Našel jsem si videa na youtube abych se ujistil, že nemám nějakou rozbitou verzi - a nemám. Tohle má skutečně být onen velehit, o kterém jsem toho tolik slyšel.
Herní průmysl se asi už úplně zbláznil a PS fanbois společně s ním.
Pro: Nejlepší herní Lovecraft na trhu. Temné prostředí a příběh.
Proti: Co jsem odpozoroval, tak nikdo nepoužívá pistol. Přijde mi tak trochu zbytečná.
Pro: příběh, soubojový systém, grafika
Proti: občas příliš těžké
Pro: atmosféra, zbraně soubojový systém, bosové, OST, lore, DLC, Univerzum
Proti: PS4 exkluzivka, schovanej contnent, chalice dungeons
Pro: Příjemná změna prostředí po třech dílech dark souls, jinak stejná kvalita jako ostatní fromovky level design se zkratkama, rozmanitost nepřátel
Proti: Nemusely tam být dobrovolný dungeony, pro hlavní hru nebyly důležitý, jenom kvůli platině.
Pro: Atmosféra, Soubojový systém, Zasazení, Prostředí, Design s velkým D a možná i se dvěma!
Proti: Občasné bugy
Pro: Svět a jeho mytologie, atmosféra, design lokací, souboje.
Proti: Father Gascoigne, pokus číslo 13, a ne poslední (aneb občas si člověk oživí zásobu sprostých slov)
Pro: Artstyle; nemožná atmosféra; vynikající level design; OST; mechanicky jednodušší, tudíž teoreticky přístupnější, než Dark Souls; absurdní smysl pro detail
Proti: Tempo hry je ze začátku takové jakési čudné; relativně nízká variabilita prostředí; u pure physical buildu platí na většinu bossů jedna a tatáž taktika; oproti DS mi zdejší lore a postavy přišli slabší; PC port by bodl
Pro: náročná hra s velmi svébytnou atmosférou
Pro: Atmosféra Lovecraftova univerza, Zbraně, Nepřátelé, Generované chalice dungeony, Objevování tajemna
Proti: Očividně useknutý Byrgenwerth
Pro: krátká úvodní cutscéna
Proti: pohyb hlavní postavy, animace běhu a mlácení