Další v řadě logických her Matthew Browna se tentokrát odklání od jeho úspěšných variant na Minesweepera a zaměřuje se na hádanky spadající do oboru tzv. kryptografie, neboli nauky o šifrách a šifrování. Hra je tentokrát ve 3D a odehrává se v minimalisticky ztvárněném prostoru muzea, kde každá z místností reprezentuje jednu z kryptografických metod s úvodním informačním panelem. Jednotlivé nápisy na zdi pak představují zašifrované zprávy, které je třeba vyřešit tím, že se do terminálu umístěném před nimi zadá správné řešení.
Hádanek je více jak 40 a vedle metod jako steganografie, transpozice nebo monoalfabetická substituce bude moci hráč odhalit např. i fungování šifrovacího přístroje Enigma, který sehrál významnou úlohu během 2. světové války. Hra vrcholí dvanácti obzvláště obtížnými úlohami, pro jejichž správné dešifrování může být nutné i bádání mimo samotnou hru.
Teda, ta poslední úloha v monosylabické substituci byla fakt těžká. Několik dní jsem zkoušel všechno možné, ale nakonec jsem stejně musel sáhnout po nápovědě a určit napevno 2 písmena (W a R). Zbytek jsem pak už dal. Přitom jsem byl jednu chvíli od řešení vlastně kousek. Škoda. A to jsem se plácal po rameni, že jsem vyřešil bez hintů ty poslední pokročilé úlohy v 1. a 2. místnosti. A ta v té 1. místnosti je přitom taky pěkně hustá.
Pro: originální téma pro počítačovou hru, minimalistický design, edukativní přesah
Proti: informací o kryptografii by mělo být více, nemožnost šifry exportovat v plaintextu, případně řešit pomocí nástrojů přímo ve hře, řešení pozdějších šifer je velmi pracné a vyžaduje znalost programování a informatiky