Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Koukám na Vortex a přijde mi to docela ok, ale stromy v tom hlavním městě vykopírovali snad z Morrowindu :D. Jak hezky to vypadá v interiérech nebo třeba ty space suity, tak to město jak kdyby vypadlo z 10 let staré hry, hrozný :D
U steraka na YT se mi líbilo, jak se hned v intru jízdou výtahem vysrala animace a postavy levitovali před výtahem ve vzduchu. To je stejné, jak když v intru Skyrimu ten vozík byl posedlej ragdoll ďáblem.

Jakože doslova první vteřiny, co vidíš ze hry a jsou rozbitý.
První dojmy youtubera zaměřeného na space simy (a Microsoft Flight Simulator) - líbí se mi že letový model není až tak arkádový jak jsem se bál, je tam i (omezené) ovládání vertical a lateral thrusters, i otáčení lodi nezávislé na vektoru pohybu. A taky management energie. Bylo by fajn kdyby se do boje mohla zapojit i posádka, ovládat věže nezávisle na hráči pokud je na loď přidělá, ale obávám se že to už bych po tom chtěl moc.

Btw první mody na lepší imerzi už jsou venku - BetterHUD 
@Charllize (01.09.2023 17:30): v komentáři pod tím videem jsem napsal "So to summarize, you are not showing DLSS on vs off, but DLSS is always enabled, and you are showing Reshade on vs off, where you removed the green filter." Což mi potvrdil s "exactly". 

@SilentWolf (01.09.2023 17:19): mě ten zelenej filtr přišel takovej divnej už na videích, takže nejdřív zkusím hrát vanilla, ale je možný že ho dám pryč. Pamatuju si na mod Fellout pro FO3, kterej dělal něco podobnýho. Ale zrovna tam mi ten filtr k tý post-apo docela seděl, tady mi to sedne míň.
@Paul (01.09.2023 16:58): na reshady ještě chvíli počkám, ty první co vyjdou zkoušet asi nechci, ale vypadá to na první Bethesda hru kde zas tak potřeba nejsou. Moc do toho nevidím, ale údajně ve hře ani není brightness slider a hra má vážně tmavou černou (a nikdo neví zda je to záměr nebo overlook - když už ani FOV nedodali). Což sice kopě hráčů vadí, čemuž asi rozumím, ale nevypadá to tak vyblitě. A vskutku když se dívám na nějaké video z podzemí, vypadá to fakt hezky. Celkově to na některých videích vypadá o hodně líp než bych čekal.
Mno, trochu mě teda zklamali na fakaheda s tím, že mi pošlou klíč až ve středu. Přitom se dají dělat už preloady. Klíč klidně poslat mohli, zahrál bych si to stejně až v tu středu. Tohle moc nechápu.
Vypadá to jako Fallout 4. Btw, ten mi šel ideálně. Mezitím jsem upgradoval z GTX 760 na RTX 3060, ale vsadím se, že to ve finále pojede hůř, není nad "progress".
@SilentWolf (01.09.2023 12:51): Tak v xboxech je amd zejo, tak je jasný co mělo prioritu.

Ty mody. Do Morrowindu a Oblivionu jsem si plno modu udělal sám. Třeba spojeny ruiny chdbama, hustší lesy, pomalejší získávání expu do skillu, questy s objevovanim pokladů a další. Pak mně to přestalo bavit protože jsem zjistil ze: Místo hraní moduju a testuju, že v těch hrách toho je tolik ze to stejně nepotrebuju, že si tím zasílám akorát to jaká ta hra původně je a ze to je jak lepit si samolepky z čásáku na auto. Tedy, mody si mužů udělat i sám když na to přijde :)
@AlieN (01.09.2023 12:24): Pro mně se to liší v tom ze mně moc nezajímá co vymyslel Lojza z horní dolní do Skyrimu ale to co vymyslela Bethesda. Něco jako ze mám radši hry formou vize originálních tvůrců. A za mně ne, ani jedna hra od nich mody nepotřebuje ( kromě jedné výjimky a to upravy level scalingu vybavení v Oblivionu ). Jinak k Falloutu 4 existuje video kde vysvětluji jak k tomu Survivalu došlo. Jestli si to dobre pamatuju byli to featury co byli takzvane na stole ale do hry je nedali. Pak někdo od nich přišel s tím ze to dal nějak dokupy a mohli by z toho udělat novou obtížnost. U Skyrimu to není nova obtiznost ale separátní nadstavba která funguje s jakoukoliv obtížnosti a působí víc jako mod ale neaktivuje se klasickým způsobem jako jiné mody tedy skrz data files v launcheru ale přímo součást options ve hře.
@Charllize (01.09.2023 12:15): Aspoň že tak, vzbuzuje to naději že u Starfieldu se "horse armor" nedočkáme :)
Ale jak se to pak liší od toho moddingu? Ty z něj vždycky brečíš, ale faktem je že Bethesda hry ho odjakživa potřebovaly jako sůl, a bez něj a tlaku hráčů na originální autory který modding scéna vytváří by ani ten tvůj oblíbený survival neexistoval.

A jako souhlas, Survival mode by se evidentně hodil i do Starfieldu, ale ne ve smyslu "potřebuješ žrát a chodit na záchod", ale ve smyslu větší immerze. S čímž Skyrim problém moc neměl, všechny akce tvé postavy jsi viděl a měl nad nimi nějakou kontrolu, ale tady konkrétně všechno ve vesmírné lodi je silně polotovar a probíhá zdá se jen skrze náznaky - přistávání na planetách skrze loading chápu, ale že neexistuje možnost létání ani v rámci sluneční soustavy a dokonce ani ruční dokování u stanic je velké zklamání a čistá lenost vývojářů. Starfield tak je jen o málo víc než velký Mass Effect s bonusovou minihrou ve formě space-pew-pew.
@Charllize (01.09.2023 11:04): Já to zase myslel tak, proč bych nedělal něco, co je toho pochopitelnou součástí. Jen nevim, jestli není zážitek kazící, když přistaneš na planetě a hned dostaneš info, že tu jsou TŘI zvířátka, TŘI kytičky, PĚT kamenů, JEDNA TAJEMNÁ věc (přesně tamhle) a JEDEN dungeon (přesně tamhle), který je potřeba oběhnout a růčo naskenovat. Zamýšlím se nad tím, jestli by tu hru nešlo koncipovat jinak než jako nákupní seznam.
@BUMTARATA (01.09.2023 10:58): hra údajné nemá žádné random eventy, jen ty points of interest. Taky vesmír je jen kulisa, v podstatě v něm nejde lítat sem a tam, jen fastravelovat. Jinak je to jak fotka a vůbec se nepohybuješ.

Což je asi jako realistické, ale možná neměli dělat scifi hru no. :D
@BUMTARATA (01.09.2023 11:01): Jako Ja nevím jak to funguje, jen jsem cíleně reagoval na to co jsi psal.

Ale když je tak cool vypnout si otazníky ve Vědmákovi 3 a objevit si je náhodou musí to bejt cool i ve Starfieldu :)
Proč mluvěj o exploraci, když já vidím, že vylezeš z lodi, zapneš skener a všechno se hned otaguje? Proč nerozuměj tomu, že je zážitek na něco zajímavýho narazit jen tak? Ach jo.
@SilentWolf (01.09.2023 08:56): Těžko říct. Ale obecně to asi problémy dělat nemusí, a asi záleží na enginu. Když si porovnáš třeba DA:I na PS3 a pc/ps4 verzi tak tam je obrovskej rozdíl v grafice a detailech. Takže podle mne tu pc/ps4 dělali naplno a není to na ni znát ze má slabšího bráchu.
Ale možná ty neúplný planety a loadingy všude má na svědomí S verze xboxu, protože to asi musí bejt u všech verzi stejny, potažmo i na pc.
@AlieN (31.08.2023 23:16): u BG3 ještě plánují nějak dodělat obsah aktu 3, takže čekání neuškodí. Oni teda říkají, že se tam příběhové momenty nespouštějí kvůli bugům, ale tomu mám problém věřit. Já tak teda nejprve asi naskočím do toho Starfieldu.
@Charllize (31.08.2023 23:30): No, teď už to asi těžko nabídne něco víc než NMS, které mám díky expanzím chuť každých pár měsíců rozjet znova.
Škoda že jsem to neznal tehdy, to byla právě doba kdy mezi vydáním Freelanceru a Elite Dangerous bylo v žánru vesmírných her hrozné sucho.
@AlieN (31.08.2023 23:22): On to byl dost problém jelikož se to mizerně schánelo a dlouho byla jen Ruská verze, ale teď to je už i na steamu. Kvůli ty blby dostupnosti v letech vydání to plno lidem uteklo. V některých věcech to je dál než Starfield, vozidla a tak. Klidně zkus, hrát se to dá :)
Gopher má supr recenzi. 

@AlieN (31.08.2023 23:16): kromě tý kamery žádný velký nedotaženosti nezaznamenávám...mám v tom 200 hodin, ještě jsem to nedohrál, furt mě to baví, bugů jsem pár měl, ale vždy fixable. Jednu věc na kterou si lidi stěžovali (nedotaženost Karlach) vylepšili v dnešním patchi. Ale samozřejmě, počkáním nic nezkazíš.

Precursors jsems i vždycky chtěl zahrát, dokonce si to i koupil, ale co jsem to kdysi zkoušel, tak si pamatuju že mě odradil začátek a nedodělanost.