Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Isair: Nostalgie. To je to, proč to na druhou stranu zase chápu :-)
Ale vztekat se na nekvalitu nejnovějšího Aliena a tvrdit, že je to lepší než on, mi nepřijde správné.

U dvojky uvidím, tohle jsem chtěl zkusit jako pravou klasiku a začátek :-)
Pivo: Vyzkoušej někdy raději druhý díl, ten už mne osobně připadá o něco lepší a hlavně už nevypadá tak "prehistoricky":). I když je celkově lehčí.... ale stejně největší potenciál skýtá až multiplayer, řekl bych.

"ale pořád se nemůžu zbavit údivu, jak někteří uctívají tyhle staré pecky"
A nediv se, ve své době to byla docela originální (hra za predátora, aliena), atmosferická a kvalitní hra, navíc nostalgie dělá také hodně:).
Tak jsem tuhle x let starou klasiku zkusil. Není to vyloženě špatné, ale pořád se nemůžu zbavit údivu, jak někteří uctívají tyhle staré pecky a tvrdí, že než si zahrát nového Aliena, tak to si radši projet storkát tuhle "nestárnoucí" klasiku.

No, k hardcore obtížnosti starších her - nevím, jak je tadytohle na tom s obtížností, ale ze startu to celkem jde. Jen jsem se vydupal, že jsem uložil třikárt po sobě a pak jsem musel jet celou misi na jeden tah :-)
Celkem výdup, že jsem si tohohle omezení nevšiml, ale jinak je hra zatím lehká - hraju za mariňáka.

No, asi si dohraju kampaň pouze za něj, vlastně tuhle hru zkouším, abych si to pak mohl porovnat s nejnovějším dílem, který bych celkem i rád zkusil.

Jinak atmosféra na takovou "zkamenělinu" je docela slušná. Ty lehce osvětlené chodby, po nichž se probíhají hladoví alieni a já jediný mariňák mezi tím vším....
Taky jsem napsal, že ty skripty beru v potaz kvůli stáří té hry, takže jsem to nepovažoval za zápor.
Jenže hodnotit skripty deset let po vydání je trochu blbost. Ale budiž, mě to baví dnes, stejně jako kdysi.
Já vím že je můj komentář hodně subjektivní a hodnocený z pohledu hráče, který to hrál až teď, ale na té hře mi fakt nepřišlo nic skvělého. Mise založené z většiny na nějakém zapínání a vypínání a člověka už nic nepřekvapí, když to hraje delší dobu. I když místama hustá atmosféra za vojáka, hlavně ten začátek (když na mě vyběhl první alien, cukl jsem z vojákem o několik metrů zpátky a zpadl z menšího úseku).
Tolister: Máš u mě plus, ale s tím Paynem sis to u mě lehce posral :-)
Mě přišel nastejno s Mafií, ale tak možná bych měl taky jiný názor, kdybych to hrál až teď.
TichyAgent: Hra přece ukládání neumožňuje vůbec, ne jen na Directors cut.
Paul: Rád bych, ale mně to nešlape :)

Ještě to zkusím do zítřka, jestli se to nevzpamatuje.
Demo mi přestalo fungovat se slovy "time out". Předpokládám, že má lhůta pro vyzkoušení vypršela :)
Ok, jdu to zkusit rozchodit plynule. zatim mi to chodi jak kdybych mel zaple vyhlazovani mysi a to na jeste plnejsi koule nez je mozne.
Bursoft: Unreal Tournament 3 je dle meho nejnarocnejsi hra postavena na UE3. Jedina hra, kterou jsem nerozchodil nad 50fps na zadne nastaveni. Musel jsem osekat vsechny next-gen efekty abych mel v multiplayeru vubec sanci skorovat. A to mi Mass Effect 2 bezi na plne nastaveni detailu 70+ fps.
Kubulus - a proto jsem to pro sebe i pro kamaráda objednal na zavvi.com, 540Kč jedna kopie i s poštovným. A aby zase Garion neprotestoval - z terms and conditions tu podmínku o nutnosti mít adresu v UK odstranili pár dní poté co jsem je na to upozornil.

Jinak jsme dneska hráli taky 1vs1 marine verus predator a prostě fakt nářez, nemůžu se dočkat plný.
Bursoft: Unreal engine bude asi optimalizovaný i pro podprůměrný hardware. Ale pokud si z něho chce člověk užít maximum, tak se mi zrovna nejméně náročný nezdá :-)
Paul: Nážez to teda je. Taky si to asi koupím, jen ta cena bolí. Na druhou stranu, tahle hra mi zase po dlouhé době ukázala, že multiplayer dokáže být zábavný i bez takových serepetiček jako jsou přiblblé perky. Koncept lovení a vytrhávání nepřítelovi páteře je tu překvapivě zábavný i na té jedné proklaté mapě.

montana: K tomu pár řádků nazpátek - za aliena je hra nejlepší. A vážně ti nevnucuju svůj názor :)
Paul: Je mi jasný, že info z TG a bonuswebu nebude 100%, ale nemyslím, že by vypustili takovou mýlku. No to je jedno..

Pivo: Tak si uvědom, že já na Unreal enginu hraju v 1280x800 a osekávám detaily (a nezapínám PhysX samozřejmě). Mirrors edge jsem hrál střední-vysoký, UT3 mi moc dobře nejelo (nevím proč), MoH Airborne jsem hrál na střední...
Tak je to pokračování téhle hry, které tu zatím nemá svou vlastní diskuzi. Takže to není spamovaní a už vůbec ne o úplně jiné hře.
Bursoft - to co píšou na tiscali nebo na bonuswebu nemá občas s realitou moc společnýho, takže bych to nebral jako bernou minci.Jinak souhlas, UE3 je good engine, ale co z dema můžu posoudit, tak AvP jede taky bezvadně.Jinak jsem teď hrál s kamarádem 1vs1 za mariňáka, on predátor a pak prohozeně, a prostě je to naprostej nářez tahle hra : ).
No, Batman s unreal enginem na max. detaily s AA chtěl aspoň GTX260 :-)
Taky jsem si myslel, ze jede na Unreal enginu. Jinak UE3 je opravdu malo narocny a presto vypada velmi slusne.
On je tak málo náročný? Nevím, když se dívám na doporučené nároky na pc, tak se mi zdá unreal engine docela náročný.
Od začátku těžko, kdybych chtěl být masochista, tak bych ti to našel na bonuswebu nebo tiscali, na jednom z těch dvou webů psali, že to má jet na Unreal, proto jsem tu hru sledoval, protože to byla jediná možnost, jak si to zahrát, hry na Unreal 3 enginu rozjedu všechny..
Od začátku se vědělo že to jede na jejich vlastním enginu..Asura.
Kua, dyť se někde psalo, že to pojede na Unreal, tak to si to zas nezahraju :(
Marwel: Ani ne. Nejsem ani na jedné straně, až si zahraju plnou hru, tak se teprve uvidí.
Já s Montanou nesouhlasím a s Paulem, který to extrémně vychvaluje, taky nemohu souhlasit :-)

Ale spíše se přikláním k Paulovi, protože Monatana to kritizuje stylem, že hru úplně zadupává s nesmyslnými výroky.
Montana: Já neříkám, že nesouhlasím, akorát to hodně zveličuješ :-)
Neříkám, že je to skvělé, ale není to nic extra hrozného proti spoustě dnešních her.
"Pokud hra vypada jak jeji predchudce z roku 2001" - pokud by to byla pravda, hratelností by na tom byla podobně a obtížnost by byla ještě vyšší, tak jde o jasnou koupi.
Pivo: Ty bys rekl blabla, ja bych rekl blabla a k cemu by to bylo? Nemam zapotrebi a ani se mi nechce tady zaspamovat diskuzi jen proto, ze se mi novy AvP nelibi a vy nesouhlasite.
1) Nejede to na unreal enginu
2) Nastavení textur tam je, pak ještě nastavení stínů a ambient occlusion a anisotropního filtrování.
No textury tam právě nejsou, krom rozlišení, filtrování a čehosi tam není vůbec nic, což mě u Unreal enginu dost udivuje..
Hejhou tak buď to na PS3 vypadá razantně hůř, nebo je Montana tzn. full of shit : ).
Vypadá to hodně dobře, líp než jsem čekal, atmosféra bude v kampani určitě perfektní.I dementní koncept Deathmatche (alien zabíjí aliena...pche) je zábavnej. Líbí se mi téměř vše - feel zbraní, zvuky, grafika, fatality...
Sere mě lehká consolitis a z ní plynoucí nemožnost se skrčit, divnej styl sprintu a pár dalších věcí.Koupě jasná.
Tady máte spoustu screenů, 1920*1200 vše na max. Konstant 60 fps.

Však vždyť jste to na PS3 neviděli, ne? Třeba to tam fakt vypadá jak AvP1. Bych se nedivil, s tou vykopávkovou grafikou co je vevnitř : )

(I kid, I kid!)
Montana: Není to tak trochu tím, že nemáš co odpovědět? Anebo že tu tak trochu píšeš hlouposti (i když chápu, že vědomě hodně přeháníš a to co tu píšeš snad ani nemyslíš vážně).

Kritiku bych chápal, ale nelíbí se mi ten tvůj styl.

EDIT: Jinak diskuzi vzdávat nemusíš. Sice máme někde odlišný názor, ale to neznamená, že kvalitu poznáš lépe :-)
Ano, kdyby hra vypadala stejne jako jeji predchudce, ocividne by neco spatne bylo, ale ona tak spatne nevypada. Nemusis zduraznovat to, ze se ti grafika hry nelibi naprosto nesmyslnym vyrokem. A ty jsi slysel nazory vetsiny hracu?
marwel: Pokud hra vypada jak jeji predchudce z roku 2001 tak je ocividne neco spatne. Ze je to demo naprostej propadak po vsech strankach (design, hratelnost, grafika, technicka stranka) se shodla vetsina hracu.

pivo: S tebou jsem diskuze o kvalite cehokoliv vzdal uz davno :)
Tak vcera v noci jsem se pripojil do hry cca za 30s, automaticky mi to priradilo predatora a teda nevim, ja AvP nikdy nejak neumel, ale to, ze me zamaskovanyho uvidi marinak pres pul mapy a sejme me trema kulkama, to mi pripada nejaky podivny, taky mi nejaky nesly prehazovat zbrane (i kdyz jsem je posbiral, stejne nesly na cislech navolit) a napriklad to reseni sprintu mi u predatora prijde naprosto debilni (proc kdyz chci nekam bezet, musim drzet tlacitko pro beh, potom mysi zameri misto, kam bezet, a kliknutim potvrdit? stacilo by prece jen zmacknout tlacitko a on by bezel, kam ukazuje aktualne kurzok)
Montana: "Vypada to jako z roku razdva, mapa v demu designem na urovni prvniho Unrealu (a to mu krivdim)" To křivdíš Alienovi nebo Unrealu? Trochu se mi zdá, že hodně přeháníš.
Jako nějaká špičková hra se mi to sice zatím nezdá, ale kritizuješ věci, které na tom opravdu nejsou nějak tak extrémně špatně, jak to popisuješ.
montana: Tak ted mi pripominas ty decka co chodej na herni weby a nadavaj na grafiku. AvP, alepon na PC, nevypada o nic moc hur nez vetsina dnesni tvorby. Hratelnost za Aliena byla vzdycky orisek. Zatim co jsem to hral bych rekl, ze pujde o velmi slusnou hru v pripade, ze se mi podari vyresit problem s plynulosti hry.
Mno, tak sem to zkusil na PS3 a... je to snad jeste vetsi hruza nez v trailerech. Tohle vydavat jako AAA hru, tak se stydim. Vypada to jako z roku razdva, mapa v demu designem na urovni prvniho Unrealu (a to mu krivdim) a ovladani aliena je jakesi podivne (to je ale dosti o zvyku, coz).
Nejsmesnejsi je ale hra za marinaka, kde sem mel vazne pocit, ze hraju nejakyho Sharpshootera z predpredlonskyho vyprodeje.