@PavelU (11.11.2025 13:39): LOL komunita těchto her je boží!
Diskuze
@Feidias (09.10.2025 12:16): Ten aktuální WAD prochází mnoha aktualizacemi a měl by mít až 40 nových map.
@PavelU (09.10.2025 03:09): jsem vůbec nevěděl, že toho je pro Doom 64 tolik.
@Feidias (07.10.2025 18:57): Jo, je toho hodně. A tuto konverzi znáš? Já ji hrál. leebigh také. Má to něco jako přídavné levely, které jsou součástí, ale ty jsem asi ještě nehrál. A vznikly k tomu i nějaké HD zbraně a podobně.
Tak jsem se díval, co mám na disku. Doom 64 Absolution stále funkční. Doomsday engine, ale pod nynějšími Windows to může mít různé bugy. Graficky nicméně moc pěkné. Outcast Levels to je. Kampaň č. 2.
Pak jsem před lety někde sehnal Doom 64 Retribution, to je kompatibilní s GZDoom. A to také nemám dojeté. Všechny tyto konverze si udržují styl provedení s tou Steam/Epic verzí. Ale v jádru jde o něco diametrálně odlišného.
Výhodou je plný mouse look, ne jako ve Steamu, kde je nahoru a dolu zamknutý.
Ta ofiko Steam verze je fajn, mám ji rozjetou.
Tak jsem se díval, co mám na disku. Doom 64 Absolution stále funkční. Doomsday engine, ale pod nynějšími Windows to může mít různé bugy. Graficky nicméně moc pěkné. Outcast Levels to je. Kampaň č. 2.
Pak jsem před lety někde sehnal Doom 64 Retribution, to je kompatibilní s GZDoom. A to také nemám dojeté. Všechny tyto konverze si udržují styl provedení s tou Steam/Epic verzí. Ale v jádru jde o něco diametrálně odlišného.
Výhodou je plný mouse look, ne jako ve Steamu, kde je nahoru a dolu zamknutý.
Ta ofiko Steam verze je fajn, mám ji rozjetou.
@PavelU (07.10.2025 14:43): vypadá to pěkně. Toho materiálu pro Doom je tolik, že i kdyby 5 let teď nikdo nic neudělal, tak je co hrát:).
Doom 64 Round 2 - Nových 32 levelů do hry.
Parametr pro spuštění je následující, -file D64ROUND2. WAD . Možnosti spuštění ve Steamu. Mod byl aktualizován. Rozehrál jsem původní kampaň hry. Jakmile se parametr odstraní, je to originální hra a rozdíl byl hned patrný. Obojí má trošku odlišný design úrovní.
Parametr pro spuštění je následující, -file D64ROUND2. WAD . Možnosti spuštění ve Steamu. Mod byl aktualizován. Rozehrál jsem původní kampaň hry. Jakmile se parametr odstraní, je to originální hra a rozdíl byl hned patrný. Obojí má trošku odlišný design úrovní.
@TaryhoFigurka (17.09.2024 09:26): Odkaz - 100% walkthrough... cheaty tam nepoužívá.
Pokud nějaký secret není dostupný, tak se nejedná o špatný level design ale prostě o bug. Takových je i v původních Doomech několik. Tohle bych zase nijak zvlášť nehrotil, pokud nejsi nějaký autista, který bez toho nemůže žít :). Neřekl bych, že ve hře bude takových více...
V tom videu, které jsi poslal jde v podstatě jen o to, že se ten secret dá objevit, ale nezapočítá se, dokud nepoužije noclip a nepřiblíží se více k tomu tlačítku? Pokud jsem to dobře pochopil? No big deal... a přeci se jedná o očividný bug, čili vlastně nechápu tu tvou prvotní reakci. Pravda je, že to mohli v remasteru opravit.
Pokud nějaký secret není dostupný, tak se nejedná o špatný level design ale prostě o bug. Takových je i v původních Doomech několik. Tohle bych zase nijak zvlášť nehrotil, pokud nejsi nějaký autista, který bez toho nemůže žít :). Neřekl bych, že ve hře bude takových více...
V tom videu, které jsi poslal jde v podstatě jen o to, že se ten secret dá objevit, ale nezapočítá se, dokud nepoužije noclip a nepřiblíží se více k tomu tlačítku? Pokud jsem to dobře pochopil? No big deal... a přeci se jedná o očividný bug, čili vlastně nechápu tu tvou prvotní reakci. Pravda je, že to mohli v remasteru opravit.
@TaryhoFigurka (16.09.2024 15:26): Dohrál jsem na PS4 a ani jednou jsem cheaty nemusel zapnout.
@Isair (16.09.2024 18:18): Tady je důkaz, nebo už někdo zná jiné řešení? https://www.youtube.com/watch?v=ZUcYwBCqll4
@TaryhoFigurka (16.09.2024 17:14): Myslíš ten super secret level? Není :). Musíš zničit všechny barely v levelu a ten co je hned u startu si nechat jako poslední (ten aktivuje portál). Ale jako tohle je spíš takový miniaturní, "žertovní", dost unbalanced level, který bych s klidem vynechal. Zbytek secretů už je normální, jen tenhle chce dost specifický postup. A btw, všechny je možné objevit bez cheatů! ;).
v prvním levelu je určitě secret dostupný jen pomocí cheatu
@TaryhoFigurka (16.09.2024 15:26): wtf? Dooma 64 jsem dohrál již několikrát (asi 3x)? V té remasterované verzi na Steamu a na nejvyšší obtížnosti a nikdy jsem nepotřeboval používat cheaty. Byť je pravdou, že final fight může být bez nalezení všech těch secretů na upgrade zbraně/uzamknutí portálů dost hardcore.
Level desing je extrémně špatnej. Nutit hráče používat cheaty je prostě zvrácenost.
Zdarma na EGS.
@Charllize (30.11.2021 20:19): Já myslím, že je to v pohodě. Alespoň si komentář opravdu někdo přečetl.. :)
@Charllize (30.11.2021 20:15): Je s podivem, že ve svém věku si nepochopil, že právě to, co děláš ty, je úroveň mateřské školky.
@Garret (30.11.2021 20:16): To je subjektivní :) A nezačínej zase, to minus u tvého komentáře Skyrimu pryč nedám :D
@Charllize (30.11.2021 16:31): to není fér vůči lidem, co píšou debilní komentáře se kterými souhlasíš
@H34D (30.11.2021 19:49): Co zas .. :)
Ok. Všiml jsem si ze byl u mne na profilu, tak mi přišlo správne něco říct. Ten komentář je v pohodě, jsou to jeho pocity ze hry a je to v pořádku. Jen já to vidím jinak a nesouhlasím s tím. Tak jsem mu dal minus. Bohužel zdejsi hodnocení komentářů na úrovni mateřské školky a většiny dnešních webu víc neumožňuje aby to nepusobilo tak útočne a i jsem říkal ať to nebere zle.
Ok. Všiml jsem si ze byl u mne na profilu, tak mi přišlo správne něco říct. Ten komentář je v pohodě, jsou to jeho pocity ze hry a je to v pořádku. Jen já to vidím jinak a nesouhlasím s tím. Tak jsem mu dal minus. Bohužel zdejsi hodnocení komentářů na úrovni mateřské školky a většiny dnešních webu víc neumožňuje aby to nepusobilo tak útočne a i jsem říkal ať to nebere zle.
@Charllize (30.11.2021 16:31): Tvl, "komentář je ok, akorát s ním nesouhlasím, a tak dám mínus", to jsi borec.
@DaymondeuX (komentář): Koukám ze už jsi byl zkontrolovat kdože ti to dal minus :)
Neber to zle, ten komentář je ok, akorát s nim nesouhlasím .
Neber to zle, ten komentář je ok, akorát s nim nesouhlasím .
@Všivák (22.09.2021 16:55): Ano, i na špatné věci se dá zvyknout.
@H34D (22.09.2021 15:02): Tohle bylo v pohodě. Jako, že toho mám na myši odehráno celkem dost. Je to jen o zvyku.
@Všivák (22.09.2021 08:47): Doom mouselook podporuje, ale jen ten horizontální. :) A hrát FPS na gamepadu je vždy špatné. :)
@H34D (22.09.2021 07:28): Nedostaneš. Tahle akce byla jenom v předobjednávkách. Ve hrách, které nepodporujou mouselook není gamepad zas tak špatný.
@PRIVATE MARTIN (21.09.2021 22:04): No, je to o tom co máš rád a preferuješ. Nový hráči už toho odvařený být nemusí. A za plnou cenu to stojí samozřejmě víc. :)
@PRIVATE MARTIN (21.09.2021 22:04): No, je to o tom co máš rád a preferuješ. Nový hráči už toho odvařený být nemusí. A za plnou cenu to stojí samozřejmě víc. :)
@PRIVATE MARTIN (21.09.2021 22:04): Doom na konzoli bez klávesnice a myši kúp roka? Si kup Doom Eternal a dostaneš 64 zdarma.
@Všivák (komentář): Podľa toho čo píšeš, v pomere ceny a výkonu ide o kúpu roka. :D
Inak, sám som zvedavý ako ma to bude baviť. Kedysi som skúšal tú fanúšikovskú konverziu Absolution, ale nejak ma to neoslovilo, pretože to bol iný Doom než na aký som mal chuť.
Inak, sám som zvedavý ako ma to bude baviť. Kedysi som skúšal tú fanúšikovskú konverziu Absolution, ale nejak ma to neoslovilo, pretože to bol iný Doom než na aký som mal chuť.
Já to na PSku taky vzdal. Tyhle schválně těžky bossfighty jsou totální nuda.
@Garret (28.03.2021 20:43): Proste jsi se musel zeptat, viď? :)
@Garret (28.03.2021 20:43): ehm, to mě ani nenapadlo zkusit :D Ale mám pochybnosti že by to šlo lépe. Ty naváděný rakety co jim nejde ani pořádné utéct jsou prostě evil a já neměl vůbec upgraded unmaykr.
Jinak level Altar of Pain byl super, ten ambient jak tam kvičej na pozadí mimina, fakt super atmosféra :)
Jinak level Altar of Pain byl super, ten ambient jak tam kvičej na pozadí mimina, fakt super atmosféra :)
@Paul (28.03.2021 20:04): ani s klávesnicí a myši? :)
Docela dobrej třetí Doom. Z toho konce mi tedy přijde že ty nový Doomy (2016 a Eternal) na tohle dějově navazujou (ne že by tahle hra měla děj) ?
Jinak tu maminku na konci bych bez youtube a hitbox triku asi nedal. Kam se hrabou D1 a D2.
Jinak tu maminku na konci bych bez youtube a hitbox triku asi nedal. Kam se hrabou D1 a D2.
@H34D (27.11.2020 12:31): já ho pochopil, ale ty jsi suchar...
Jako aby jste si nemysleli že na steamu to bylo dříve, myslím že totéž se dá říct o MS store ale já nakupoval až nyní. :) 40 Kč je fajn cena.
@Garret (27.11.2020 10:30): Chápu, ohledně prvního si nepochopil vtip a ohledně druhého nemáš rozum.
@H34D (27.11.2020 07:17): torrentům se vyhýbám asi jako Epicu. obojí sux hard.
@Garret (27.11.2020 01:22): A na torrentech zdarma už na jaře ;-)
@Rapier (26.11.2020 22:46): na Steamu za tuto cenu už v létě ;-)
@Paul (26.11.2020 20:22): omlouvám se. :) Tak to stojí stejně.
Subtotal 33,47 Kč
VAT 7,03 Kč
Total 40,50 Kč
Subtotal 33,47 Kč
VAT 7,03 Kč
Total 40,50 Kč
@hanak_v_exilu (26.11.2020 21:20): PS1 Doom je jeden z nejlepsich, rekl bych hned po PC verzi a Xbox verzi..a ta hudba.
https://youtu.be/784MUbDoLjQ?t=2843
Na DF ti to potvrdi :)
https://youtu.be/784MUbDoLjQ?t=2843
Na DF ti to potvrdi :)
@Charllize (26.11.2020 21:16): Neříkám, že to nejde, jen jsem si nikdy nezvykl. Mě ten analog nevadí a dost her jsem na tom odehrál úplně bez potíží - Turoka, Maria 64...
Tož ovládání je jedna věc, ale co jsem viděl tyhle porty, tak mi z toho vstávaly vlasy hrůzou na hlavě
odkaz
odkaz
@jvempire (26.11.2020 20:44): Uz od prvniho dilu na gamepadu PS1 a to se to jeste ovladalo digital padem. A dohrano na nejvyssi obtiznost. Ukroky L1+R1 byly perfektni, intuitivni a rychle, spolu s tim digital padem to byl doslova tanec, casto krouzive zatacivy :) Horsi byl Duke 3D tam se nahoru dolu mirilo L2+R2, to bylo krapet slozitejsi, u Dooma to odpadlo, to mireni up down, tak to slo krasne.
Dokonce jsem mel chut vyzvat zdejsi multiplay Doomare co si merily pindiky ve zdejsi soutezi pod vedenim Kwokyho. Jako ja gamepadem oni kancelarskyma potrebama, ale pak jsme si to rozmyslel, preci jen jsou jeste maldi a takova potupna porazka by na nich mohla zanechat dozivotni nasledky:)
jako ten octagon stred analogu byl otresnej, to mi nezapirej. Ta packa se tam kvrdlala jak krabicka tiktaků v kapse:)
Dokonce jsem mel chut vyzvat zdejsi multiplay Doomare co si merily pindiky ve zdejsi soutezi pod vedenim Kwokyho. Jako ja gamepadem oni kancelarskyma potrebama, ale pak jsme si to rozmyslel, preci jen jsou jeste maldi a takova potupna porazka by na nich mohla zanechat dozivotni nasledky:)
jako ten octagon stred analogu byl otresnej, to mi nezapirej. Ta packa se tam kvrdlala jak krabicka tiktaků v kapse:)
Opravdu mě fascinuje, kolik lidí hraje Doom na ovladači. Jako jde to, ale dobrovolně bych to asi nedělal.
@Charllize (26.11.2020 16:19): Mě se na N64 vždy hrálo slušně, ovladač je o zvyk, ale mám ho celkem rád.
@Charllize (26.11.2020 16:19): Mě se na N64 vždy hrálo slušně, ovladač je o zvyk, ale mám ho celkem rád.
Za mě se ps4 verze ovládala stejně dobře jako ps4 verze jedničky a dvojky.
@Rapier (26.11.2020 17:00): ehm, já to dneska koupil na steamu za 40 korun..
@Charllize (26.11.2020 16:19): tak jasně, nesrovnával jsem to s originálem, ale prostě je to jednou konzolovka, tak si mohli ohlídat tak základní věc jako sensitivita páček na gamepadu.
@Charllize (26.11.2020 16:19): tak jasně, nesrovnával jsem to s originálem, ale prostě je to jednou konzolovka, tak si mohli ohlídat tak základní věc jako sensitivita páček na gamepadu.
Zakoupil jsem doslova za hubičku na Xbox One. 49 Kč kdepak Steam... Ať žije MS Store. :) Ty digi ceny se mi líbí: mezi 30-60 Kč se solidní výběr často výborných, byť starších titulů. Doufám že to půjde na gamepadu stejně dobře jako Doom1/2 na Xboxu.
@Paul (26.11.2020 16:03): Hmm, kdyz vezmu v potaz ten gamepad co melo N64, tak pochybuju ze na nej slo neco odladit :)
Vsimni si toho hranatyho vyrezu u te packy :)
https://baxtros.co.uk/wp-content/uploads ... 09.10.19-600x417.jpg
Vsimni si toho hranatyho vyrezu u te packy :)
https://baxtros.co.uk/wp-content/uploads ... 09.10.19-600x417.jpg
@Charllize (26.11.2020 14:53): No právě, je to původně konzolovka, tak bych čekal že zrovna ovládání padem bude výborně odladěno..
@Paul (26.11.2020 14:46): Ze by N64 puvod? :)
Zajímavý, že zatímco Doom 1 a 2 v BFG edici mají naprosto dokonale nastavený controller ovládání, tak tenhle novej PC port 64ky má naprosto debilní deadzone a neakceleraci kvůli který se tu míří mnohem hůř. A ať v menu nastavuju co nastavuju, není možný to nastavit dobře.
@Cobot (12.11.2020 19:01): jj, jak už jsem zmiňoval v komentáři, s Unmakerem šla matka dolů hrozně rychle
@Garret (12.11.2020 18:55): Matku.. Unmaker mám, byť ne upgradovanej. To jsem si včera někde přečetl, že se dá ve třech tajnejch úrovních nějak vytunit.
Nedávám ty firebally. Zkoušel jjsem nějakej trik, kdy ji ustřílim brokárnou (výstřel a ukrok a tak furt dokola), ale vždycky to tak po deseti výstřelech podělám.
Ale trápit se tím nebudu. Jsme na to moc starej a backlog mám narvanej až po kokot. Ale škoda no, většinou to nevzdávám, ale tady by to bylo jen o štěstí. Možná s myší na PC bych měl větší nervy, ale na Dualshocku mi uhybání moc nejde.
Nedávám ty firebally. Zkoušel jjsem nějakej trik, kdy ji ustřílim brokárnou (výstřel a ukrok a tak furt dokola), ale vždycky to tak po deseti výstřelech podělám.
Ale trápit se tím nebudu. Jsme na to moc starej a backlog mám narvanej až po kokot. Ale škoda no, většinou to nevzdávám, ale tady by to bylo jen o štěstí. Možná s myší na PC bych měl větší nervy, ale na Dualshocku mi uhybání moc nejde.
@Cobot (12.11.2020 18:35): myslíš ten fight před matkou nebo až samotnou matku? a co Unmaker, máš?
No tak jsem to teď během dvou dnů skoro dohrál až k Mother of all Demons... Jako na to nemám :) Nevim jestli bych byl na PC šikovnější než na PS4, ale to nikdy nezjistím, protože jsem to asi po dvacátém pokusu utnul.
Dost mi vadí jakou má ta hra po vydání nulovou podporu. Do jednotlivých levelů se dá dostat jen přes kódy.
Jinak ale za mě velké překvapení. Tohle je podle mě opravdový třetí díl. Většina zbraní super efekt i zvuk. Dvohlavňovka je parádní. Grafika oproti jedničce a dvojce velkej skok. Ty světelný efekty paráda. A i ta temná atmosféra je dost dobrá.
Dost mi vadí jakou má ta hra po vydání nulovou podporu. Do jednotlivých levelů se dá dostat jen přes kódy.
Jinak ale za mě velké překvapení. Tohle je podle mě opravdový třetí díl. Většina zbraní super efekt i zvuk. Dvohlavňovka je parádní. Grafika oproti jedničce a dvojce velkej skok. Ty světelný efekty paráda. A i ta temná atmosféra je dost dobrá.
@Isair (11.09.2020 03:53): Jsem moc rád že ty nové Steam verze Doom 1+2 ty loga umožňuje přeskočit :-)
@Isair (11.09.2020 03:53): jen je škoda, že hra od vydání nedostala žádné patche. Hlavně na ty loga třeba. Dost to kontrastuje s tím jaké péče se aktuálně dostává právě prvnímu a druhému dílů na konzolích. Škoda, snad se to zlepší.
Ta nepřeskočitelná loga mi úplně připomněla If Quake was done today, zde to sedí naprosto do puntíku :D. Ještě štěstí, že ten zbytek zůstal věrný originálu :)... a je to vážně dobré. Kdyby Doom 3 nebyl, mohl by se Doom 64 za třetí díl myslím hrdě považovat. Rozhodně je tu více (nebo minimálně stejně) rozdílů mezi dvojkou a tímhle, než mezi jedničkou a dvojkou :).