Bravely Default II je navzdory svému názvu třetí hrou v sérii. Volně navazuje na předchozí dva tituly Bravely Default a Bravely Second: End Layer na Nintendo 3DS.
Jak je v japonské RPG sérii Bravely zvykem, i zde hráč postupně skládá družinu ze čtyř hrdinů. A kdo jsou noví členové Hrdinů světla? Mladý námořník Seth se probouzí neznámo kde poté, co ho síla Krystalů ochránila před zkázou během nepřirozené bouře. Princezna Gloria se vydává na pouť za obnovou Krystalů, když sama unikla ze svého zničeného království Musa. Učenec Elvis putuje s cílem rozluštit tajemství knihy, kterou získal od svého mentora, přičemž jej doprovází zkušená žoldnéřka Adelle. Podaří se jim také odkrýt záhadu Asterisků, díky kterým hrdinové získávají od nepřátel nová povolání?
Kromě rozšiřující se nabídky povolání mají hráči opět k dispozici tahový bojový systém s využitím bojových bodů Brave Points, které se dají kumulovat obranným příkazem Default, nebo s nimi velkou silou Brave zaútočit. Během boje proto bývá důležité rozhodnutí jimi buď šetřit, anebo je vybrat i na několik tahů dopředu.
Příběh se odehrává na novém kontinentě Excillant, v němž se rozprostírá pět mocných království. Dokáží se Hrdinové světla zdárně probojovat zlými silami, a ochránit tak nejen Excillant s jeho obyvateli, ale i Krystaly čtyř živlů?
Dnes jsem narazil na zajímavou teorii odkrývající trochu víc ohledně minulosti Setha a N.Nexus. Jak mi to přišlo v příběhu podezřele prázdné a ploché, tak je dost možné, že to byl záměr :)
Každopádně je to jenom zájemce a pro ty, co úplně dohráli hru kvůli silným spoilerům.
Video na YT má asi 20 minut.
Každopádně je to jenom zájemce a pro ty, co úplně dohráli hru kvůli silným spoilerům.
Video na YT má asi 20 minut.
Pro: Systém povolání a pasivů; Brave a Default; rozumná rozloha mapky s běhajícími monstry; karetní minihra; zajímavý bossfight; půjčovna lodiček.
Proti: Chybí osobnostní vývoj postav a mají málo prostoru; příběh se možná až moc opakuje; chybí pohyb lodičkou na moři i ve vzduchu; chybí návaznost na předchozí díly; systém přetěžování výbavou; chybí pořádný obsah post game.