Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nebýt těch bugů, dal bych 85. Ještě mě prostě na konci musel potěšit bug s nemožností si zahrát Sabacc proti Landovi a splnit ten poslední sidequest. Taky bych vytknul místy podivně odfláklý cutscény a nepovedenej model Kay, plus ultradebilní (a v Ubisoft hrách bohužel běžnej) prvek "Return to game, 10, 9..." kterej se občas dost bizarně objevuje (hlavně při lítání ve vesmíru to vyloženě potěší). Ale jinak jako jo, hodně příjemná stealth action starwarsovina, podobně jako Jedi Survivor mi to připomnělo starý dobrý časy Jedi Knightů.

Fotogalerie zde 
Gameplay video (z pozdní main story mise)
@SilentWolf (20.09.2024 09:21): tak zrovna tyhle prvky (stavba vesnice/kult/nemesis) mi vůbec nechybí, spíš naopak. Spíš bych uvítal kdyby to bylo plnohodnotný RPGčko s propracovanějším character progression systémem, větší mírou nelinearity, interaktivnějšími dialogy...jenže upřímně, to bych mohl říct o každý neRPG hře co hraju :)
Combat a stealth mě tu baví, nic objevnýho ale funguje to, ty schopnosti jsou celkem zábava, například počkat si až se strážný sejdou a poslat nixe aby odpálil granát co má jeden z nich u sebe je roztomile evil.
Za 4 dny vyprší Ubiplus, snad to stihnu dorazit, je to (při mém stylu hraní) větší než jsem čekal (mám v tom kolem 50 hodin). Nejvíc mě tu štvou ty bugy, jinak za mě dobrý.

@Gordon (20.09.2024 10:09): ouch :)
Mě už to omrzelo. Tím, že tam není nějaký nemesis systém, nebo třeba kulty jak v AC, nebo není potřeba nic budovat - jak se v AC třeba renovovalo město apod.. tady není nic z toho. Ani zlepšovat staty apod..

Tím, že je combat průměrný a stealth taky tak už to přeteklo. Chybí mrkvička. :D

Vtipné, že to řeknu, ale je to na mě asi málo Ubi.
Vedle v diskuzi se fňuká o bugách v KCD, přitom tahle řádově mechanicky primitivnější a řádově velikostí týmu nabušenější hra je mnohem rozbitější. Teď zas vtipná věc na Akivě, ať uložím kdekoliv, tak mě hra loadne ve sklepě kantýny. Děje se to i na konzolích, všeobecnej bug.

https://www.reddit.com/r/StarWarsOutlaws ... e_in_wrong_location/

Přitom mě to fakt baví, ale ty bugy dost sejří.
Je to lepší než avatar, ale je to technicky rozbitější než avatar. Teď se to pro změnu kouslo při loadingu po cutscéně, vypnutí přes taskmgr..
Bugy občas fakt otravný. Třeba teď, koupil jsem od nějakýho týpka nějakou access kartu, pak o pár hodin později na něm zas vidím interact prompt, tak na něj kliknu, a....odehraje se stejnej dialog jako předtím, kde mi znova prodá kartu kterou už mám, a po skončení dialogu je hra v nějakém cutscene módu kdy nejde otevřít menu ani hru vypnout jinak než přes alt+F4. Ubi ubi.
Mě se líbí ta atmosféra. Tu třeba Jedi hry nedokázaly a občas na mě působily spis jak nějaký Ratchet a Clank.
Tohle je prostě parádně oldschool. Tak já má být.

A nenávidím hraní sedmičkových her. Kdy je tam kotel věci co by šel udelat líp, ale zároveň je to docela zábavné. Pak se strašně mísí ty negativa s pozitivy a tu hru vnímám podle toho jak se vyspím. :-D
Těš se na Tatooine (já si ji dal hned jako první planetu v pořadí, když byla možnost výběru), tam mě hra definitivně zahákla. Ten svět je super, je tam nemálo referencí na SW filmy, nejsou tam věže (což je velký plus) a míst k prozkoumání kupodivu tak akorát, žádných milion otazníků. Jasně, příběh je víceméně základní, u některých stealth pasáží by neuškodily častější checkpointy a na PS5 mi hra 2x spadla, přičemž v režimu výkonu v některých oblastech ten framerate dost klesá, ale ten hate si hra nezaslouží. Plusový body za Nixe, jednoznačně nejroztomilejší SW postavu, navíc jeho schopnosti mě při hraní fakt baví (doporučuju s ním zajít na jídlo, když bude možnost, na lodi mu pak jdou nastavit docela fajn pasivní schopnosti). Sabbac je skvělej. Když Outlaws srovnám s Vallhalou, kterou jsem nedávno dohrál, tak tato hra je úplně jinej level, nesrovnatelně víc mě to baví (sorry, AC fanoušci). Některý nedostatky jsou nepříjemný, ale čert to vem, důležitý je, jak se u hry člověk nakonec baví a zatím to vidím klidně na 9/10 a stojím si za tím.
@mrsalieri (07.09.2024 17:07): jsem na tom podobně. Zatím tedy jen 11 hodin, stále jsem viděl jen Canto, Tosharu a jednu imperial stanici, ale rozhodně za mě nejzábavnější Massive hra od World in Conflict. Hodně heavy lifting tu dělá ten SW svět, ale celkově struktura není až tak otravně copy paste jak je u Ubisoftu zvykem (ikdyž copy paste tu furt do určitý míry je). Kay vypadá v některých cutscénách ok a v jiných jak kdyby měla down syndrom nebo něco, to je dost bizár, ale dabovaná je dobře a působí sympaticky. Technicky je to trochu mess (měl jsem jeden bug kdy si hra myslela že jsem furt v combatu, takže nešlo manuálně ani autosavem ukládat, implementace RT není ideální), ale zatím to nespadlo a většinu času to vypadá slušně.
Za těch 18 eur, pro fans Star Wars (který ještě Disney totálně neznechutil) je to dobrý.
Ubisoftí akcie na dekádním minimu a prodeje outlaws také. Já myslel, že ubisoft už na dno narazilo, ale očividně ještě může níž.
Škoda, že to není jak typický Ubisoft. Protože Ubisoft jindy mívá alespoň zábavné souboje a nějaký smysl hrát hru (ač je to většinou grind - viz. vylepšování lodi, nebo lov kultistů apod..). Tady mi přijde, že každá část je taková nijaká. Velmi špatné souboje, špatný stealth, špatný parkour, velice špatné dialogy - Kay mohla být fakt super, jenže není. Zachraňuje to prostě Sabbac, vrnění haptiky při jezdění na speederu a Nix.

Teď jsem dorazil na Tatooine a jeden z prvních úkolů bylo zajet do lokality kde jsou 3 divoká zvířata. Tam jsem to musel ALT + F4, protože kropit do tupých potvor aniž bych měl jakýkoliv pocit ze střelby.. to mě neba.

Chtěl bych aby se dostavil alespoň podobný efekt jako u Starfieldu kde jsem se fakt 30-40h bavil a objevoval. Jsem Star Wars fanboy, jenže se to zatím moc neděje. Ze setrvačnosti minimálně prozkoumám všechny planety a uvidím. Škoda toho potenciálu, dokážu si představit ty nervy aby vás nechytli a nerozházeli jste si to s nějakým syndikátem, nebo větší dopad voleb, vždy se dá ta popularita vylevelit. Škoda no. Byl bych rád kdyby to zkusili znovu. Ze solidní sedmičky je po chvíli hraní slabší sedmička.
Sabacc je skvělý, vůbec jsem tomu nevěřil, pravidla taková divná, ale vypadá to pěkně a atmosféricky. Ještě tam jde podvádět. :D
Inak Nix je tak úžasné stvorenie, že by som ho hneď bral domov :D Pri správnom využití má potenciál stať sa novým "Baby Yodom"
@Paul (29.08.2024 20:34): Ne, ale zavřelo mi to hru bez uložení, protože mi zakolísalo připojení, a byl jsem zpraven, že to nemůžu hrát offline, tož díky.

Jinak jsem teď asi hodinu chodil po tržišti a okolí a řešil různý věci a zakončil to dlabancem s Nix. Zatím z toho mám překvapivě dobrej dojem. Líbí se mi odemykání schopností, minihry (všechny) a ohledně stealthu doporučuju zapnout explorer mód, povypínat různý UI indikátory, že o vás vědí a podobně, a vytáhnout obtížnost na hard.
Kdo to máte přes ten křáp Ubisoft Connect, vyžaduje po vás taky při spuštění hry UAC prompt (dvakrát)? Pokud tedy máte UAC zaplý.

edit - a teď se pro změnu vůbec nechce spustit, zobrazí se ten logo obrázek a točí kolečko...

Ubisoft je parodie na firmu.
Stále baví. Teď jsem měl první velký úkol v imperiální stanici. Atmosféra by se dala krájet. Nabízí se srovnání s Jedi Survivor, ale tady mi to vše přijde takové ikoničtější. V Jedim bylo navíc vše takové až moc videogamey. Tady mi atmosféra přijde o chlup lepší.

Btw ta mise byla hodně dlouhá a docela nervydrásající. Ten stealth tu fakt hraje prim.
Zatím odehráno cca 20 hodin. Ve hře postrádám dost věcí, ale zároveň musím říct že hra mě celkem baví. Popravdě na hru jsem se těšil hlavně proto, že se budu moct prohánět po Tatooinu, sledovat západ dvou sluncí a gamblit v kantýně v Mos Eisley xD
@Feidias (29.08.2024 09:48): noo.. hele, to bych byl fakt opatrný. Je tam fail state, který tě vrátí dost dozadu. Což by nebylo nejhorší, ale ono se často děje, že to respawne všechny nepřátele, i ty, které jsi omráčil/zabil cestou k tomu checkpointu. Pak mi tam přijde zezačátku docela málo udělátek, které ti to ulehčí, v podstatě lze tak využívat jen toho Nixe, žádné odnášení těl apod.. Nepřátelé tě vidí docela dobře, často i přes místa, kde bys byl v jiných hrách krytý, na což je třeba myslet. Je to celé neohrabané. V jiných stealth hrách často víš, jaké máš možnosti a kolik máš času cokoliv udělat. Tady je to prostě takové.. nevyzpytatelné.. nevím jak to popsat. Podobně jako jsem nevěřil soubojům v Jedi Survivor tak jak v Dark Souls, tak tady nevěřím tomu stealthu tak jak v jiných Stealth hrách. Ale těžko se to popisuje no. Hodně roli hraje i divné UI a ovládání kdy omylem pošlu zvíře na nepřítele, přitom jsem chtěl něco jiného.. to snad přijde do krve.

Ale zas včera jsem ve hře jen tak chvíli pozoroval (asi?) perseidy. Je to prostě krása. Nakonec mi sedí i ta hrdinka docela dost. Tik tok humoru tam zatím moc není.
Za mě to taky nevypadá tak zle. Ale... Zadara je Star Wars: The Old Republic. Kde v rámci class story můžete hrát i za Smugglera. Spolu s linkou za Imperial Agenta (a imho i vojáka republiky) jsou dobrou ukázkou, že Star Wars nemusí být jen o lightsaberu. Čili dokud je Outlaws rozbitý, tak bych posílal hráče k téhle onlinovce. Je to divné, ale ty základní příběhy classů jsou opravdu dobré. Zaberou každý mnoho hodin a kvalita je velmi dobrá nejen na onlinovky, ale na RPG obecně.