Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Command & Conquer: Tiberian Sun Command & Conquer: Tiberian Sun Command & Conquer: Tiberian Sun Command & Conquer: Tiberian Sun Command & Conquer: Tiberian Sun Command & Conquer: Tiberian Sun Command & Conquer: Tiberian Sun Command & Conquer: Tiberian Sun Command & Conquer: Tiberian Sun
Westwood Studios
Westwood Studios
Westwood Studios
Westwood Studios
Westwood Studios
Westwood Studios
Westwood Studios
Westwood Studios
Westwood Studios
PC
27.08.1999
PC
27.08.1999
PC
27.08.1999
PC
27.08.1999
PC
27.08.1999
PC
27.08.1999
PC
27.08.1999
PC
27.08.1999
PC
27.08.1999
Command & Conquer: Tiberian Sun Command & Conquer: Tiberian Sun Command & Conquer: Tiberian Sun Command & Conquer: Tiberian Sun Command & Conquer: Tiberian Sun Command & Conquer: Tiberian Sun Command & Conquer: Tiberian Sun Command & Conquer: Tiberian Sun Command & Conquer: Tiberian Sun
Žánr
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *

Forma
placená hra placená hra freeware (dříve placená hra) freeware (dříve placená hra) freeware (dříve placená hra) freeware (dříve placená hra) freeware (dříve placená hra) freeware (dříve placená hra) freeware (dříve placená hra)
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano ano

Planeta je již značně zdecimována boji mezi GDI (Global Defense Initiative) a šíleným Kanem vedených Brotherhood of NOD. Všude je Tiberium a planeta se mění v čím dál tím více neobyvatelné místo, kde se tvoří různé mutace. A aby toho nebylo málo, právě se rozhořel další konflikt mezi znesvářenými stranami.

Volné pokračování předchozích dílů, které se nyní odehrává v post apokalyptickém světě daleké budoucnosti roku 2030 v novém grafickém zpracování simulujícím 3D terén. Arzenál zbraní se vyznačuje high tech nádechem, budete mít pěchotu ve speciálních skafandrech, menší i velké mechy, moderní transportéry, artilerii, podzemní jednotky a mnoho dalších. Celý příběh se odehrává víceméně na pustině nebo sněhu, renderované sekvence, které se tu mimo hraných nacházejí, patřily ve své době k tomu nejlepšímu v počítačové grafice. Audio zaručuje kvalitní dotváření atmosféry.
Planeta je již značně zdecimována boji mezi GDI (Global Defense Initiative) a šíleným Kanem vedených Brotherhood of NOD. Všude je Tiberium a planeta se mění v čím dál tím více neobyvatelné místo, kde se tvoří různé mutace. A aby toho nebylo málo, právě se rozhořel další konflikt mezi znesvářenými stranami.

Volné pokračování předchozích dílů, které se nyní odehrává v post apokalyptickém světě daleké budoucnosti roku 2030 v novém grafickém zpracování simulujícím 3D terén. Arzenál zbraní se vyznačuje high tech nádechem, budete mít pěchotu ve speciálních skafandrech, menší i velké mechy, moderní transportéry, artilerii, podzemní jednotky a mnoho dalších. Celý příběh se odehrává víceméně na pustině nebo sněhu, renderované sekvence, které se tu mimo hraných nacházejí, patřily ve své době k tomu nejlepšímu v počítačové grafice. Audio zaručuje kvalitní dotváření atmosféry.

Hra byla v únoru 2010 uvolněna jako freeware včetně datadisku Firestorm.
Planeta je již značně zdecimována boji mezi GDI (Global Defense Initiative) a šíleným Kanem vedených Brotherhood of NOD. Všude je Tiberium a planeta se mění v čím dál tím více neobyvatelné místo, kde se tvoří různé mutace. A aby toho nebylo málo, právě se rozhořel další konflikt mezi znesvářenými stranami.

Volné pokračování předchozích dílů, které se nyní odehrává v post apokalyptickém světě daleké budoucnosti roku 2030 v novém grafickém zpracování simulujícím 3D terén. Arzenál zbraní se vyznačuje high tech nádechem, budete mít pěchotu ve speciálních skafandrech, menší i velké mechy, moderní transportéry, artilerii, podzemní jednotky a mnoho dalších. Celý příběh se odehrává víceméně na pustině nebo sněhu, renderované sekvence, které se tu mimo hraných nacházejí, patřily ve své době k tomu nejlepšímu v počítačové grafice. Audio zaručuje kvalitní dotváření atmosféry.

Hra byla v únoru 2010 uvolněna jako freeware včetně datadisku Firestorm.
Planeta je již značně zdecimována boji mezi GDI (Global Defense Initiative) a šíleným Kanem vedených Brotherhood of NOD. Všude je Tiberium a planeta se mění v čím dál tím více neobyvatelné místo, kde se tvoří různé mutace. A aby toho nebylo málo, právě se rozhořel další konflikt mezi znesvářenými stranami.

Volné pokračování předchozích dílů, které se nyní odehrává v post apokalyptickém světě daleké budoucnosti roku 2030 v novém grafickém zpracování simulujícím 3D terén. Arzenál zbraní se vyznačuje high tech nádechem, budete mít pěchotu ve speciálních skafandrech, menší i velké mechy, moderní transportéry, artilerii, podzemní jednotky a mnoho dalších. Celý příběh se odehrává víceméně na pustině nebo sněhu, renderované sekvence, které se tu mimo hraných nacházejí, patřily ve své době k tomu nejlepšímu v počítačové grafice. Audio zaručuje kvalitní dotváření atmosféry.

Hra byla v únoru 2010 uvolněna jako freeware včetně datadisku Firestorm.
Planeta je již značně zdecimována boji mezi GDI (Global Defense Initiative) a šíleným Kanem vedeného Brotherhood of Nod. Všude je tibérium a planeta se mění v čím dál tím více neobyvatelné místo, kde se tvoří různé mutace, a aby toho nebylo málo, právě se rozhořel další konflikt mezi znesvářenými stranami. Připoutejte se, druhá tibériová válka právě začíná…

Děj začíná tam, kde skončil Tiberian Dawn za GDI. Kane je považován za mrtvého, vedení Brotherhood of Nod se ujal generál Hassan, který bratrstvo vede do náruče GDI. Kane se ale náhle zjeví a pozdraví svůj lid. Za GDI vás čeká kampaň Evolutionary Response, jejímž cílem je svět tohoto "zlosyna" opět zbavit, v uniformě bratrstva Nodu v kampani Deus ex Kane máte za úkol odstranit Hassana, posílit víru členů bratrstva a splnit Kaneovu vizi - rozšířit tibérium, podle Kanea "katalyzátor vývoje lidstva", do všech koutů planety Země.

Jedná se o volné pokračování předchozích dílů, které se nyní odehrává v postapokalyptickém světě daleké budoucnosti roku 2030 v novém grafickém zpracování simulujícím 3D terén. Arzenál zbraní se vyznačuje high tech nádechem, k mání je pěchota ve speciálních skafandrech, menší i velké mechy, moderní transportéry, artilerie, podzemní jednotky a mnoho dalšího. Celý příběh se odehrává víceméně na pustině nebo sněhu. Renderované sekvence, které se tu mimo hraných nacházejí, patřily ve své době k tomu nejlepšímu v počítačové grafice. Audio zaručuje kvalitní dotváření atmosféry.

Hra byla v únoru 2010 včetně datadisku Firestorm uvolněna jako freeware.
Druhý díl tiberiového universa Command & Conquer začíná v r. 2030 po událostech kampaně Tiberian Dawn za Global Defense Initiative (GDI). Kane je považován za mrtvého, Brotherhood of Nod je v rozkladu, v jeho čele stojící generál Hassan bratrstvo vede do náruče GDI. Nod však ve svém středu stále má početnou skupinu pravověrných a Kane jen čeká na vhodnou příležitost. Vysoce postavený důstojník GDI Michael McNeil v kampani Evolutionary Response zbaví svět tohoto fanatika a jeho přívrženců. V kampani Deus Ex Kane za Nod dřívější první muž frakce Black Hand, velitel Anton Slavik, právě křivě odsouzený k popravě, odstraní Hassana a nechá Kanea se vrátit a instruovat jej k "novému začátku"…

Singleplayerové kampaně jsou protkány hranými sekvencemi, ve kterých excelují James Earl Jones jako generál GDI James Solomon, hlavní hrdina prvního Terminátora Michael Biehn jako McNeil, Christine Steel jako mutantka Umagon a na druhé straně Joseph David Kucan coby "zlosyn" Kane, Frank Zagarino jako Anton Slavik nebo Monika Schnarre jako poručík Oxanna Kristos. Scénky jsou zasazeny do řídicích středisek obou soupeřících stran, nebo do Kodiaku, leteckého transportéru McNeila, či Montauku, podzemního APC Slavika. Atmosféru dotvářejí umělé inteligence řídicích počítačů - EVA v případě GDI a CABAAL na straně Brotherhood of Nod.

Arzenál zbraní se vyznačuje high tech nádechem. Zatímco GDI staví na pomalých a odolných jednotkách, orbitálním iontovém dělu a neprůstřelné ochraně Firestorm, Nod si libuje v maskování, taktice hit & run, podzemních jednotkách a experimentech s mimozemskou technologií. Mimo jednotky obou hratelných stran se na bojišti objevují tiberiové formy života. Ve hře se těží jedna surovina, i když ve dvou variantách; modré tiberium se ve srovnání se zeleným v rafinériích mění na kredity ve výhodnějším poměru. Herním prostředím jsou zpravidla zničená města na pustině nebo sněhu. Grafické zpracování nově simuluje 3D terén - dělostřelectvo nebo superzbraně po použití zanechávají v zemi díru.

Hra byla v únoru 2010 včetně datadisku Firestorm uvolněna jako freeware.
Druhý díl tiberiového universa Command & Conquer začíná v r. 2030 po událostech kampaně Tiberian Dawn za Global Defense Initiative (GDI). Kane je považován za mrtvého, Brotherhood of Nod je v rozkladu, v jeho čele stojící generál Hassan bratrstvo vede do náruče GDI. Nod však ve svém středu stále má početnou skupinu pravověrných a Kane jen čeká na vhodnou příležitost. Vysoce postavený důstojník GDI Michael McNeil v kampani Evolutionary Response zbaví svět tohoto fanatika a jeho přívrženců. V kampani Deus Ex Kane za Nod dřívější první muž frakce Black Hand, velitel Anton Slavik, právě křivě odsouzený k popravě, odstraní Hassana a nechá Kanea se vrátit a instruovat jej k "novému začátku"…

Singleplayerové kampaně jsou protkány hranými sekvencemi, ve kterých excelují James Earl Jones jako generál GDI James Solomon, hlavní hrdina prvního Terminátora Michael Biehn jako McNeil, Christine Steel jako mutantka Umagon a na druhé straně Joseph David Kucan coby "zlosyn" Kane, Frank Zagarino jako Anton Slavik nebo Monika Schnarre jako poručík Oxanna Kristos. Scénky jsou zasazeny do řídicích středisek obou soupeřících stran, nebo do Kodiaku, leteckého transportéru McNeila, či Montauku, podzemního APC Slavika. Atmosféru dotvářejí umělé inteligence řídicích počítačů - EVA v případě GDI a CABAAL na straně Brotherhood of Nod.

Arzenál zbraní se vyznačuje high tech nádechem. Zatímco GDI staví na pomalých a odolných jednotkách, orbitálním iontovém dělu a neprůstřelné ochraně Firestorm, Nod si libuje v maskování, taktice hit & run, podzemních jednotkách a experimentech s mimozemskou technologií. Mimo jednotky obou hratelných stran se na bojišti objevují tiberiové formy života. Ve hře se těží jedna surovina, i když ve dvou variantách; modré tiberium se ve srovnání se zeleným v rafinériích mění na kredity ve výhodnějším poměru. Herním prostředím jsou zpravidla zničená města na pustině nebo sněhu. Grafické zpracování nově simuluje 3D terén - dělostřelectvo nebo superzbraně po použití zanechávají v zemi díru.

Hra byla v únoru 2010 včetně datadisku Firestorm uvolněna jako freeware.
Druhý díl tiberiového universa Command & Conquer začíná v r. 2030 po událostech kampaně Tiberian Dawn za Global Defense Initiative (GDI). Kane je považován za mrtvého, Brotherhood of Nod je v rozkladu, v jeho čele stojící generál Hassan bratrstvo vede do náruče GDI. Nod však ve svém středu stále má početnou skupinu pravověrných a Kane jen čeká na vhodnou příležitost. Vysoce postavený důstojník GDI Michael McNeil v kampani Evolutionary Response zbaví svět tohoto fanatika a jeho přívrženců. V kampani Deus Ex Kane za Nod dřívější první muž frakce Black Hand, velitel Anton Slavik, právě křivě odsouzený k popravě, odstraní Hassana a nechá Kanea se vrátit a instruovat jej k "novému začátku"…

Singleplayerové kampaně jsou protkány hranými sekvencemi, ve kterých excelují James Earl Jones jako generál GDI James Solomon, hlavní hrdina prvního Terminátora Michael Biehn jako McNeil, Christine Steel jako mutantka Umagon a na druhé straně Joseph David Kucan coby "zlosyn" Kane, Frank Zagarino jako Anton Slavik nebo Monika Schnarre jako poručík Oxanna Kristos. Scénky jsou zasazeny do řídicích středisek obou soupeřících stran, nebo do Kodiaku, leteckého transportéru McNeila, či Montauku, podzemního APC Slavika. Atmosféru dotvářejí umělé inteligence řídicích počítačů - EVA v případě GDI a CABAAL na straně Brotherhood of Nod.

Arzenál zbraní se vyznačuje high tech nádechem. Zatímco GDI staví na pomalých a odolných jednotkách, orbitálním iontovém dělu a neprůstřelné ochraně Firestorm, Nod si libuje v maskování, taktice hit & run, podzemních jednotkách a experimentech s mimozemskou technologií. Mimo jednotky obou hratelných stran se na bojišti objevují tiberiové formy života. Ve hře se těží jedna surovina, i když ve dvou variantách; modré tiberium se ve srovnání se zeleným v rafinériích mění na kredity ve výhodnějším poměru. Herním prostředím jsou zpravidla zničená města na pustině nebo sněhu. Grafické zpracování nově simuluje 3D terén - dělostřelectvo nebo superzbraně po použití zanechávají v zemi díru.

Hra byla v únoru 2010 včetně datadisku Firestorm uvolněna jako freeware.
Druhý díl tiberiového universa Command & Conquer začíná v r. 2030 po událostech kampaně Tiberian Dawn za Global Defense Initiative (GDI). Kane je považován za mrtvého, Brotherhood of Nod je v rozkladu, v jeho čele stojící generál Hassan bratrstvo vede do náruče GDI. Nod však ve svém středu stále má početnou skupinu pravověrných a Kane jen čeká na vhodnou příležitost. Vysoce postavený důstojník GDI Michael McNeil v kampani Evolutionary Response zbaví svět tohoto fanatika a jeho přívrženců. V kampani Deus Ex Kane za Nod dřívější první muž frakce Black Hand, velitel Anton Slavik, právě křivě odsouzený k popravě, odstraní Hassana a nechá Kanea se vrátit a instruovat jej k "novému začátku"…

Singleplayerové kampaně jsou protkány hranými sekvencemi, ve kterých excelují James Earl Jones jako generál GDI James Solomon, hlavní hrdina prvního Terminátora Michael Biehn jako McNeil, Christine Steel jako mutantka Umagon a na druhé straně Joseph David Kucan coby "zlosyn" Kane, Frank Zagarino jako Anton Slavik nebo Monika Schnarre jako poručík Oxanna Kristos. Scénky jsou zasazeny do řídicích středisek obou soupeřících stran, nebo do Kodiaku, leteckého transportéru McNeila, či Montauku, podzemního APC Slavika. Atmosféru dotvářejí umělé inteligence řídicích počítačů - EVA v případě GDI a CABAAL na straně Brotherhood of Nod.

Arzenál zbraní se vyznačuje high tech nádechem. Zatímco GDI staví na pomalých a odolných jednotkách, orbitálním iontovém dělu a neprůstřelné ochraně Firestorm, Nod si libuje v maskování, taktice hit & run, podzemních jednotkách a experimentech s mimozemskou technologií. Mimo jednotky obou hratelných stran se na bojišti objevují tiberiové formy života. Ve hře se těží jedna surovina, i když ve dvou variantách; modré tiberium se ve srovnání se zeleným v rafinériích mění na kredity ve výhodnějším poměru. Herním prostředím jsou zpravidla zničená města na pustině nebo sněhu. Grafické zpracování nově simuluje 3D terén - dělostřelectvo nebo superzbraně po použití zanechávají v zemi díru.

Hra byla v únoru 2010 včetně datadisku Firestorm uvolněna jako freeware.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)