Kdo nezná Age Of Empires, jako by ve světě her neexistoval, protože byla unikátní v mnoha věcech a není divu, že se rozhodlo o remasteru do modernějšího hávu / rozhraní. V kampani je na výběr z několika národů o Egypťanů po Římany a jsou poměrně variabilní a ne vždy se jedná o klasické stavění a budování základny se začátkem v době kamenné.
Uživatelské rozhraní je přizpůsobeno dnešní době, takže je kompaktnější a celkově hezčí a do hry byl přidán bojový příkaz, útok při přesunu. Zajistí, že pohybující se jednotky se budou bránit při zmerčení nepřítele a nenechají se umlátit. Zlepšovákem je i rychlé znovuzaložení farmy nebo ukazatel lelkujících vesničanů, což jsem shledal velice užitečným.
Bohužel much má hra pořád dost, očistcem jsem shledal hlavně při přesunech jednotek přes mapu, jedince dokáže zastavit osamocený strom nebo louže vody a k cíli nakonec došla tak možná třetina a třeba naloďování se někdy stalo úkonem vyžadujícím značnou trpělivost. Takže nakonec bych řekl, že se ten remaster povedl tak nějak napůl, pro nostalgiky příjemné zavzpomínání, pro nováčky asi těžkopádnější kousek – 65 %
Uživatelské rozhraní je přizpůsobeno dnešní době, takže je kompaktnější a celkově hezčí a do hry byl přidán bojový příkaz, útok při přesunu. Zajistí, že pohybující se jednotky se budou bránit při zmerčení nepřítele a nenechají se umlátit. Zlepšovákem je i rychlé znovuzaložení farmy nebo ukazatel lelkujících vesničanů, což jsem shledal velice užitečným.
Bohužel much má hra pořád dost, očistcem jsem shledal hlavně při přesunech jednotek přes mapu, jedince dokáže zastavit osamocený strom nebo louže vody a k cíli nakonec došla tak možná třetina a třeba naloďování se někdy stalo úkonem vyžadujícím značnou trpělivost. Takže nakonec bych řekl, že se ten remaster povedl tak nějak napůl, pro nostalgiky příjemné zavzpomínání, pro nováčky asi těžkopádnější kousek – 65 %
Pro: Grafika, hratelnost
Proti: AI, nevybalancovaná obtížnost misí