When the world needs a hero James Bond answers the call.
Všichni jsme nahraditelní a klonovaná ovečka Dolly této skutečnosti dala koncem 2. tisíciletí znepokojivě doslovný význam, neboť rozklíčování genetické informace si přímo říkalo o zneužití. Nestlé před více než stoletím nahradilo mateřské mléko instantním. Nyní prahne jiná švýcarská korporace po náhradě nepohodlných lidí poslušnými klony, jež seká jako cvičky. Zítřek vskutku neumírá, již dorazil a poradí si s ním jedině relikt z nekorektně přímočarého včerejška, James Bond. Ekologičtí apoštolové nového žití jsou z tohoto boomera na prášky. Zanechává hluboký dojem a ještě větší uhlíkovou stopu. Cigára, alkoholické koktejly, někdy i pár deci červeného, patří spolu s konzumací červeného masa, optimálně ve formě slaninky s vejci, k požitkářským rizikům z povolání. Řádně žerou i luxusní vozy a první obětí světoběžníka s povolením zabíjet tak v každé misi bývá životní prostředí - svou práci nicméně 007 vždy odvede čistě.
Agent Under Fire uvedl Jamese Bonda na 6. generaci konzolí a je čtvrtým herním titulem, který není inspirován žádným filmem, přičemž agentovi místo irského herce Pierce Brosnana propůjčil podobu Brit Andrew Bicknell. Ve 12 misích mimo jiné navštívíte lokace v Bukurešti, švýcarských Alpách, jihočínském i středozemním moři. Střílečková část hratelnosti se tu a tam přepíná do kolejnicového módu, kdy jen cílíte a pálíte. Výkonový skok tehdy nastupujících konzolí spolu s využitím modifikovaného engine z Quake III (1999) umožnil výrazné zvětšení map oproti předešlému TWINE (2000). V praxi jde o více alternativních cest pro vašeho (anti)hrdinu - ať už se zrovna plížíte ventilací, či si to valíte autem s nadstandardní výbavou od pana Q. Lokální multiplayer pro čtyři probíhá skrz splitscreen a ve verzích na GameCube a Xbox si můžete o charakteru kompetetivní hry více hráčů udělat obrázek i sami v rámci s boty hratelného módu combat training.
V 007: Nightfire (2002) Bond zatne tipec pokrokářskému internacionalistovi se světovládnými ambicemi.
@Sasakr (08.01.2025 00:42): Jo, bylo to místy peklíčko. Hlavně ty open lolace, že vyjdeš ven a najednou pět sniperů a deset vojáků. Se rozhlídneš a jsi dead :D Nightfire už asi dám ale na Anbernicu (emu konzole), pokud to pojede hladce.
Ta Connerovka je v plánu. Tu jsem hrál jako malej když jsem dostal PS2, byla super. Těším se co na ní řeknu teď. Jinak mi přijde že ty Bondovky celkově byli fakt stylový střílečky, sice si je vždy dám s odstupem, ale jsem z nich vždycky nadšenej. Takhle našlapanou a cool akci nemá zase tolik her.
Ta Connerovka je v plánu. Tu jsem hrál jako malej když jsem dostal PS2, byla super. Těším se co na ní řeknu teď. Jinak mi přijde že ty Bondovky celkově byli fakt stylový střílečky, sice si je vždy dám s odstupem, ale jsem z nich vždycky nadšenej. Takhle našlapanou a cool akci nemá zase tolik her.
Pro: Cheeesy hlášky, béčkový příběh, výborná hudba, gadgety, zábavné mise, grafika a cutscény
Proti: Ovládání a místy velký chaos a ne moc časté checkpointy