Post-apokalyptické old-school RPG od vývojářů se sídlem v australském Torquay je zasazeno do jejich divoké a vyprahlé domoviny, přesněji do západní oblasti Wheatbelt, nicméně ve značně dezolátním stavu. Ambice připomenout původní díly série Fallout studio nezapře, nicméně gameplay prvky mohou zaujmout i fanoušky estonského Disco Elysium (2019). Hráč je totiž postaven přes častá dilemata a hru doprovází systém morálky, který se odvíjí od hráčových voleb během hry, což samozřejmě určuje další vývoj příběhu a tvaruje jednotlivé postavy, kterých může být v partě až pětice. Vše v závislosti na politických a filozofických směrech jemu vlastních, neb questy lze často řešit právě výběrem vhodných dialogů, nikoliv nutně násilím. Ba co víc, hra by měla být možná dohrát bez jediného zabití.
Jak již bylo řečeno, hratelností jde o old-school isometrické RPG evokující staré klasiky například od Interplay Productions. Jednotlivé postavy se mohou řadit k několika druhým tříd, kdy každá z nich disponuje unikátními schopnostmi. Všechny jsou samozřejmě upravitelné. Samotné boje pak probíhají v tahové party-based formě. Nemalou součást pak hraje i prostředí a tvůrci údajně kladli velký důraz na vyobrazení australské divočiny, tudíž pokud vás zajímá, zda ve hře potkáte klokany, odpověď zní ano. Vše je však okořeněno post-apokalyptickým zasazení.
O hudební doprovod se postaral Tim Sunderland.
Koukám vývojáři hru vytrvale updatují a poslední recenze už jsou very positive. Zaujalo mě hlavně, že se scénář rozrostl o 10k slov a přidali nové možnosti jak řešit některé questy. Než to půjde do bundlu, tak z toho možná bude i dobrá hra nakonec. :)