@
Neoxin (14.05.2012 13:19): Souhlasím, že to není klasická point-and-click adventura, ale mě tenhle interaktivní styl maximálně vyhovuje. Narozdíl třeba od skvělého Machinarium, které je klasickou adventurou, tady vlastně neexistují záseky, jde se plynule dál a člověk má možnost rozhodovat se tak, jak chce. Líbí se mi na tom, že skutečně přemýšlím v závislosti na situaci, co bych asi tak řekl, jak bych se zachoval. Zbytek je o prozkoumávání prostředí, které v řadě případů ani není povinné, člověk se na to může vykašlat nebo to prostě přehlédnout a jít dál. U klasických adventur je většinou postup hrou pro všechny hráče naprosoto totožný, vyžaduje stejné reakce, chování a stejný postup. Zde ne a to se mi líbí. A to, že je ta hra jednoduchá ještě neznamená, že je jednodušší ve svojí podstatě. Ba naopak, zde člověk řeší dilemata, která mají zásadní dopad na ostatní postavy a tím mi přijde ta hra naopak těžší. Rozhodování se patří vůbec k těm nejtěžším činnostem v životě každého z nás, mít možnost volby je mnohem těžší, než přijmout jasně daný osud.