@Stapu (26.06.2025 17:37): jo nezbyva nez sbirat a brat baliky od sdilenych bracu jinak neni sance
Diskuze
@Lolkovec (26.06.2025 14:32): Asi nejsem pořádně daleko, ale hvězdičky se dají navýšit za doručení ztraceného nákladů rozházeného po okolí. Nemusí se dělat jen čistě objednávky. Maxování si nechám asi na později, až se otevřou nějaké ty lanovky a lepší technologie na doručování. :)
Už se to stahuje/instaluje. Jdu se nechat emočně pobodat. Asi se tentokrát víc těším na gameplay a moc neřeším příběh, protože to byl aspekt, který mě v jedničce zklamal. Tak předpokládám, že to na mě teď bude fungovat líp a pořádně si užiju mechaniky, aniž bych se honil za každou novou cutscénou a těšil se na "twisty".
Dotaz na ty kteri uz jsou na druhe mape, jak obnovit dalsi objednavky ? V kazdem miste mam tak max 2 a potom uz mi to nic nenabizi, jak mam pote udelar jako tech 5 hvezd :D
@Stapu (25.06.2025 09:19): tak to si vhodna cilovka, tesing
@Syndrom (25.06.2025 08:59): Až to někdy dohraju? Ale to bude s mojí rychlostí někdy koncem léta. :D
@Stapu (25.06.2025 08:55): bude koment?
Vážně paráda. Začátek je opravdu svižný a hra znovu představuje celkem rychle staré mechaniky. Během chvíle zase nasazuje Sam bágl na záda a jde se propojovat další základny. A ta variabilita prostředí. Během prvních tří hodin jsem snad viděl víc než za 50 hodin v prvním díle. Snad jsem to teď nezakřikl. :-)
@Bellerofontes (24.06.2025 23:15): spatny vlakno :)
@Syndrom (24.06.2025 13:27): Hlavně jdi do Part II!
Poznámka ke komentáři: Popularita zombíků od počátku století roste a padá vzhledem k hrozbě útoku, imaginárnímu scénáři nejlépe v blízkosti měst a za použití biologických zbraní. Po 2001 si žánr pochopitelně zažil boom. Na The Last of Us bylo pro mě vždycky neúnavnější, že je přes svůj perfekcionismus pouhou iterací motivu otužování pouta dospělého s dítětem, kterému dog eat dog kulisy poskytují zázemí - téma tou dobou úspěchem prověřeného The Walking Dead nebo Pulitzerem oceněné The Road.
Druhý díl mi jako výstřední coming of age vyrazil dech.
Poznámka ke komentáři: Popularita zombíků od počátku století roste a padá vzhledem k hrozbě útoku, imaginárnímu scénáři nejlépe v blízkosti měst a za použití biologických zbraní. Po 2001 si žánr pochopitelně zažil boom. Na The Last of Us bylo pro mě vždycky neúnavnější, že je přes svůj perfekcionismus pouhou iterací motivu otužování pouta dospělého s dítětem, kterému dog eat dog kulisy poskytují zázemí - téma tou dobou úspěchem prověřeného The Walking Dead nebo Pulitzerem oceněné The Road.
Druhý díl mi jako výstřední coming of age vyrazil dech.
Šárka Tmějová se na sefredaktorsky kolena naucila psat recenze, Vortex na prd, fucking dorks, Dvojce pomuze hravost (coz mu de) k hloubce (coz mu nejde), jako film to bude opet k smichu, hudebni videoklip a nafoukly mainstreamek v jednom, ted jsem dohral Last of Us a takhle dobre umet psat a zachazet se strihem se snad ani naucit neda
OC 90
@BUMTARATA (09.06.2025 12:22): Kdy už se konečně Kodžima vysere na hry a začne dělat filmy? Asi nikdy, protože v televizi by mu ty jeho krávoviny nikdo nebaštil.
Reklamní kampaň před uvedením je teda hodně brutální. /s :D
Až neuvěřitelně fotorealistický intro.
@Garret (25.03.2025 10:39): Jj, mně to docela chytlo. A líbilo se mi, že to není úplný mindfuck, jak to ze začátku vypadalo, tak doufám že se toho Kojima bude držet i tady. Ta střílející kytara, transformer z obludy, Higgsův jazyk atd. tomu pocitu zatím moc nepřidávají :D
@Bursoft (25.03.2025 08:57): a to tě ten příběh tak zaujal, že si ho potřebuješ připomenout? :-) přeskakoval jsem v jedničce cutscény a tady přeskakuju už trailer (na gameplay části) ... ta džungle vypadá skvěle, ale tentokrát si to asi nechám ujít
@Garret (24.03.2025 22:04): Říkal jsem si, že se hecnu a dám znovu nějaký rychlorun jedničky, ale jen cutscény mají 12 hodin :') Takže spíš udělám rychlorun youtubu a budu doufat, že manželka o prázdninách odletí s malým někam na dovču, jinak to budu hrát rok.
ty vole, i trailer má 10 minut... ffs