Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Kvůli SP jsem to koupil já. Za kilo a byl to velmi dobrý kup. Na obtížnost veterán hra získává na kvalitě a přestává být simulátorem Ramba.
No neviem, single som prešiel 2krát a 2krát som sa pritom výborne bezmyšlienkovo zabavil. Ale uznávam, že kupovať to iba kvoli singlu by bola asi zbytočná kúpa.
Nejlepsi byl level ve slumu. Tam jsem se dostatecne vyradil. Tak by to asi vypadalo, kdyby nekdo dostal chut vycistit gheto neprizpusobivych po zuby ozbrojenych spoluobcanu. Tenhle level se povedl a davam 90. Zbytek prumer, cili 50.
@NateLogan (14.02.2012 16:54): Mám taky naši Visa, stačí uvést adresu v USA. Celkem je to jen buzerace, protože bydliště s kartou není nijak provázáno a tak na Amazonu občas nakupuju, bez problémů. I aktivace na Steamu je v pohodě.
Na Amazon za 5 babek, konečně odpovídající cena pro lidi kteří si chtějí zahrát jen SP. vázano na Steam, koupě bez problémů.
Spis musim byt trpelivejsi a to je neco, co u COD hry rozhodne byt nehodlam.:-) Stejne tak neocekavam od akcniho bijaku filozofujici hlavni hrdiny.:-D
Vždycky máš aspoň trochu času sejmout jednoho či dva nepřátele, než zalezeš do krytu. A vzhledem k tomu, že se nerespawnujou, není až takovej problém tyhle choke pointy překonat. Prostě musíš být rychlejší a přesnější:).
Nestaci. Na kombinace kempicich picusu s 'kopanim' zbrane pri vlastnim zasahu ti zadna rychlost a aim nepomuze. Vykouknes a miris pri tom na misto, kde je nepritel. Jakmile ale vykouknes, kemper te trefi, zbran ti vyleti do vzduchu a mas marmeladu na monitoru. Nejotravnejsi je to samozrejme ve Favele, protoze tam jsi sam a mas jedinou uzkou cestu kudy jit. Na tomto miste jsem to na Veterana trikrat vzdal (prijde mi, ze rozdil mezi Hard a Veteran neni prilis patrny) a vzdycky preskocil na dalsi misi.
V MW2 stačí bejt rychlej, přesnej a neustále se krejt. Ve WaW ještě člověk musel neustále běhat sem a tam, protože jak ses zastavil, přistálo ti pod nohama deset granátů.:D

Jinak favela je celkem v pohodě, těžší mi připadala ta pasáž u ponorky, kde je na veterána fakt drsnej časovej limit...
Clovece kupodivu hral a dohral na hard a prislo mi to lehci nez MW2 na hard. Resp. ono to neni o obtiznosti celkove, ale o nekolika otravne naskriptovanych castech. Pokud ti nekdo da ctyri kempery na strechu za roh budovi, tak to vylozene nasere. S tim se proste neda nic delat. Flash na ne neplati (a pokud by platil, tak ti vyvojari zabalili smoke, ale aspon neco no), vyklaneni v MW2 neni.... WaW bylo celkove debilne skriptovane, ale vylozene nasiracich momentu tam tolik nebylo. O MW1 ani nemluve, ten mi prisel skriptovany dobre. Tedy z pohledu hratelnosti.
MW2 je i na veterána poměrně lehkej:). Zdá se, že jsi nehrál WaW, ten byl i na nižších obtížnostech mnohem těžší...
Upravuji hodnoceni:
MP: IWNet -15% (byl jsem na nej moc hodnej:-); Stopping Power -10% (naprosto nici hratelnost) = 35%
SP: Uchylny skriptovani, ktere znemoznuje si hru poradne zahrat na vyssi obtiznost.(Favela je skvely priklad, kde mas pravidelne na strese tri ctyri kempery, kteri miri presne tvym smerem.) -15%; Spec Ops mise jsou nakonec docela slusne +10% = 65%

Takze 50%. :-)
já jsem se při shlédnutí MW3 multiplayeru nemohl ubránit dojmu, že graficky vypadá hra trochu jako Brink a hratelností je to rychlejší akce než BF3. Srovnání s Brinkem je čistě o vizuálním pocitu z hry, kvalitou multiplayeru bude určitě výš než Brink .-) Píšu to radši do tohoto threadu, protože v MW3 threadu by to mohlo způsobit nechtěné emoce...

Pak tu jsou ty mapy, přesně jak píšeš - víc kontaktní, kdežto v Battlefield 3 jsou mapy větší a i ta mapa Přechod přes Seinu se mi zdá větší než co jsem viděl na videu s MW3.
RedDwarf: Barebone je i v MW2, ale tam rozhodne neni 'hojne hrany'. Ve spicce muze MW2 hrat nejakych 11 000 hracu, ale i v takove chvili na barebone stezi naplnis dve hry. Vsichni na killstreaky nadavaji, ale kdyz jim IW umozni hrat bez nich, nikdo toho nevyuzije.

Nejlepsi je stale Quake 3 a i to je dost debilni hra.:D Nj, multiplayer nezna kvalitni FPS. Ale jako zabijak casu je to parada.:-)
MW je "hitscan", tedy všechny zbraně fungují jako railgun z Quaka (nebere v potaz omezenou rychlost kulek), takže je rychlejší a arkádovější.

A jestli je MW na pěchotu lepší? To je o preferencích ;)
Co se týká infantry je na tom MW3 určitě lépe. Ta hra je na infantry přímo dělaná, takže všechny mapy jsou kontaktní, což u BF3 možná tak polovina.
Zvuk/grafika, tak zde není o čem debatovat, nenadarmo DICE posbírali hromady cen.
Sám právě zvažuji koupi MW3, protože jsem si už zjistil, že existuje mod barebone, hojně hraný, kde nejsou perky ani killstrike. Mám proti těmhle cypovinám averzi.
pro ty co hráli multiplayer MW3 i BF3 - srovnejte to :-) ale žádný flambování :-)

zajímá mne
1, map design
2, kdybychom odmysleli BF3 vozidla a MW3 ty killstreaky, jak by dopadlo srovnání jen v infantry (čistě o hratelnosti)
3, grafika a zvuky

dík
Tiež som si všimol. Ale hral som to spôsobom, že som kráčal a pomaly si strieľal. :D
Už si to moc nepamatuju, ale mám dojem, že se to celkem v pohodě dalo zvládnout i hluboko pod 30s. Zkus to jenom s lehkejma pistolema, s automatickejma zbraněma žádnej extra dobrej čas nedáš.
Tak sa mi podarilo toto. A človek by si povedal, že o pol druhej ráno sa nedá sústrediť. :D
no tak dik za nazor nebo spis za kritiku :) jsem teprve na zacatku a teprv se ucim toto byla jen takova nova zkouska.
USER47: tak drsny sem na nej nechtel byt, ale kdyz to rikas :D
Dost o ničem video:). Navíc ti nahrávání prasí framerate a seká se to jak hovado.
to je na low? nepamatuji se, ze by to bylo tak hnusne, ale tak uz jsou to 2 roky, kdo vi
NateLogan: A jak ji poznám 8-), ale já to měl na temto internetu už open, ale teď nevím jak jsem to nastavoval. Tak jsem googlil a nejspíš to asi nepůjde bo mám ip 192.168, ale je divné, že to předím šlo :-(


Edit: Tak jsem to přímo napichl do modemu a do pc utp kabelem a na modemu aktivoval jen UPnP a voala ono to fachá je to open, ale modem mám od pc docela daleko a nechtěl bych tu mít přes dvě místnosti napichlý kabel, nešlo by to nějak portnout přes ten router?
ViRus: Musíš na svoje PC zvenčí protlačit všechny porty, které CoD používá. A v první řadě musíš mít veřejnou IP (u nás často docela problém).
Je nějaký zaručený způsob jak změnit nat ze strict na open, včera jsem se s tím sral celé odpoledne a nic, měl jsem to open ale při změně modemu to nemůžu nastavit :-/, zapojení je modem well a za ním zcomax wifi router.
Diablo bylo stazeno protoze CD Projekt skoncil a Comgad uz nema prava na hry od Activisionu (i to co predtim prodaval CDP byly jen stary neprodany kousky, zadny nove vylisovany). A predtim bylo drahy prave diky tomu, ze Activision svoje hry neslevnuje a licence je draha.
On je treba docela zazrak, ze Black Opsi aktualne porad stoji od dubna na Xzonu 599,-.
Memphis: Tak nemyslim si, ze by se napriklad Diablo 2 prodavalo po 10 letech po hrstech a nakonec to dopadlo tak, ze misto zlevneni bylo stazeno z trhu (na XZone stalo pred stazenim nejakych tech 550,-, coz znamena cca 1 sleva za 10 let hry).
O tom žádná...Holt nám nezbývá než držet hubu a krok-lidi jim to žerou a kupujou po milionech, můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se nad tím rozčilovat, ale to je tak všechno, co s tím můžeme dělat.
Na druhou stranu, zlevňovali byste svou hru, kdyby ji lidé stále kupovali po hrstech?

Slevy holt nejsou "aby hráči měli radost", ale protože už se daná hra neprodává dle představ.