Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak jsem teda taky rozehrál, abych netrhal partu. A není to vůbec špatný. Jako není to samozřejmě něco, z čeho bych si sedl na zadek, ale zatím mě to baví. Ideální je hrát tak dvě mise denně. To je tak 200 puklejch šišek odhadem :)
taxem uďal ten nejtěžší survival na pekelnou obtížnost, vyďal jsem nějaký chechtáky, nakoupil nové kvéry a motorovku a vono je to hraní hned veselejší, projíždím new game+ jak nůž máslem... přitom taková blbost :-)
Lol páči sa mi ten názov hry
"Ako nazveme naše prvé vesmírne FPS?"
"Jednoducho spojme názvy dvoch najpopulárnejších akčných sérií vo vesmíre Dead Space a Mass Effect"
Tohle vlastně můžu dát jako splněnou Herní výzvu 2016 za českou hru...
Převzato z mého Steam učtu:

Dead Effect je první hrou kterou jsem si pořídil ve verzi ,,Early Access´´, a nejsem vůbec zklamán.

Koncept hry je zajímavý a obsahuje všechny současné moderní trendy, upgrade zbrání, vylepšovatelný oblek, herní měna za kterou ziskávate upgrady, ,,loot´´ system ale samozřemně ještě par věcí chybí.

-ROZBOR-

Zbraní je dostatek a každa má své specifické vlastnosti, takže si každý vybere to své.
U sebe mužete nest pouze 2 zbraně plus dodatečné granáty či miny. Vubec by ale nevadilo aby se přidalo dal zajímavých kousků:) Naboju budete mit dostatek jelikož hra vám bude spawnovat pouze naboje do zbraní které nesete.

Vylepšováni zbraní je snadné a přehledné navic čas od času vam nějaký ten upgrade padne z nepřatel.
Z nepřatel občas padne i ,,gold bar´´ který mužete použít na bonusové vylepšení charakteru autohealing. Tady bych přidal vice možností vylepšení.
Vylepšení obleku jako vyšší životy, rychlejší běh, prodloužení zpomalení času v ,,Upgrade stanicích´´ je permanentní.

Nepřátel je dostatek a rozhodne se vyplatí miřit na hlavu. Máme tu klasické slabé zombies až po větší a silnější, zombies s granáty,plazíci se zombies či špekaté zombies. Inteligenci od nich nečekejte jsou to přece zombies ale dokaží vám při vetšim počtu zatopit. Jejich pohyb je ležerní ale občas po vas skočí což nečekáte a celkem se uleknete. Maličko bych možná ještě zapracoval na jejich fyzikalním modelu ale neni to žadná velká vada na krase:) Pravidelně doporučuju koukat pod nohy jestli není nějaký ,,šourák´´ pd vámi a nechce si pochutnat na vašich nohou.

Rozhodně co potěší je skvělý soundtrack a celkově i nadabování a zvuky. Jen mi případá že například kroky hrace mi obcas vypadli nebo byli velice potich.

Grafická stránka hry se mi moc libí, hlavně hra světel a ruzných efektů je moc pěkná. Optimalizace je skvěla jelikož jsem hrál na integrované grafické kartě na notebooku na střední detaily.

Kampaň prozatim obsahuje myslim 7 misí. Jsou zajímavé a rozdílné a zaberou zatím celkem ,,slušnou´´ herní dobu takže dokaží hráče udržet u moniitoru. Navíc možnost po dohraní hrát znovu se stejným charakterem a vylepšenými zbraněmi velice potěšil.
Příběh nijak nevybočuje z řad scifi horor her.
Po levelech sbíraté různé datapady se zprávami ktere pomahájí či doplňují příbehu + hledáte secret orby ktere otevírají databazi v hlavním menu hry.
Nečekejte žadné lekarničky, jsou zde pouze léčící stanice a ty taky nejsou nevyčerpatelné což je vymyšleno dobře.
Rozhodně se teším na další kampaňové mise.

Libí se mi náhodný ,,loot´´ a i systém nahodných kodů ke dveřím. Kódy ziskávaté hackováním ktere je zajimavě vyřešeno ,,pexeso´´ systémem.

Bonusové módy Survival a Biohazard rozhodně potěší.
Multiplayer (CO-op) bych momentalně neřešil (neni implentovaný) ale v budoucnu bych to rád viděl klidně na Co-op možnost celé kampaně a ne jen určitých misí:)
Achievment systém povzbozuju ke hraní.
Hra neobsahuje save system pouze když zemřete můžeteb si zvolit oživení kousek od místa umrtí za celkem velkou čast kreditů nebo restartovat misi.
Ve hře jsem nenarazil na žadné zavažné bugy či chyby, jen jedenkrát mi nešli otevřít zakódované dveře.

-VĚCI CO MI PROZATÍM CHYBÍ-

Co bych rozhodně do hry impletoval je možnost sprintu či systém stamina baru jelikož hráč se pohybuje celkem pomaličku zlepsil bych pocit s chůze nejákym vyraznějším kolebáním postavy. Dále bych impletoval možnost skakání jelikož obcas by se hodila na přeskoční ruzných zabradlÍ když vás nepřátelé obklíčí. Možná bych zauvažoval o přidání save systemu na stylu 3 savy na misi a dost:) Možná bych zauvažoval o možnosti vylepšování zákládní zbrane která by dostávala ruzné dodatečné efekty( vím že je možnost ve stanicích zlepšit), sama o sobě mi rukavice přijde jako velice silná zbraň. Vůbec by take nevadilo přidat neco jako archivář na sesbírané datapady aby si je človek mohl někdy dodatečně pročíst. Například luku bych přidal možnost výběru nejakého typu šípu.(vybušné,šokové atd...).
Vím že uspokojit každou duši herního hráče je zhola nemožné ale prozatim si vedete skvěle.

-ZÁVĚR-
Musím řict že tato hra je pro ,,MĚ´´ velkým překvapením a velkou potěchou na mojí zombie duši.
I když se jedná o Early Access tak mohu jen vřele doporučit potenciálním hráčum a říkam podpořte BadFly Interactive a Lubomira jelikož na české vyvojářské studio jde o skvělý počin.
Držím palce s dokončením a těším se na další updaty a vaše herní počiny.

Uherské Hradiště do toho!!!