Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@CrocoRay (17.06.2019 14:44): Hypotéza je taková, že sloučením negativního psychického stavu, namyšleného Japonce, určité míry alkoholu v krevním oběhu a v určitém prostředí, do něhož zahrneme tyto vnější faktory: teplota, čas, zabydlenost, hlučnost - může vyvolat hormonální reakci, která může vyústit v silnou, neřku-li hyperbolickou, emocionální reakci.

Jak jsem již avizoval, jedná se o pouhou hypotézu, jelikož takový prvek, jakým je Kodžima, doposud nebyl za výše stanovených podmínek nikdy zakomponován :D
@SilentWolf (16.06.2019 07:29): Melancholie nebolí, jak se k tomu ale přimíchá společenská únava, můžeš dostat mnohem vášnivější projevy emocí. Neber to osobně, vlku, jen jsem dal průchod svým uvolněným emocím.

@Charllize (16.06.2019 12:32): To je dost možný a třeba jsem si to blbě interpretoval. Ale stejně víme, že i kdyby se natočil, jak sere na ulici do kouta, a napsal by, že v tom je abstraktní umělecký záměr, lidi by Kodžimu senpai měli pořád za kreativního Adonise :D
@pipboy (16.06.2019 12:28): Je pravda ze kdyz prijdou japonsky turisti k nam do obchodu a snazi se mluvit anglicky moc dobre jim rozumet neni, kolikrat radsi jen ukazujou rukama, pripadne pouzivaji mobil kde ukazuji co je zajima :)
Mě překvapuje, jak jsou stále zástupy lidí co píšou, jak se o hře nic neví. Přitom samotné trailery podle mě odkrývají víc, než by musely a v několika chvílích tam postavy říkají v kontextu docela redundantní informace jen aby to řekli nám - divákům.

V předešlém traileru to bylo popisování toho, co se stane po smrti, jak probíhá asi voidout apod.. Kdy Reedusovi ve vysílačce popisovali něco, co už on vlastně ví. V tomhle zas Sam nahlas komentuje použití toho Bridge plodu, sice ne sám sobě, ale je jasné proč tam ty věty jsou.

Máme trochu podivný svět, jehož zákonitosti nám byly už nejednou prezentovány. Rovněž máme asi nějakou křehkou alianci lidí, co se proti tomu snaží nějak bojovat - očividně docela pokročilými a tajemnými technologiemi. Máme přesně daný Samův úkol, kterým ho pověřila konkrétní osoba. Máme představené jak olejové nepřátelé, u kterých nyní víme, že jdou prostě zastřelit, tak i nějakou tu teroristickou skupinu. A ve hře je očividně nějaký stav po smrti, který mi dost připomíná Otherworld ze Silent Hillu.

Mě už teda informace spíš přebývají a už bych to rád objevoval sám.. :D

Největší záhadou u mě zůstává pětice levitujících postav od kterých si slibuji nějaké ty mindfucky jako ze Silent Hillu. Něco mu v té hlavě muselo zůstat z jeho plánu dělat na pokračování Silent Hill.

A od vydání posledního traileru už na reddit nejdu, protože věřím, že to tam někdo už poskládal, tak jako tehdy příběh MGS V rok před vydáním, včetně hlavního twistu.. :D
@Charllize (01.06.2019 09:39): Tak nekdo to takhle proste ma, Pajma chce vedet vse dopredu a presne do ceho jde. Naopak na me tohle proste funguje jak maloco, rozhodne nejsem popkornozrout a hltac novinek, ale mit PSko tak uz to mam predobednane. A po tom traileru mozna dvakrat.

Jinak myslim ze gameplay bude nesmirne bohaty, pestry a do jiste miry nevsedni. Coz je jedine dobre, kdyo by chtel dalsi Division, Gta klon nebo Far cry.
@pajmič (01.06.2019 01:11): to potrebujes vsechno vyspoilerovat dopredu? Kdysi se o hrach taky vedelo kulovy a fungovalo to. To ze dneska sis navyknul cenichat vsude mozne a vedet i cislo bot hlavniho zaporaka neznamena ze kojima je diletant.
Ty ukázky působí zajimave a nemyslím že je tak důležitý přesně vědět do detailu oč tam půjde. Ono taky zabraly na plno lidí což naznacuje že to bude v pořádku tak jak to je. Ja žádnej jeho fanda nejsem ale je jasné že ty zástupy lidí co ho mají za herního boha nebude jen tak pro nic za nic. Možná by si z něj třeba v ty bioware měli vzít příklad pac trailery na anthem byli nudný až hruza a ačkoliv informace byli k dobre hře to prilis nepomohlo.
A jinak si taky myslím te to bude krapet podivná hra co mě nebude bavit, ale proč to hejtit když to evidentně působí kvalitně a pro spoustu lidí lákavé moc nechápu.
https://www.reddit.com/r/DeathStranding/comments/9kyguf/death_stranding/
Opomněl jsem cestováni v čase. To byl asi zatim nejzajímavější prvek. To, že se před Reedusovim xichtem zhmotní tank z první světový mě dost zaskočilo. Jak velkou, to šmajchlování s časem, bude mít roli? Jasně, nevíme :)
Ted jsem viděl ten nový "gameplay" trailer a pořád si myslím totéž, co před ním. Grafika super, parádní hudební podkres, ale opět. O čem to jest? Co tam budeme dělat? Očividně je tam nějakej druh kraftování a překonávání terénu, takže simulátor Beara Gryllse na Islandu? Je tam nějaky stealth a nějaky jednoduchý soubojovy systém. Celkově to nevypadá moc zábavně, prostě takovej walking/hiding simutalor s mega rozpočtem.

Ta hra má vyjít za 5 měsiců, oznámená byla před třemi roky, a pořád se neodhodlali ukázat nepřerušovaný gameplay. Plus Sony nebude na E3. Tak možná Gamescom? Fakt bych se moc rád na tu hru těšil, ale ten prdelní alegorický Kodžimův marketing/přístup mi v tom dost blokuje, což je paradoxní, nebot by to mělo působit naopak. Možná kdyby to bylo od jinýho tvůrce. No, času zatím mají celkem dost.
Jsem si díky tomu traileru po dlouhé době zas pustil Cult a...doufám že se někde ve hře nebo v budoucím traileru vyskytne i Coma..zní jak soundtrack konce světa a nezestárla ani o den.
Táto hra bola ohlásená pred 3 rokmi a stlále vôbec netuším o čom to sakra je. Kojima je naozaj master troll.

A prečo jeden zo zloduchov vyzerá ako Black Mask?
@SilentWolf (30.05.2019 14:57): Vzhledem k dnešní technické obtížnosti udělat top cuscény, budu hádat, že toho nebude tolik jako třeba v MGS4. Kolik, podle tebe, hodin cutscén může být v Death Stranding? Kodžimův rekord je pořád metal gear 4, ne? Kolik to bylo? 8+hodin čistýho filmečku? Což je cca 40% z celý hry :D
@pajmič (30.05.2019 14:35): já se třeba naopak bojím, že to dopadne jako MGS V a moc těch filmečků tam nebude a ty co jo, tak ukáže všechny v traileru.. tak jako u MGS V.. :D :D teď bych byl nejraději aby to vyšlo už bez jakéhokoliv dalšího infa... bohužel to dle mě ten status tajemna brzo ztratí a do vydání hry budeme vše vědět.
Hele, zase klídek pánové.... jo? To, že se mi to na pohled zdá jako blbost, vyjma technickýho zpracování, neznamená, že nemůžu ve finále být překvapený a vyveden z mých počátečních rozpaků.

@SilentWolf (30.05.2019 12:41): Mám hroznej vkus na hry. S tím nic nenaděláš :D

P.S. Jsem překvapen, že zdejším Kodžima rozkuřovačům, trvalo tak dlouho než se ozvali. Že to Marcussi :)
Kojima ovšem zdůrazňuje, že ostatní hráče nebudeme moci ve světě přímo potkat. Death Stranding je hlavně příběhová akční hra pro jednoho hráče, kterou budou online prvky obohacovat, ale přímo na nich nestojí.

YEEEES! Jediná věc, která mě upřímně děsila. Hodně jsem si oddechl.
Kojima byl vždy mistrem toho, jak hodně slovy říct velmi málo a že dokázal v jednodušších hráčích vyvolat dojem, že jsou svědky něčeho velmi hlubokého a nedejbože dokonce filosofického. Většinou z toho ale vyšla i velmi dobrá hra (MGS3 a MGS5 za mě top).
Paradoxně Death Stranding na mě působí líp, protože možná bez debilů s obřími roboty, na kterých chce ilustrovat nějaké banální úvahy o moci a globalismu, se mu možná podaří vytvořit něco, co nebude tolik otravným a natahovaným pamfletem, ale třeba nějakým vyjádřením nebo představě o člověku, ontologii, zrození (nějaký ten symbolismus toho už je tam trochu vidět) a dualitě.

Paradoxně si myslím, že s hraním si s abstrakcí to může být naopak méně snobské, domýšlivé a narcistické než celý MGS.
Musím říct, že jsem dlouho neviděl něco tak snobského, domýšlivého, abstrakně pakárenského a narcisistického...

...jako pajmičův příspěvek.
Vypadá to super, hlavně ať je stabilní framerate .. a nebo ať to je uděláno podobně, jako u GoW ... a ne ve stylu Horizonu ..
Atmosféra vypadá fakt super, teď jen doufat že to nebude nuda hrát. Z těch gameplay záběrů to nejde moc poznat. Z toho mám pořád trochu obavy. A grafika je fakt mňamózní.
@Charllize (29.05.2019 22:20): jj, taky to tak mám. Ale zas pokud tu bude zajímavý svět plný tajností k prozkoumání tak by mi ani ten open world nemusel vadit, ani případné budování základny a podobné herní prvky. Protože to prostředí vypadá luxusně. Závidím kolegyni letošní dovolenou na Island.
Za sebe musím říci, že mě všechny ty trailery fakt dostaly. Nemám PS4, ani PS5 ale tahle hra by už mohla být skutečně reálný důvod abych si ji definitivně pořídil. Vypadá to naprosto skvěle, jak se to bude hrát nevím, nicméně příběh, svět a vůbec to pozadí proč, co a jak, to vypadá na pořádnou pecku.
Nehledě na to, že Phantom Pain je docela óda na čistokrevný gameplay. Toho bych se fakt nebál. Já zas chci naopak co nejvíc těch filmečků. Vypadají parádně.
Na pohled snobská, domýšlivá a abstraktní pakárna. Umědomuje si Kodžima, že vůbec dělá hru? Jaký byl dosavadní poměr gameplay/cutscény Z dostupnýho propagačního materiálu? 1%/99%? Nemluvě o tom, že to jedno procento vypadalo jako walking simulator v naprosto práznym světě. Ani bůh neví, co se Kodžimovi v té jeho narcistické makovici honí za hovadiny.
@SilentWolf (29.05.2019 21:33): technicky a detailnosti to je naprosta spicka, Kojima je fakt magor. Ale porad to tak trochu pusobi jako blbost a podivnost v AAAA kabatku. Myslim ze pribeh asi bude hodne zajimavy, nebo zvlastni..ale samotnym gameplayem uz si tak jisty nejsem. Hmm. Pockam.
Naštěstí sběratelka nic moc. :-D nebude mě mrzet, že ji nemám. Ale speciálka už předobjednaná. Prosím, ať se to povede.