Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Drolin (30.03.2015 00:15): Děkuji.

Teď se snažím dodělávat sidequesty, které jsem při hraní minul a některé z nich překvapivě hezky dokreslují postavy a celkové vyšetřování. Některé
Nu, tedy ten finální bossfight mi dal opravdu zabrat. Říkal jsem si co dělám špatně a po hodině jsem to vzdal a že se mrknu na walkthrough. A zjistil jsem, že je to bug míření, takže to nebylo kvůli mé neschopnosti.

Jinak, největší překvapení je, že se mi to vůbec líbilo, kdybych fakt chtěl, tak jsem se mohl v podstatě kdykoliv na hru naštvat a nechat ji být. Ale asi to po tom AssCreedu 3 bylo opravdu pohlazení po duši.
Ok, docela mě překvapuje, že se mi to líbí a baví mě to.

A když se dívám na to, jak kdo hodnotil, tak mě to překvapuje ještě více.
Tak sem hru získal na PS3 a je to opravdu divná záležitost s hodně bugama,sekáním a i grafika není až tak skvělá ale na druhou stranu je to hrozná divná až psychopatická sranda ale to řízení auta mě asi přivede do hrobu :D Ale jinak je to fakt sranda :D
Právě mi hra spadla po dvou hodinách hraní, kdy jsem udělal šest subquestů a našel pár dalších věcí (takže bez uložení). Paráda, od tohoto momentu na cokoli krom hlavní dějové linie zvysoka kašlu a dojedu to co nejrychleji do konce.

Přitom to mohla být bomba, kdyby to ovšem borci nenaprogramovali tak, že by se za to styděla leckterá PS2 věc.
Argh, jedno z největších herních zklamání vůbec. Ta hra je zkrátka nefunkční, nehratelná, neuplyne v ní pět minut, aby se neobjevila nějaká chyba. Mě hra třeba vůbec nechce pustit přes první setkání s tím paňácou v pláštěnce... Dokud se nestane zázrak a nevyjde nějaká ohromná záplata, doporučuji vyhnout se tomu.
Další věc, vím že to asi moc lidí nehraje, ale přecejen, náhoda je blbec, i kdyby to mělo pomoct jen jednomu člověku někdy.

Pokud má někdo problém s mířením nahoru (myš ignoruje vertikální pohyby), když třeba v jistých částech máte sestřelit kost ze stromu, zkuste přepnout do režimu kompatibility win98, ta hra je jedna velká záhada. Občas se mi i sekají šíleně cutscény dokud nedám esc, scéna se nepřeskočí jen se odsekne a jde zase plynule. :D Dokonce i loading se jednou sekal, ty xichty zmutované se třepaly zasekaně, dokud jsem nedal escape a loading pokračoval plynule.. :D :D
Kdyby někomu hra padala na určitém místě za tu dobu jsem po netu objevil pár návodů zatím vždy pomohly.
1. zkusit cutscénu jednoduše přeskočit než to při ní spadne
2. restart PC (tohle asi vždycky pomůže)
3. pro sichr, prý občas pomůže ve hře vykouřit cigaretu tak aby se hodiny přetočily aspoň o jednu hodinu- nevím co je na tom pravdy, ale restart+cigareta mě zatím dostala přes všechny crashe, a už byly 3.
Já koukám na Lets Play a je to teda hodně podobné Twin Peaks (a je tam na něj spousta odkazů). Čili u mě dobré :)
Je to teda fakt bizarní. Ale co se technický stránky týče, tak když pominu tu celkovou PS2 level kvalitu, tak si po aplikaci DPfixu nemůžu na nic stěžovat. Za první 4 hodiny to ještě nespadlo a nenarazil jsem na žádnej bug. Grafika v 1080p hezky vyhlazená a jede to v 60fps jak má. Podpora gamepadu bez problému. Má to dost dobrou atmosféru a zatím mě to baví, hodně.
@LIUWIL (komentář): Výstižný komentár, plánoval som niečo podobné už napísať

A sranda ako hodontenia sú zatiaľ medzi 0-10 až 80-100, ide o vskutku polarizujúcu hru, hoci na Games.cz dostala 6.
Varovanie: v PS3 a Xbox360 verzii je glitch, ktorý pravdepodobne nebol opravený v PC verzii:
Ak v hre získate dôležitý kľúč a skončíte hru skôr než ho použijete alebo znova prehráte jednu z predchádzajúcich kapitol, tak o kľúč prídete a musíte hru začať znova.
Patch je na cestě..

Mě třeba odešel notebook a na PC se mi sekají cutscény.. takže čekám jestli pomůže patch..

K tomu videu- to jako fakt když se nebudete holit budou vám růst vousy ? :D :D
Ok zatiaľ dosť dobré, len sa nemôžem dostať cez 9. kapitolu, pretože hra stále padá
@M.a.t.t. (09.11.2013 13:58): Tie bojové časti ju rozhodne majú, veľmi sa mi páčil hlavne ten moment , keď ťa naháňal ten zabijak v pláštenke. Pištoľ by ale nemala mať nekonečné množstvo nábojov a monštrá by mali dropovať menej predmetov.
Nepovedz mi, že toto nie je smiešne napísané. Dialógoy sú ešte smiešnejšie s neprirodzenou mimikou postáv a úplne od veci hudbou, ktorá sa stále opakuje.
@Shoggot (06.11.2013 22:41): 10%? Tak to som tiež zvedavý na tvoj názor.
Ach na tej hre je niečo naozaj zvláštne, mám rozohrané oveľa kvalitnejšie hry ako Metro, arkham Asylum a Deus Ex ale najviac sa mi aj tak chce dohrať túto hru, človek sa tak baví na priblblých dialógoch a hudbe a deji, že je takmer schopný tolerovať milión bugov.
@Coldplaz (04.11.2013 17:50): Momentálně operuji na pc (nb), které DP nerozběhne, tedy musím DP na dva týdny odložit (a dohrát Mother 3 :).

@GodOfTheSick (04.11.2013 17:55): Právě ony technokraty zminuji, a proto je lepší, pro jejich vlastní dobro, aby Deadly Premonition vynechali (a snad nechceš, aby se hra ukládala checkpointy na každém kroku). A k TT jsem nyní četl povedené vzplanutí: "I say Let TT die a horrible shameful death, and never to be remembered", což vystihuje jejich působení na videoherní scéně :).
@Drolin (04.11.2013 17:13): Však ať je hra klidně zastaralá, ale nesmí být blbá. Jenom způsob jakým se v DP sbírají předměty, pracuje s inventářem a ukládá je dnes už úplně mimo mísu. Výmluvy na home made engine a úmyslnou zastaralost neobstojí. V dobách PS1 to byla nouze, protože to jinak moc nešlo, ale dnes už je to prostě neschopnost. Jinak zrovna TT udělali u TWD ústupky nejširšímu publiku a přesto vytvořili kultovní dílo. Holt musí se to umět :-P
@Drolin (04.11.2013 17:13): Čiže je to presne ako som napísal ja, naviac proste v danom momente nemali :)

Istú toleranciu akceptujem, o to viac že sa tvorcovia evidentne pokúsili prísť s niečim novým (aj keď podľa všeobecných názorov im to vyšlo tak pol na pol) ale klad je to proste nie je. Takže ase zhodneme, že sa zase nezhodneme. :) Slovo bestseller tu nespomínal nikto, lenže nakoľko hru vydali na viacero platforiem, vrátane PC, evidentne to nespravili len tak, ale s cieľom zarobiť viac peňazí.
@M.a.t.t. (04.11.2013 16:52): Tvúrce v jednom interview zmíní, že jde o homemade engine, ktarý měl být rychlý na vývoj - jelikož důležitý je obsah, a ne technická stránka. Už samotné zaměření, tedy Twin Peaks od japonců, jako bestseller opravdu působit nemůže, a tedy vytvořit (napomoci) kult se zdá jako logické vyústění, jelikož u takového díla se dokáže prominout vše a vyzdvihnout určitý prvek (zde humor, pramenící i z technické stránky a pohybů/mimiky postav). Technické nedostatky u DP je třeba brát jako klad, jinak si hru hráč asi jen stěží užije.

Dokonalá technická stránka se obvykle pojí s nezajímavým obsahem. Jistě, existují desítky výjimek, ale obecně to tak z je.
@Drolin (04.11.2013 16:32): Argument, že sa Acces Games snažili stvoriť kult a že mohli vytvoriť technicky kvalitnejšiu hru, ak by chceli, príliš neobstojí. Naviac je to len tvoja domienka, ktorá sa ani náhodou nedá brať ako poľahčujúca okolnosť. Oveľa pravdepodobnejšie je, že precenili svoje schopnosti pri tvorbe tak náročného projektu (a je nepodstatné, či to bolo nedostatkom skúsených vývojárov, financií, či času) Tiež príliš nerozumiem prečo technickú dokonalosť automaticky spájaš s prázdnymi dielami, ktoré namajú čo ponúknuť fajnšmekrom. Na hernej scéne už od počiatku jej existencie vyšlo mnoho projektov, ktoré dokázalo spojiť nové koncepty a dostatočne atraktívne technické spracovanie a v konečnom dôsledku sa stali nesmrteľnými klasikami. To, že ti horšie spracovanie nevadí, ti neberiem, ale v tvojom podaní to vyznieva ako klad a s tým sa ti stotožní ozaj málokto :)
@M.a.t.t. (04.11.2013 10:10): @GodOfTheSick (04.11.2013 11:49): Pokud některé studio chce vytvořit kultovní počin (nebo lépe řečeno future classic), prodeje a tedy ústupky co nejširšímu publiku nepřipadají v úvahu - naopak. Nepochybuji o tom, že by Acces mohli vytvořit technicky daleko standardnější hru (tedy vyhovující ideál dokonalého, prázdného díla určeného technokratům), zde je však "zastaralost" určitým trademarkem, který hru paradoxně dostal na všechny tři platformy.
Naprosto debilní pohyby hlavního hrdiny, trhlá mimika a gestika, soundrack je složen snad ze 3 písní kde je jedna švihlejší než druhá, ovládání aut nejhorší co jsem kdy zažil, grafika je snad horší než první hry co jsem na PC vůbec hrál. Akce je hovádská- na jednu ránu trubkou zabijete skoro kohokoliv, po 5 nepřátelích si musíte sehnat jinou trubku- to je vše, a co za zvuky vydávají :D :D Hlavní hrdina snad každou vystřelenou kulku komentuje "good, nice apod.." Hledání důkazů taky pitomé, zlomený podpatek na stromě? - proč jen mám ale pocit že kdyby zitra vyšlo GTA V na pc, stejně hraju tohle? :D To je geniální! Cucat lízátka, pít kafe, hledat ty správné klíče s přívěskem sviště, nebo co to bylo za zvíře :D Už sleduju twin peaks :D

http://www.youtube.com/watch?v=rzvXBFwcyek
Pořád je to lepší než cokoli od Davida Cage. Je to hra retardovaná, blbá, hnusná, s failem a každém rohu, ale je to svým způsobem zábavné.
@GodOfTheSick (04.11.2013 11:49): Skrátka je zastaralá. :) Obecne si dokážem užiť aj hry so staršou grafikou, takže v tom zásadný problém nevidím, len ma skrátka prekvapuje to čo teba - že v dnešnej dobe má niekto odvahu vydať niečo tak ambiciózne v takejto podobe.

A ten argument je nezmysel z oboch hľadísk, hráči ktorých to odradí to vďaka tomu môžu hodnotiť (a v konečnom dôsledku aj hodnotia) slabšie. Áno, je to o istom štandarde. Hráč proste čaká, že bude mať možnosť pohrať sa s nastaveniami, predefinovať si klávesy atď. V roku 2013 by to už malo byť úplnou samozrejmosťou.
@M.a.t.t. (04.11.2013 10:10): Pokud je oproti konzolové verzi grafická stránka výborná, ale přesto pořád hnusná, tak se na tvém původním výroku nic nemění :-) Pozitivem asi myslel, že odrazení hráči nebudou DP hrát a tím pádem hodnotit. Jinak je to samozřejmě nesmysl, protože když se hra neprodá, studio krachne a další hru už nevydá.

@Drolin (04.11.2013 09:15): Pokud za zdařilý a bezproblémový port považuješ hru, která jde spustit na XP s jednojádrem, tak to potom jo :-) Což není překvapivé, podle toho jak vypadá... Ale pokud tam nejde vůbec nic nastavit, tak je to pěkně odfláknuté. Až budeš mít zažitý určitý hráčský standart na pořádném PC, tak ti to jako malichernosti nepřijde.
@GodOfTheSick (04.11.2013 08:26): Beriem pôvodný výrok späť, oproti konzolovej verzii je grafická stránka výborná a po chvíli sa na ňu dá zvyknúť. Bez ohľadu na to, že nepochopiteľná zastaralosť je evidentná a nielen v tomto aspekte. Aj port je o niečo lepší ako napríklad u Resident Evil 4, ktorý ho mal dosť zmrvený. Vlastne hra pôsobí sympatickým dojmom, akurát nie je zďaleka pre každého, pretože herné mechanizmy nie sú príliš vychytané a tempo je až príliš ležérne. Nepochybujem však, že si svojich hráčov nájde. Akurát nechápem, prečo by sa sa mal dotyčný tváriť, že tieto aspekty sú malichernosti a tiež neviem, v ktorej alternatívnej realite je pozitívom, že kvôli tomu hru už zo začiatku odstaví viacero ľudí, ktorých hra neskôr mohla chytiť. Z pohľadu vývojára to určite pozitívum nie je a pochybujem, že to bol jeho úmysel. :)
@GodOfTheSick (04.11.2013 08:26): V tom je také největší síla. Designově jde zcela o konec 90. let (repetivnost, nenadabované texty atd.), vizuální stránka připomíná konzolové roky 2004-2006 (pokud někdo, a je to časté, tvrdí že jde o PSX grafiku, tak má asi krátkou pamět - MF1, MF2 :). Port je to však více než zdařilý, prakticky bezproblémový.

Že DP odstaví už zezačátku tento typ hráčů (malichernosti jako nepodpora gamepadu, starší technická i designová stránka) je také jen pozitivem.
@M.a.t.t. (31.10.2013 11:29): I kdyby DP mělo nejmodernější grafiku, tak stejně bude působit dojmem hry z PS1. Nechápu, že něco tak zastaralého mohl někdo v roce 2010 vůbec vydat a následně pustit na PC v technicky naprosto zmršené podobě.
Přesně jak se dalo čekat. Technicky ta DC verze byla otřesná už i na PS3.
Director's Cut s údajne vylepšenou grafikou už len z videí vyzerá pomerne hnusne, radšej ani nechcem vedieť ako vyzerala pôvodná verzia.
@HolyMeatball (30.10.2013 16:19): To bych neřekl, vzhledem že to nepodporuje x360pad. Hra z konzolí co nepodporuje nejrozšířenější gamepad. Neskutečná demence, a dokud to tam nedají tak nezájem. Chci to hrát na TV.
Tož není to ani zdaleka tak hrozné, jako původně s Dark Souls. Vypadá to příšerně, to jo, ale aspoň to ovládání je vcelku v pohodě.