Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jak je to vlastne s tou cestinou, opravdu ji vydali bez fontu? A da se s ni hra normalne dohrat? Snad si to nebudu muset zase cele opravovat.
[neexistující příspěvek]: Dostal jsem se k tomu neporazitelné mu chlapíkovi u Fontány. Třikrát mě zabil, tak jsem to vypnul. Nevypadá to špatně, ale na adventuru teďka chuť nemám.
Chápu to správně že je to spíš adventura než RPG? Zatím je to tak půl na půl, ale podle rozhovorů tuším že to půjde spíš tím adventurním směrem.
@Red (21.01.2019 23:43): Tá utilita je prístupná len cez cheaty, ale normálne si ju tam vývojári vytvorili, presne aby obchádzali to, čo Tebe ako hráčovi vadí - zdĺhavé presuny a výmenu parťákov.

Naozaj nechápem, prečo ju príbehovo neodôvodnili (napr. mystech pocket portál) a nesprístupnili po nejakom čase aj hráčovi.
@Tarhiel (21.01.2019 23:32): Jj, mě zase dostávaly občas hlášky když jsem někoho oslovil tou planetou..,nebo Stilleto v tom baru kde zabila polovinu osazenstva...:) Teď mě vlastně mrzí že s tím Pakem jsem téměř nikoho neoslovoval.

Jo tak cheaty to ok. Já si říkal jestli nemyslel třeba taxíky, to bych ti omlátil o hlavu:)
@Red (21.01.2019 22:18): Presne, toto bola šupa, nikdy nezabudnem, ako moja parta potrebovala dostať nejaké lístky (na vlak? do divadla?) a keď si za tetou v okienku poslal Grumpa Matavastrosa, začal jej, ako správny dôchodca, hovoriť siahodlhý príbeh o prsníkoch svojej sestry a o tom, ako dostala rakovinu, - až ho pani v istom momente zastavila a tie lístky mu dala zadarmo :D Celý ten rozhovor bola perla.

No, a áno, tá utilitka tam je, stačí aktivovať cheaty - namiesto príkazovej riadky (alebo je tam oboje? Už si to presne nepamätám) je tam vbudovaná šikovná utilita, cez ktorú sa dá insta-fast travelovať, viď môj komentár. samozrejme, neodporúča sa ísť do levelov, kde si sa zatiaľ príbehovo nedostal, aby si si nerozbil questy, ale vďaka tejto utilite som si mohol meniť pomocníkov, čo bolo neoceniteľné.
To mi připomíná dva prvky které jsem vůbec nezmínil:

První je systém kouzlení, který dostanete po cca třetině hry kdy můžete začít sbírat brouky s různými efekty a sestavovat s nimi kouzla na míru. Je to taková obdoba materií a krystalů z jrpg. A každá postava má jinou míru synergie s různými typy. Brouky jde dále levelovat krmením kytkama, které také různě sbíráte. Nicméně na střední obtížnost jsem neměl potřebu s tím nějak víc experimentovat.

Druhý prvek je že se opravdu s každým společníkem vyplatí pokecat s NPC. Jsou tam jiné rozhovory, dostanete občas skvělé hlášky, někdy i speciální schopnosti či jiné dárky. Do takové míry jiných reakcí NPC na různé společníky jsem se jinde nesetkal.
@mazar1234 (21.01.2019 20:24): Ja som sa zase nevedel dostať cez to krkolomné ovládanie. Atmosféru to má, to áno, ale ovládanie mi proste nesadlo. Presnoril som bar a kanceláriu hlavného hrdinu, prekecal štamgastov a vyrazil do mesta. Tam na mňa vyskočil fešák s búchačkou. Toho som ešte odpravil a potom som si povedal, že sa k tomu možno vrátim neskôr. Už to bude pár rokov a zatiaľ sa tak nestalo. :)
@mazar1234 (21.01.2019 20:24): Já to kdysi spustil a jak tam na mě vybafly trochu košatější rozhovory, které se mi nechtěly číst, protože jsem se už chtěl honem mrknout na to, jaký to má gameplay, tak jsem to zase vypnul a už se k tomu nevrátil :-)
@Red (21.01.2019 19:24): Pěkný koment, já už tu hru mám koupenou snad 15 let a dosud jsem se do ní nedokopal, protože jsem si vždycky řekl, že dám přednost nějakému opravdovému japonskému RPG, ale někdy to fakt budu muset zkusit.
@Red (komentář): Pekný komentár.
Náhodou tú utilitu na fast trtavel, ktorá je prítomná v hre, len ju treba aktivovať, si nevyužíval?

Tiež ju podľa mňa mali zaradiť do hry, s ňou to chytilo grády.
Hmm dostat od jednookého červeného mimozešťana v hanbinci ve vykřičené čtvrti skryté v podzemí jedné z planet přednášku o Janáčkově Lišce Bystroušce jsem nečekal:)
@Paul (28.04.2014 23:10): Pokud vím, tak se jedná o poslední hru na Quake II engine a opravdu z toho vytřískali maximum. Ten svět je fantastický (Anachronox je celou dobu takový zvláštně smutný/melancholický, přitom připomíná např. Heechee a další sci-fi klasiky). Mám v plánu se do toho někdy pustit znovu.

Určitě hraj s posledním neoficiálním patchem 1.02 build 46 (a aplikuj jej před samotným hraním, mně aplikace v průběhu málem úplně rozhasila hru).
Dneska mi kolega v práci ukazoval Anachronox (je cca před polovinou hry). Dost jsem čuměl. Z toho Q2 enginu vyždímali maximum, a ty skvělý nápady, vtipný cutscény, fantastickej design světa mi docela učaroval. Asi se do toho pustím dříve než jsem chtěl, ikdyž mě bude navždy štvát absence sequelu (četl jsem že to končí cliffhangerem).
Jak jsem to před pár lety zkoušel a nikdy se k tomu nedostal, tak se to už snad změní.
@marwel (22.03.2013 22:55): nejprve jsem tomuhle FF systému taky nemohl přijít na chuť, ale je pravda, že to udržuje tempo a dynamiku. pro tahové souboje to není zase tak komplexní a zdržovalo by to. kromě toho jsem taktiku nepoužil snad nikdy, kromě posledního souboje...
@ugraugra (22.03.2013 20:13): Je to skoda. Moznost si utok rozmyslet by bylo fajn, Ale tak uvidim, treba to nakonec nebude zase tak hrozne. Hra ma slusnou atmosferu a celkove vypada docela zajimave. Hru jsem si chtel uz nejakou dobu zahrat a podlehl tak sleve na GOGu. :-)
@marwel (22.03.2013 20:08): Jasně no, ona tahle "feature" má hru jakoby trochu oživit a zrychlit, ale akorát to otravuje. Já to dělal tak, že jsem při nabití tahu prostě vlezl do "útoku" a když se hra zapauzovala, tak jsem přemejšlel co dál. I když co si budem povídat, ono tady ve většině soubojů není třeba moc přemýšlet ani používat taktiku, takže jsem to většinou nechal běžet a odklikával jsem základní útoky.
@marwel (22.03.2013 15:20): Však má. Funguje to stejně jako ve Final Fantasy. Každé postavě se "nabíjí" tah podle její rychlosti a když se nabije, tak stačí kliknout na "útok" či jinou akci a v ten okamžik se hra zapauzuje a můžeš v klidu vybrat na koho chceš zaútočit.
Do rite! Ja myslel, ze ma hra tahove souboje. Tohle me asi dlouho bavit nebude. Nez se proklikam k nejake akci tak mi ji trikrat ubali.
Těžko říct, čím to bylo. Každopádně jsem neustále narážel na velké bugy, které se postupně zhoršovaly, až k nehratelnosti. Nepomohlo ani to, že jsem vytáhl přesný návod. Pokud říkáš, že u tebe nic, tak to asi bylo softwarovým prostředím mého počítače. Je to nicméně první hra, ve které se mi takové bugy vyskytly. Jinak, kdybych měl předčasně hodnotit, odmyslet si bugy a místy přehnaně obtížné hádanky (které mi připomínaly spíš adventuru), tak první věta mého komentáře by zněla: "hra jako z jiného vesmíru." Myslím, že vývojáři museli na něčem ujíždět, protože takové věci za střízliva nevymyslíš.
@Jo_Do (02.03.2013 10:49): Jaký nepřekročitelný bug? Hrál jsem GOG verzi a jediné na co jsem narazil - občas se mi zasekla hra v soubojích a párkrát jsem se propadl do míst, ze kterejch nešlo vylézt. Jinak si na žádné bugy nevzpomínám.
Před nedávnem jsem ji rozehrál, ale skončil jsem někde v podzemí kláštera. A je ještě malý zázrak, že jsem se dostal tak daleko, protože tak zabugovanou hru, jsem ještě nehrál. Musel jsem si stáhnout cizí savy a když jsem narazil na nepřekročitelný bug (a že jich bylo požehnaně), přeskočil jsem ho. Člověka to nebaví, hrát z cizího savu. Celkový dojem ze hry - zajímavá, docela zábavná, ale divná. Fakt divná, až chorým způsobem. Souboje pak ještě divnější. Bugy tu hru zabily, člověk nikdy nevěděl. Je to záměr tvůrců, nebo zase bug?
@Bodkin (01.03.2013 23:37): Tak tam se v podstatě nic nedělo, jen ses musel dostat do toho chrámu, tam mě to docela bavilo, pak přežít nudné podzemí, následně přežít otravný Rictus ship a následovala asi nejlepší část hry, kdy si hrál vždy za jedinou postavu + obrana chrámu.

Škoda že ty zábavné části jsou udupány těmi nudnými a zdlouhavými.
Zas bych vás kluci nerad demotivoval, ta hra stojí za zkoušku. Jinak bych tomu nedal 60% :) Ale je tu prostě pár věcí co mi fakt vadí. Je to hodně o tom prošmejdit každej kout a prokecnou (několikrát) každé NPC + překousnout někdy dost zdlouhavé souboje.

Kdyby aspon ta tvorba postavy za něco stála, ale postava je tak silná, jak dobrou jí dáte zbraň. Aspon že tady nejsou náhodné souboje, na ty už fakt nemám nervy (proto jsem taky sekl s FFVI).
@Drolin (01.03.2013 21:20): Keby si vedel "co je dobre" tak sa nemimonis vo FC2 a pracujes na Turrican 1&2 skille.. takze tymto je tato tema uzavreta.

:-) :-0 :-D


edit - BTW ty nemas rad Jamesa Bonda? Mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon, mimon,
@mazar1234 (01.03.2013 21:17): Ne, jen vím co je dobré. Technicky hrozné plus nejhorší (nepřeskočitelná) minihra v dějinách pc her = uninstall za 15 minut. Navíc tématika sama o sobě je dost nezajímavá.

Naštěstí v Obsidianu dostali rozum a pracují na pořádné hře :).
Beru zpět že Rictus' ship je otřesná lokace, oproti finálnímu souboji je to... no však víte, designerskej skvost. A nejvíc super je, že autosave je bugnutej a háže mě do poslední lokace, kde nejde nic dělat, souboj prostě nezačne a můžu se akorát propadnout texturou. Takže musim loadnout jinej autosave, kterej začíná asi 3 minutovou cut-scénou, která NEJDE PŘESKOČIT.

A pak samozřejmě samotnej souboj, kde po mě 10 barevnejch koulí plive nějaké sračky a každej jejich útok trvá 5 vteřin, kdy ta otřesná kamera lítá sem a tam a nejde během toho nic dělat. Než tohle udělá všech 10 koulí - a to ještě 2x, protože moje postavy jsou moc pomalé, tak to zabere 2 minuty čumění na to jak moje postavy umírají a pak když už se jim skoro nabije tah, tak je jedna koule zmrazí a můžu na to čumět znova.

Sračka. Nesnášim tuhle hru.
Beru zpět že The Hive je otřesná lokace, oproti Rictus' ship a zdejším dementním puzzlům na otvírání dveří je to designerskej skvost.
Tuší někdo jak je to ještě dlouhé, když jsem ted vylezl z The Hive? (otřesná lokace).
Ty vole, hraju tu hru asi 2 hodiny a z toho hodinu jsem strávil běháním sem a tam v hnusnejch hnědejch chodbách a mačkánim čudlíku od výtahu. A to nebloudím, ale vím kam jdu. Začíná mě to dost srát...
To je normální, že hra přeskakuje mou útočnou animaci (přitom při tréninku tam byla), nebo to tak má být? o.o

Jinak teda, ovládání mi pod vous moc nejde, ale ten humor je fantastický. Tohle mě bude bavit. ^_^
Co jsem zkoušel teď začátek, tak to vypadá fakt dobře, až teda na grafiku..ta už je krapet sešlejší. Kéž by to aspoň šlo rozběhnout ve widescreenu, ale asi se nezadaří.
I tak to ale zkusím rozehrát.
Já plnou nějaký ten rok mám (Level? Nebo Score?) a už třikrát jsem se to pokoušel dohrát, ale...
Konečně jsem našel stažitelnou verzi toho filmu, visí na http://www.archive.org/details/JakeHughesAnachronoxTheMovie. Kvalita je příšerná, ale nic lepšího asi dneska na veřejně přístupném internetu není. Ještě jsem to neviděl, ale přesto mám pocit, že kdybyste někdo měli k dispozici DVD verzi, byl bych ochoten ztratit nějaké prostředky na její získání (čti: chci ji moc).
Tak jsem se pustil do tohoto velkolepého rpg a ne a ne se od něj odtrhnout. Zatím mé dojmy jsou mezi 90-100%. Jediný nedostatek je management toho týmu... vracet se pořád do toho baru je dost vyčerpávající. Pochopil bych, kdyby chtěla jedna postava někde občas třeba zůstat, ale zbytek by se mnou přece sakra měl létat a být po ruce aspoň u lodi jako později předvedl třeba KotOR :)) Ale dá se to překousnout, protože ta mixáž všeho možného a nemožného funguje zatraceně skvěle. Blbě se to popisuje, protože tohle se musí vyzkoušet na vlastní kůži.
Díky. Včera jsem to zase chtěl zkontrolovat, ale nemůžu se na ten server připojit, což mi moc nevadí, vysvětlím proč. Kdysi jsem viděl první část toho filmu streamovanou ve Flashovém přehrávači a hádám, že tohle je ta verze, která visí na machinima.com. Já ale sháním spíš hi-res, zálohovatelnou verzi, kde vyniknou všechny ty neostré textury a grafické chyby a snad i hudba.
Triple T: Ta machinima by měla být k shlédnutí na machinima.com, akorát rozsekaná na několik dílů.