Včera dohrané, Za mňa som potešeno-sklamaný. FromSoft vedia robiť ohromné buildy-upy, ale mizerné konce.
Diskuze
Pořád nevím, zda je úplně výhra dozvídat se vše o příběhu z následných videí, ale jako vždy.. baví mě to. Až natolik že znovu instaluji základní hru (tentokrát na PC) a zkusím víc vnímat tu story a hlavně to hrát bez summonů.
Zpětně v tom ten G.R.R.M. cítit jde docela dost. Ale furt nevím zda není problém že to běžný smrtelník prostě nepochytí.
A hlavně chci vyzkoušet zbraň Milady - snad se k ní dostanu co nejdřív.
Zpětně v tom ten G.R.R.M. cítit jde docela dost. Ale furt nevím zda není problém že to běžný smrtelník prostě nepochytí.
A hlavně chci vyzkoušet zbraň Milady - snad se k ní dostanu co nejdřív.
Hm, no posledný boss je naozaj tvrdá stopka, ako tu už padlo. Nie som si istý, či ho dám sám, ale pokúsim sa. Ale bez farmenia to asi nepôjde. Asi by bolo dobré zvýšiť aj blessing (mám 17). Bude to ťažký boj. Nevylučujem, že napokon siahnem po co-ope. :D
@7c (02.07.2024 22:16): Ono to nepomáhá nijak zvlášť moc, zejména, když nejedu unga bunga big bonk build, ale int/faith/dex, ale s vigorem 50 tam nějaký malý rozdíl je; hraju celkem agresivně, takže je to taky rozdíl mezi tím, kdy mi zůstane centimetr HP a boss padne, nebo mi nezůstane nic a padnu já :D
@Sadako (02.07.2024 02:01): Brnění proti bossům jsem v DS nikdy moc nevěřil (krom tedy specifických resistů) - to mě nějak odnaučila DS2 :) Ale tady jsou myslím nějaké "tank" buildy, které ignorují dodge (a údajně fungují). Osobně se k Erdtree jen tak nedostanu, takže uvidím, až někdy v budoucnu.
Já mesmera zabil summony a Blasphemous blade jsem vyměnil za tu zbraň co sešle sprchu těch "holy" kotoučů. I tak to tak 6 pokusů trvalo.
Z nějakého jiného bosse padla.
Spiš než sign uprostřed místnosti mě sere nutnost potvrdit to a to hlavně u toho když oživuju koně třeba. Občas mám ty prsty v divné kombinaci. :-D
Z nějakého jiného bosse padla.
Spiš než sign uprostřed místnosti mě sere nutnost potvrdit to a to hlavně u toho když oživuju koně třeba. Občas mám ty prsty v divné kombinaci. :-D
@7c (01.07.2024 22:24): Hehe, vyzkoušet jiný styl, mě DLC přimělo začít používat věci - buffy, které se mi v základu chtělo řešit jednou (flaška u Mohga), taky si víc všímám talismanů a na bossfighty nově převlékám do zbroje, co mi umožní přežít víc než dvě rány.
@Avathar (01.07.2024 19:52): To je ale na tobě - je to open world, kde máš volitelný postup hrou a i způsob, jak hraješ. Tím chci říct, že není důvod za každou cenu trpět nebo trvat na určitém herním stylu, ale třeba vyzkoušet nějaký jiný (to píšu jako hráč s reflexy želvy, který se zpravidla při každém průchodu ER na Malenii moc netěšil).
Tenhle styl bossů je ale pravda asi hodně cílený na ten typ hráčů, co dávají ER v polospánku s postavou na lvl1 a holýma rukama .-)
Na druhou stranu pokud vím, tak vždycky existovaly různé OP buildy/setupy, kde naopak ty zabiješ bosse dřív, než stačí pozdravit - viz třeba Perfumer build v DLC - který předpokládám, nejbližší patch trochu "nerfne" (finální boss do půl minuty)...
Tenhle styl bossů je ale pravda asi hodně cílený na ten typ hráčů, co dávají ER v polospánku s postavou na lvl1 a holýma rukama .-)
Na druhou stranu pokud vím, tak vždycky existovaly různé OP buildy/setupy, kde naopak ty zabiješ bosse dřív, než stačí pozdravit - viz třeba Perfumer build v DLC - který předpokládám, nejbližší patch trochu "nerfne" (finální boss do půl minuty)...
@Avathar (01.07.2024 19:52): Jo, souhlasím, že toho AoE je v Elden Ringu obecně trochu moc a myslím si, že je to kvůli spiritům. Asi by mi taky více vyhovovalo zrušit spirity a ubrat AoE než mít oboje. Ale to už je zkrátka specifikum Elden Ringu a DLC za to nemůže.
@Peach (01.07.2024 19:35): Áno, pravdepodobne si ho tiež nechám až na záver. Pre mňa žiaľ vybočuje, ale nielen on, ale viacerí bossovia z Elden Ringu. Mám pocit, že proste len spamujú AOE a že boje s nimi proste nie sú zábavné. Je to subjektívny pocit, ale keď si spomeniem na Orphan of Kos, to je ako nebe a dudy... Mňa proste ten štýl, že boss ma XY komb a AOE efektov, ktoré používa každých päť sekúnd nebaví. A nebaví ma, že bossovia majú masívny health bar a dokážu ma dať na dve rany dole. Je to veľmi lacné. A umiestňovať summon značku pre NPC do stredu arény je už vyložený trolling, pardón. Už sa "teším" na toho finálneho bossa :D. DLC sa mi inak celkom páči, miestami možno aj viac ako base game, ale proste tí bossovia sú za mňa dosť sklamanie.
@Avathar (01.07.2024 18:59): Nemyslím si, že by zrovna tento boss nějak obtížnostně vybočoval z hlavních DLC bossů u ostatních her (Orphan of Kos, Fume Knight, Midir, Sister Friede, ...). Na tohoto bosse navíc jde jít téměř na začátku DLC, ale stejně tak ho vzít až na konci těsně před finálem, což vzhledem k DLC blessingu jakožto hlavnímu způsobu, jak v DLC "levelovat" udělá obrovský rozdíl. Maximální blessing je cca 100% boost do útoku a 50% do obran. Elden Ring má navíc hromadu způsobů, jak si udělat hru lehčí prostřednictvím buildu (talismany, kouzla, spiriti, ...)
Kdybys přesně toto napsal k finálnímu bossovi, tak s tebou ale úplně souhlasím :D
Naštěstí patch ho prý trochu zjednodušil, ale nevím jak moc, porazila jsem ho po mnoha hodinách utrpení noc před patchem.
Kdybys přesně toto napsal k finálnímu bossovi, tak s tebou ale úplně souhlasím :D
Naštěstí patch ho prý trochu zjednodušil, ale nevím jak moc, porazila jsem ho po mnoha hodinách utrpení noc před patchem.
No, ja teda s ľútosťou musím konštatovať, že FromSoft sa bossfightmi (Messmer) už posúva niekam za hranice toho, čo som schopný akceptovať. Podľa mňa už sú to vyslovene nefér a trolliace postupy, ale okej, niekomu to možno bude stále pripadať tvrdé, ale férové. Beriem. Žiaľ, pre mňa to už fakt nie je zábavné. A netýka sa to len toho jedného konkrétneho bossa.
Okay, jestli bych měl dát jeden tip, tak na finálního bosse NECHOĎTE se summonama, jsou k hovnu a naboostujou ho tak moc, že jsem ho stěží dokázal sundat na polovinu, bez nich jsem ho sklepl jak přezrálou hrušku, lol.
@SilentWolf (29.06.2024 20:41): Hej, ten svet je pekný, o tom žiadna. Len ma proste trochu štve, že keď si dám waypoint k nejakej zaujímavej lokácii, tak sa k nej neviem priamo dostať. Ale je to Elden Ring, to k tomu asi patrí.
Osobne som tiež dostal chuť rozohrať základnú hru znova. Ale melee buildov som sa už trochu prežral, tak by som možno skúsil zamerať sa na mágiu... No a návody som využil zatiaľ pri každej Souls hre a vôbec sa za to nehanbím. :D Nemám už, žiaľ, celé hodiny na to, aby som po všetkom pátral úplne sám.
Osobne som tiež dostal chuť rozohrať základnú hru znova. Ale melee buildov som sa už trochu prežral, tak by som možno skúsil zamerať sa na mágiu... No a návody som využil zatiaľ pri každej Souls hre a vôbec sa za to nehanbím. :D Nemám už, žiaľ, celé hodiny na to, aby som po všetkom pátral úplne sám.
@Avathar (29.06.2024 19:38): Mě to bloudění naopak baví hodně, ten svět je zajímavě propojený a každý malinkatý kousíček mapy, který třeba působí jen jako nepřístupná oblast, je nakonec hodně zajímavý.
Mě popravdě moc nebaví ty hodně skryté věci, které smrtelník nemá šanci objevit, tak to si pak přečtu. Ale zas chápu jaká radost musí být, když to hráč objeví bez návodu. Dám si závazek (který stejně nesplním :D) že u další Soulslike hry od Fromu nebudu sledovat žádné promomateriály a budu hrát naprosto blind.
Každopádně jak jsem Elden Ring 2 roky nehrál, mám teď trochu chuť to rozehrát znovu bez summonů a spamování speciálních útoků. Člověku to prostě nedá.. :D
Mě popravdě moc nebaví ty hodně skryté věci, které smrtelník nemá šanci objevit, tak to si pak přečtu. Ale zas chápu jaká radost musí být, když to hráč objeví bez návodu. Dám si závazek (který stejně nesplním :D) že u další Soulslike hry od Fromu nebudu sledovat žádné promomateriály a budu hrát naprosto blind.
Každopádně jak jsem Elden Ring 2 roky nehrál, mám teď trochu chuť to rozehrát znovu bez summonů a spamování speciálních útoků. Člověku to prostě nedá.. :D
@SilentWolf (29.06.2024 14:34): Ako... mne tie kotúle až tak nevadia, ale tiež dúfam, že v ďalšej hre už od toho upustia a nadviažu skôr na Bloodborne či Sekiro. Dark Souls combat systém sa už asi nedá nikam posunúť a presluhuje.
Dnes pri hraní som sa inak skôr nasral, než bavil. Dorazil som totiž k Rellane a proste si neviem rady. So summonom by to išlo (to som bol len krok od výhry), ale povedal som si, že to skúsim sám. Uvidím, ako dlho mi to vydrží :D. Tiež ma občas štve, ako je ten svet navrhnutý, tzn., že človeku furt blokujú cestu útesy, z ktorých sa nedá zoskočiť či vysoké skalnaté steny... Chápem, že je to zámer, ale mňa fakt nebaví minúty blúdiť a hľadať cestu... Na mape to vyzerá relatívne krátka cesta, ale aby sa človek dostal do cieľa, musí neraz robiť fakt psie kusy. Ale rozumiem, že mnohých baví práve to.
Dnes pri hraní som sa inak skôr nasral, než bavil. Dorazil som totiž k Rellane a proste si neviem rady. So summonom by to išlo (to som bol len krok od výhry), ale povedal som si, že to skúsim sám. Uvidím, ako dlho mi to vydrží :D. Tiež ma občas štve, ako je ten svet navrhnutý, tzn., že človeku furt blokujú cestu útesy, z ktorých sa nedá zoskočiť či vysoké skalnaté steny... Chápem, že je to zámer, ale mňa fakt nebaví minúty blúdiť a hľadať cestu... Na mape to vyzerá relatívne krátka cesta, ale aby sa človek dostal do cieľa, musí neraz robiť fakt psie kusy. Ale rozumiem, že mnohých baví práve to.
Je tam ingredience na lektvar, který umožní blokovat podobně jako v Sekiru, docela mě teď láká ten build vyzkoušet. Škoda, že je to jen jako ten jednorázový lektvar, který trvá pár minut. Oni na ty kotouly asi fakt nedají dopustit. :D
Včera ma pobavilo, že pri bežnom prieskume ma spiritstring vystrelil do "zadných dverí" dungeonu (Fort of Reprimand), to ma zosadilo z koňa, cesta naspäť nie je, lebo útes, tak si hovorím, že pre istotu musím najprv pohľadať najbližší grace, samozrejme prejdem po hradbe a idem nakuknúť do najbližšej miestnosti a začne boss fight. :D Našťastie padol boss na prvý pokus, ale prišlo mi to celé vtipné.
@Moryart (27.06.2024 15:21): Aha, díky za info. To jsem nevěděla, že to v Elden Ringu změnili. Jsem si říkala, že jak je ten svět obrovskej, tak mám jen štěstí :)
@Peach (27.06.2024 13:37): On tě nikdo nemůže napadnout, pokud nemáš aktivovanej taunter tongue nebo nehraješ v coopu. Díky Miyazakimu za to.
Tahle herní mechanika je sice originální, ale v DS 3 mě teda pěkně štvala.
Tahle herní mechanika je sice originální, ale v DS 3 mě teda pěkně štvala.
@SilentWolf (27.06.2024 13:27): Já PvP nehraji vůbec, mám k tomu z nějakého důvodu odpor (jsem hrozně ráda, že mě nikdo během hraní DLC ani neinvadnul). Na bosse je teď asi největší průser spell Impenetrable Thorns s Maternal Staff a Staff of the Guilty + Alberichův set.
@Peach (27.06.2024 13:13): co se PVP týká tak je prý průser ash of war "swift slash". Nedá se proti tomu nijak bránit a je to hrozně velká oblast účinku. A ještě to můžeš "nabíjet" a spustit v random chvíli, kterou protivník taky nemá šanci odhadnout. Na to jsem narazil dneska na YT a zrovna je vtipné, že jsem si to odemkl včera a nijak víc jsem to neřešil, protože mi to nepřišlo zas tak dobré, jen jsem si u toho řekl že mi přijde blbost skillem nabíhat to nepřátel. :D
.. inu, občas se asi vyplatí zkoušet nové věci.
.. inu, občas se asi vyplatí zkoušet nové věci.
Zkouším DLC zbraně a jsou tam nějaký hodně overpowered kombinace, který určitě v budoucnu patchnou. Mají však něco společného. Nevypadají dobře.
Pokud ale chcete krájet nepřátele a u toho i stylově vypadat, Messmerovo Impaler kopí je naprostá paráda.
Winged Serpent Helm +10% Messmer's Assault damage
Shard of Alexander +15% Messmer's Assault damage
Two-Handed Sword Talisman +15% damage
Ritual Sword Talisman +10% damage při full HP
Fire Scorpion Charm +12% fire damage
Flame-Shrouding Crackted Tear +20% fire damage
Flame Grant me Strenght +20% fire damage, +20% damage
Golden Vow +15% damage
Attack přes 3000 a to Messmer's Assault kombo má 2x velký AoE (zdá se mi, že větší než ukazuje grafika), a do toho několik samostatných úderů za několik tisíc damage.
Možná se dá vymyslet i lepší kombinace, skládám to jen z itemů, co jsem našla.
Pokud ale chcete krájet nepřátele a u toho i stylově vypadat, Messmerovo Impaler kopí je naprostá paráda.
Winged Serpent Helm +10% Messmer's Assault damage
Shard of Alexander +15% Messmer's Assault damage
Two-Handed Sword Talisman +15% damage
Ritual Sword Talisman +10% damage při full HP
Fire Scorpion Charm +12% fire damage
Flame-Shrouding Crackted Tear +20% fire damage
Flame Grant me Strenght +20% fire damage, +20% damage
Golden Vow +15% damage
Attack přes 3000 a to Messmer's Assault kombo má 2x velký AoE (zdá se mi, že větší než ukazuje grafika), a do toho několik samostatných úderů za několik tisíc damage.
Možná se dá vymyslet i lepší kombinace, skládám to jen z itemů, co jsem našla.
@SilentWolf (26.06.2024 20:02): Čo ja osobne preferujem. Podľa mňa tá souls formula v open worlde až tak dobre nefunguje (niet sa čo čudovať, že zovretejšie legacy dungeony sú aj v ER to najlepšie). Ale väčšina hráčov to asi vidí inak. :)
@SilentWolf (26.06.2024 20:02): Imho len jednotka a tá mala aj pomalšie tempo. Keby bol pohyb a kamzík tak ako v elden ringu, tak si na druhej strane (nerátajúc prekáížky) hneď. Dvojka a trojka už boli výrazne väčšie.
Mě se líbí, že je to obsahově v podstatě Dark Souls 4. Když si zpětně vzpomenu na Soulsy, tak to vlastně byly strašně malé hry.
@Avathar (26.06.2024 19:49): hej, dmg dáva solídny, ale je to taký glass cannon. Ale poteším ťa, ďalší dvaja nepovinní bossovia mi prišli výrazne ľahší a pri treťom stačilo neriskovať. :)
@Tulareanus (26.06.2024 19:36): Budem si to musieť odtrpieť. :D On by vlastne ani nebol ťažký, ak by nedával takú strašne veľkú dmg, ale... no čo už. :)
@Avathar (26.06.2024 19:24): Tak on nie je ťažký, len ťa na začiatku prekvapí. Zas takú veľkú výdrž nemá, treba sa vyhnúť streľbe, potom ho párkrát udrieť, potom cúvnuť na doplnenie staminy trochu, on začne vyťahovať meč, keď ho vytiahne, rovno ho 1-2x udrieť, potom od neho cúvnuť ďaleko, vtedy je veľká šanca, že dvihne ruky nad hlavu a dá ten moonlight lúč pred seba, čiže hneď uhnúť/kotúľ do strany. Ešte mi prišlo dobré, že od neho po zmene na meč utiecť trochu a keď prehodí na tú ručnú balistu znova, tak k nemu pribehnúť a rýchlo ho sekať.
V podstate som ho dal úplne na začiaku a ešte som ani netušil, čo sú to scadutree fragments. Ono to naučenie sa/telegrafovanie útokov je vždy účinnejšie než hľadanie upgradov, ktoré tiež nie sú na škodu samozrejme, ale 1-2 upgrady cez scadutree ťa nejak extrémne neboostnu v dmgi.
V podstate som ho dal úplne na začiaku a ešte som ani netušil, čo sú to scadutree fragments. Ono to naučenie sa/telegrafovanie útokov je vždy účinnejšie než hľadanie upgradov, ktoré tiež nie sú na škodu samozrejme, ale 1-2 upgrady cez scadutree ťa nejak extrémne neboostnu v dmgi.
@Sadako (26.06.2024 19:08): Zaslúžene. :D Čakal som, že prvý boss bude taká rozcvička, ale tvorcovia sa do evidentne toho opreli hneď od začiatku. Dosť sa bojím, čo potom tí hlavní bossovia... ach jaj. :D
@Tulareanus (26.06.2024 19:08): Jo, na to som už prišiel, že keď strieľa, tak by som mal byť agresívnejší. Zatiaľ som mu ale nedal dole ani polovicu HP (hoci som bol už blízko). Musím ešte pohľadať nejaké Scadutree Fragments. To vraj tiež pomáha. Zatiaľ som našiel len jeden.
@Tulareanus (26.06.2024 19:08): Jo, na to som už prišiel, že keď strieľa, tak by som mal byť agresívnejší. Zatiaľ som mu ale nedal dole ani polovicu HP (hoci som bol už blízko). Musím ešte pohľadať nejaké Scadutree Fragments. To vraj tiež pomáha. Zatiaľ som našiel len jeden.
@Avathar (26.06.2024 18:52): vždy začína strelbou a odporúčam urobiť tri kotúľe do strany šikmo k nemu a potom mu nasekať, lebo celkom dobre sa staggeruje/poise breakuje, len si treba potom dať pozor, že jeho meč má ranged moonlight abilitu - strieľa pred seba.
@Avathar (26.06.2024 18:52): Oujé, o tomto pánovi se již vyprávějí memy :D
@Tulareanus (26.06.2024 16:47): Mě tam mj. strašně fascinuje plynulost a lehkost procesu učení; člověk hraje a najednou je z počátečního "OMG, udělám tři kroky od ohniště a je po mně veta" balet s mrtvolami nepřátel, než samozřejmě přijde někdo, kdo se zasměje a oneshotne ho a tak pořád dokola.
@Tulareanus (26.06.2024 16:47): Mě tam mj. strašně fascinuje plynulost a lehkost procesu učení; člověk hraje a najednou je z počátečního "OMG, udělám tři kroky od ohniště a je po mně veta" balet s mrtvolami nepřátel, než samozřejmě přijde někdo, kdo se zasměje a oneshotne ho a tak pořád dokola.
No, tak som si to privandroval k prvému menšiemu bossovi (Blackgaol Knight) a ten ma zrušil na tri rany. A to nejde ani o niektorého z hlavných bossov. Uf. Už vidím, že toto DLC budem hrať dlho... :D
@Sadako (26.06.2024 13:54): Samozrejme, že je tam viac lákadiel, mňa fascinuje ten extra dobre fungujúci a zároveň atmosférický level dizajn v ich hrách, aj keď čiastočne tým Elden Ring utrpel, že je to open world a práve tie uzatvorenejšie priestory, ako napr. tu tie legacy dungeony fungujú na mňa pri Fromovkách lepšie. A tiež mám rád tú melancholickú atmosféru, no pri mojom prvom hraní Dark Souls nie až tak dávno - lockdown 2020 som bol nadšený z toho, čo som myslel, že už pri hre nezažijem. To učenie sa toho gameplayu (nemyslím controls), že ako sa kombinujú reflexy, s taktikou a na búdku vie dať aj "slabý" nepriateľ a ako treba využívať staminu, rýchlosť zbraní a nepriateľov, telegrafovanie útokov atď... to sú podobné pocity, aké som mal pred rokmi pri prvej FPS ovládanej myšou, pri prvej plošinovke, prvom rpg, prvej rts, atď... Taký ten pocit, že človek objavuje niečo, čo nie je nejakým spôsobom len variáciou na ním poznané.
@Tulareanus (26.06.2024 13:34): Mať po ruke vždy nejakú "one shot" alternatívu sa hodí, keď ti už dôjdu nervy a proste toho bossa po stovkách pokusov proste usmažíš :D. I keď ja som to vlastne nikdy moc nerobil, keďže som (s výnimkou Demons Souls) nikdy nehral za mága/faith build. Ale áno, boli bossovia, kedy som si želal, aby som po niečom podobnom mohol siahnuť. Ale priznám sa, že v ER som spirit ashes využíval celkom bežne (to však považujem za legitímnu taktiku :))
@Tulareanus (26.06.2024 13:34): Tak mě třeba k Soulsovkám primárně přitáhly ne boje, ale narativní design, to, jak ta hra vypadá a co všechno jsou jenom tím + pár slovy u popisu itemu schopni říct a že si to hráč skládá z kontextu je za mě kulervoucí jak píseň o Kullervovi a DLC je úplně TOP, u některých míst mi sletěla čelist až k zemi (a na rozdíl od kolegy SilentWolfa si nemyslím, že by "prázdné" lokace byly problém).
Jo, ty boje jsou fun, ale oneshot button je taky fun a potom mě baví přicházet na různé WTF způsoby. A někdy mě boss/miniboss jenom sere, třeba ulcerated tree spirity nenávidím a kde to šlo, tam nastalo např. nafoukání poison mistu za záda a fuck off, nebudu. Draky střílím Lorettou zdálky a minimálně jeden takhle jde zrušit i v DLC.
EDIT: vida, je tu první DLC mikropatch
https://en.bandainamcoent.eu/elden-ring/ ... ibration-update-1122
Jo, ty boje jsou fun, ale oneshot button je taky fun a potom mě baví přicházet na různé WTF způsoby. A někdy mě boss/miniboss jenom sere, třeba ulcerated tree spirity nenávidím a kde to šlo, tam nastalo např. nafoukání poison mistu za záda a fuck off, nebudu. Draky střílím Lorettou zdálky a minimálně jeden takhle jde zrušit i v DLC.
EDIT: vida, je tu první DLC mikropatch
https://en.bandainamcoent.eu/elden-ring/ ... ibration-update-1122
@Sadako (26.06.2024 13:24): Tak nepopieram, že to niekomu zábavné príde, nech to tak robí, keď mu to zábavné príde. Ale "skipnúť" boss fight cheese je bez ohľadu na môj názor. A ten summon, no tak určite sa aj tam dá umrieť a dať to až na ďalší pokus. Tieto hry sa vo veľkej miere hrávajú kvôli boss fightom a preto mi to príde ľúto, keď tú zložku chce niekto vlastne trivializovať tak, že si ju nezažije.
Ja som si na skúšku dávali nejaké holy buffy, ale nikdy mi to reálne nebolo treba, tak som na to kašľal.
Ja som si na skúšku dávali nejaké holy buffy, ale nikdy mi to reálne nebolo treba, tak som na to kašľal.
@Tulareanus (26.06.2024 12:51): Well, nikdo tě nenutí oneshotovat bossy kometou, mně ty oneshot metody naopak přijdou vysoce zábavné. A teda týpeček ve videu měl celkem kliku, protože spirit ne vždycky udrží aggro a hovada moc ráda uskakují z laseru.
Jo a podle všeho se buffuje, což je věc, ke které mě v základní hře přiměl zatím pouze Mohg s puryfing crystal tear, to začínám pomalu dělat až teď v DLC.
Jo a podle všeho se buffuje, což je věc, ke které mě v základní hře přiměl zatím pouze Mohg s puryfing crystal tear, to začínám pomalu dělat až teď v DLC.
@SilentWolf (26.06.2024 12:49): Jestli to chápu dobře, tak teď už Blasphemous Blade neshazuje nepřátele na zem po patchi?
Na druhou stranu DLC přidává do hry nový talisman, který zvedá dmg o 15% několika fire schopnostem včetně té z Blasphemous Blade, a na rozdíl od toho fire boost talismanu neshazuje defense a oba se sčítají.
Na druhou stranu DLC přidává do hry nový talisman, který zvedá dmg o 15% několika fire schopnostem včetně té z Blasphemous Blade, a na rozdíl od toho fire boost talismanu neshazuje defense a oba se sčítají.
@SilentWolf (26.06.2024 12:53): Tak je na to build, tu napr. one shotuje Mohga.
@Tulareanus (26.06.2024 12:51): btw jaktože to kouzlo nežere manu když v něm pokračuje? Trochu bych čekal že to bude záviset na tom kolik té many máš. To je ještě nějaký item který použil předtím?
@Sadako (26.06.2024 12:32): problém comet azur je v tom, že to vie oneshotnúť mnohých bossov, aj rýchli bossovia majú väčšinou pomalé intro, aby sa hráč stihol zorientovať v aréne. Dokonca aj 2. fázu Malenie s tým dali.
No a ak si dá človek spirita alebo summon, tak ten boss útočí tam a comet azur vieš dať v pohode zo safe zóny.
Pri tých summonoch a spiritoch to sú legitímne herné mechaniky samozrejme, len je škoda, že from software tomu nedokázalo vo väčšine prípadov prispôsobiť aj AI bossov. Mne osobne vadia len "one button" techniky, ktoré vlastne skipujú hlavnú zložku gameplaya takýchto hier.
@Avathar (26.06.2024 07:47): hej, ten crystal tear ti umožní pokračovať v druhej fáze v ofenzíve, miesto toho, aby ťa ten jeho curse zatlačil do totálnej defenzívy.
No a ak si dá človek spirita alebo summon, tak ten boss útočí tam a comet azur vieš dať v pohode zo safe zóny.
Pri tých summonoch a spiritoch to sú legitímne herné mechaniky samozrejme, len je škoda, že from software tomu nedokázalo vo väčšine prípadov prispôsobiť aj AI bossov. Mne osobne vadia len "one button" techniky, ktoré vlastne skipujú hlavnú zložku gameplaya takýchto hier.
@Avathar (26.06.2024 07:47): hej, ten crystal tear ti umožní pokračovať v druhej fáze v ofenzíve, miesto toho, aby ťa ten jeho curse zatlačil do totálnej defenzívy.
@Sadako (26.06.2024 12:32): Tul tu kritizoval i používání štítů a "Havel" amoru. :D Mě přijde že s investicí 60int abych to kouzlo vůbec mohl vykouzlit by byl docela fail, kdyby nakonec nic nedělalo.
Mě se vůbec nepozdává můj styl hry s Blasphemous Blade, ale kdybych nedělal to, tak bych šlehal to co střílí Golden Order Greatsword, nebo prý jsou dobré "bublinky", teď jsem našel jejich ekvivalent v DLC barbed staff spear, což střílí hromadu kotoučů. Nebo naboostil bleed build.
A všechno tohle mi osobně přijde míň vtipné, než se neustále válet po zemi. :D
Mě je jedno jaká bude jejich další hra, ale proboha ať je v ní normálně implementovaný dash jak v Bloodborne.
Mě se vůbec nepozdává můj styl hry s Blasphemous Blade, ale kdybych nedělal to, tak bych šlehal to co střílí Golden Order Greatsword, nebo prý jsou dobré "bublinky", teď jsem našel jejich ekvivalent v DLC barbed staff spear, což střílí hromadu kotoučů. Nebo naboostil bleed build.
A všechno tohle mi osobně přijde míň vtipné, než se neustále válet po zemi. :D
Mě je jedno jaká bude jejich další hra, ale proboha ať je v ní normálně implementovaný dash jak v Bloodborne.
@Tulareanus (26.06.2024 02:09): Comet Azur není cheese, cheese je např. zabít Mohga skokem mimo mapu (byť pro mě by bylo jednodušší ho umlátit prvním nalezeným nevylevelovaným klackem, než dělat tohle), je to kouzlo s omezeným využitím, na agilnější protivníky (což je většina) má velmi špatný poměr cena/výkon. Kdyby ho nerfli, je už úplně k ničemu.
Btw. tady to označování kouzel (zbraní, spiritů atd.) za "cheese" je totálně WTF, to jsou všechno nástroje, co nabízí hra samotná a není předepsán nějaký jediný pravý způsob (TM) jak tu hru hrát,
Btw. tady to označování kouzel (zbraní, spiritů atd.) za "cheese" je totálně WTF, to jsou všechno nástroje, co nabízí hra samotná a není předepsán nějaký jediný pravý způsob (TM) jak tu hru hrát,
Tak moc jsem jásal z lokace Abyssal Woods, než jsem zjistil že je naprosto prázdná. Jako vypadá to super, ale nadhodí to takovou atmosféru (hudbou, absencí koně i zprávami), že jsem tam čekal něco víc.. Dung v ní je super, jen mě mrzí že na dlouhé roky bude tohle asi vše a i tak je tam tolik "prázdných" míst.
@Tulareanus (26.06.2024 02:09): Dohral, dohral, ale tohto bossa som minul, keďže bol nepovinný. A ku koncu ma Elden Ring už trochu nudil, takže som ani nemal náladu sa s ním babrať. Build: tiež som myslím skôr quality build str/dex.
Ale vďaka za rady aj ostatným, hlavne ten purifying crystal tear sa hodí, myslím, že s ním to už pôjde lepšie. Napokon, už teraz som bol párkrát blízko k jeho porazeniu. Summonovať ostatných hráčov teda nebudem, možno to skúsim aj bez mimica.
Ale vďaka za rady aj ostatným, hlavne ten purifying crystal tear sa hodí, myslím, že s ním to už pôjde lepšie. Napokon, už teraz som bol párkrát blízko k jeho porazeniu. Summonovať ostatných hráčov teda nebudem, možno to skúsim aj bez mimica.
@Peach (25.06.2024 21:56): To samý můžeš říct i o normálních summonech. Pokud to ten další hráč neodehraje sám, tak nevidím problém v tom mít nějakej support pokud je na někoho boss moc těžkej.
Mimo mísu, začal jsem používat greatsword (kolosální meč) a dost mě to baví. Greatsword + Lion's claw je docela broken s tím poise breakerem. V základní hře jsem jel bastarda a pak blasphemous. Docela lituju toho, že jsem těm kolosálním zbraním nedal větší šanci už předtím.
Mimo mísu, začal jsem používat greatsword (kolosální meč) a dost mě to baví. Greatsword + Lion's claw je docela broken s tím poise breakerem. V základní hře jsem jel bastarda a pak blasphemous. Docela lituju toho, že jsem těm kolosálním zbraním nedal větší šanci už předtím.
Ja som inak zatiaľ po cca 6 hodinách z DLC skôr sklamaný, vyzerá to pekne, ale to aj pôvodná hra a zatiaľ som nemal nijaký wow moment alebo nezažil nejaký progress v rámci hry/žánra okrem toho, že prvý remembrance boss bol zas o čosi rýchlejší, než tí pred tým a zas mal o čosi viac útokov.
A trochu ma serie ten microstuttering, na ktorý sa sťažujú aj ľudia na nete. Mám pri RTX 3060 normálne 50-60 fps stabilne a pri tom jednom boss fighte to občas lagovalo.
@Avathar (25.06.2024 19:42): A ty si elden ring nedohral, že ti Mohg žije? Lebo v DLC dáva asi všetko väčší dmg než v základnej hre, tak je lepšie najprv dohrať tú a až potom ísť dlc.
Určite si daj do flasku ten radený purifying crystal tear proti jeho kliatbe pre prechod do druhej fázy a potom pri ňom je základ nebyť greedy, pretože tie útoky celkom reťazí, než máš okno útočiť na blízko. Prípadne ešte môžeš použiť Mohg's Shackle, ten som mal, ale zabudol som úplne naň a nepoužil ho.
Aký hráš vlastne build? Ja som ho dal s quality buildom str/dex a s Bloodhound's Fang, s ktorým som prešiel hru, bez summonov, spiritov, ale s tým flaskom. To celkom vyrovnalo férovosť. Mal som aj ten (A to vlastne ešte predtým, než odstránili bug, kde tá zbraň nejakým nedopatrením nedávala skoro žiaden poise dmg a pred buffom)
@Sadako (26.06.2024 01:55): Comet Azur je dosť nudný cheese. Čudujem sa, že to po tej dobe nenerfli alebo nenerfli dostatočne.
A trochu ma serie ten microstuttering, na ktorý sa sťažujú aj ľudia na nete. Mám pri RTX 3060 normálne 50-60 fps stabilne a pri tom jednom boss fighte to občas lagovalo.
@Avathar (25.06.2024 19:42): A ty si elden ring nedohral, že ti Mohg žije? Lebo v DLC dáva asi všetko väčší dmg než v základnej hre, tak je lepšie najprv dohrať tú a až potom ísť dlc.
Určite si daj do flasku ten radený purifying crystal tear proti jeho kliatbe pre prechod do druhej fázy a potom pri ňom je základ nebyť greedy, pretože tie útoky celkom reťazí, než máš okno útočiť na blízko. Prípadne ešte môžeš použiť Mohg's Shackle, ten som mal, ale zabudol som úplne naň a nepoužil ho.
Aký hráš vlastne build? Ja som ho dal s quality buildom str/dex a s Bloodhound's Fang, s ktorým som prešiel hru, bez summonov, spiritov, ale s tým flaskom. To celkom vyrovnalo férovosť. Mal som aj ten (A to vlastne ešte predtým, než odstránili bug, kde tá zbraň nejakým nedopatrením nedávala skoro žiaden poise dmg a pred buffom)
@Sadako (26.06.2024 01:55): Comet Azur je dosť nudný cheese. Čudujem sa, že to po tej dobe nenerfli alebo nenerfli dostatočne.
@Peach (25.06.2024 21:56): Blasphemous Blade nerfli v tom posledním patchi, už to není taková sláva.
Decreased the fire’s poise damage. Removed the fire’s knocking down effect.
@Avathar (25.06.2024 19:42): Mohg se dá celkem bezproblémově odpařit Comet Azur, jestli máš alespoň zčásti castera; vyhodit spirita (ideálně trochu tankovacího), nechat ho, ať Mohga zaměstná a prostě do něj pálit laserem. Mohg je pomalý a nezrychlí se moc ani v druhé fázi, takže pro kometu ideální cíl.
Decreased the fire’s poise damage. Removed the fire’s knocking down effect.
@Avathar (25.06.2024 19:42): Mohg se dá celkem bezproblémově odpařit Comet Azur, jestli máš alespoň zčásti castera; vyhodit spirita (ideálně trochu tankovacího), nechat ho, ať Mohga zaměstná a prostě do něj pálit laserem. Mohg je pomalý a nezrychlí se moc ani v druhé fázi, takže pro kometu ideální cíl.
@Moryart (25.06.2024 21:36): omg, summonovat jinýho hráče? Co mu to radíš? Z toho pak nemáš ani žádnou radost ne?
@Avathar: chce to tak level 150 minimálně na DLC na pohodlný hraní (a hlavně minimálně 50, nejlépe pak 60 Vigor, víc už pak nemá smysl).
Blasphemous Blade je z duše Rykarda, takže není missable. Ale doporučit ti ho nemohu, trivializuje 90% hry včetně DLC na mačkání jednoho tlačítka (nemám sice osobní zkušenost, ale koukala jsem na Blasphemous Blade deathless run na Twitchi).
Ne, že by můj Sacred Relic Sword Paladin taky nebyl overpowered, ale toho aspoň doskládáš až jako odměnu za dohrání celé hry a nelifestealuje.
@Avathar: chce to tak level 150 minimálně na DLC na pohodlný hraní (a hlavně minimálně 50, nejlépe pak 60 Vigor, víc už pak nemá smysl).
Blasphemous Blade je z duše Rykarda, takže není missable. Ale doporučit ti ho nemohu, trivializuje 90% hry včetně DLC na mačkání jednoho tlačítka (nemám sice osobní zkušenost, ale koukala jsem na Blasphemous Blade deathless run na Twitchi).
Ne, že by můj Sacred Relic Sword Paladin taky nebyl overpowered, ale toho aspoň doskládáš až jako odměnu za dohrání celé hry a nelifestealuje.
@Avathar (25.06.2024 19:42): Proti němu ti blasphemous zas tak moc nepomůže. Dej si do flašky ten štít proti jeho kletbě a zkus summonovat nějakýho jinýho hráče co by ti s ním mohl pomoct.
@SilentWolf (23.06.2024 09:20): No, ja som dorazil k Mohgovi, ktorého treba poraziť, aby sa človek dostal do DLC a aj s mimic tear mám problém :D... Asi sa budem musieť viac nalevelovať. Škoda, že ten Blasphemous Blade som vtedy nezískal, ten by sa hodil teraz :D
Tak dohráno. Nakonec stačil 18kovej blessing, namaxovat obrany a vykašlat se na talismany, co sice zvyšují útok, ale snižují obranu. Věřím ale, že v žebříčku the hardest From Software bosses bude na předních místech.
Jinak si DLC drží úroveň skvělé původní hry. Má některé elementy, které mi přišly mírně lepší, a některé, které mi přišly mírně horší:
+ Design světa a jeho vertikalita
+ Bossové
- Prázdnost některých lokací
- Neuspokojující loot
- Ending
Jinak si DLC drží úroveň skvělé původní hry. Má některé elementy, které mi přišly mírně lepší, a některé, které mi přišly mírně horší:
+ Design světa a jeho vertikalita
+ Bossové
- Prázdnost některých lokací
- Neuspokojující loot
- Ending
@SilentWolf (23.06.2024 09:20): Jak si to postavíš, takový to máš :D
Ne, vážně, obávám se, že Blasphemous Blade s Mimicem ti na dohrání stačit nebude, ale zbytek DLC bossů není tak těžkých a dají se zabít asi s čímkoliv. Max ti bude vadit resistance na fire? Tam bych viděla problém u dvou DLC bossů. Dej pak vědět, jestli tě někdo donutil změnit Blasphemous build.
@Sadako (23.06.2024 00:36): Já jedu Faith Dex build se Sacred Relic Swordem z duše Elden Beast. Těžká Tree Sentinel zbroj, 60 Vigor je must have, 35 Mind, 35 Endurance, 60+ Dex, 60+ Faith, level cca 210.
Z kouzel používám jen buffy, Golden Vow, Flame Grant Me Strength a Erdtree Blessing.
Ne, vážně, obávám se, že Blasphemous Blade s Mimicem ti na dohrání stačit nebude, ale zbytek DLC bossů není tak těžkých a dají se zabít asi s čímkoliv. Max ti bude vadit resistance na fire? Tam bych viděla problém u dvou DLC bossů. Dej pak vědět, jestli tě někdo donutil změnit Blasphemous build.
@Sadako (23.06.2024 00:36): Já jedu Faith Dex build se Sacred Relic Swordem z duše Elden Beast. Těžká Tree Sentinel zbroj, 60 Vigor je must have, 35 Mind, 35 Endurance, 60+ Dex, 60+ Faith, level cca 210.
Z kouzel používám jen buffy, Golden Vow, Flame Grant Me Strength a Erdtree Blessing.
@Peach (22.06.2024 22:47): mě teda strašně zklamala identita závěrečného bosse. Při představě že je to na dlouhé roky asi vše, tak o to víc. Čekal jsem o trošku epičtější finále.
Jo, vyspoileroval jsem si to, protože by to na mě stejně na dovolené vyskočilo a do ní to dohrát nestihnu. :D
Jinak já přiznávám, že už mě ten souboják tak nebaví, že jedu mimic tear + spamuju blasphemous blade speciální útok - který i léčí. Dark Souls 1 mě naučil hrát hry na nejtěžší obtížnost a Elden Ring mě učí hrát nečestně.. :D kéž by se zase vrátili k těžkým úrovním a dále od sebe položeným checkpointům. Tam vidím tu pravou výzvu - ne pak 60x opakovat bosse a dělat miliony kotoulů.
Jo, vyspoileroval jsem si to, protože by to na mě stejně na dovolené vyskočilo a do ní to dohrát nestihnu. :D
Jinak já přiznávám, že už mě ten souboják tak nebaví, že jedu mimic tear + spamuju blasphemous blade speciální útok - který i léčí. Dark Souls 1 mě naučil hrát hry na nejtěžší obtížnost a Elden Ring mě učí hrát nečestně.. :D kéž by se zase vrátili k těžkým úrovním a dále od sebe položeným checkpointům. Tam vidím tu pravou výzvu - ne pak 60x opakovat bosse a dělat miliony kotoulů.
@Peach (22.06.2024 22:47): Jaký máš build a level?
@Drolin (22.06.2024 21:07): já hrála už od čtvrtka od půlnoci, takže třetí den (s trochu otočeným režimem, mám prázdniny). Navíc recenzenti trochu přeháněli, projít celou novou mapu mi zabralo cca 15 hodin.
Je fakt, že poslední boss je stopka. Po třech hodinách snažení to vzdávám a půjdu ještě farmit a hledat další scadutree shardy... zkusila bych jiný buildy, ale larval tearsy nebezpečně dochází...
Je fakt, že poslední boss je stopka. Po třech hodinách snažení to vzdávám a půjdu ještě farmit a hledat další scadutree shardy... zkusila bych jiný buildy, ale larval tearsy nebezpečně dochází...
@Peach (22.06.2024 18:40): Nevyšlo to... včera?! Už i ten Vagrant ani ne za týden je jiná rychlost :).
Celý DLC 10/10. Poslední boss 0/10... až ho dám, možná to přehodnotím :D
Je to skvělé. Ne tak rozlehlá mapa je paradoxně o to plnější a mám pocit, že na každém rohu objevuju cool věci. Tu tam je nudný úvod ze základní hry. Už se nemůžu dočkat dalších skvělých scenérií.
Jen prostě ten souboják mi už přestává stačit.
Jen prostě ten souboják mi už přestává stačit.
Poprvé v životě zkouším kouzlo preloadu. Před nějakými 2 dny jsem to dal stahovat. Tak teď celý natěšený..
..čekám 70 minut až se to nainstaluje.
..a po 70 minutách jsem zjistil, že nejen závěrečný boss v mé hře žije.. ale rovněž Mohg. :-D
..čekám 70 minut až se to nainstaluje.
..a po 70 minutách jsem zjistil, že nejen závěrečný boss v mé hře žije.. ale rovněž Mohg. :-D
Vyčistil jsem první ruiny a pak mě sejmul y'know who. Zase se učím skákat přes kaluže. Škoda, že na to dneska nebudu mít moc čas, ale WE ARE SO BACK, BABY!
Tak som si dal asi dve hodinky a damn, je to zasa chytlavé, aj keď ten úvod pôsobí nejak prázdne. Trúfol som si zatiaľ len na jedného vedľajšieho bossa, ktorý ma najprv prekvapil jedným útokom, než dostal na budku. No a na brazier golema či čo to je, som si ešte netrúfol, tak som radšej išiel západne nejakou bránou v skale a dostal sa pred nejakú pevnosť, kde som to bohužiaľ na dnes vypol.
Si stěžujte. Mě napadlo objednat si tu collectorku, nejdřív mi přišel před pár týdny mail, že se moc omlouvají, ale artbook dorazí separátně, protože tiskárna nestíhá tisknout. Zásilku poslali v úterý, stále trčí někde ve Francii a vzhledem k tomu, že dobu doručení udávají 7-10 dní, tak mohu jenom doufat, že mi dorazí aspoň příští týden, LOL.
@BUMTARATA (20.06.2024 19:10): Ja som dnes cez obed sťahoval nejaký 6 GB patch, ale to je na dnešné pomery asi málo a fakt to bol asi len patch. :D
No nič, aspoň stihnem postaviť tie figúrky na zajtra... Inak klasika, zas všetko naraz, dnes Elden Ring a zároveň dnes začala nová WH 40K sezóna s novými misiami a pravidlá dostali celkom veľký overhaul, takže aj čítania mám dosť.
No nič, aspoň stihnem postaviť tie figúrky na zajtra... Inak klasika, zas všetko naraz, dnes Elden Ring a zároveň dnes začala nová WH 40K sezóna s novými misiami a pravidlá dostali celkom veľký overhaul, takže aj čítania mám dosť.
@Tulareanus (20.06.2024 19:06): Jj!
Škoda, že aspoň nepovolili predownload, takhle se k tomu dostanu asi až zejtra, no.
Škoda, že aspoň nepovolili predownload, takhle se k tomu dostanu asi až zejtra, no.
@BUMTARATA (20.06.2024 19:00): No a vyzerá to, že to bol bug na steame. :D Ako ten countdown zbehol, tak teraz tam píše, že unlocks approximately in 4 hours.
Každopádně jsem READY!
@BUMTARATA (20.06.2024 18:17): Možno to zmenili, mne teraz svieti "less than an hour" a kód mi dorazil ešte o 15 (kupované na gamebillete).
@Mendoza (20.06.2024 18:21): Ja mám pre zmenu zajtra poobede dohodnutú hru WH40K a teraz ešte potrebujem postaviť zopár modelov na zajtra. :D
@Mendoza (20.06.2024 18:21): Ja mám pre zmenu zajtra poobede dohodnutú hru WH40K a teraz ešte potrebujem postaviť zopár modelov na zajtra. :D
@Tulareanus (20.06.2024 18:04): To snad ne, ja musim smrdet na domovni schuzi.
@Tulareanus (20.06.2024 18:04): O tom se teď vášnivě diskutuje, jestli jen Steam neblbne, protože oficiálně to má bejt u nás o půlnoci.
Sakra, ja som myslel, že to má byť až zajtra, ale ono sa to unlockne už o hodinu. :O
Super hodnocení, nic jiného jsem ale nečekal.
Každopádně ta hra hrozně zestárla za ty 2 roky. :/ a to kotoulování jsem úspěšně vytěsňoval z hlavy..
Každopádně ta hra hrozně zestárla za ty 2 roky. :/ a to kotoulování jsem úspěšně vytěsňoval z hlavy..