Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Jab (29.11.2015 08:31): Já už tam měl předtím nějaký módy natáhnutý, zkoušel jsem Unfinished business, The darkest day a samozřejmě Dungeon-be-gone, za což by někomu měli dát nobelovku. Ale mám tam hlavně naházený módy, který vylepšujou interakci mezi NPC: Sarevok friendship, flirtpacks atd. Ale určitě ty tebou zmíněný vomrknu. Zjišťuju, že s módy je ten Baldur ještě o stupínek lepší.
Joj, pasti...jela jsem v multiplayeru (ve dvou) M/T a poprvé v životě, v závěrečném souboji ToB, jsem si řekla, že zkusím pasti...švih a THE END.
@Isair (22.11.2015 15:34): Jojo, je pravda, že když položím pět pastí na místo, kde se vynoří lich, jakmile otevřu sarkofág, tak nezačne hrát ani bojová hudba a je vymalováno.

Myslím, že teď mám podobný problém(?) s tou mou sólo postavou. Dostala se na šestý level kouzel, kde se naučila mislead. Díky čemuž muže mlátit lidi a metat kouzla, aniž by se odneviditelnila. Nevím, jak to s tím půjde dál, ale zatím to tak vypadá, že jsem už teď dohrál hru, jak tam všechno kosí.
@Vurhor (22.11.2015 14:56): Jj, pasti jsou hodně OP a i trochu nuda (proto je už ani moc nepoužívám), zvláště když hráč hru zná a tudíž ví kdy a kde je správně položit, dokáží proměnit i nejsložitější souboj v naprostou frašku (v některých případech souboje končí ještě dříve než začaly).
Vůbec tenhle power gaming v RPG osobně už moc nemusím a v BG 2 to platí dvojnásob. Jak jsem se dříve snažil o co možná nejefektivnější sestavy a nejnamakanější postavy, tak jsem z toho časem nějak vyrostl a naopak si více cením vybojovaných soubojů s co možná nejslabší postavou/ nejroztodivnější sestavou:).

Docela zajímavé bylo tehdy sólo za Barda:), ale dohrál jsem tak pouze SoA (jinak si sólo hraním zbytečně BG sérii nekazím, holt už se k tomu nedostanu tak často a tak si to vždy raději vychutnám s full partou, ale je to určitě zase trochu jiný zážitek...).
@90210 (22.11.2015 00:27): Multi fighter je k ničemu - po 13 levelu nic užitečného nezískáš. Multi je fajn třeba jako M/T (dobré HLA, Detect Illusion).
Samotný Thief je na vyšších levelech parádní - především Bounty Hunter.
@Jab (22.11.2015 00:30): Ja bych to nejradsi nemixoval vubec, ale samotnej thief na vyssich levlech neni moc dobrej, takze multi s fighterem z nej dela lepsiho strelce z dalky, ale to je jedina kombinace povolani, kterou jsem schopnej tolerovat, mozna jeste thief/illuzionist, to je pekna RP kombinace.
@90210 (22.11.2015 00:27): Já měl Dual-classy hrozně rád. Ta možnost hrát dlouho za jedno povolání a pak to najednou otočit a někde v ToB moci používat obě... K nezaplacení. :) Vedl jsem to pak do extrémů, které mě ale nejvíce bavily. Třebas Berserk (20)/Druid (25). Se dvěma scimitarama na konci hry skvělá postava. Další dobrá byla Assassin/Mage (tuším lvl 24/27).
@Jab (21.11.2015 21:57): Já právě nevím, jestli je Shadow Keeper kompatibilní s tou novou BG Enhanced edition, na který to teď hraju. Vím, že některé mody na ní právě ještě nejdou. Sám navíc nejsem s SK moc zručnej. Ale asi ozkouším. Nemůžu si na ta pyžama furt zvyknout.
@Vurhor (21.11.2015 21:51): Tohle je těžší... Na modelu válečníka se nezobrazí róba a na modelu mága se zase správně nezobrazí brnění. Imho jde to také nastavit přes Shadow Keeper, jaký chceš mít model postavy. Čili pokud budeš do konce hry běhat v Robe of Vecna, tak si jej přehoď.
@John Mirra (21.11.2015 21:33): Ehm... inu... ehm... moje chaoticky neutrální holčina to ještě zváží. :)

Mimochodem, nevíte ještě někdo o nějakým módu, kde na modelu postavy multi classu budou viditelné róby? Sem se těšil na to, jak ta moje kráska bude vypadat hustě s mečem v ruce, s helmou a róbou k tomu, ale její původní pyžamový model se nemění. Dost mi to leze na nervy.
@Jab (21.11.2015 21:29): Tak to uz je cheat v rozpore s pravidlami AD&D.
Fujky fujky.

A vobec, nie je nutne mat prikazane dvojice, staci nechat jedneho zabit a mrtvolu dissmisnut. Na vsetko je in-game legalny exploit :-D.
Ja to tady ctu, tak myslim, ze pomalu nastal cas vyhrabat barda z cca pred dvemi lety dohrane jednicky a dvojku po letech opet nastartovat, byt tam asi budu muset udelat nejake upravy v povolanich, protoze se mi nechce hrat porad se stejnou partou Aerie, Mensc, Keldorn, Jaheira, Jan Jansen plus par obcasnych hostovacek.

Zkusil bych Mazzy, ale dam ji multiclass fighter/thief a Cernda, ze kteryho udelam bud normalniho druida, nebo nejakej nejmin debilni kit a z Valygara bych asi udelal normalniho rangera, plus bych mozna nejak posefoval Korgana, aby mi nezdrhl, protoze holt nelze hrat jinak, nez za kladase.:)
@Jab (21.11.2015 20:38): Oukej, díky. Škoda, nikdy se mi z Athkatly nechce vyplout dřív, než splnim všechny questy na pevnině. Mně jde vždycky o veškeré ty magické předměty, které budu chtít prodat, až vylezu z nějakého dungeonu, Nerad něco nechávám za sebou.
Tak jo. Natolik mě na tu sólovku zlákal ten fighter/thief/mage, že jsem dal novou hru a dal jsem to za něj. A je to teda lepší. Když na sebe nahodím stoneskin, ochranu před zbraněmi a haste společně s opaskem kopcového obra, tak rozsekám úplně všechno. ¨

Btw, nevíte někdo, zda se vyskytuje Bag of holding ještě někde jinde ve hře? Nebo je v základní verzi pouze v léčebně? Jak jsem sám, tak mám furt plnej inventář a nechce se mi to všechno ukládat do pytle v kuchyni v Copper Coronetu.
@Vurhor (18.11.2015 22:26): Bez mága budeš některé boje asi řešit trochu zdlouhavě (co si matně vzpomínám) - prostě čekáním, až vyprší ochrany, s HLA to později bude asi jednodušší. Jinak by to mělo být v pohodě, s lektvary.
@Jab (18.11.2015 22:15): Yep. Jak to hraju, tak trochu začínám litovat, že jsem si nedal F/M/T ty kouzla by se fakt zatraceně hodily, štve mě být odkázaný jen na lektvary, případně na svitky.

Já jsem to původně taky odmítal hrát bez parťáků, protože jejich živost bylo vždycky to, co činilo Baldura tak úchvatným. Ale nakonec jsem se rozhodl, že to alespoň zkusím, uvidíme jak daleko se dostanu. Namodovanou jedničku jsem nehrál, ale tenhle tvůj zmíněný mod mě teda teď pěkně zlákal. :)
@John Mirra (18.11.2015 21:51): Začíná to bejt celkem tuhý. :D Když jsem odkázaný jen na koženou zbroj, backstaby a bojové dovednosti, je to občas dřina. Ale nedovedu si představit, jak mám sám zvládnout liche nebo třeba draky. No, jsem na to zvědavej...
@Vurhor (17.11.2015 23:05): Tam je pak ta výhoda, že s AC -15 tě málokdo trefí. A constitution jde tuším vytáhnout jako základ na 23 u půl-orků (se všemi bonusy na konci druhého dílu atp), což značí poměrně rychlou regeneraci. S prstenem Gaxxe to bude ještě lepší. Rovnou bych btw doporučil F/M/T. Ta mágova kouzla se budou hodit. A samozřejmě exp. cap. remover z nějakého modu, abys se dostal přes těch osm miliónů zkušeností s ToB.

Jinak se ale přiznám, že bych to bez party asi nehrál. S ní je ta hra vždy zábavnější. Třebas jednička se zlou partou a modem BG 1 NPC project je vyloženě nádhera. Xzar je tam naprosto skvěle napsané NPC. Podobně jsou dobří i Khalid a Jaheira. Ty dialogy jim psal někdo s nickem Hendryk a všechny postavy, které psal, jsou úžasné. Bohužel časem nějak z komunity zmizel.
@Vurhor (17.11.2015 23:05): Já jo :) Odehrál jsem to myslím za mága, zloděje/mága, zloděje/bojovníka/mága... a bylo to v pohodě, tam jsi potom ke konci tak nařachanej, že fakt působíš dojmem poloboha :)))
Tak jsem to úplně poprvé rozehrál za sólo postavu, respektive Fighter/Thief. Zatím je to docela zábavný, ale absence tý party je teda tady fakt nezvyk, Máte s tou sólovkou někdo nějaký zkušenosti?
Nevíte někdo, jestli je někde ke stáhnutí mód na zvětšení písma při HD rozlišení u české verze?
Souhlasím, že je to špatný nápad. Prostor pro další hru mezi Baldur's Gate není.
Tak, tak. Nějaké jejich vlastní RPG na infinity enginu bych viděl moc rád (nejlépe i z jiného DnD světa než Forgotten Realms, pokud budou mít licenci), ale tohle...

Jak už níže bylo napsáno, příběh byl uzavřen a taková ta nastavovaná kaše "co bylo mezi tím" či "po x letech" působí většinou spíše směšně, zvláště, pokud se na tom nepodílí původní vývojářský tým.

Nicméně toto studio si mou důvěru určitě nezískalo ani předešlými pitomými rozhodnutími- jejich remake, neramake (čili něco, co tu už bylo x let ve formě módů) s příšernými black pits a nic moc postavami a jako třešnička na dortu se spoustou nových bugů:)...
Mi to přijde jako houby rozdíl. Ať si udělají vlastní RPG. Ale vrazit novou hru mezi dva díly, kde k tomu není prostor (ani časový, ani zkušenostní) je... debilní nápad. Už jen ta návaznost druhého dílu tím půjde do kytek. Krom toho i za ideální situace je to banda hurá amatérů.
@Cobot (16.01.2015 09:49): Přesně tak. BG je jedna z her, kde si rád importuji postavu. Pokud ale hodí ještě něco mezi jedničku a dvojku tak s tím dost pokazí celkové vyvážení. Pokud by to teda nebyla třeba jen nějaká menší záležitost na pár hodin. Měli by se raději soustředit na něco nového, než se snažit ještě něco vyždímat z téhle značky.
@Kentaky (16.01.2015 08:39): Jako kdyby o to někdo stál... Příběh je dávno uzavřený. Možná kdyby se na tom podíleli aspoň původní tvůrci a byl to zbrusu nový příběh s novými postavami. Torment: Tides of Numenera nebo Pillars of Eternity to je cesta.
@Zero (11.09.2014 01:51): To je ten problém, když si některý z těchhle questů necháš na konec. Máš tam pak takovéhle silné potvory. A draci jsou vždycky trochu problém dokud nezjistíš jak na ně. To pak padají skoro sami :D.
Firkraagův dungeon je zlo. Dostat se přes neporazitelné golemy, hordy úrovně vysávajících upírů a zabugované regenerující se wolfwery (co to sakra znamená, dlakovlk?) k Firkraagovi, abych zjistil, že ho nedokážu porazit...málem mi z toho jeblo.
Nakonec jsem toho dementa vypatlaného dal asi na dvacátý pokus a hlavní postava musela být proměněná ve slayera.
Oproti tomu byl celý Underdark vyloženě pohodička.