Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Peach (16.04.2024 14:07): Díky za rozbor! :) Vůbec nevadí, že to byla dlouhá odpověď.

Hodně štěstí s platinou. Tohle bude fakt výzva. Už jen některé ty minihry jsou těžké a dosáhnout v nich nejlepší hodnocení je šílenost.
@Stapu (16.04.2024 12:59): Trochu jsem se rozepsala, ale abych odpověděla stručně, osobně bych řekla, že Cloud nevnímá nic, jen mu už Jenova naprosto zatemnila mysl, že není schopen pochopit, co se kolem skutečně děje. Trhlinu z jiného světa vidí taky jen, protože se mu to hodí do krámu. Jen to zvyšuje důležitost jeho mise "jít za Sephirothem". V severním kráteru by se měl zbláznit úplně a od Forgotten City jej k němu dělí jen Icicle Inn, Gaia's Cliff a Great Glacier. Není to daleko :)
Jak pohřbil Aerith si podle mě taky uvědomí, až ho bude Tifa dávat psychicky dohromady a dočkáme se té památné scény z originálu.
 

Ať jen nespoileruju, tak dodám, že se snažím Rebirth zplatinovat a je to teda hardcore na úrovni nejtěžších DLC trofejí z Niohu. Dohrát celou hru na hard je brnkačka, ale některý z Brutal/Legendary VR soubojů jsou už na mě trochu moc. Ale zatím se nevzdávám :)
@Stapu (16.04.2024 12:59): Mě přijde, že se snaží rozšířit myšlenku, že Cloud také v originální hře FFVII halucinoval o Aerith (v optional návratu do kostela v Midgaru na CD3) a zároveň k němu ve filmu Advent Children promlouvali Aerith a Zack, což u Zacka nedávalo moc smysl, protože není Cetra (byť by to nejspíš šlo vysvětlit buňkami Jenovy podobně jako si svou vůli po smrti udržel Sephiroth). Podle autorů by konec této FFVIIR trilogie měl být kompatibilní právě s Advent Children, takže bych řekla, že to vidí jako příležitost změnit pár událostí tak, aby dávaly větší smysl + ta Nomurova posedlost multiversem.

Z toho všeho mám tedy osobní teorii, že tu máme 3 (druhy) Aerith:
1) Ta naše, co musela nutně umřít, aby dokončila vyvolání Holy z lifestreamu. Díky tomu, že je Cetra, si i po smrti v lifestreamu udržuje svou vůli, sleduje postup skupiny a Nanaki ji tak dokáže vycítit.
2) Ty z alternativních realit, tedy ta kde Cloud odrazil Sephirothův meč nebo ta o kterou se staral Zack v Midgaru atd. Těch je potenciálně nekonečno, ale všechny jejich světy jsou "nedůležité" a odsouzeny k zániku po použití Black Materie. Navíc naše Aerith a náš Sephiroth dokáže tyto paralelní "odpadní" reality částečně ovládat díky společnému lifestreamu.
3) Cloudova halucinace. Ne vše co Cloud vidí je realita, jeho mentální stav je dost špatný a upravuje si svou osobní vizi reality tak, aby mu to dávalo všechno smysl + držel se svého cíle a to je donést Sephirothovi Black Materii.

Není mi úplně jasný, která z těch Aerith nám pomohla v souboji se Sephiroth Reborn, ale celkově myslím, že až Part 3 objasní víc věcí, díky kterým to do sebe lépe zapadne. Zatím jen můžeme hádat.
Dohráno! :D Sice jsem druhou polovinu hry trochu flinkal a moc neprozkoumával oblasti v Nibelu nebo Cosmo kaňonu. Chtěl jsem vidět ten konec a bylo to absolutní WTF. :-D Jak se celá hra drží struktury původního FF7, s tím, že ty scény jsou víc rozepsané, delší a propracovanějíší, tak ten závěr je úplně nahlavu. Ani nevím jestli se mi líbil nebo jestli mám být naštvaný, protože nějakého pořádného rozuzlení se člověk dočká za další tři nebo čtyři roky. Chápu to dobře, že Cloud v závěru nejspíš vnímá dvě reality zároveň? Jednu ve které Aerith zemřela a v té druhé žije, protože je teď více napojený na Lifestream? Aerith předtím taky víc vnímala z ostatních časových linií a měla svoje předtuchy.
@Solidor (27.03.2024 21:35): @raisen (28.03.2024 03:47): O meteoru se zmíní v Temple of the Ancients: All life shall perish… Yet I shall remain… My fragmented mother, these errant worlds… All shall be one again… All made whole… Forever. Ve Forgotten Capital potom říká: The reunion – when worlds merge… When spite and sorrow are harvested to feed the planet. Což je jen parafráze „Glenna“: But war can put things right – beget anger, desolation, haterd – and in its wake, new unity. A people rejuvenated… and a planet once more made whole. Takže válka, meteor, who cares, hlavně, že lidi umíraj a maminka je spoko.

@raisen (28.03.2024 07:32): DLCéčko s Vincentem se velmi nabízí vzhledem k tomu, jak je ta postava křiklavě nevyužitá a vždycky se tam jen tak zničehonic objeví, aniž by s čímkoliv pomohl.

@Peach (27.03.2024 20:09): Mě především iritujou ty jeho věčně prázdný kecy.
@Solidor (28.03.2024 07:08): Vidíš, to vlastně dává smysl, že Sarruf by byl Rufus. Tak to by mě teda ještě zajímalo, co tím sleduje Rufus :D

O to zajímavější bude návštěva Wutai, nejenom z hlediska příběhové linky Yuffie. 
 

Někde jsem četla vyjádření vývojářů, že prý DLC k Rebirth nebudou. Což by byla velká škoda, protože jsem se docela těšila na možné DLC s Vincentem.
@raisen (28.03.2024 03:47): Celá ta situace kolem Wutai je zvláštní. Chápu to dobře, že Sarruf je vlastně Rufus? Válku potom podporuje Sephiroth/Jenova, ale Rufus s tím souhlasí a od začátku ví, že Glenn=Jenova? Uvidíme, kam to ve trojce posunou. Nedivil bych se i vydání DLC nebo spin-offu, který tohle trochu rozkryje.
Před chvílí jsem Rebirth dohrál a jestli byl konec Remaku WTF, tak pro tenhle neznám žádnou vhodnou zkratku. Ale k mému překvapení se mi vlastně dost líbil. A souhlasím s Peach níže. Tady se Sephirot zjevuje tak nějak v souladu s originálem. Jen opravdu ten Zolom moment už hraje přehnaně na efekt. Navíc právě, jak nikdy není jisté, zda-li ho vidí jenom Cloud, nebo i ostatní, z toho dělá docela psycho. Cloud už na konci očividně zmagořil a jsem zvědavý, jak se vyvine v poslední části. A vypadá to, že Sephiroth má tentokrát úplně jiní cíl, než v původní hře. Zmínil se vůbec někdy o meteoru?
Docela se divím, že tu jako hlavní problém hráči zmiňují jistou přeSephirothovanost. Mě naopak v OG přišlo dost matoucí, jak funguje přesně ten Cloudův "vztah" se Sephirothem. Nejenže hra nikdy pořádně nevysvětlila Cloudův vnitřní hlas, ale také strohá angličtina a někdy i nepřesný překlad některých termínů (Sephiroth clones, ...) tomu moc nepomohli. Takže já si hodně domýšlela, jak asi Cloudův psychický stav skutečně vypadá a Rebirth se do mé představy trefil přesně. Snad jen u toho Midgar Zoloma se to dalo udělat lépe.
@raisen (27.03.2024 18:36): Dobré vědět. Tak teď ještě jestli to vydají i na další konzole někdy... :) A jsem rád, že si hru všichni tak užívají, aspoň se mám snad taky na co těšit, zejména to porovnávání lokací.
@Tainaru (27.03.2024 18:29): Já osobně jsem ráda, že ty hry měly a mají nějaký rozestup, protože už teď jsem toho měla ke konci dost a nedokážu si představit navázat na to hned s dalšími 120+ hodinami. Zase na druhou stranu bych si některých detailů asi všimla, kdybych měla Remake v živější paměti (třeba ty zatracené psí známky). A také mi teď trvalo, než se mi ty boje dostaly znovu do krve a nešlo mi to zpočátku tak dobře jako na konci Remaku. Proto si šetřím druhý průchod až za nějaký čas, ať to všechno za 4-5 let nezapomenu.
@raisen (komentář): Tak to vypadá na dost zajímavé zážitky. A je lepší to hrát všechno nějak po kupě nebo ty mezery mezi částmi nijak nevadí? Hádám, že se do toho člověk asi snadno dostane.
A gratuluji k těm minihrám, podle mě jakékoliv dohrané minihry v FF zasluhují velkou pochvalu!
Včera jsem zase chvíli dělal arénu. Asi se k tomu teda ještě budu vracet. Mám v sobě teď takový to hrozný prázdno, který se dostaví vždycky, když po dlouhý době skončí něco, do čeho člověk emocionálně investoval.
Já jsem zatím v 11. kapitole (po 80 hodinách) a líbí se mi úplně všechno. Doslova to hltám, nejlepší open world od Witchera 3 a nejlepší Final Fantasy, kterému by mohl konkurovat snad jen s podobnou péčí remaknutý příběh FF6.

Ale věřím, že závěr mi to trochu posere a bude mi dlouho trvat, než nad tím mávnu rukou a budu schopna hodnotit hru jako celek. V FFVIIRemaku jsem to měla stejně. Zatím můžu jen doufat, spoilerům se úspěšně vyhýbám.
@raisen (21.03.2024 08:34): Dobře to vystihlo více lidí v diskuzi k první části remaku. Sephirotha tam tlačí od začátku do konce, i když v původní hře o něm se toho moc neví a jde vidět jen ta zkáza, co po sobě zanechává a pořádně ho jde vidět až ve flashbacku událostí Nibelheimu. Rebirth v tom úspěšně pokračuje a nějak jsem čekal, že uvidíme scénu, kdy Sephiroth napíchne Zoloma na strom. Zase na druhou stranu funguje jako dobrý zasévač pochybností. Třeba jak v Kalmu zpochybňuje Tifinu existenci.
@BUMTARATA (21.03.2024 08:10): Mně přijde to zpracování a zapojení party naprosto skvělé a fakt jsem měla pocit, že bojujeme tak nějak všichni. Nepamatuji si, že bych to viděla v nějaké hře tak dobře udělané.

Někde jsem četla výtku, že pomalu v každé vesnici číhá Sephiroth. A je fakt, že méně je někdy více a ubírá to jeho neustálé objevování na jeho tajemnosti.
@raisen (20.03.2024 19:21): Těžší variantu v Corelu jsem taky nedělal a nevim, jestli vůbec budu, nechci riskovat, že by se tam zase někde objevila ta zrůdnost Kid G. Jinak jsem po několika hodinách pokusů vzdal Two Legs na piano, to můj mozek prostě nedává, chybí mi pár stovek do Ačka.

A pak mi teda ještě zbejvá aréna a poslední protorelicový souboje se summonama, na který nevim, jestli mám nervy a náladu. Vlastně nevim, jestli se k tomu po tý včerejší dardě ještě vůbec chci vracet.
Po 150+ hodinách dohráno.

Musim říct, že mě to vzalo víc, než bych byl býval čekal, mísí se ve mně mnoho emocí, od smutku ze ztráty neztráty postavy, se kterou jsem strávil 200+ hodin a která mi společně s celou partou přirozeně přirostla k srdci, po nasranost, jakej antiklimatickej guláš to zase ke konci byl. Čtyři roky týzovanej potenciál znovuzrození proletěl komínem. Sephirot je nejvypíčenější postava v živý paměti, zacyklená deus ex machina, který jsem už totálně přejedenej.

Výtek by bylo mnoho, především, co se vyprávění a tonality týče. Po hratelnostní stránce je to ale mimořádná hra, která bude zcela oprávněně sbírat na konci roku ceny, nacpaná high quality/high effort contentem až po střechu (minihry), díky synergickejm abilitám a skillům ještě lepší souboják, a fakt, že je s vámi neustále celá parta a že za ně za všechny hrajete, považuju za e s e n c i á l n í.

Poslední věc, kterou ještě chci zmínit, je, že tu nejdůležitější scénu s Tifou jsem dostal jen tak tak, mám tušení, že to byla otázka asi tak jedný konverzace, což mě vlastně sere, protože to znamená, že to nic neznamená, prostě jen další fan servis.

Du brečet.
Krom druhého kola minihry u protorelicu v Corelu, na který se mi zatím nechce, mám za sebou všechny minihry včetně jejich hard verzí. Ta verze karet, která byla v Gold Sauceru, mě fakt bavila a se štěstím se mi i podařilo mít skóre přes 100. Nejvíce času jsem rozhodně strávila se závody Chocobů a z těch zavíracích dveří Cactuarů mám noční můry do teď :D
Ke kapitole 11 - jak jsem se těšila na to místo v rámci hlavní linky, tak jsem byla ráda, že už je to za mnou. Dále raději ve spoileru.

Ovládání házení beden u Cait Sitha musí být snad trolling od vývojářů, nebo nám tím chtěli připomenout, jak neohrabaně se hry mnohdy dříve ovládaly. Vůbec ta jeho část mě moc nebavila. U boje s Vincentem jsem si i v první chvíli myslela, že mám prohrát, jak se mnou při prvním pokusu vytřel podlahu :D A Roche bohužel mrtvý asi nebude, i když by už mohl dát pokoj. Třešničkou na dortu pak byl souboj s Odinem, která má vlastně docela zajímavou mechaniku.
@BUMTARATA (13.03.2024 00:11): Ano, přesně to jsem po x pokusech udělala já. Bez toho tipu je takřka nemožné mít oba poslední kruhy a asi to vyžaduje pixelovou přesnost v provedení závěrečného manévru. S tím tipem jsem to měla napoprvé.
@raisen (12.03.2024 14:33): Tak to byl solidní bullshit! Po víc jak hodině marný snahy trefit ten poslední kruh, jsem začal gůglit, jestli nejsem normální já, nebo ta hra. Přičemž jsem narazil na tip, kterej by mě asi nenapadl, a sice se v jeden moment vrátit k těm větrákům a nabrat potřebnou výšku na poslední dive. Ale tyvole.
Po všech těch pokusech jsem se stala expertem na chocobo gliding a mám tuhle minihru úspěšně za sebou.
Nějak si nedokážu představit dát tu střelbu v Costa s adaptivními triggery. Také si je vypínám.

Jinak dneska se mi Jules už také podařil. Doufám, že ve třetí části si už tohle cvičení SE odpustí :D
@BUMTARATA (08.03.2024 12:54): To všechna čest. Já už to znovu nezkoušel a uvidím, jestli vůbec budu. Dal jsem ale to žabí skákání v Under Junon, i přes trollovací odměny.

A adaptivní triggery mám teda taky vypnutý. A to u všech miniher :)
@Solidor (05.03.2024 07:44): Včera jsem víc jak hodinu strávil sedy-lehy, opakovaný mačkání adaptivních triggerů (obzvlášť toho levýho) je fakt zážitek, ale vlastně jsem si to docela užíval, přítahy v Remaku mi dělaly v hlavě větší guláš, u toho jsem se i vztekal, ale možná jsem jen měl ještě furt pocuchaný nervy z Old Hunters.
Když jsem dostal balíček karet ke QB, vzpomněl jsem si na komentář tvůrců, jak mají rádi třetího Zaklínače. :D Více tu svou oblibu vyjádřit asi nemohli. :D
@raisen (05.03.2024 07:51): Ze začátku mi karty přišly docela o ničem, ale jak se to postupně rozrůstá o různé schopnosti, tak mají potom zápasy docela grády. Později se s nimi i zpřístupní puzzly, které mě docela baví.
@Solidor (05.03.2024 07:44): Mně piano bohatě stačí na A :) Na S rank ani nepohlížím.

Hard Fort Condor jsem včera zvládla asi po hodině, ale stálo to dost opakování a ke konci už i nervů. Jsem ráda, že tady dali přednost karetní hře a Fort Condor je jen v rámci jedné úkolové linie. Těch osm (aspoň zatím) zápasů mi bohatě stačilo.
@raisen (05.03.2024 06:47): Četl jsem, že s tím pianem má hodně lidí problém. Mám teda zatím jen dvě skladby, ale zvládl jsem i na maximální hodnocení relativně snadno. Ona ta levá páčka šla (zatím) vždy stejným směrem jako pravá, takže nikdy nejsou v konečné chvíli "vyosené". Pokud si tohle člověk uvědomí, tak je to hned snazší.

Ale cvičení mi přijde ještě těžší, než v Remaku. To můj mozek vůbec nedává :)

Ještě Fort Condor mi dělal problémy, ale ten základní jsem nakonec zvládnul. Na hard mi to ale nejde vůbec :)
@Solidor (05.03.2024 06:40): Piano se mi už také docela podařilo naučit se, teda zatím první skladbu. Jen můj mozek asi nedokáže pohnout levou a pravou páčkou naráz a v jiném směru :) Jak pohnu levou, tak je velká šance, že další tóny na té pravé hned zkazím :D
Cvičící minihra se vrací :)
Piano docela dávám, ale tohle byla pro mě už v Remaku asi nejtěžší část :)
Oh no, on v tom je crafting?! Jako kdyby to už takhle nebylo přeplácaný, teď ještě budu sbírat kamínky a větvičky, abych si vyrobil consumables, který stejně nepoužívám. Radši mohli z assessování udělat abilitu, než aby mi ta materie pořád zabírala slot, grr.
@BUMTARATA (29.02.2024 21:27): Odehrána celá první kapitola v tom grafickém režimu a nakonec si i zvykl. Ale docela to zamrzí, když jsem před nedávnem dohrál PS5 verzi Remaku, kde jsem si mohl nastavit režim výkonu, užívat si plynulé animace a otáčení kamerou. :-(
Ten Performance mód je fakt bída, Graphics má zase strašně choppy kameru, ale už si na to pomalu zvykám, oba dva problémy imho fixnutelný, tak snad v ňákým z příštích patchů.

Už se těšim, až se do toho naplno ponořim.
@Strady (23.02.2024 10:51): Tak ten první díl je vlastně koridor (= Midgar). Dvojka zase bude mít open world (= upravená world map z původního FFVII až do Forgotten City).

Přidali několik nových postav a další dostanou více prostoru (v Rebirth bude třeba Cissnei, která původně po Crisis Core už v dalších dílech nebyla).
@Strady (23.02.2024 10:18): Nejspíš tomu moc nerozumíš.
Nové FFVII budou tři samostatné hry. V podstatě trilogie, kde každý díl je samostatný a zároveň na sebe navazují.
Nejedná se ani tak o remaky, jako spíš o reimaginaci. Většina lokací i příběhu je upravená/rozšířená (Yuffie i Vincent nebudou optional, ale povinní apod.).
@Peach (22.02.2024 23:09): Porovnávám to FFVII, kdy prostě sem tam uděláš grind abys na to byl líp.
Například před koncem první CD v FFVII, bylo místo kde se krásně sbírali XP jak pro postavy, tak pro materie.
@Peach (22.02.2024 23:32): V BG to skutečně není celý inventář. Nebral jsem to tak, že tvrdíš, že žádná taková série neexistuje a obecně bych řekl, že to bylo zvykem spíše dříve a u západních RPG. Chtěl jsem jen říci, že takové případy existují (chápu, že je jako služebně mladší hráčka neznáš) a současně že bych to nečekal u JRPG.

Celkově nebylo asi zase tolik RPG, která by umožňovala import do dalšího dílu. Napadá mě BG -> BG2, Dark Sun -> Dark Sun 2, Dungeon Master -> Chaos Strikes Back (ale už ne dvojka), zmiňovaná série Eye of the Beholder, série Ishar, Ravenloft -> Stone Prophet, série Realms of Arkania, Wizardry 6 -> Wizardry 7 -> Wizardry 8.
@Phoenix (22.02.2024 23:27): To, že v (původních) Baldurech se dá díky importu najít asi 5 předmětů z předchozího dílu vnímám na podobné úrovni jako tady v FFVIIR, že díky importu získáš 2 materie (kouzla) z prvního dílu navíc.
Eye of Beholder neznám, ale nesnažila jsem se tvrdit, že žádná taková série neexistuje. Jen, že to není zvykem, a tak chápu, že to není ani tady.
@Peach (22.02.2024 23:09): V sérii Eye of the Beholder to tak (postavám zůstává výbava) funguje. Ve Stone Prophet zůstává pár věcí. Něco zůstává i v Baldurech. Na druhou stranu mě nenapadá JRPG, ve kterém by to takto fungovalo...ale nejsem na ně žádný velký odborník.
@Strady (22.02.2024 21:48): Nechápu dotaz. Neznám žádný RPGčko, kde by save import do sequelu nechal postavám výbavu. Většinou se přenesou jen příběhové volby (PoE, ME, DA, Witcher), výjimečně level a classa (BG, QfG). Tady prý za endgame save z první hry dostaneš summon materii a za dohraný DLC druhou summon materii.
Já už jsem z toho Final Fantasy Remake úplně zmatený. Tohle jako druhá část? Co ta Yuffie, to bylo DLC? To znamená, že Vincent co je ve videu se automaticky přidá jako Yuffie? Někde jsem četl, že si nepřetahuje save postavy, je to pravda?
@Paul (22.02.2024 17:56): ale zas pozor, ono 300h stále toho samého možná nebude úplně dobrý nápad. Já nedal ani tu jedničku, ač mě docela bavila. Pokud chceš dělat vedlejšáky, tak tě to ubije. :D
Nějaké anti spoiler pluginy existují. Jak na youtube tak i skryjí články. Kdysi jsem to používal u Sekira. Kde nakonec žádný Bloodbornovský twist nebyl. Anyway ti to může zkazit video na YT které se bude jmenovat nějak jinak a nebude mít v názvu FFVII.
@Tulareanus (16.02.2024 15:31): @BUMTARATA (16.02.2024 15:15): @Charllize (16.02.2024 09:21): Zkusím. Uvidím. Našel jsem v nastavení YT možnost vymazání historie a dokonce vyhledávaných slov, takže třeba dokud nenapíšu Final Fantasy, můžu být v klidu. :D Díky za rady. 

@Peach (16.02.2024 14:57): Dohráno možná dvacet let zpět. Ta číslovka zní šíleně. :D Hlavní dějové kličky si ještě trochu pamatuju, samozřejmě ne úplně detailně. Dokonce jsem si i říkal, že bych před vydáním aspoň zkusil dohrát první CD a oživit zašlé vzpomínky.
Spíš mi jde fakt o ty novoty. Třeba u Remaku mě překvapil konec, kdy se rozhodli udělat závěrečný souboj se Sephirothem a ještě to okořenit oživením Zacka.
@Stapu (16.02.2024 08:37):  Používať youtube bez prihlásenia v google účte v druhom browseri, ktorý bežne nepoužívaš. :) Ja mám výhodu, že na youtube skoro nechodím, resp. rovno tam vyhľadávam, čo chcem, než si pozriem, čo mi to ponúka, lebo inak je to tiež celé zaspoilerované.
@BUMTARATA (16.02.2024 15:15): Tak něco novýho tam určitě bude, ale 90% spoilerů to vyřeší a ty nový věci budou zas tak překombinovaný, že přečíst si omylem titulek článku/videa ti k úplnému vyspoilerování stačit nebude.

FFVII obsahuje asi 3 zásadní zvraty v příběhu, věřím, že je i v remakované trilogii budou chtít využít naplno, byť třeba trochu pozměněným způsobem a nevyspoilerovat si je, je u takto známe 20 let staré hry opravdu problém.
Máte nějaký tip, jak se účinně vyhnout spoilerům? Údajně na internetech už jsou popisky či videa z klíčových momentů hry. Naštěstí zatím jsem nic neviděl. Ale mám zkušenost z Remaku, kdy jsem nestačil ani odehrát první kapitolu a na youtube na mě koukala videa ze závěru, dokonce i s popiskem, což mi pokazilo překvapení. Stejnou zkušenost jsem měl i s FFXVI.
@Peach (12.02.2024 15:39): Jo je to tak. Me jen mate ze první disk jsem obvykle dohrál třeba za 15-20 hodin a tady na to jsou dvě hry kde ta druhá bude na 100 hodin. Tak špekuluju co tam jako všechno bude :)
@Charllize (12.02.2024 15:10): Na ofico stránkách autoři píší, že Rebirth končí ve Forgotten Capital = konec prvního disku. Již zveřejněné trofeje s názvy kapitol tomu také nasvědčují, byť ten závěr bude hodně reimagined.
Mám dojem že Rebirth pokrývá zbytek disku 1 a zřejmě i disk 2. Aspoň co jsem viděl tak je tam celá mapa světa přístupná až někam po Nibel. Ale lepší počkat až to vyjde. Zas si moc neumím představit co by pak dávali do třetího dílu :)