Doplatinováno. Obrovskou pomocí mi byl Cloudův Prime Mode, netušila jsem, že ten "debuff", kterej dává při útoku (držet čtvereček, kombo postupně nahodí slabší a pak silnější buff) neuvěřitelně zvedá damage, a to i kouzel. Řekla bych, že je to rozdíl v desítkách procent. Lítalo mi tam pak i 50 tisíc damage (Prime Mode + Faith + Magic Focus +Full Power Magic Up + 499 Magic Stat, jde i víc, ale už by to stálo moc cenných Materia slotů). Škoda, že jsem na to přišla až při posledním souboji, co mi chyběl do platiny :D ... i tak to byl určitě nejtěžší souboj, co jsem kdy ve videohře hrála. Doufám, že se Miyazaki neinspiruje a nebude taky dávat do her desetifázový bosse...
@
raisen (12.05.2024 18:22): Většina bossů má víc než jeden opening a je to tak podle mě v pořádku. I v původním FF7 se některý útoky nepřátel točily náhodně, jiný zas po splnění určité podmínky. V posledních Legendary challenges se střídají bossové (summoni) s běžnými silnými nepřáteli a je vidět, že ty nemají tak vyladěné "skripty" a začínají vždy úplně stejně a pak náhodně střídají 2 - 3 útoky.
Myslím, že Kujata má otevření dvě, buď se rozběhne přímo před sebe a nebo zařve, což dává debuff na velkou vzdálenost a stun na krátkou. Gilgamesh mi přišel horší, ten opravdu zběsile dělá, co ho právě napadne.