Jedná se o hru zasazenou do temného fantasy světa, v němž žijí bok po boku lidé, bobři, harpyje, ještěři a lišky. Coby místokrál jste královnou pověřeni znovu osídlit divočinu a vybudovat civilizaci složenou ze sítě městeček a osad. To tváří v tvář apokalyptickému dešti, který položil na kolena staré království a která ohrožuje i vaše snahy o zajištění budoucnosti pro vaše poddané.
Hra spojuje real-time budovatelskou strategii s rogue-like elementy, kdy kvůli nekonečnému cyklu ničivých morbouří musíte čas od času obětovat všechny své vybudované osady a za pomocí trvalých vylepšení to zkusit znovu a znovu ve stále se měnícím světě, dokud nenajdete způsob, jak bouře zastavit nadobro. Specifické je také velké množství surovin a výrobků, stejně jako mnoho cest (budovy, těžba apod.), kterými je můžete získat, či polonáhodný systém odemykání budov či úkolů při budování osad, což vás donutí na každé výpravě značně improvizovat a dosahovat cíle různými způsoby.
Tohle je teda slušně návykové.
Pro: Velmi návyková hratelnost, přehlednost, atmosféra, perfektně implementované roguelite prvky, technický stav (nenarazil jsem na jediný bug nebo problém)
Proti: Trochu opakující se hratelnost (ale výrazný prvek náhody tohle hodně pomáhá odbourávat)