Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@kristmeister (21.02.2020 09:55): Vetsina tech linii nic zasadniho, krome lore a sem tam nejakeho itemu neprinasi. A stejne pokud jsi trosku uz zvojtil tohle tak mam za to ze ty zbyle linie co tam jsou taky, takze si nedelej hlavu a pokracuj :D

Ale tak je na druhou stranu fakt ze obcas pomoc od nejakeho NPC bodne a pokud nemas spravne jeho linii tak ti nepomuze. Ale tak pak zase muzes byt hrdy ze jsi to dal bez pomoci :)
Mám další dotaz chlapcí. Vyplatí se dělat questova linka těch dvou rytířů? Anri se myslím jmenuje ten jeden. Jde o to, že jsem si četl o jedné lokalitě a tam bylo zmíněno, že zde ho mám potkat a pak tam ho mám potkat atd. Problém nastal v tu chvíli, kdy příště Dark Souls jsou nastavený tak, že Anri se mi do Firelinku dostal až teď, jelikož když jsem se s ním setkal poprvé, tak jsem s ním hodil talk jen jednou. Tudíž neproběhly všechny dialogy a pořád stáli u toho Bonfiru. Teď už je ve Firelinku mám a on mě posílá do lokacích, kde už jsem byl. Samozřejmě se mi tam nechce, tak se chci zeptat, zda se to vyplatí.
@Charllize (17.02.2020 21:01): Offlinový tam nie je iba onliňáci, hneď v tej miestnostičke/chodbe ako je ten zvon. Takže musel by si byť online ináč nie.

Otázne je koľko je tam dnes hráčov, v čase aktuálnom tam boli desiatky signov neustále, dnes už je to asi dosť problém.
Teď jsem dostal Barbed Straight Sword a docela pohodlně se mi s ním kosí, ale ten scalling no :(
@Milfhunter (17.02.2020 13:15): Jo jsou, to byl druhej pokus. Nejvic me dal zabrat Aldrich, tam jsem to opakoval asi 10x a samozrejme Nameless King, tam jsem to prestal pocitat :)

Ja jsem pak na DLC mel Murakamo, trpim na nej od DS2 kde to byla atomova zbran bez konkurence: : ) V DS3 je horsi ale libi se mi u ni ten pomalej progress jak se pomalu ale jiste stava o fous lepsi nez Exile, i kdyz to chce fakt hodne dusi a grindu :)
@kristmeister (17.02.2020 12:05): Za mne osobne ty mensi rychle zbrane me nikdy nijak moc neoslovily, sice s nima jde dat hodne zasahu ale porad jde o pizlani. Myslim si totiz ze jedna poradna rana je ve vsech DS vyhodnejsi nez hodne slabsich. Cim min casu clovek stravi u nepratel tim lip a kdyz proste musim dat 3 zasahy rychlou zbrani abych mel stejnej dmg jako jedna rana zbrani pomalejsi tak mi prijde vyhodnejsi ta pomalejsi. Ony v DS zadne endurance fighty kdy busis do nepratel 10 minut v kuse nejsou aby ta rychla zbran vynikla.
Ale zase tim nemyslim ultra GS, to uz je zase prilis pomale. No kazdopadne DS jdou dohrat nahatej s klackem v ruce, takze si nedelej hlavu :)
Dá sa byť aj superhardcore a ísť hneď rovno zozačiatku cez Dancera do hradu :-D
@raisen (17.02.2020 10:30): jestli zabil crystal sage tak uz tak uplne na zacatku neni? To uz by si mohl pockat na ten Astora GS. Ja si ted nevybavim jak to jde presne po sobe, ale do ty Cathedral of Deep uz se asi jit da?
@kristmeister (17.02.2020 10:03): Tam mas nejlepsi porazit ty dva blbce v bazinach u tech krabu a z jednoho ti vypadne Exile Greatsword. Samozrejme je na strenght. A na to uz je asi pozde. Pak si dat respec na dex a pouzivat to Murakamo.

A jinak asi Astora Greatsword ktery najdes v cathedral of deep. Coz je zhruba k polovine hry. Pripadne Uchigatana, ta tusim vypadne z toho mini bosse na firelinku venku.
Elden Ring info

Prvé zábery z hrania uvidíme na The Game Awards v decembri tohto roka
Vydanie hry je naplánované na apríl 2020
Systém súbojov je akýmsi mixom medzi Souls sériou a hrou Sekiro
Hra je taktiež inšpirovaná sériou Legends of Zelda
Schopnosti, ktoré získavate z bossov fungujú podobne ako protézy v Sekiro, akurát sú viazané na zbrane
Tieto schopnosti taktiež otvárajú cestu k novým častiam mapy
Hra obsahuje nejaký „FP bar,“ okolo ktorého je vyskladaná tzv. burn mechanika. Používanie schopností „upaľuje vaše ruky“ až pokiaľ nezhoria na popol. Tieto schopnosti môžete používať proti nepriateľom a regenerovať ho môžete pri „oltároch“
Hra kladie veľký dôraz aj na stealth mechaniky.
Strom schopností ponúkne viacero cestičiek ako špecializovať vašu postavu
V hre sú aj „hand commands,“ na ktoré musíte odložiť svoje zbrane

https://gamesite.zoznam.sk/xbox/xbox-one ... -pride-v-aprili-2020
Hmm, mozu dropnut 2 tie retardovane prilbice "Symbol of Avarice"?
Ja som bol dodnes v tom, ze nie a moze dropnut iba jedna, ale dropla mi druha tak ma to zarazilo. Na druhej strane sucasne mi nejako podivne zmizli vsetky "Titanite scale" a v polovicke hry mam zrazu iba 2 aj ked som ich urcite zobral uz aspon 10.

... nieco sa asi niekde posralo...
@mazar1234 (13.11.2018 21:10): Me prave casto bavi se tomuhle nepsanemu DS pravidlu vzeprit a proste dam dve i tri rany, kolikrat se to vyplati za cenu pouzite flasky nebo nahle nutne improvizace aby clovek nechcip..samo nekdy to nevyjde. I kdyz asi pravda ze s nejakym low HP hadrakem se tohle delat neda, ale to se mne, clena Havlova fan klubu netyka:)
Nikdo neni tak silny aby mi povolil jen jednu ranu, ja jsem silnejsi..hehehehe
@Charllize (12.11.2018 20:46): Za mna asi najviac "Endurance = disciplinovana trpezlivost fight" je to trio Fantomov z DLC dvojky, to je asi najdlhsi Bossfight co tam napriec vsetkymi dielmi je, byt ja som ho prvy krat este v NE-SOTFS verzii luckersky absolvoval s vyvolanym pomocnikom, ktory bol totalne OP magor, ako bol to XYZ pokus a zrazu sa mi tam summonol nejaky totalny magor, ktory si ich natrel na chlieb ako pomazanku, dodnes som to nepochopil ako to bolo mozne, ale on im daval absurdny DMG, on ich zabijal na cca 5 ran zaradom, ja som v tom suboji vlastne vobec nic neurobil, proste som ani nestihol nic urobit...., ale potom v SotFS verzii som to dal trpezlivo solo a je to fakt len o case a teda discipline a trpezlivosti, pomalicky upizlat jedneho, druheho a potom 1v1 je to uz pohoda, akurat sa nesmie urychlovat, to potom clovek rychlo zomrie.

Napr. teraz som daval Nameless Kinga v NG+ a prvych 5 pokusov som to v zavere totalne posral a snazil som sa davat 2 hity za sebou... 6-ty pokus som hral disciplinovane a rozmlatil som ho ako hnilu hrusku, nastastie sa da "zastagerrovat" (alebo ako sa to vola, ze mu rozbijes poise a urobi ti okno na critical hit) takze prvy critical hit ho dobre nacal a druhy sa mi naskytol, ked uz mal malo HP takze som cely suboj efektne zakoncil critical stagger hitom.
@Laurona (komentář): Máš můj maximální obdiv! ;-) Těmto typům her se vyloženě vyhýbám a i když mě to na druhou stranu chvílemi i občas láká, nehodlám udělat ani jeden pokus.
Pánové a co takový horsefuck valley z toho zmrzlýho DLC ? To je teprve žůžo :D. Tam u toho jsem to zapích a nikdy víc.Filthy casual
@7c (12.11.2018 21:17): Je to mozne, ja si je vetsinou neberu, pokud to neni nutne pro nejake dalsi pribehove pokracovani. Lost Sinnera jsem daval po vycisteni lokace a pouziti Bonfire Ascetic, jen jsem to chtel vyzkouset, ehm:)



@Redfield (12.11.2018 21:20): to je na DS kouzelny, kazdy to ma jinak, Royal Rat Authority mi prisla jako spatny vtip. Vlastne jsme ani v tu chvili nevedel ze jde o bosse:)
DLC jsou zahul solidni, tam jsme si musel obcas vzit i NPC pomocniky, pac jsem byl v prdeli.
https://www.youtube.com/watch?v=_9bPceDqljg
@Charllize (12.11.2018 20:46): Já mám v DS2 nachcípáno nejvíc jen kvůli tomu, že někdo dostal geniální nápad s Adaptability. Jakmile jsem to dostal do stavu, že to bylo bez štítu hratelné, už to byla brnkačka. U většiny bossů je těžší ta cesta k nim, než samotný boj. Víc než jednou jsem opakoval snad jen Royal Rat Authority (bonfire před fog gate, mrk mrk)... kde ty 4 malé krysy jsou těžší než ta velká.

Ale v DLC se rozhodně vytáhli. Mám pocit, že jsem i jedinej člověk na světě, co má rád Blueberry Smeltera. Ale Gael z Ringed City u mě pořád vede.