Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Crusaders of Might and Magic Crusaders of Might and Magic Crusaders of Might and Magic Crusaders of Might and Magic Crusaders of Might and Magic Crusaders of Might and Magic Crusaders of Might and Magic Crusaders of Might and Magic Crusaders of Might and Magic
3DO (nově vytvořeno)
The 3DO Company
The 3DO Company
The 3DO Company
The 3DO Company
The 3DO Company
The 3DO Company
The 3DO Company
The 3DO Company
PC
18.12.1999
PC
20.12.1999
PC
20.12.1999
PC
20.12.1999
PC
20.12.1999
PC
20.12.1999
PC
20.12.1999
PC
20.12.1999
PC
20.12.1999
PS1
01.03.2000
Crusaders of Might and Magic Crusaders of Might and Magic Crusaders of Might and Magic Crusaders of Might and Magic Crusaders of Might and Magic Crusaders of Might and Magic Crusaders of Might and Magic Crusaders of Might and Magic Crusaders of Might and Magic
Žánr
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne ne

Ve hře se ocitáte v kůži hrdiny Draka, jehož vesnice byla v dětství zničena armádou nemrtvých nekromanta Necrose. Z Draka se stává dospělý muž a vydává se bojovat proti nemrtvým legiím. Jednoho dne je však Drake při boji příliš neopatrný a je odvlečen do vězení. Odtud se mu podaří utéct a s pomocí vládkyně Celestie v Citadele a trpaslíků se hodlá Necrose definitivně zbavit.

Crusaders of Might and Magic byla dlouho očekávanou hrou, která však nenaplnila mnohá očekávání. Je to akce z pohledu třetí osoby obsahující několik RPG prvků. Ve hře budete k boji používat několik druhů zbraní (na různé nepřátele platí různé zbraně), kouzla a akrobacii. Hra se odehrává v několika rozmanitých lokacích, přičemž každou navštívíte několikrát. Hra vyšla také pro Playstation.
Drake byl jen malý chlapec, když jeho vesnici ve fairfieldských nížinách vypálí Legie padlých, vedená odporným nekromantem Necrosem. Chlapci ta událost zanechala šrám na tváři, ale ještě horší na duši. Uprchl do lesa Duskwood a nežil ničím jiným, než myšlenkou pomsty. Učitelem a pěstounem v jednom, se mu stal slepý poustevník, Nomandi, který jej v lese zachránil před obry. Když Drake dospěl, vydal se rozsévat zkázu, mezi nemrtvé z legie a brzy se stal velmi dobře známý, všem svým nepřátelům, po celé zemi Ardon. Při jednom svém přepadu si dostatečně nekryl záda a padl do zajetí. Uprchnout mu pomohla Lady Archontka Celestýna, z Citadely. Drake proto vstoupil do řad Celestýnou řízeného spolku křižáků, se kterým sdílel společný zájem, jímž je porážka zlých sil.

Drake bude za tímto účelem pověřen těmi nejobtížnějšími úkoly. Tu podpořit trpasličího prince v jeho podzemním městě Corantha, proti rebelům, tu najít talisman v ledových pláních severu, nebo bránit Citadelu, před legiemi nemrtvých. Hratelností Crusaders připomíná dílem RPG Gothic, na což je zde ovšem příliš málo RPG prvků, dílem pak Tomb Raider, na který je zde zase příliš málo akrobacie. Drake, během své výpravy, zabíjením nepřátel a nacházením truhel přichzí k lepším zbraním a zbrojím. Jeho obranyschopnost a útok zvyšují i různé okouzlené prsteny a náhrdelníky. Zabíjením monster získává zkušenosti, pomocí kterých hráč leveluje a zlepšuje Drakovy atributy (hlavní: síla, inteligence, odolnost, rychlost vedlejší: život, mana). Systém magie je oproti předchozím hrám ze sérií M&M značně zjednodušen. Školy magie živlů, magie ducha, magie světla a magie temnoty nabízejí celkem 11 kouzel, které se Drake učí z nalezených, kouzelných knih. Úroveň jejich znalosti má tři stupně (základní, pokročilý, expert). Aby dosáhl toho nejvyššího, je třeba od každého z kouzel najít všechny tři knihy.

Hra se dá chápat jako pokus, v té době již na dluh fungujícího 3DO, proniknout, s další známou značkou, na lukrativní, konzolový trh. Primární platformou Crusaders byl první Playstaion. Následující dvě hry, se kterými 3DO chtělo vydělat na konzolích. Dragon Rage (2001) a na Crusadera nepřímo navazující hack'n'slash, Warriors of Might and Magic (2002), už vyšly pouze na PS1 a PS2, přičemž úrovně zpracování Crusaders nedosáhly.
Drake byl jen malý chlapec, když jeho vesnici ve fairfieldských nížinách vypálí Legie padlých, vedená odporným nekromantem Necrosem. Chlapci ta událost zanechala šrám na tváři, ale ještě horší na duši. Uprchl do lesa Duskwood a nežil ničím jiným než myšlenkou pomsty. Učitelem a pěstounem v jednom se mu stal slepý poustevník Nomandi, který jej v lese zachránil před obry. Když Drake dospěl, vydal se rozsévat zkázu mezi nemrtvé z legie a brzy se stal velmi dobře známý, všem svým nepřátelům, po celé zemi Ardon. Při jednom svém přepadu si dostatečně nekryl záda a padl do zajetí. Uprchnout mu pomohla Lady Archontka Celestýna z Citadely. Drake proto vstoupil do řad Celestýnou řízeného spolku křižáků, se kterým sdílel společný zájem, jímž je porážka zlých sil.

Drake bude za tímto účelem pověřen těmi nejobtížnějšími úkoly. Tu podpořit trpasličího prince, proti rebelům, v jeho podzemním městě Corantha, tu najít talisman v ledových pláních severu, nebo bránit Citadelu před legiemi nemrtvých. Hratelností Crusaders připomíná dílem RPG Gothic, na což je zde ovšem příliš málo RPG prvků, dílem pak Tomb Raider, na který je zde zase příliš málo akrobacie. Drake, během své výpravy, zabíjením nepřátel a nacházením truhel přichází k lepším zbraním a zbrojím. Jeho obranyschopnost a útok zvyšují i různé okouzlené prsteny a náhrdelníky. Zabíjením monster získává zkušenosti, pomocí kterých hráč leveluje a zlepšuje Drakovy atributy (hlavní: síla, inteligence, odolnost, rychlost vedlejší: život, mana). Systém magie je oproti předchozím hrám ze sérií M&M značně zjednodušen. Školy magie živlů, magie ducha, magie světla a magie temnoty nabízejí celkem 11 kouzel, které se Drake učí z nalezených, kouzelných knih. Úroveň jejich znalosti má tři stupně (základní, pokročilý, expert). Aby dosáhl toho nejvyššího, je třeba od každého z kouzel najít všechny tři knihy.

Hra se dá chápat jako pokus, v té době již na dluh fungujícího 3DO, proniknout s další známou značkou na lukrativní konzolový trh. Primární platformou Crusaders byl první Playstation. Následující dvě hry, se kterými 3DO chtělo vydělat na konzolích. Dragon Rage (2001) a na Crusadera nepřímo navazující hack'n'slash, Warriors of Might and Magic (2002), už vyšly pouze na PS1 a PS2, přičemž úrovně zpracování Crusaders nedosáhly.
Drake byl jen malý chlapec, když jeho vesnici ve fairfieldských nížinách vypálila Legie padlých, vedená odporným nekromantem Necrosem. Chlapci ta událost zanechala šrám na tváři, ale ještě větší na duši. Uprchl do lesa Duskwood a nežil ničím jiným, než myšlenkou pomsty. Učitelem a pěstounem v jednom se mu stal slepý poustevník Nomandi, který jej v lese jednou zachránil před obry. Když Drake dospěl, vydal se rozsévat zkázu mezi nemrtvé z legie a brzy se stal dobře známým všem svým nepřátelům po celé zemi Ardon. Při jednom svém přepadu si dostatečně nekryl záda a padl do zajetí. Uprchnout mu pomohla Lady Archontka, Celestýna z Citadely. Drake proto vstoupil do řad Celestýnou řízeného spolku křižáků, se kterým sdílel společný zájem, jímž je porážka zlých sil.

Drake bude za tímto účelem pověřen těmi nejobtížnějšími úkoly. Tu podpořit trpasličího prince proti rebelům v jeho podzemním městě Corantha, tu najít talisman v ledových pláních severu nebo bránit Citadelu před legiemi nemrtvých. Hratelností Crusaders trochu připomíná Gothic, na což je zde ovšem příliš málo RPG prvků, dílem pak Tomb Raider, na který je zde zase příliš málo akrobacie. Drake během své výpravy získává zkušenosti zabíjením monster a nalézáním truhel přichází k lepším zbraním a zbrojím. Jeho obranyschopnost a útok zvyšují i různé okouzlené prsteny a náhrdelníky. Hráč díky zkušenostem leveluje a zlepšuje Drakovy atributy (hlavní: síla, inteligence, odolnost, rychlost a vedlejší: život, mana). Systém magie je oproti předchozím hrám ze sérií M&M značně zjednodušen. Školy magie živlů, ducha, světla a temnoty nabízejí celkem 11 kouzel, které se Drake učí z nalezených kouzelných knih. Úroveň jejich znalosti má tři stupně (základní, pokročilý, expert). Aby dosáhl toho nejvyššího, je třeba od každého z kouzel najít všechny tři knihy.

Hra se dá chápat jako pokus, v té době již na dluh fungujícího 3DO, proniknout s další známou značkou na lukrativní konzolový trh. Primární platformou Crusaders byl první Playstation. Následovaly ještě dvě hry, se kterými 3DO chtělo vydělat na konzolích. Bylo to Dragon Rage (2001) a na Crusadera nepřímo navazující hack'n'slash, Warriors of Might and Magic (2002), které vyšly už pouze na PS1 a PS2, přičemž úrovně zpracování Crusaders nedosáhly. Nejlépe později uchopili akční odkaz tohoto dílu vývojáři z Arkane Studios se svým Dark Messiah of Might and Magic.
Drake byl jen malý chlapec, když jeho vesnici ve fairfieldských nížinách vypálila Legie padlých, vedená odporným nekromantem Necrosem. Chlapci ta událost zanechala šrám na tváři, ale ještě větší na duši. Uprchl do lesa Duskwood a nežil ničím jiným, než myšlenkou pomsty. Učitelem a pěstounem v jednom se mu stal slepý poustevník Nomandi, který jej v lese jednou zachránil před obry. Když Drake dospěl, vydal se rozsévat zkázu mezi nemrtvé z legie a brzy se stal dobře známým všem svým nepřátelům po celé zemi Ardon. Při jednom svém přepadu si dostatečně nekryl záda a padl do zajetí. Uprchnout mu pomohla Lady Archontka, Celestýna z Citadely. Drake proto vstoupil do řad Celestýnou řízeného spolku křižáků, se kterým sdílel společný zájem, jímž je porážka zlých sil.

Drake bude za tímto účelem pověřen těmi nejobtížnějšími úkoly. Tu podpořit trpasličího prince proti rebelům v jeho podzemním městě Corantha, tu najít talisman v ledových pláních severu nebo bránit Citadelu před legiemi nemrtvých. Hratelností Crusaders trochu připomíná Gothic, na což je zde ovšem příliš málo RPG prvků, dílem pak Tomb Raider, na který je zde zase příliš málo akrobacie. Drake během své výpravy získává zkušenosti zabíjením monster a nalézáním truhel přichází k lepším zbraním a zbrojím. Jeho obranyschopnost a útok zvyšují i různé okouzlené prsteny a náhrdelníky. Hráč díky zkušenostem leveluje a zlepšuje Drakovy atributy (hlavní: síla, inteligence, odolnost, rychlost a vedlejší: život, mana). Systém magie je oproti předchozím hrám ze sérií M&M značně zjednodušen. Školy magie živlů, ducha, světla a temnoty nabízejí celkem 11 kouzel, které se Drake učí z nalezených kouzelných knih. Úroveň jejich znalosti má tři stupně (základní, pokročilý, expert). Aby dosáhl toho nejvyššího, je třeba od každého z kouzel najít všechny tři knihy.

Hra se dá chápat jako pokus, v té době již na dluh fungujícího 3DO, proniknout s další známou značkou na lukrativní konzolový trh. Primární platformou Crusaders byl první Playstation. Následovaly ještě dvě hry, se kterými 3DO chtělo vydělat na konzolích. Bylo to Dragon Rage (2001) a na Crusadera nepřímo navazující hack'n'slash, Warriors of Might and Magic (2002), které vyšly už pouze na PS1 a PS2, přičemž úrovně zpracování Crusaders nedosáhly. Nejlépe později uchopili akční odkaz tohoto dílu vývojáři z Arkane Studios se svým Dark Messiah of Might and Magic.
Drake byl jen malý chlapec, když jeho vesnici ve fairfieldských nížinách vypálila Legie padlých, vedená odporným nekromantem Necrosem. Chlapci ta událost zanechala šrám na tváři, ale ještě větší na duši. Uprchl do lesa Duskwood a nežil ničím jiným, než myšlenkou pomsty. Učitelem a pěstounem v jednom se mu stal slepý poustevník Nomandi, který jej v lese jednou zachránil před obry. Když Drake dospěl, vydal se rozsévat zkázu mezi nemrtvé z legie a brzy se stal dobře známým všem svým nepřátelům po celé zemi Ardon. Při jednom svém přepadu si dostatečně nekryl záda a padl do zajetí. Uprchnout mu pomohla Lady Archon, Celestýna z Citadely. Drake proto vstoupil do řad Celestýnou řízeného spolku křižáků, se kterým sdílel společný zájem, jímž je porážka zlých sil.

Drake bude za tímto účelem pověřen těmi nejobtížnějšími úkoly. Tu podpořit trpasličího prince proti rebelům v jeho podzemním městě Corantha, tu najít talisman v ledových pláních severu nebo bránit Citadelu před legiemi nemrtvých. Hratelností Crusaders trochu připomíná Gothic, na což je zde ovšem příliš málo RPG prvků, dílem pak Tomb Raider, na který je zde zase příliš málo akrobacie. Drake během své výpravy získává zkušenosti zabíjením monster a nalézáním truhel přichází k lepším zbraním a zbrojím. Jeho obranyschopnost a útok zvyšují i různé okouzlené prsteny a náhrdelníky. Hráč díky zkušenostem leveluje a zlepšuje Drakovy atributy (hlavní: síla, inteligence, odolnost, rychlost a vedlejší: život, mana). Systém magie je oproti předchozím hrám ze sérií M&M značně zjednodušen. Školy magie živlů, ducha, světla a temnoty nabízejí celkem 11 kouzel, které se Drake učí z nalezených kouzelných knih. Úroveň jejich znalosti má tři stupně (základní, pokročilý, expert). Aby dosáhl toho nejvyššího, je třeba od každého z kouzel najít všechny tři knihy.

Hra se dá chápat jako pokus, v té době již na dluh fungujícího 3DO, proniknout s další známou značkou na lukrativní konzolový trh. Primární platformou Crusaders byl první Playstation. Následovaly ještě dvě hry, se kterými 3DO chtělo vydělat na konzolích. Bylo to Dragon Rage (2001) a na Crusadera nepřímo navazující hack'n'slash, Warriors of Might and Magic (2002), které vyšly už pouze na PS1 a PS2, přičemž úrovně zpracování Crusaders nedosáhly. Nejlépe později uchopili akční odkaz tohoto dílu vývojáři z Arkane Studios se svým Dark Messiah of Might and Magic.
Drake byl malý kluk, když jeho vesnici ve fairfieldských nížinách vypálila nekromantem Nekrosem vedená Legie padlých. Událost mu zanechala šrám na tváři, ale ještě větší na duši. Uprchl do lesa Duskwood a žil myšlenkou na pomstu. Když dospěl, vydal se rozsévat zkázu mezi nemrtvé z legie a brzy se stal dobře známým všem svým nepřátelům po celé zemi Ardon. Při jednom přepadu si dostatečně nekryl záda a padl do zajetí. Uprchnout mu tehdy pomohla Lady Archontka, Celestýna z Citadely. Drake proto vstoupil do Celestýnou vedeného spolku křižáků, se kterým sdílí společný zájem – porážku zlých sil!

Drake bude pověřen těmi nejobtížnějšími úkoly: podpořit trpasličího prince proti rebelům v podzemním městě Corantha, najít talisman v ledových pláních severu nebo třeba bránit Citadelu před legiemi nemrtvých. Drake během svých výprav získává zkušenosti zabíjením monster. Nálezy truhel zase přichází k lepším zbraním a zbrojím. Jeho obranyschopnost a útok zvyšují i různě okouzlené prsteny a náhrdelníky. Levelovány jsou následující Drakovy atributy: síla, inteligence, odolnost, rychlost (hlavní) a život, mana (vedlejší). Školy magie živlů, ducha, světla a temnoty nabízejí celkem 11 kouzel, které se hrdina učí z nalézaných knih. Úroveň jejich znalosti má tři stupně (základní, pokročilý, expert). Aby dosáhl toho nejvyššího, je třeba od každého z kouzel najít všechny tři knihy.
Drake byl malý kluk, když jeho vesnici ve fairfieldských nížinách vypálila nekromantem Nekrosem vedená Legie padlých. Událost mu zanechala šrám na tváři, ale ještě větší na duši. Uprchl do lesa Duskwood a žil myšlenkou na pomstu. Když dospěl, vydal se rozsévat zkázu mezi nemrtvé z legie a brzy se stal dobře známým všem svým nepřátelům po celé zemi Ardon. Při jednom přepadu si dostatečně nekryl záda a padl do zajetí. Uprchnout mu tehdy pomohla Lady Archonka, Celestýna z Citadely. Drake proto vstoupil do Celestýnou vedeného spolku křižáků, se kterým sdílí společný zájem – porážku zlých sil!

Drake bude pověřen těmi nejobtížnějšími úkoly: podpořit trpasličího prince proti rebelům v podzemním městě Corantha, najít talisman v ledových pláních severu nebo třeba bránit Citadelu před legiemi nemrtvých. Drake během svých výprav získává zkušenosti zabíjením monster. Nálezy truhel zase přichází k lepším zbraním a zbrojím. Jeho obranyschopnost a útok zvyšují i různě okouzlené prsteny a náhrdelníky. Levelovány jsou následující Drakovy atributy: síla, inteligence, odolnost, rychlost (hlavní) a život, mana (vedlejší). Školy magie živlů, ducha, světla a temnoty nabízejí celkem 11 kouzel, které se hrdina učí z nalézaných knih. Úroveň jejich znalosti má tři stupně (základní, pokročilý, expert). Aby dosáhl toho nejvyššího, je třeba od každého z kouzel najít všechny tři knihy.
Drake byl malý kluk, když jeho vesnici ve fairfieldských nížinách vypálila nekromantem Nekrosem vedená Legie padlých. Událost mu zanechala šrám na tváři, ale ještě větší na duši. Uprchl do lesa Duskwood a žil myšlenkou na pomstu. Když dospěl, vydal se rozsévat zkázu mezi nemrtvé z legie a brzy se stal dobře známým všem svým nepřátelům po celé zemi Ardon. Při jednom přepadu si dostatečně nekryl záda a padl do zajetí. Uprchnout mu tehdy pomohla Lady Archonka, Celestýna z Citadely. Drake proto vstoupil do Celestýnou vedeného spolku křižáků, se kterým sdílí společný zájem – porážku zlých sil!

Drake bude pověřen těmi nejobtížnějšími úkoly: podpořit trpasličího prince proti rebelům v podzemním městě Corantha, najít talisman v ledových pláních severu nebo třeba bránit Citadelu před legiemi nemrtvých. Drake během svých výprav získává zkušenosti zabíjením monster. Nálezy truhel zase přichází k lepším zbraním a zbrojím. Jeho obranyschopnost a útok zvyšují i různě okouzlené prsteny a náhrdelníky. Levelovány jsou následující Drakovy atributy: síla, inteligence, odolnost, rychlost (hlavní) a život, mana (vedlejší). Školy magie živlů, ducha, světla a temnoty nabízejí celkem 11 kouzel, které se hrdina učí z nalézaných knih. Úroveň jejich znalosti má tři stupně (základní, pokročilý, expert). Aby dosáhl toho nejvyššího, je třeba od každého z kouzel najít všechny tři knihy.
Oficiální stránky hry (http://)