Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hrajeme Romca, Já a Mig, ještě chybí jeden a můžeme klidně zkusit ten turnaj :).
Dnes od 21 hodin se snad sejdem na menší turnajek - jste vítáni, stačí napsat
Zítra bohužel nemůžu, to budu v práci. Ale stačí 4 lidi, takže když založíte vy 3, tak můžete zkusit počkat, jestli se někdo nepřipojí.
nahoďte termín. Dnes večer i zítra bych mohla. V neděli večer asi taky.
Já bych měl čas asi spíš až k večeru, klidně i dneska nebo zítra.
Já klidně můžu, poslední dvě měsíce jsem skoro nehrál, takže byste to měli mít jednodušší se mnou :D
@RomcaT (06.05.2024 10:47): No každopádně ten problém s ovladačem bude něco u tebe, já to taky hrál s Xboxovým, bezdrátově a problémy to nedělalo.

Máš to přes kabel? Máš to nastavený jako xinput? V základu se tak ovladač nastaví sám, ale jestli jste kvůli jiným hrám nezkoušeli něco prenastavovat.
@RomcaT (06.05.2024 10:47): Já to chvíli na ovladači zkoušel, ale ta klávesnice mi sedla daleko víc, takže třeba tě překvapí jak dobře se to na ní hraje.

A Eddy je taky celkem jetej charakter, ale aspoň je zranitelný po těch jeho blbinkách narozdíl od Hwoaranga.
@MIGtheDRAGON (06.05.2024 10:18): ty bláho, pamatuji si, že jako málá jsem tomu Hwoarangovi říkala veverka ;o) kluky to děsně rozčilovalo. Já jsem hrála vždy s Eddyem. To taky kluky štvalo, že je to takovej pitomeček co jen tak hopsá. A hle, kolikrát jim ten pitomeček nakopal zadky ;o) teď je tam spoustu nových postav, i ženských. Potřebuju to natrénovat ;o) těšila jsem se právě na to, jak budu hrát s ovladačem, takže zjištění, že to budu muset dát na klávesnici mě moc nepotěšilo.
@Isair (05.05.2024 21:41): zkusím to zítra, teď jsem zapla Diablo IV ;o) a když to půjde mužem dát online. Ale dlouho jsem to nehrála, naposledy ještě někde v hospodě na matu, tak mě asi naklepeš ;o)
@RomcaT (05.05.2024 17:22): Přinejhorším to zkus na klávesnici, paradoxně je považována i profi hráči jako pro Tekkena top ovládací zařízení co se týče rychlosti a preciznosti (bavil jsem se s několika Fujin apod. ranky, kteří jí překvapivě doporučují, ideálně mechanickou, prý lepší jak většina gamepadů). Já tak s Migem už roky hraju a v pohodě.

Každopádně kdyby se ti někdy chtělo zahrát online, tak dej vědět :) (Steam).
stávalo se někomu, že při hraní na PC s použitím ovladače Xbox při téměř jakémkoliv zmáčknutí tlačítek jako jsou Y, X, A nebo B se mu otevřelo pause menu? Nemůžu přijít na to, jak to odstranit a nedá se s tím hrát. Díky
@Terry.Cooper (22.07.2023 20:06): jasné to som písal aj predtým, že tie pocity sú odlišné. Mne to len v podstate prišlo prepálené vždy, ale väčšina z toho mi nevadilo. Je ale možno ironické, že viac mi vadí napr Lucky Chloe než postavy s fantasy elementami, lebo tie aspoň oddôvodňujú ich schopnosti. :)
@Tulareanus (22.07.2023 11:28): Teda promin, ale vidím, že bychom se točili v kruhu a rozebírali tu už jen subjektivní detaily, rád bych se tomu vyhnul. Oba to vidíme zkrátka jinak a je to asi úplně v pohodě:-).

Závěr tedy: Tekken 7 je za mě přiblížení hry ke SF (mimochodem potvrzuje to už i samotná kolaborace Namca s Capcomem a obecné prodeje předchozích SF dílů a Tekkena, pokud porovnáš), za tebe to tak není. Tečka a těšme se na T8:-).

Díkec
@Terry.Cooper (22.07.2023 03:37)
V prvom rade by som tam zahrnul aj Tekken 3 ehm postavy: Gon, Boskanovich, Ogre, True Ogre,
A teraz k tým tvojim. To "ehm" je tam častokrát subjektívne (inak to asi ani nejde).
T4: Tam súhlas, ale vypadla ti Christie.
T5: Prečo nie je Lili ehm? Ja za ňu inak rád hrávam, ale je to francúzska aristokratka v šatičkách a podpätkoch. Raven mi príde tiež trochu ehm, lebo tie teleporty a stealth technológie sú tiež over the top. Devil Jin je ehm, ale si zober, že v Tekken 2 bol už Kazuya ako Devil, ktorý je ešte viac over the top.
T6: Bob ako megatlstý týpek, ktorý je brutálne rýchly? To je za mňa EHM.
T7: Kazumi, ak nerátame jej devil/angel formu, je menej ehm než Yoshimitsu v celej sérii. Prečo je Katarina Ehm? Čím je divnejšia než napr. Christie, Josie alebo Asuka? Fahkumram je síce obrovský muay thai fighter, ale v tomto nevidím stále problém, však tam máme aj veľkých wrestlerov ako Marduk a King a Iron King s ehm maskami, ktoré vyzerajú cool, ale nemôžu pri boji nič vidieť.

Mne príde, že treba vyhodnotiť aj počet pribúdajúcich postáv na hru, tam kde ti pribudne 10 nových postáv a tam kde 4-5, tak ten rozdiel tam bude. A keď si vezmeš, že celá séria je o začiatku o diabolskom fantasy géne, tak tá miera realistickosti je otázna, či bola vôbec niekedy zámerom alebo vedľajším efektom. :)

A k tým akčným hrdinom, tak si zober, že mnoho tých hercov a hrdinov akčných filmov, ktorými sa inšpirovali, boli fakt staré veci zo 70. a 80. rokov. Jedného dňa im tieto známejšie klišé alebo konkrétne postavy (Bruce Lee, Jackie Chan, atď...) jednoducho došli.
@Tulareanus (21.07.2023 20:27): No tak když bychom to měli nějak shrnout co se týče zcela nových tváří v Tekken sérii a jednotlivých dílech, od T4..tak:

Tekken 4 nováčci: Steve, Marduk, Combot (střízlivá verze Mokujina)
Tekken 5/DR nováčci: Feng Wei, Raven, Asuka, Lili, Dragunov, Devil Jin (ehm), Jinpachi (ehm)
Tekken 6 nováčci: Bob, Zafina, Miguel, Leo, Lars (ehm), Alisa (ehm), Azazel (ehm)
Tekken 7 nováčci: Gigas (ehm), Claudio (ehm), Kazumi (ehm), Lucky Chloe (ehm), Katarina (ehm), Fahkumram (ehm) + další pětičlenná parta hostujících (ehm) postav.. Při zemi zůstává pro mě už jen: Lidia, Shaheen, Josie a Leroy

Což je v T7 mnohem více než dvojnásobný nárůst crazy postav. Pak je to samozřejmě o diskusi proč by měl být ten a ten crazy, ale..Asi je to zbytečné, protože oba máme zkrátka pro přepálenost zjevně trochu jiná měřítka:-)

Dává to každopádně celkem smysl (a není to jen o množství nových crazy příchozích). Dřív se Tekken inspiroval postavami z bojových filmů, protože to frčelo. Teď to sice už nefrčí, za to ale dlouhodobě a ve světě, frčí právě SF.
@Terry.Cooper (21.07.2023 16:14): No mne práve príde, že tá prepálenosť tam bola vždy. Tekken 3 som hral hlavne v čase vydania a mal som pomerne malé skúsenosti s anime a japonskou prepálenosťou (jrpg som vtedy ešte nehral žiadne). V Tekken 7 vnímam možno ten posun v rage artoch a customizácii, ktorá je miestami už imho dosť od veci, ale pokrčil som nad tým ramenami, že ja customizovať tak, ako nechcem, nemusím aj keď z Asuky som si spravil trochu Faye Valentine z Cowboya Bebopa. :) Vidím, že je tam viac postáv "nebojovníkov", ale nepríde mi to medzi jednotlivými dielmi taký skok.
@Tulareanus (20.07.2023 23:50): Za sebe jsem se to snažil kousek níž přiblížit když mrkneš. Nejde tu vůbec pouze o postavy, jde o vnímání toho celku. Míra aplikovaného přepalu téměř ve všech ohledech, je asi to nejjednodušší vysvětlení, podle mě.

Ale takhle to vidím já. Jen někdo, komu se naopak líbil celkový umírněný styl a nápady v T4, potažmo Tagu (nezměňoval bych ale styl a celkovou atmosféru hry - s herními chybami které T4 měla. To jsou dvě různé věci) a nevyhovovalu mu obecně pak směřování dalších "get ready for the next battle" dílů..Kde se pak s každým dalším dílem v podstatě jen formovala ta japonská bombastičnost, která tě pak definitivně hitla v T7 (alespoň mě ano).

T5 ten balanc každp. pořád ještě měl, T6 také. A zjevně kvůli tomu, že i přes dementní customizaci a bilion doprovodných efektů, Harada nepřidával bizáry do AAA charakterů. V T7 je nejenom dodal, ale zároveň ještě tu efektní japonskou show (ve všech dalších ohledech), umocnil.

Takže jsem vážně zvědavej jakým směrem půjde v T8. Přepal v efektnosti tady bude každp. jasnej. Třeba ho ale nějak/něčím vyváží. Kdo ví:-)..
Zahraju si na Pluta, když tu tak pěkně mluvíte, nebylo by fajn napsat něco k starším dílům? Je trošku škoda, že tahle světoznámá série má komentáře jen k trojce. Já hrál jenom na automatech, oblíbené postavě jsme říkali "Pan Dřevo", detaily jsem zjistil až samostudiem:)
@Terry.Cooper (20.07.2023 21:44): uf, hral som všetky tekkeny od trojky a mne sa tá ťažkopádnosť štvorky s príšerné malými arénami fakt nepáčila. Ale beriem tak, že rôzni ľudia, rôzne chute.

Len stále nechápem, kde sa berie ten pocit, že sa to zvrtlo, keďže tá séria mala vždy postavy ako Gon, Roger, Kuma a Panda, Boskanovich a rôzne ženské modelky ja vysokých podpätkoch.
@Terry.Cooper (19.07.2023 02:21): Myslím že jsi to dost trefil už ve svém komentu " servíruje v uvozovkách "arkádového a asijského Street Fightera po Tekkenovském způsobu". Jakoby se tím však narušila zmíněná rovnováha, ten dokonalý balanc Tekkena v kompromisu někde mezi japonskou arkádovou mlátičkou a seriozní bojovou hrou typu Virtua Fighter. "

Což za mě třebas sedí dokonale, také mám přesně takový ten pocit narušení toho perfektního balancu :), neříkám, že se to k Street Fighter stylizaci naklonilo nějak extrémně (osmička už vypadá kór děsivě v tomhle ohledu), ale prostě se ty misky vah maličko přehouply na stranu té arkádové SF like stylizace.
Podle mě nejjednodušší způsob jak popsat to přiblížení Tekkena 7 ke Street Fighterům je prostě míra aplikovaného přepalu:-). to z toho právě dělá bohužel tu Asii..

I když bláznivost charakterů tady byla teda vždycky, tak přesně jak tu někdo napsal níž, chybí v tom už ta estetická čistota a balanc prvních dílů, T4 ani nemluvě (a to ať už bychom se bavili o míře doprovodných efektů, pojetí customizace, nových vložkách do bojového systému, o hostujících, ale i o pojetí řady nových charakterů, výběru nových technik, animací, oblečků a tak dál, je to fuk.. Z nováčků mi tu vlastně ty klasické Tekkeny připomíná už jen Leroy Smith, částečně možná ještě Lidia).

A co se týče podle všeho ještě přepálenějšího T8, byl docela vtipnej komentář od Harady, že se snaží hru přiblížit světu a Evropanům tím, že pokračují v namlouvání charakterů jejich rodnou řečí.. Nějak ale nevím no. Nějak si zatím nejsem příliš jist, zda-li ta tří vteřinová animačka před a po zápase, bude k tomuhle opravdu stačit:-D...Uvidíme:-)
@Strady (24.03.2023 16:29): Zrovna jsem na to koukal :D Slušný BFGčko. Taky jsem sledoval ruce, který u Jacka v různých dílech buď clipují nebo lítají ve vzduchu - tentokrát zase clipují :D
@Isair (22.03.2023 19:50): Ono aj Mortal Kombat má tie brutality, ktoré fungujú skoro ako rage arts. Mne to príde, že je to všeobecný trend bojoviek ako takých. On ten dôvod ale má zmysel, ako som písal, aj v competetive hraní, nie pri casual bol vlastne problém a sťažností, že jedna chyba ťa tak punishne a oponent ťa chytí do komba, že sa už nemáš ako vrátiť do hry. Preto to vyvinuli.

Ja som teda hral všetky Tekkeny od 3 vyššie a najväčší skok v štýle a grafike som zažil medzi 3 a 4. Medzi 5, 6 a 7 vidím primárne rozdiel v rýchlosti boja. Skúšali sme pred pár rokmi s kamarátom u neho zahrať Tekken 7 asi hodinu a potom sme si dali Tekken 6 a tá hra bola zrazu strašne pomalá oproti tomu. :)

Čo sa týka Kunimitsu, tak to bolo nutné z dvoch dôvodov - aby bola dostatočne rýchla v kontexte Tekken 7 a aj preto, že v dvojke boli celkovo tie útoky ešte dosť primitívne. :D No a práve existencia Yoshimitsu, s mečom a dychom, ktorého máme v hre asi od začiatku, že Kunimitsu ani podobné postavy, nie je nič divné. na pomery série :D
@Tulareanus (22.03.2023 11:07): Ono je vesměs úplně jedno proč rage arts existuje, jde o to, že je to až okatě podobné ultra kombům z SF 4 (a to i provedením, včetně "zastavením" při použití aj.), nemám nic proti tomu jako proti herní mechanice, ale ta inspirace je zřejmá.

Jinak to vidím jako Strady, do pětky jsem si také nikdy neřekl, že by to vypadalo jako SF like bojovka, u sedmičky trochu jo, už na první pohled (včetně designu některých postav), jak jsem psal, není to nikterak drastické (jak říkáš, i těch projektilových postav je naštěstí stále jen pár), ale ten posun tam prostě za mě je.

Kunimitsu asi byla i ve dvojce, ale měla úplně jiný combo list, co jsem tak koukal z gameplay videí. V sedmičce tím vším mizením a vrháním nožů a já nevím čím vším fakt působí spíš jako SF like character (samozřejmě trochu šmrcnutá ujtetými komby Yoshimitsu :)).