Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@CrocoRay (13.04.2018 11:24): Daju sa nakupit predmety, ktore ti spristupnia v "bonfire menu" polozky repair, upgrade weapon.... ale myslim, ze boss soul weapons dokazu vyrobit iba kovari a u bonfiru mozes robit len klasicky upgrade zbrani.

Skoe by som ti odporucil p[ochopit ako funguju cisla a prepojenie statov a mechanik napr. na tejto stranke. A potom zatazenie 25%/50%.... to je extremne dolezite, ja napr. hram v intervale menej ako 50% co je v pohode.

Inac world mapa je tu naozaj genialna, je to vlastne jedna jedina mapa - DS world map.
@CrocoRay (13.04.2018 23:31): kovaru je vic, problem je ze kazdej umi neco jinyho. Jinak hra je porad volne pruchozi vsemi smery, od zacatku az do konce. Dokonce i z DLC jde se vracet do zakladni hry a naopak. Dokonce najdes pak plno zkratek jak si cestu ulehcit a neplahocit se pres celou hru. Budes koukat az budes nekde uplne v haji a najednou vylezes na firelinku. Je to takovy mraveniste a celistvej svet, bez loadingu.
Tam je jenom jeden kovář? Jinak jak je to s lokacemi? Dá se pak i volně cestovat a vracet se nebo jak jednou opustím tu mapu, tak už se vrátit nikdy nemůžu. I když podle toho jak píšete o jednom kováři, tak to chápu, že mapa je braná jako jeden celek.
@Charllize (13.04.2018 12:21): Nikdy je trochu přehnané, stačí začít novou hru :-))

Samozřejmě je také možné zálohovat save a po průšvihu obnovit zálohu, ale v jedničce jsem to použil, až jsem zálohoval dohranou hru (jednička je proti dalším dílům na konci trochu zrádná v tom, že člověka hned hodí do NG+). Je to prostě choices and consequences at it's best.
@SilentWolf (13.04.2018 11:49): To je nějaká zombie? :-D Vím, že pár zombíků už chtělo obchodovat, ale ti seděli na zemi a bylo mi jasné, že nebudou útočit.

Jinak level 30. Jsem to ještě stihl se dostat na ten nový level těsně před odpolední :-D
A ještě co se týče opravy zbrojí, tak to asi též dělám u kováře, že? No, ještě jsem asi žádného nenašel :-D
@SilentWolf (13.04.2018 11:17): Ale je tam schopnost nosnosti, co se dívám a docela se píše, že to ovlivňuje rychlost a úskoky, takže úplně neomezený není svým způsobem podle mě. Ale tu truhlu si koupím a to pak můžu odkládat pokaždé na místě, kde se ukládá?
Jinak s tím odkládáním předmětů, na to jsem ještě nepřišel. Oheň tam nevidím a u bonfire - toho meče - mi to nejde, alespoň nevidím tu možnost. A ještě nevím, kde zobrazit, kolik inventáře mám zabraného.

Jinak ti silní velcí na začátku mě furt dávají na dvě rány :-)
@SilentWolf (13.04.2018 06:16): Znásilňovat se nechci nechat :-D Ale díky za rady a s tím uskakováním, to se někdy hodí, ale spíše používám krytí mečem, když kostlivec zaútočí, což mi ubere trošku života, ale není to hrozné a spíše čekám na příležitosti k útoku a zabíjím je na jednu ránu.

@Lukaskon (13.04.2018 06:49): Díky, pročtu si to pak po odpolední.

@Kunick (13.04.2018 08:41): Ta dexterity ale taky trochu ovlivňuje rychlost, ne? Se mi zdálo, že rychleji sekám, ale nevím či pocit.

@Charllize (13.04.2018 09:44): Jo, nějaký velký hajzl mě tam hned zrubal. Na ty velké si dávám bacha :-)


Jinak druhý boss pod drnem. Drak mě nasral, bo jsem myslel, že útočí jen, když se přiblížím a pak ten zmrd se mnou docela slušně vyjebal dvakrát po sobě, tak 4000 bodů v prdeli :-D

Jinak level 25.
@CrocoRay (13.04.2018 01:42): k prodeji veci se dostanes az tak v polovine hry. Aspon co si pamatuju. A ackoliv za to dostanes duse, uplne prodej se tomu rikat neda:) Zatim si nepotrebny veci ukladej u ohne.

PS: a kdyz uz tam tak rejdis, a jde to, nenech se ukolebat. I na zacatku muze byt silnej nepritel a to tak ze moc:)
@SilentWolf (13.04.2018 07:33): :D ta poslední věta zní docela masochisticky. Za sebe bych si to určitě užil i bez zákeřných plazích mágu a seker - přece jen jsem jel japonce (AGI INT) a na těch římsách se koulelo fakt špatně.

K pohybu mě ještě napadlo - to jak jsi naložený hodně ovlivňuje rychlost postavy - myslím, že už když přesáhneš 25% nosnosti tak jsou tvé uskoky pomalejší.
@Lukaskon (13.04.2018 06:49): hodne dobre!

Kazdopadne nejvetsi kouzlo Dark Souls je bat se udelat krok vpred. S navodem to kouzlo zmizi. Tak pozor na to Crocu. Ta hra zas tak tezka neni. Hlavne Sens Fortres by nebyl zadny zazitek kdybych tam neumiral na pasti.
@CrocoRay (13.04.2018 01:42): Jako člověk můžeš natunit oheň ať ti dává víc lahviček (kindle). A taky se účastnit MP hrátek. Tzn vykydlit někoho nebo se naopak nechat znásilnit jinými hráči.

Ve dvojce a trojce třeba přidává i HPčka. Zde ale slouží hlavně k tomu kindlování ohňů.

A jestli nejsi Japonec tak do začátku bych se na uskakování vyprdl a jel klasicky štít, zbroj a meč. S tím, že v pokročilých fázích tě jedna nechráněná rána ani nerozhodí zatímco ty jedním švihem zabiješ nepřítele. Samozřejmě vždy je lepší uskočit - ale je z toho pak kotoulfest a musíš být Japonec.
Tak to grindování mě docela dost baví a jak jste mi poradili druhou cestu, tak tam už je to paráda a je to zatím jednoduché, že ty příšery rubu levou zadní.

Jen ještě na obchodování a humanity bych se rád zeptal. Co jsem narazil na obchodníka, tak tam šlo jen kupovat. Kde se dá zbavit toho harampádí, co nosím? A k čemu je dobrá ta lidskost? Občas jsem zombík a občas cosik obětuji pro tu lidskost a jsem člověk. Nechápu rozdíl.

Ale celkově mě to zasazení a styl boje fakt baví. Boj je podobný jako v tom Lords of the Fallen, který si to od Dark Souls víceméně převzal a zasazením a prostředím je tak trochu Hunted, který byl kritizovaný, ale mně se docela líbil tou temnotou. Navíc grindování beru jako zábavnou činnost.

Jen ještě na to brnění bych se rád zeptal a co se týče statů, tak ta obratnost se hodí i pro zbraně nablízko a celkově kontaktní boj? Jakože lepší uskakování, rychlost nebo já nevím - něco v tomhle stylu. Spousta her má dexterity branou jako schopnost zacházení s kušemi, ale nevím, jak je to tady. U pár her to zlepšuje i jiné staty a zdá se mi, že jsem viděl nějaké body navíc při zlepšení i u zbraní nablízko.
Děkuji všem za rady. Jo, já to valil přes hřbitov a neviděl jsem jinou cestu a jsem ještě takový zmatený, když jsem to hrál tak půl hodiny. Kostlivce jsem sice domlátil, ale dali mi zabrat jak sviňa. Hraji za válečníka a určitě ocením i další rady. Spoilery mi fakt nevadí a rady uvítám :-)
Obecně - alespoň u DS a DS3 - nejsou duše problém - je jich dostatek a ač ztráta třeba 50k duší (hloupé chyby se mohou vyskytnout) trochu rozladí, není problém je během pár minut získat zpět.

Tj. moje doporučení je duše moc neřešit, když je jejich počet blízko požadavku na další úroveň, prostě získat někde (prodej, farming) ten zbytek a zvýšit level.

A samozřejmě neběhat po světě s dušemi, které by stačily na 2+ úrovně :)
@Charllize (12.04.2018 12:39): Jeden y nejlepších komentářů k sérii měl DaveDeSade, když říkal něco jako "Mentálně se nastavím buď na grind nebo na průzkum a u druhého se ztrátami duší počítám".
@CrocoRay (12.04.2018 11:54): To ze jako ,,zacatecnik,, ztracis duse je normalni, mel to tak kazdy. Nenech se tim odradit. po case se stanes lepsi a ten pocit zadostiucineni je pak super. Klidne bud na firelinku a okoli delsi dobu a nech hru at te vycepuje. To ze casto umiras neni zadna ostuda, ta hra je proste tak stavena a je to normalni.
Podle toho co pises vydal jsi se spatnou cestou, jak pise Ronik. Bez smerem k mostu:)

jakmile mas vetsi mnozstvi dusi bez je utratit k ohynku, ono je min stresujici kdyz vyrazis na dalsi pruzkum a nemas zadny duse. Klidne se vracej zpet vzdycky kdyz vis ze mas dost dusi na zlepseni statu. Sice pak zabijis vse znova, ale o tom to je. Uvidis sam ze jakmile pujdes nejakou cestou po desaty budes ty potvory davat mnohem lip. Zpusob ,,musim dojit k dalsimu ohni za kazdou cenu,, se dost casto nevyplaci.
@Ronik (12.04.2018 11:40): Klávesnice a myš. Jinak jsem ale zvědavý, jak mi to půjde. Teď jsem se dostal do první regulérní pasáže a narazil na kostlivce. 20x mě zabili, všecho jsem poztrácel a těch 300 duší jsem ztratil. Když jsem konečně po 20 pokusech toho prvního udolal, tak jsem dostal 50 bodů. Vůbec netuším, jak se takovým postupem dostanu na novou úroveň. Hra má perfektní zasazení a líbí se mi zpracováním, ale nemám tušení, jak se to hraje. Teď jdu na odpolední, ale nějaké tipy by se hodily. Kdyžtak jsem vyhodil 400 jen tak, ale to neřeším. Tak moc peněz to není. Ale začínám mít pocit, že tohle nebudu mít šanci dohrát a s takovým postupem už o žádný level nepostoupím ani náhodou, když ty body z duší akorát ztrácím.
@Ronik (12.04.2018 11:17): Dík. Teď si to na chvíli dám před odpolední, bo Just Cuase dohrán a můžu se začít plně věnovat DS. Jinak bez toho fixu to fakt bylo nehratelné a i tak mám trochu s PC verzí problémy. Hlavně s tím ovládáním.
@HolyMeatball (12.04.2018 05:09): Jo a ještě jedna věc. Všiml jsem si za tu chvilku, že každý nový bod stojí více duší, jestli se nepletu. Takže jestli mě zabijou dvakrát a já budu mít nedostatek duší na nový level, tak se prostě postup zkrátka jednoduše oddaluje a musím vše pocitvě sbírat odznovu? Žádný systém bočního uložení na nějakém místě tak, abych ty duše už nemohl ztratit, i když jsem je neutratil?

Samozřejmě bych si na to časem přišel sám, ale lepší se zeptat dopředu, bo jsem nervák a tohle mi ušetří práci. Ze začátku mi jinak hra těžká nepřijde, ale to se asi časem změní a rady se hodí.
@CrocoRay (12.04.2018 03:25): jakmile umřeš, na místě smrti za sebou necháš zelenou kouli s dušemi. Pokud tam dojdeš živ a zdráv, získáš je zpátky. Pokud mezitím znovu umřeš, tak to ztratíš a místo toho necháš zase novou kouli s aktuálním zůstatkem.
Tak jsem to zkusil a ještě musím první dohrát Just Cause 3, než to začnu pořádně hrát, ale mám otázku ohledně duší. Dostal jsem se do další lokace, kde už můžu levelovat u toho ohnivého meče nebo co to je. Ale jde nějak i ukládat ty duše nebo ony mizí? Vím, že po zabití mi nějak zmizely. Pak ale mi najednou nějaké naskočily a měl jsem z ničeho nic 2000 bodů na konci levelu. Na jakém přesném principu to s těmi dušemi funguje?
@Charllize (06.04.2018 10:36): právě. Spotřeba a spolehlivost.

Jako do nedávna PC master musím konstatovat, že v zásadě se v součastnosti PC samo vyřazuje ze hry.

A další věc jsou vývojáři samotný – třeba Mafia 3 na PC je něco podobnýho jako DS 1 na PC dosud – ne úplně ideální port. Naopak jsem zkusil M3 na XOX a ... hele, ono je to stylizovaný a vlastně dost hezký a plynulý. A vlastně za pár korun (grafika co to vtakové kvalitě zvládne na PC stojí jak dva XOX). A současně jsem tam dostal i chuť na některé staré hry, takže Dragons Dogma (a tam jsem okamžitě ocenil herní komunitu, což je u týhle hry velká výhoda ohledně pawnů) a samozřejmě – ach, Dark souls!
No a teď koukám, přijde upravený remaster – jo, udělalo mi to radost. Už tolik ne teda to, že to začne hrát i soiusta lidí a invade bude denním chlebem :D au au
Já bych dneska konzole už nepodceňoval. Sice je hezké, že 6x dražší PC umí o trochu ostřejších textur mít víc, ale to už je spíš na škodu, obraz je podle mne až přeostřený a detajly jsou vidět až moc daleko. Na XOX se mi líbí hromada her nejvíc – Zaklínač 3, WIldlands, a na srovnávacích videích i to FC5 a dělá to dost i barevná hloubka, hlubší obraz a přirozenější práce s blúrem, to HDR taky není k zahození, i dkyž na to nemáte monitor, barvy jsou jemnější.
V zásadě dnes platí, že PS4 Pro má vyladěný obraz/plynulost, XBOX One X má nejhezčí obraz a vysoký výkon ve vysokém rozlišení a PC... no, jako umí, ale za nehorázně vysokou cenu. Třeba srovnávací videa FC5 – ve 4K a s HDR, to PC tam stojí samo o sobě víc jak 66 tisíc. Za to si koupíte XOX, PS4 Pro 4, dobrý monitor i bedny, a celý knihovny exklusivit.

Nad tímhle dnes vždycky přemýšlím, když vidím ta srovnávací videa. Říká se tomu kontext (a je to moc smutné, vždycky jsem měl rád PC, ale teď je zjevně zase nějaký předěl a než se objeví pořádný grafiky za přístupné ceny, Intel si vytáhne hlavu ze zadnice (žejáblbecnevzalspíšRyzen), klesnou zase ceny pamětí... ne, po těch letech už na to nemám náladu, když konzole umí vyhlazování, pokročilá světla, plnou škálu RGB je to navíc už blbost, přeplácet si tísíce za ostřejší texturu v pozadí záběru, kde to navíc vypadá divně, protože ani na fotografii by tam už takový zaostření nebylo a plete se pak odhad vzdálenosti....
já jsem and tím dlouho přemýšlel a nakonec jsem se rozhodl, že si remaster pořídím na XOX. Přece jenom, chci to mít fakt plynulé a hezké :) a přecijenom na noveých zobrazovacích zařízeních je ta prastará jednička hrozná.
Na PC to skutečně vyřešili modem, takže tam nic není potřeba.

Já mám stejně nejraději DS2, pak DS3 a 1 asi stejně a nakonec DS2 SotFS. Takhle si tu jendičku užiju znovu, a plynulejí to ymslím bude a zrovna tady je to dost důležité, přecijenom se tady na ty rychlé reakce a uhýbání fakt hraje hodně.
@7c (04.04.2018 21:05): Ako to by mal byť základ, ináč mi príde ten remaster zbytočný, teda aspoň na PC, kde grafiku vyriešil ten MOD už dávno.

Skrátka ma nasrala tá absencia % zaťaženia v menu, som si hneď povedal, WTF načo to robíte keď tam, neviete dať ani takúto elementárnu informáciu.
@7c (04.04.2018 18:30): Tak ten remaster je hlavne cileny na konzole. Treba na Nintendu bude mit DS premieru, i kdyz budu zrejme technicky nejhorsi. Na PS4 a XONE to taky bude velke zlepseni oproti PS3/X360 verzi. No a na PC kdyz uz nic, tak minimalne maji sanci si napravit reputaci po tom neprilis povedenem predchozim portu. I kdyz i ten jedno plus mel, pomerne super krabicovku, za tenkrat krasnych 999 korun, s artbookem a soundtrackem.

PS: fakt jsem zvedav jestli to bude bez FPS propadu, ja se trochu bojim ze nebude, ze ta hra uz proste takova je a pouhy remaster nepomuze, ale uvidime:)
@Ronik (04.04.2018 15:09): IMO visuál je spjatý se hrou - DS vypadá i hraje se jinak než DS3 (hitboxy, celkový design a dojem z lokací) - stačilo by tady zlepšit rozlišení některých textur a samozřejmě renderovat v normálním rozlišení (ale to už zařídil Durante). Co se mě týče, ocenil bych lepší inventář (konkrétně Bottomless Box) a stabilnější FPS (ty chvilkové excesy v Abyss a Izalith, dané myslím použitým způsobem práce s entitami).

Ideálně bych byl i pro zajímavější NG+ (promíchat nepřátele a klidně i klíčové předměty), ale to je spíš detail.

V zásadě krom Bottomless Box a těch neodladěných propadů (Abyss, Izalith) pro remaster nevidím důvod... Hmm. A to jsem naposledy dohrál DS1 minulý týden (aktuálně mám rozehrané DS3).
@Phoenix (04.04.2018 14:30): Mne by stačilo okrem teda grafiky a bez retarďáckych FPS dropov pri láve, aby zmenili GUI z toho zaostalého Demons Souls interfacu (práca s inventárom WTF) na DS2/3 interface. Veď to tam stále ani len neukazuje percentuálnu hodnotu zaťaženia, tipujem že inventár bude rovnaký bullshit ako bol.