"respawnery", tentokrát nesouhlasim, je to uplně novej prvek ve hře, připomínalo mi to typický capture the flag a mělo to jiskru než ses probil k nepřátelskym teleportum a zničil si je. ta poslední bitva o panelák je doslova legendární, mě to teda bavilo! a zbraně taky nejsou špatný, velký výběr, nejlepší byla ta myš na dálkový ovládání!
Diskuze
@mazar1234 (05.07.2016 23:00): Souhlas, dříve byla frekvence quickloadů často poměrně vysoká.
Dnes bývá díky checkpointům a regenerujícímu se zdravím často úplně jiné tempo hry. Když si člověk zvykne na tempo moderních FPS, tak má se staršími kusy problém, protože se u nich zkrátka počítalo s quicksavem/quickloadem a ne s tím, že člověk dojede level na jeden zátah.
Dnes bývá díky checkpointům a regenerujícímu se zdravím často úplně jiné tempo hry. Když si člověk zvykne na tempo moderních FPS, tak má se staršími kusy problém, protože se u nich zkrátka počítalo s quicksavem/quickloadem a ne s tím, že člověk dojede level na jeden zátah.
@Všivák (05.07.2016 19:13): Hmmm, vidis tu uz sa prejavuje relativita.
"10 minut 10 quickloadů" je pre mna uplna pohoda... frustraciu mam niekde na urovni "1 minuta 10 quickloadů".
"10 minut 10 quickloadů" je pre mna uplna pohoda... frustraciu mam niekde na urovni "1 minuta 10 quickloadů".
@Phoenix (05.07.2016 00:08): Když použiju za 10 minut 10 quickloadů, tak už to frustrace trochu je.
@Phoenix (05.07.2016 00:08): Mna to na zaciatku strasne bavilo, ale neskor ma to potom prestalo bavit, prislo mi to take suche, monotonne a nedokazal som to uz dohrat do konca.
Pre mna to bolo nakoniec velke sklamanie, hoci zo zaciatku to vyzeralo velmi dobre.
Pre mna to bolo nakoniec velke sklamanie, hoci zo zaciatku to vyzeralo velmi dobre.
@Všivák (komentář): Devastation je dost škoda. Mix postapo a "zlých korporací", inspirace Falloutem a Deus Ex zcela zjevná. Autoři hru bohužel nezvládli zejména po technické stránce (byla to jejich prvotina a zkrachovali někdy ke konci vývoje, IMHO si i díky spoustě herních možností ukousli příliš velké sousto). S posledním patchem je to ovšem výrazně lepší.
Jedná se asi o jedinou FPS, kde se někdo pokusil jakž takž smysluplně (a příběhově zdůvodněně) o mix klasické FPS (tj. samotný hrdina v levelu), team based singleplayer FPS a arénového mulťáku. A narozdíl od konkurence je možné i v pokročilejších misích se spawnery savovat, takže s tou frustrací to není tak hrozné.
Jedná se asi o jedinou FPS, kde se někdo pokusil jakž takž smysluplně (a příběhově zdůvodněně) o mix klasické FPS (tj. samotný hrdina v levelu), team based singleplayer FPS a arénového mulťáku. A narozdíl od konkurence je možné i v pokročilejších misích se spawnery savovat, takže s tou frustrací to není tak hrozné.
@Všivák (komentář): Sám bych to nenapsal lépe. :-)
mně to hrozně všechno splývá, ale nejvíc mi to připomínalo HL2, kterej vyšel až potom. ještě jsem zapomněl na postupné gradování atmosféry (když nepočítám posledního bosse) pomocí obsazování teleportu. díky tomuto prvku se hra mění v něco jako capture the flag a nedá hráčovi na chvíli vydechnout - kdo to dohrál, tak ví, o čem mluvím. žádná sebelepší koridorová akce ani filmovej příbjeh se tomu nevyrovná. rozehrál jsem to dokonce nedávno podruhý do pulky, když jsem na tom testoval grafiku!
@MarezCZE (09.06.2014 11:29): já hlavně nechápu ten engine, tak je to na source nebo na unreal? To je trochu rozdíl ne?
Tohle mam rozehrany a je to vyborna hra az na par neprijemnosti.
@vodkasesemtexem (komentář): Sorry, ale co je to Hitman Contractor na Source enginu? :D