Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Aliens: Crucible

Aliens: Ohlmeyer

Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Vysokorozpočtové RPG s vetřelci bylo mezi fanoušky značky dlouhodobě poptávaným artiklem, což nemohlo nahradit ani nic takového jako například Aliens: A Comic Book Adventure (1995) a už vůbec ne s přehledem nejčastěji vycházející akční tituly. Když Sega 13. prosince 2006 oficiálně oznámila své vetřelčí RPG, tak to vzhledem k zainteresovanému vývojářskému studiu vypadalo, že k ničemu lepšímu snad nemohlo dojít, i datum vydání stanovené na rok 2009 vzbuzovalo dojem, že se hře dostane odpovídající péče.

Místo toho bylo Crucible v červnu 2009 definitivně zrušeno. Vývoj byl „pozastaven na neurčito“ už v únoru téhož roku v souvislosti s oznámením Aliens vs Predator (2010). CEO studia Obsidian Feargus Urquhart v dubnu 2010 tvrdil, že Crucible bylo tehdy v podstatě hotové, zrušení ale nezabránilo ani interní průřezové demo pro vydavatele. V roce 2013 se k vývoji vyjádřil i kreativní ředitel Josh Sawyer, který oponoval tím, že na Crucible ještě zbývalo spoustu práce a závratnými zisky zrovna neoplývající Sega ztratila trpělivost.

Alien: Crucible bylo co do hloubky lore bezprecedentní počin a jeho autoři se v rozšířeném universu nebáli zajít ještě dále, než se odvážilo Creative Assembly s Alien: Isolation (2014). Titul zasazený na nově představenou planetu Caldera se odehrával převážně v obrovském vědeckovýzkumném komplexu, který si svým rozsahem v ničem nezadal s kolonií Hadley's Hope na LV-426. Cílem veškerého snažení měl být únik vámi ovládané skupinky přeživších z planety poté, co se experimenty ošklivým způsobem vymkly kontrole.

Počítalo se s omezenými zdroji pro přežití a posun dál, jakož i s permaúmrtími postav. Tajuplná Caldera měla být rovněž domovem několika místních forem života. Vetřelci samotní by podle konceptuálních obrázků a renderů důsledkem experimentů nabyli řady nevídaných forem. Během i mimo boje v reálném čase jste měli mít možnost udílet příkazy kontextovým kolečkem. V případě něčí infikace facehuggerem jste měli mít tři možnosti: buď dotyčného/dotyčnou zabít, umístit do kryojednotky, či nechat vylíhnout vetřelce.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.