Bright Memory: Infinite přichází s novým příběhem, kdy v roce 2036 svět ohrožuje série nevysvětlených přírodních katastrof a úkazů. Organizace SRO (Supernatural Science Research Organization) vysílá opět do akce svoji nejlepší agentku Sheliu, aby situaci vyřešila. Hlavními protivníky ji budou vojáci zlotřilého čínského generála a démoni. Dojde i na několik soubojů s bossy, stealth pasáž a krátkou sekvenci s řízením vozidla.
Autor rozšiřuje svůj původní koncept hry a přidává další zbraně s alternativními módy, více útoků a komb pro souboje s mečem a přináší 7 kapitol, které dohromady zaberou zhruba 2-3 hodiny herního času podle obtížnosti.
Bright Memory: Infinite zaujme jak se tváří, že vypadlo z AAA produkce, přitom má být údajně prací jednoho čínského vývojáře ( ale věř dneska tomu co ti tvrdí Čína). Přesto se hra hraje dobře, dobrý pocit ze střelby a zbraní, kombinací s útokem na blízko mečem a vytváření komb.
Při hraní některé situace a prostředí dali vzpomenout na staré dobré Crysis. Lehké prvky RPG vylepšování zbraní a schopností které hratelnost trochu ozvláštní.
Těch 7 kapitol uteče příjemně jako voda, jen pro někoho opravdu může být šokující ta krátkost do 2 hodin při těžké obtížnosti hotovo. Znovu hratelnost s nejtěžší obtížností už je jen pro platinovače. Je to fajn jednohubka za sníženou cenu.
Při hraní některé situace a prostředí dali vzpomenout na staré dobré Crysis. Lehké prvky RPG vylepšování zbraní a schopností které hratelnost trochu ozvláštní.
Těch 7 kapitol uteče příjemně jako voda, jen pro někoho opravdu může být šokující ta krátkost do 2 hodin při těžké obtížnosti hotovo. Znovu hratelnost s nejtěžší obtížností už je jen pro platinovače. Je to fajn jednohubka za sníženou cenu.