladom ignorovat.


Ebb/Kmfdm: Mick aspoň nepíše dva komentáre na jednu hru a nehodnotí hru 2x. :) Navyše, síce nechcem ukazovať prstom, ale inak sa nedá poukázať na to, kto tu prezentuje svoje názory ako Korán. :) Navyše tá tvoja dlhodobá "argumentácia" a status "ja som ten ublížený", ignorácia faktov a nevyhovujúcich argumentov ostatných ľudí naokolo, ako aj arogantná nervnosť 13ročnej školáčky, ktorá chytá záchvaty pre najmenšiu blbosť, by som sa na tvojom mieste fakt neozýval. :)
kmfdm - jedno priatelske podpichnutie, a ono nam z toho salie! Narazal som na to, ze v komentari, za ktory si mi udelil minusko som daval jasne najavo kolko tych DLC je (a ako to s nimi je). Vychadzal som z toho, ze pokial si dal minus, komentar si cital...asi som sa mylil. Tot vse.

Druha vec - nejde o to, ze vychadzalo pred tym, ale o to, ze prakticky po Bethesde sa roztrhlo vrece s DLC. Tebou spominane veci samozrejme existovali, ale nie su tolko pritomne aby boli dostatocne dolezite. Okrem toho, sam si protirecis, kedze si napisal, ze DLC by si nazval tie od Falloutu 3, lenze aj tie vysli v krabici - cim su na urovni tych pre Oblivion.

Netreba byt hned agresivny, tento svet je plny agresie aj bez toho. :)
MicktheMage: Cim viac smilikov pouzijes, tym viac je z teba citit aky evidentny mas zaujem niekoho zosmiesnit.

Od teba pri mojich 14 komentarov, som dostal 7 krat minus, 0 plus. Ja som narozdiel od teba, tebe dal aj 4-5 plusiek. V nazoroch na hry sa vacsinou nezhodneme, to je zrejme. Si to, ale prave ty kto sa hned ukaze pri kazdom druhom mojom komentary ako prvy a hned rozdava minuska.

edit: Ok, prave som si precital ciastocne ten tvoj blog co tu mas link na to, kedze tu do kazdeho neustale skaces. Zakladas si na tom, ze prezentujes svoje nazory a "clanky" na internetovom blogu a pri tom nie si schopny na urovni diskutovat a prezentovat svoje nazory bez toho, ze by si zacal urazat a zabrdat do ostatnych v internetovych forach? Treba uznat, to je vrchol. "chod si doplnit vedomosti... minuska rozdavat vies...citat asi nie, vsak ;))" su pindy, sarkasticke urazky a provokacia do dalsej hadky.
Ja som svojim predoslym prispevkom nikoho neurazil, navyse som pouzil vyraz ako "nie som si isty, ale..." To ze k Oblivionu vyslo aj DLC som nepostrehol. Tak ci onak, DLC vychadzalo davno pred Oblivionom takze Bethesdu by som urcite nenazval ako prikupnikov v tomto.
kmfdm - chod si doplnit vedomosti - DLC pre Oblivion bolo presne 9, minuska rozdavat vies, ale citat asi nie, vsak ;)) (to ze neskor vysli v krabici je druha vec, to vysli aj DLC pre Fallout 3)
HEX: Bethesda az taka priekupnicka v DLC nebola, pokial viem bolo to davnejsie pouzite Dreamcastom, Microsoftom a najma Sony tak okolo 2002. A tiez si nie som isty ci dve expanzie k oblivionu sa daju nazvat ako DLC, ktore vysli aj v krabicovej verzii. DLC by som skor nazval az tych 5-6 miniexpanzii k ich neskorsiemu Falloutu 3.
je to hovadina. Vrah je myslím assassin, a toho ťa naučí zevran, keď s ním máš dosť veľkú approval.
To se baví o průkopnících DLC Bethesdě a jejich Oblivionu...
Je to trapné,za tohle chtít peníze.Každý,kdo si tohle koupí,nemůže být spokojen.Beru to předešlé DLC,kde je ten golem a pevnost šedých strážců.To nějakou délku mělo,dokonce i příběh,ale toto...
Takže v Bioware se po fiasku s DLC pro Mass Effect pořád nepoučili?!? Ale to mi mohlo být jasné už po docela nudném Wardenˇs keep.
Tuším,že něco kolem 150,- a zabralo mi to zhruba hodinu.Jinak hra je to dobrá,jen mě serou takové detaily jako absence pořádných luků.Hrál jsem to za lučištnici a stále jsem doufal,že tam najdu nějaký ultra,super,mega luk a prd.
Když najdete ten kus meteoritu,tak vám z něj udělají zbraň,tak jsem čekal,že jako lučištníkovi udělají luk.Zas nic,two/one hand meč
Hrál jsem to DLC Ostagar.Tak za tohle chtít někdo po mě peníze,tak by se musel hodně snažit,abych ho nepřizabil
Tj, já se těšil až vyzkouším MI2. Ale stejně mi nepříjde že by se DA dalo strávit přes 40 hodin.
Drolin: Heh, nevím, plním všechny úkoly, na které narazím a hodně jsem toho prokecal s NPC. No, a taky si tu hru vychutnávám a nikam nespěchám... :)
Kde jsi se zasek? :) No, já to chtěl co nejdříve dokončit. Většinu vedlejších questů jsem ale udělal (hlavních je snad jen 8).
Drolin: 36 hodin? Když jsem měl 36 hodin, chybělo mě ještě to trpasličí město, elfové a většina vedlejších questů :)
Konečně dokončeno :) Výsledný čas: 36 hodin. Kvalitní rpg ale že by to byl nějaký posun od Icewindu tak to né.
Grey fox: Ono totiž záleží na tom, jaké argumenty volíš. Podle toho si získáš jednotlivé strany. Navíc, pokud chceš ve sněmu vyhrát, musíš bezpodmínečně přijmout královninu nabídku. pokud ne, tak hraješ předem prohraný boj a královna se proti tobě postaví. Já osobně jsem se musel k Loghainovi též probojovat a milost jsem mu.. no, neudělil :)
MickTheMage: No... jako hodně jsem se divil co se to tam děje. Možná je to daň za opravdu nebývale rozvětvené možnosti.
Grey_fox Aha, v tom pripade asi ano - ja som Landsmeet vyhral :), tak v tom pripade to Bioware trochu pokulhava.
MickTheMage: Já mám na mysli v právu na základě rozhodnutí toho Landsmeetu (tady nevím, nejspíš lze ten Landsmeet i vyhrát, já jsem ale asi nepřesvědčil dost lidí, takže se rozhodli pro Loghaina) - tím že získal většinovou podporu byl v právu. Aspon tak jsem to pochopil já.
Hmmm, tak mna kralovna nezradila ani raz, aj ked to bola riadna... no, vsak vieme svoje :-)

Grey_fox Ja ti neviem, podla mna Loghain nebol nikdy v prave, paranoidny jak dve svine, ale v prave urcite nie.
Hmm, tak ono je to takový hodně kolísavý teda:-) Nejdřív jsem se děsil toho vězení, co to je zač, posléze jsem byl teda docela příjemně překvapen sice krátkým, ale docela smysluplným (když už nic jinýho) dějem v Alienage, na Landsmeetu to bylo dost působivý a pořádně atmosférický, výborně vygradovaný. Jenom mě teda zase trošku (ale fakt jen trošku) překvapilo, že rozhodnutí toho sněmu se zrušilo poté, co jsem Loghaina, co byl v tu chvíli v právu, porazil. Možná mi zase něco uniklo, čert to vem.

Kubulus: No už jsem byl varován že to nejspíš nebude úplně impozantní...např. jako odhalení Irenicových motivů v BG2 - to bylo něco co dalo celýmu příběhu docela jinej nádech. (Nemluvě o Planescape.)

MIGtheDRAGON: Jo tak to zní opravdu jedno lépe než druhé. Nicméně scéna, kdy před zraky strážců vystřelím z balisty (abych je odlákal...omg) a oni odběhnou pryč k tomu místu kam jsem střelil, to je regulérní zhovadilost:-D
Grey fox: No tak to jsem zvědav, co řekneš na ty události před závěrem. Jestli tě takhle dostalo tohle, tak konec tě kompletně zničí :)

Jinak mě osobně královna zradila jednou, poté jsem jí zrazoval pouze a jen já. Uznávám, že to vězení není nějak moc propracované, na druhou stranu se můžeš probojovat a neobtěžovat se s útěkem. Já jsem třeba z vězení utekl v převleku za stráže s Alistairem a hlavním hrdinou. Jo, to vězení není nějak moc propracované, na druhou stranu je to vykompenzováno různými cestami atd. Na druhou stranu já se do vězení neprobíjel, takže to nemůžu nijak posuzovat :)
Grey_fox: Tak ono jestli tě potom ještě jednou zradí záleží na tom jak se chováš. Já to dohrál dvakrát a jednou mě zradila a jednou ne. A je pravda že to s tim vězením bylo dost laciný :D já se teda dostal ven s tou svojí postavou tak, že jsem se převlíknul za strážce a normálně ven vyšel :D
Kubulus: Jako jasně, já jsem to nemyslel zase takhle zcela obecně. Ted jsem kousek odehrál tak mi to došlo trochu víc.

Jenom mi to přišlo jako naprosto zbytečná a nejspíš i nedodělaná záležitost - proč proboha dělat tu estrádu s uvězněním, když hned vzápětí během deseti minut tam naběhnu se dvěma postavičkama a naprosto idiotským způsobem se v pohodě dostanu ke dvěma nejstřeženějším vězňům v celé říši (jenom se zamysli nad tím, jak je asi logický, že by byl úhlavní nepřítel - navíc jsem tam byl s Alistairem - Loghaina ve vězení s takhle minimální ostrahou... nemluvě o tom, že ta pevnost samotná by měla být trošku zajištěnější, podle toho co jsem se o ní dočetl v kodexu); a tohle celý mi prostě podtrhla ta královna. Jako vzápětí zradila ještě asi pětkrát, tak jsem si zvykl:-)
Grey fox: Tak to řešíš něco, co jsem já jako asi jediný na téhle hře neřešil. Královna udělá cokoliv, jen aby si udržela trůn. Ostatně potvrdí se ti to později, kde si kvuli tomu klidně veme za manžela Alistaira, nebo pokud hraješ za šlechtický původ, i tebe - pod podmínkou, že jí necháš panovat. Je na tobě jestli jí potom budeš důvěřovat či ne, ale pokud jí zas budeš chtít ty využít při sněmu, není spojenectví s ní uplně marné.
Kubulus: thx, já jsem si to tak nějak myslel, ale přijde mi to jako hodně chabé... teda jako poměrně znechuceně jsem to chvilku po tom vypnul, tak nevím co mě čeká dál, ale zavání mi to hodně silnou degradací kvality celého příběhu...
Dotaz k ovládání (zkoušel jsem to jen pár minut) - dá se nastavit pravý tlačítko na toggle, abych ho nemusel při rozhlížení a chůzi pořád držet?
Grey fox: Je to takové bláznivé, ale pochopil jsem to docela jednoduše. Královna se schovává v přestrojení v hrade toho parchanta, co pomáhá hlavnímu záporákovi. Hl. hrdina dostane informaci, že jí chce její otec zabít, takže to tam na hradě pročistíš a potom když se vydáš s královnou pryč, přepadne vás stráž. Královna nechce aby z toho vyplynulo nějaké podezření, tak vás udá a mezitím uteče. Navíc je to mazaná mrcha, která všechny jen využívá.
Proboha... abych teda nespoileroval... pochopil někdo co má znamenat situace kdy vás královna předhodí strážím, následně se podílí na plánu vašeho vysvobození a zakončí to nabídnutím spojenectví? Zdá se mi to, nebo to naprosto není vysvětleno? Nebo to jako ještě přijde?
A co mělo sakra znamenat to s tou balistou? To byl jako vtip?
Oh, sakra. Takhle do detailu propracovaný závěr se jen tak nevidí. Svou stylizací mi to dost připomělo Fallout 2.
Čím ďalej hrám túto hru, tým vyššie hodnotenie jej dávam... mám ju rozohranú za 4 postavy, z toho za jednu takmer prejdenú... Jediné čo mi v tejto hre chýba, sú klasické DnD kúzla, alebo WoW-spelly... Vo viacerých prípadoch si vravím, aké by to bolo, vypustiť na niekoho combust, disintergrate, alebo pyroblast :D