Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@John Mirra (14.11.2023 19:37): Taky jsem na to akorát koukal :) Za tu dobu vydali několik patchů a upřímně jsem čekal, že se o něco zlepší recenze, ale "recent review" jsou dokonce ještě horší než při vydání. Škoda :/
@Brasikona (05.06.2021 02:24): Škoda toho velkýho open-worldu s nekonečným zástupem fetch questů. Být to spíš ve stylu Beyond Good & Evil (na který si při hraní často vzpomenu) s menším světem a linearní hopsačkovou akcí, tak je to je to velká paráda. Občas ti vývojáři fakt nemají záklopku a THQ mělo dodat nějakýho "dramaturga" :)
@Brasikona (05.06.2021 02:24): Takže hrát je to takový masochizmus :D. No jako chtít za to 60 euro je zlodějna.

Pamatuji na videa vypadalo to dobře a pak bum vyjde to a je to takové hnusné co si.

Dodnes nepochopím, proč hru neudělají menší a lepší. Třeba na epizody.
Nemůžu si pomoci, ale zatím převažují negativa... Hra samotná se mi líbí, jenže působí šíleně nedodělaně, jako beta nebo nějaký early access, každých pět minut si říkám, že tam je něco, co by stálo za opravu / vyladění. A je to obrovská škoda, protože ten svět a téma samotné mě baví. Jenže to všechno kolem kazí jakýkoli požitek ze hry...
Teď jsem si uvědomil, že je to na Originu součástí předplatného EA Play Pro (bývalý Origin Access Premier). Za těch 15 euro to zkusím.
Je to indie hra s low budgetem a malým týmem. Průšvih ale je, že se to snaží tvářit jako AAA hra které nastavili cenovku na 60€. Až to spadne na 30-40€, tak to bude tak adekvátní k poměru cena/zábava.
@Neelixx (25.05.2021 22:57): Tak často čtu ze ten svět ve hre je docela fajn a ze to má rewarding exploraci, což tak nějak tuším ze by mě mohlo bavit, teoreticky. Ale časem, teď mám jiný věci na hraní :)
Lidi do toho zase vleteli v očekávání super story a úkolu a ono to spis vypadá na takový sandbox pro hracicky s chlupatou kouli v hlavní roli.
U mě zatím po 4 hoďkách příjemný dojmy. Největší chyba je tady promo THQ Nordic, který hru mělo prezentovat jako větší indie titul a víc zdůrazňovat malý autorský tým. Bohužel teď každý po spuštění čeká open-world s top-notch AAA produkcí.

A ta rána reality je docela drsná. Hned od začátku je na všem cejtit, že na tom nedělala armáda lidí. Ovládání, kamera, souboje, grafický detaily. Všechno je v pohodě, ale není to holt rok 2021. Dejchla na mě atmosféra nápaditých budgetovek, co vycházeli před 10-15 lety. Super nápady, ale rozpočet prostě nebyl.

A zpracování rozhovorů vypravěčem mě přijde úplně skvělý. Věřím, že po 50 hodinách to může být otravný, ale momentálně to působí svěže a trochu jako poslech staromilské rozhlasové hry.
Čekala jsem hezkou hru, ale graficky je to dost pozadu a hlavně osekané. Boje mi příjdou nudné.. Říkala jsem si, že jsme v roce 2010-2015 max.

Co jsem četla recenze, tak naprosté zklamání.
Z prvních několika minut za mě zatím docela zklamání. Graficky to působí lacině, často jsou useknuté animace a cutscény, hra každou chvíli přeruší gameplay a do toho povídá něco vypravěč, UI na mě působí celkem nepřehledně a samotnej gameplay (střílení a lockování enemy) trošku chaotický. Docela mě to mrzí, na tohle jsem se dost těšil. No uvidím později. Zatím to nechávám u ledu. Budu hrát Days Gone a tohle sledovat z vpovzdálí :/
Tak recenze většinou kolem průměru až lehkého nadprůměru, a toho vypravěče se marwel asi obával oprávněně :)

I respect stories that give the void a warm hug, so I'm surprised how much the narration and writing made me wish Biomutant's world ended yesterday. David Shaw Parker's performance as the omnipotent narrator isn't bad, but his saccharine tone clashes with the fragmented English in the writing, which is often embarrassingly twee. I never want to hear a Shakespearian voice describe piss and shit as "yellow juice" and "brown bobs" ever, ever again. 

The way it's paced prolongs the pain, every conversation opening with a few seconds of cute mutant gibberish, after which Parker reads the text I've already skimmed in the same indulgent full-throated tone and primitive syntax, no matter the context. Simple sentences take a couple seconds to decrypt because every other word is replaced with a complicated compound. "That's a Pling-plong-booth from the by-gone, back when you needed to cable words via buzz-wire instead of air-waving them" instead of 'People used to stand in boxes to talk'. When Parker reads these lines aloud I feel like I'm being mocked. It's unbearable.
@Paul (14.05.2021 20:44): Graficky hezčí, než se zdálo a svět vypadá hezky. Minimálně explorace by mohla být fajn. Souboják mi přijde takový nezáživný, ale tak to se pozná až s gamepadem v ruce. Divné je i to uhýbání postavy ze středu obrazovky.

No jsem na to zvědavý, ale počkám na recenze. Zrovna Biomutant bych možná i koupil totiž, tenhle měsíc tam naopak pro mě není nic zajímavého a zbytek léta je nabitý. :D
@Paul (14.05.2021 20:44): Vypada to dobre, jen me na tom sere ten vypravec/komentator nebo co to ma byt. Zatim to vypada, ze to bude jediny srozumitelny hlas v cele hre (ostatni nejspis budou "mluvit" nejakou zvireci hatmatilkou) a zrovna to musi byt takovy hlas, ktery mi je silne neprijemny.
PC gameplay

https://www.youtube.com/watch?v=GgjNf0upii0

Mohlo by to být super..tenhle měsíc je herně nějakej aktivní... (Resi 8, Days Gone, Mass Effect LE, Biomutant, Subnautica BZ).
Ale pak koukám že další tři měsíce se nic pro mě zajímavýho nechystá, takže aspoň bude čas tyhle zahrát.
Hrome, dozvěděl jsem se o tom až dneska úplnou náhodou. Tak jsem fakt zvědavý, jaké to bude. Má to někdo předobjednáno? :)
@pajmič (23.04.2021 18:55): Zas tak žhavé to nebylo :)) THQ tam mělo jeden stánek a dva vchody vedle sebe. Ale ve finále jsem za to rád. Mam pocit, že to bylo cca 15minutové demo zasazené údajně cca 1-2 hodiny od začátku hry. A většina věcí je doteď vidět v ukázkách - stejný výběr charakteru, skákání v bublině, létání, combat systém, komiksové hlášky a dokonce i jeden boss. Původně to mělo vyjít cca po 6 měsících, resp. jaro 2019. Darksiders 3 ve finále mělo stejný setup. Jejich demo bylo 1-2 hodiny po startu, vyšlo to po 3 měsících a nic v tom nezměnili. Ale jak říkáš, 3 roky je dlouhá doba. A já se nemůžu dočkat až zjistím, co s tím za ty 3 roky dokázali udělat :)
@SimonEndt (23.04.2021 11:22): "Původně jsem chtěl jít do kurzu, jak se naučit hrát na kytaru, ale vlezl jsem do špatných dvěří. A ted umím parádně dělat s keramikou" :D

Tři roky je sakra dlouhá doba, určitě se jednalo o nějaký brzký prototyp, od té doby ta hra nepochyhbně nabobtnala do velkých rozměrů, kdo ví, jak a co za tu dobu změnili :)
Jsem hrál omylem demo na Gamescomu 2018. Šel jsem na Darksiders 3 a vlezl do vchodu vedle. Nakonec mě to bavilo tak moc, že jsem to demo šel odehrát ještě 2x :) Osobně se na to hrozně těším. Gunplay a movement byl tenkrát skvělý, navíc to působilo roztomile a zábavně. Tak snad za ty 3 roky ten základ moc nepředělali a pouze kolem toho prohloubili svět.