Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nevíte někdo, plís, jak to tady funguje se základními vlastnostmi? Pokud mám Perception 10 a můžu si vzít Perk Sharphooter, který mi přidá +2 Perception za účelem použití Bow / Crossbow, můžu se teoreticky dostat na 12? Ve Falloutu to nešlo, ale tam mi to ten Perk ani nenabízelo, když nešel vzít. Tady se nad 10 můžu dostat pomocí předmětů (zobrazeno jako Perception 10 (11)), ale to si nemám v Lionheartu jak ověřit.

A jelikož mám trait Gifted, tak dostávám Perk jen každou 4. úroveň a nikoli 3., tak se mi jima nechce úplně plýtvat, pokud to nemá cenu..
@veselykralicek (19.02.2022 00:14): Jo inteligenci to chce stáhnout (třebas tak na 5 bodů i níže), pokud nejedeš magii, taky mě napoprvé zlákaly bonusové bodíky, ale ve výsledku to za to nestojí. Pak jsem si dal napodruhé (poprvé jsem to taky nedával) hodně silovej charakter (a asi zvolil i lepší perky apod.), kdy jsem všechno nacpal do odolnosti, síly, obratnosti apod. vlastností a šlo to najednou jako po másle, jako dobré rozdělení vlastností je tu asi nejdůležitější.
@Isair (18.02.2022 17:05): Super, díky. Jsem rád, že mi tady poradí někdo, kdo má evidentně zkušenosti.:-)

Tak já hrál předtím taky zbraně na blízko, akorát jsem se pak vždycky nějak zadřel. Vždycky jsem dal hodně bodů do inteligence, abych měl hodně bodů při level upu a myslel jsem, že to dožene slabší vlastnosti v síle, odolnosti atd. Ve Falloutu to tak docela fungovalo. Kombil jsem taky, ale vždycky s podpůrnými dovednosti jako Lockpick, Diplomacie nebo Hledání pastí, do magií jsem neinvestoval.

Jak říkám, jedu toho Archera a docela mě to ostřelování chytlo. Nemůžu teda logicky naběhnout do chumlu nepřátel, člověk si musí dávat pozor, aby nalákával nepřátele jen po jednom, ale jdou v pohodě sundat, než se ke mně dostanou. Často se povede i kritičák.

Akorát jsem teď řešil, že se mi to v Barceloně a přilehlém okolí po loadingu strašně, ale strašně seká.. Asi po hodině jsem přišel na to, že to je kvůli tomu, že sundám toho mutanta s tím kladivem na gobliny. Když ho nezastřelím, tak je to v pohodě, ale když jo, hra se pak ve městě strašně seká. Divný. Zkoušel jsem kladivo několikrát i prodat, ale nevím, co je špatně..
@veselykralicek (18.02.2022 09:19): S těmi zbraněmi nablízko to je blbost, dohrál jsem to tak mnohokrát a minimálně kombo jednoruční + štít je hodně silné během celé hry. Při čistém zaměření na bojové dovednosti + zbraně nablízko tím projdeš jako nůž máslem. Při kombu jak jsem ti popisoval já tj. útočná magie + zbraně nablízko jsou souboje ještě o něco svižnější, ale samozřejmě musíš počítat s větším zraněním od nepřátel, anžto nebudeš mít tolik volných bodů do obrany apod., ale vesměs mi taky žádná část nedělala výraznější problémy.

Případně se pak ještě přímo nabízí build aka paladin, tj. boosty a léčení + zbraně nablízko, což je taky hodně dobrá kombinace.
Unarmed jsem nejel nikdy, luky jsem zkoušel jen chvíli a hru jsem dohrál asi 5x. Nejhorší to bylo s tím mágem, se kterým jsem to nakonec nedohrál, protože už mě nebavilo čekat na obnovu many. Ono jinak souboje s ním byly vesměs lehké, kouzla jsou později hodně silná, ale té many prostě bylo málo a každých pár soubojů jsem musel čekat, protože mana lahviček není zase tolik (a chce si je to šetřit na boss fighty).

Ale asi bych to takhle extrémně neřešil, ta hra sice není úplně ideálně vybalancovaná, ale jak jsem psal, těch hratelných buildů je hodně a spíše asi záleží na dobrém rozdělení těch základních statistik, perků apod. a to, pokud máš s RPG a hlavně systémem special trochu zkušenosti, asi úplně nepohnojíš.
Tak zatím level 8

Hlavní dovednosti
boj na dálku
uhýbání
diplomaci

Hlavní znaky
askety
zkušený

Perky
vzdělání
ostrostřelec
@Isair (18.02.2022 02:57)

@veselykralicek (18.02.2022 09:19)
Ten diplo build jsem si kdysi zahrál v jednom z mých cca tří průchodů. Už je to fakt dávno, tak si toho nepamatuju tolik, ale bosse jsem ukecal, což mi přišlo docela vtipný. Jenže v boji jsem byl fakt marnej, a nechtělo se mi probojovávat se přes ty hordy v druhý části. Tak jsem to tam celé jenom proběhl (kolikrát na opakovaný pokus) s tunou příšer za zadkem :D
@Isair (18.02.2022 02:57): Já vždycky hraju Rogue, tady jde spíš o výběr zbraně. Koukal jsem na ten GoG, kde se to teda dost pere. Někdo říká, že Archer je skvělej a má nejlepší podpůrný perky pro střelbu, někdo zase píše, že Archer vůbec. Ale koukal jsem, že za střelce to dohrát jde.

https://www.youtube.com/watch?v=6nb3WEk5y0I

Někde jsem totiž četl, že v jisté fázi hry jsou zbraně nablízko dost naprd a zlomí se to teprve ke konci. Tak uvidím, no.. Do diplomacie cpu dost bodů už kvůli slevám u obchodníků, vybral jsem si totiž Trait Asketa, takže výměnou za pár zkušenostních bodů nacházím permanentně o 10 procent méně zlata.

Jinak Unarmed asi silný taky bude, ale takhle asi hrát nechci. Vždycky mám radost z nalezení / nákupu silné zbraně a Monky si ve hrách neberu nikdy..
@veselykralicek (18.02.2022 02:00): Hmm, tenhle jakoby "rogue" build chci taky někdy zkusit, byť si jej asi oživím i trochou magie. S dvouručními jsem to myslím hrál a docela se to dalo (v některých fázích byly k sehnání tuším dost silné obouruč zbraně), ale o dost lepší varianta je asi jednoruč + štít (útoky jsou mnohem rychlejší + obrana ze štítu).

Dej vědět, jestli se ti povede ukecat final bosse, když investuješ hodně do řečnictví :). Někde na youtube je video, nepamatuji už, kolik přesně je minimální potřebná hodnota, ale je to tuším docela hodně. A určitě se bude hodit i na jiné situace, byť po druhé půli jich už nebude mnoho (méně rozhovorů na úkor soubojů), já do toho nikdy neinvestoval více než je nutné (tj. pár bodíků především kvůli některým konkrétním questům).

Ono těch hratelných buildů tam je docela dost, i za toho čistého mága by to šlo, jen pak musíš každých pár soubojů zdlouhavě čekat, až se ti obnoví mana, což je dost vopruz. Rozhodně se to neomezuje pouze na luky a unarmed.
@Isair (17.02.2022 22:08): To je mi jasný, já jsem to už několikrát rozehrál, ale vždycky jsem se tak nějak zasekl.

Magii jsem nejel nikdy, zkoušel jsem meele dvouruční, ale to se mi právě moc neosvědčilo a tuším, že mi někdo říkal nebo jsem někde četl, že nejlepší je právě buď boj beze zbraně nebo luky. Tak jsem si rozehrál lukostřelce, i když za něj nikdy nehraju a zatím teda dobrý. Ale bojím se, že se zase někde zadřu a už se mi to nebude chtít rozjíždět s novou postavou.

Všechno teda cpu do boje na dálku, uhýbání, řečnictví a lockpick.

Magie ani nablízko nejedu vůbec..
@veselykralicek (17.02.2022 19:56): Asi jakýkoliv melee build mi přišel dost silný. Jako nejlepší- tj. nejzábavnější, ale zároveň dostatečně silná mi přišla kombinace melee bojovník, se zaměřením na útočnou magii- tak 50 na 50, možná 75 na 25 rozdělovat body mezi válečnické skilly a jednu magickou školu (při prodlevě mezi sekem a dalším sekem totiž můžeš vždy seslat útočné kouzlo, což se docela vyplatí).

Čistý mág je nahovno, v bojích je sice docela silný, ale neustále mu dochází mana, která se později hodně pomalu regeneruje. Ranged weapons mám dojem taky nic moc.

A určitě si to chce hodně dobře rozdělit ty základní statistiky... tuším, že se tolik nevyplatilo investovat body do štěstí, protože se dá ve hře několikrát permanentně zvýšit (tuším o 3 nebo 4 body). Zbytek si hoď minimálně na hodnotu 5, max. 7-8, pokud hraješ za nějaké kombinované povolání (mág/válečník) pokud za čistého bojovníka tak samozřejmě skilly jako síla apod. klidně až na 10...

Někdy jsem chtěl zkusit si vymaxovat i takové ty diplomatické dovednosti, všímavost apod., to by taky nemuselo být špatné, finální boss se dá třebas i ukecat, s hodně vysokým řečnictvím :) (ale reálně to až na pár výjimek využiješ asi především v první polovině hry).
Všude se píše, jak je tahle hra nevyvážená, jak jsou některé skilly a buildy totálně OP a některé naopak úplně k ničemu, ale už jsem se nikde nedočetl, které skilly jsou teda totálně OP..

Ranged Weapons? Hand-to-Hand? Nebo některý druh magie?
@Aaron_Hill (07.06.2014 21:02): Pro někoho nesmyslné pro někoho smyslné. Jestli ti přijde nesmyslné něco, co ti pomůže při hraní :) tak jseš divnej.

Jojo nikdo není dokonalý ;) říkam nepras hru o mé navaho češtině a PM, to je tak těžké :) :
Doporučuji knihu Vikingové ;) tam se můžeš rochnit celý den. Na každé stránce nějaká chyba. To je přímo pro gurmány ;).
@FildasCZ (07.06.2014 20:31): Nešlo mi o smysl tvých nesmyslných zajímavostí, ale když už o tom mluvíš - easter egg ve hře z roku 2003 odkazující na film z roku 2006? To jako vážně? Wow. Abych tě ale dál nemátl, když jsem mluvil o češtině, nešlo mi o easter egg (který jsi kupodivu napsal správně), ale o tvojí prasečí gramatiku a interpunkci. Kapiš?
@Aaron_Hill (07.06.2014 20:06): To je z těch právnickejch zákonů. Hm s tím vylepšením to zkusím poladit, pro obecnou češtinu ovšem. Nevím, co nevíš o easter eggu? Zkrátka nepamatuju si lokaci ani název npc. Jelikož hra byla tak dlouhá, že mě to vypadlo.¨
jelikož nejde upravit zajímavost. Tak v rychlosti pro tebe.
První zajímavost je potkal jsem npc někde nějakou. A byl tam bublinkový dialog To už je čas na čaj. Jelikož to bylo v oblasti, kde nic nebylo = nenavazovalo to na žadnou souvislost tak mi to přopomnělo otce prasátek.

Druhá zajímavost je, že špatně jsem to napsal.. To pítí plati jen docasne, nektere piti pridava silu a nektere sílu a vydrz. A ta vychytavka platí jen u hodnoty 9 jelikož maximálni je 10.. Kdyz se napiješ a vezmes zbroj se atributem +1 síly tak budes mít 11 síly, ale pokud si vezmeš zbroj s atributem +1 síly a napiješ se tak budes mit 10 a ne 11 kapiš ?
je to taková vychytavka na kterou jsem narazil.. Maximálně lze mít 12 síly dočasně. A to tak, že máš 10 síly a vezmeš svitek +2 a máš 12.
Ale na svitky za celou hru jsem narazil snad jen na 3

Stačilo napsat do pošty ;) a ne tady zasírat diskuzi. Už jsem to nahlásil. Pokud ani potom nepoboríš zkus sehnat navaho slovník. Tam jsou tajné šifry..

PS:Pokud se to i po úpravě nahlási a smaže tak škoda pro hráče, kterým by to mohlo pomoct a dokonce by se na film i mohli podívat.
@Matthew.J (05.06.2014 09:06): Ok až dodělám kryptu zkusím to. Ted řším zapeklitou věc.

Mám 200 two hand 105 uhybání. 130 oč.
9 str. Nevím kam mám dat zbylejch 105 bodů. Dmg dávám prumerne 15-20.
Staci 3 kostlivci a z mejch 206 hp zbyde 20.

Nebaví me pizlat enemaky. Naivne jsem si myslel, kdyz pojedu melee tak to pujde, jak po masle misto toho porad jen umiram, lecim se slabym kouzlem. A obiham vsechny lokace, abych nakoupil potky.

Ted mam zas na vyber bud 13 oč, a nebo 1 síla. :/ dilema toto.


PS: Kdybych jel stit a mec udelal bych líp. Nasel jsem tolik epickejch stitu a mecu..
A jen dve two handky.. Tu na gobliny a u obchodnika horsi sekerka.
Na mage jen jedna hulka. Na lucestnika mam od leonarda tu kus pak nejakou jeste. A nebo ledovej luk. Ale nechci davat body do strileni tam mam jen 35.

@FildasCZ (05.06.2014 08:08): Mosíš s ním zajít na pobřeží tam jak je ten červený krystal který vyvolává kostry tak nahoře uprostřed mapy sů ruiny větrného mlýnu. Tam sa stane event a ty dokončíš ten Q. Ale mosíš ho mět na to v družině.
@Matthew.J (04.06.2014 23:13): Tak to zkusím jeste. Skill, ze vidím tajné dveře ,mam něco přes 120.

Jinak z Carvantesem toho jsem sledoval az dosel k Templarum, ktery ho chteli zatknout tak jsem mu pomohl a on místo, aby tedy chodil dal , tak se ke mně přidal. Jelikož byl slabý tak jsem ho vrátil na původní místo.. A myslel si, že půjde rozhovor a nejde. Jen přidat do skupiny a nebo odejit. Víc toho tam není.
Ještě me napadlo jestli na to není potřeba třeba skill v mluvení :/.. Ale ten mam podobny, jako zdi.
@FildasCZ (04.06.2014 21:35): Tomas je v trollí jámě za jednů ze skrytých zdí (jde sa tam přez síň žebráků).
A Cervantesa zachráníš tak, že budeš dělat, že tomu věříš a půjdeš s ním dokud ho nechytí inkvizice. Pak ho vysvobodíš z inkvizičního vězení a zavedeš ke mlýnu na pobřeží (Cervantes napsal Quijota, který bojoval s větrnýma mlýnama). Tady sa objeví postava kterů stvořil a po jejím poražení je Q hotový.

Co z toho je lepší nvm, pokud sa trefuješ bez problémů je lepší dat si sílu která zvedne poškození (to bude asi tvůj případ když máš obouručky 200). Body do obouruček ti zvedajů hlavně šancu na zásah.
Já jsem jel Demokina. Zbraně na dálku + uhýbání + kmenová obranná (ale fungovala by asi kterákoliv obranná) magie a piece of cake.
@Matthew.J (04.06.2014 19:42): No jsou staré, ale nemuzu najit tomase ty stoky jsem prolezl nespocetkrat a nikdo nikde nic.
A druhy je s tim blaznem, co vidi ty duchy a bud mu muzu pomoct , a nebo ho prohlasit za blazna.

Co je vic 18 bodu v obourucnjech zbraních, a nebi 1 síla.
Rukavice gladiatora 1 sila +10 do obourucek , a nebo 28 bodu do obourucek, co je vyhodnejsi ? Sílu mam normalne 9
@Matthew.J (04.06.2014 19:31): Ja hraju za cloveka warrior obourucak ciste melee..Pak jsem pridal zlodejicka trochu.. Ale proste mam problemy., kdybych jel za maga je to ,. jak po masle.
Mam tam už 2 buglé questy. Jinak ted jsem v Toulouse taky ted hlavní titan mi dává zabrat.
Mam 183 zivotu 17 level 200 two hand 100 uhybaní.. neco, jako 163 obrana a stejnak..
Mno tak už sa blížím k cíli. S dobře udělanů postavů to jde jak po másle. Ale po útoků kamenných titánů na Toulouse je to opravdu nechutně natahované... Hodnocení jsem trochu zvednul, ale teď spadlo zpátky na těch 75... (od získání kopí jedu speedrun, s tím že sa dívu do návodu jak to co nejrychlej proběhnůt)
Zatím jsem to rozehrál 2x ale vždycky mně v Montserratu došel dech... Jak sa tady o tom tak bavíme tak jsem dostal chuť to znova nainstalovat. Buď přijdu na způsob jak to dohrát s postavů co mám, nebo zkusím novů.
Jo, na to prostě nemám co říci. Sám tu před sebou mám seznam restů a přemýšlím, zda-li má smysl se k němu vracet.

Metal Geer solid je na pořadí ... :D
@Elemir (11.05.2014 23:28): Njn, to bývalo tenkrát. Jenže teď mám na každém prstě 10 kvalitních her, které se dožadují mé neustálé pozornosti, takže cokoliv otravného nemá sebemenší šanci.

(Proto jsem měsíc nesáhl na metal gear solid 1 :P)
@Bodkin (11.05.2014 23:16): Ale tak stane se. Já od toho taky moc nečekal a nakonec jsem si mohl dovolit hned obě zakončení příběhu. Opravdu jsem se toho bál natolik, že jsem měl obavy kamkoliv přidat jediný dovednostní bod. Lionheart je vlastně hra, která mě odnaučila číst preview apod. Začátek byl perfektní, ale pak holt musíš zatnout zuby. Za ta léta mě nakoplo kamsi dost her, ale já jim to vracím tím, že je nakonec dohraju :D
@Elemir (11.05.2014 22:49): Já od toho čekal průser (všude jsem to slyšel), začátek mě uchvátil a pak se ten průser opravdu dostavil a s rozběhem mě vzal do podbříšku.

A vzhledem k tomu, že vždy hrávám za rozbité postavy, tak není šance, že bych se tím někdy dovedl probít. Tedy, už jsem to jednou zkoušel, dát čistého bijce, ale ani sem se nenadál a už jsem měl body nastrkané ve všem ostatním :/
@Bodkin (11.05.2014 22:40): Jo, naprosto souhlasím. Mě to taky pak vadilo, ale člověk si prostě nakonec zvykne. U BG1 je bezva hlavní linka, ale kolem už to tak trochu vázlo. Lionheart postavu vede k cíli rovnou, BG1 to jen balí do kudrlinek, ale přitom jde o to samé. Takže jde hlavně o náplň. Příběh BG1 je předvídatelný, u Lionheartu jsem si místy musel domýšlet. Do Monatalliou je to ještě dobrý, ale pak už to jde z kopce. Je to škoda, ale asi jsem měl výhodu v tom, že jsem od toho mnoho nečekal,
Zabruslím teď na hodně tenký led. Příběh Lionheartu je takový, jaký je a neměl jsem ho potřebu během hraní moc řešit. Člověk si poměrně rychle zvykne, že tohle dílko je spíše akčního ražení a příběh je někde na pozadí.

Přesto to není tak, že bychom se zde potkali s postavami jako je Richard Lví srdce nebo Saladin. Jedinou postavou z té doby je snad Johanka z Arku a ta je už, upřímně řečeno, svou existencí hodně za zenitem ... a ne jen existencí i podobou a současným stavem ;)

Mě vždycky jen překvapilo, jak se zrovna u Lionheartu řeší příběh, když ve filmovém průmyslu máme takové skvosty, jako je třeba Království nebeské (Kingdom of Heaven). Já to prostě beru jen jako obal, podstatné je hraní samotné.

Velmi dobře si pamatuju na Diablo II, kdy jsem u intra skoro slintal (v roce 1997 jsem měl možnost rozehrát i jedničku!). Dokázalo mě to perfektně navnadit, ale ve skutečnosti jsem se v té hře nikdy daleko nedostal. Pro mě je to přesně opačný efekt. Lionheart proto považuju za tzv. zlatý střed. Kdo čekal Baldur's Gate, bude zklamaný, kdo čekal Diablo II, taky,

Herní systém není z nejlepších pro akci, ve kterou se to zvrhne. Ale je to holt už úděl hry. Prostě budou vždy existovat charaktery, které to budou muset vzdát ... narozdíl od Diabla, kde to nakonec každý může do cíle dotáhnout. Otázkou tedy není, zda-li je Lionheart dobrý, ale zda-li jste schopni tuhle výzvu přijmout :D
Jj, do odchodu z Barcelony to bylo parádní. Pak byla jen samá bitka, což je docela potíž, když combat systém je ještě horší než Drakensang, někde na úrovni Another/Weird War.
@Jo_Do (09.05.2014 20:19): Já to měl právě tak, že Barcelona a okolí bylo fajn a právě po odchodu šlo všechno do kytek. Druhá část hry je prakticky jen nekonečná řada za sebou jdoucích nudných soubojů a zhruba ve 3/4 jsem to zabalil úplně.
Nevím, jak je to teď, ale dřív bylo možné posoudit kvalitu budoucího díla už podle obrázku z preview. Na obrázku k této hře byla nějaká kropenatá, dosti nehezky vypadající a velmi amatérsky nakreslená mutantka s tykadly. Vypadalo to vcelku otřesně. Ale pořád jsem si říkal, že když v tom má prsty Black Isle, tak to nemůže být tak zlé. Z této iluze mě vyléčilo až první zahrání. Po několika nudných questech jsem to odinstaloval. V téhle hře je prostě všechno špatně.
Je ovšem možné že se mýlím, hru jsem hrál chvilku. Třeba se po odchodu z Barcelony všechno změní k lepšímu, naskočí atmosféra, příběh mě vtáhne, souboje začnou bavit, ale nějak mě to do té hry neláká.
Taky si myslím, že nízká hodnocení jsou důsledkem očekávání dalších Baldur's Gate/Falloutu a místo toho jsme v posledku dostali spíše takové zajímavější Diablo s vcelku nudnými souboji, ještě k tomu poměrně nevyvážené (třebaže první cca půlka hry vypadala opravdu slibně). Alternativní historii naopak vnímám jako příjemnou změnu a odpočinek od všech těch nudných, tuctových klišé fantasy světů. Byť zde možná byla předvedena až příliš svérázně.
Popravdě taky bych čekal, že Lionheart dopadne v celkovém hodnocení lépe. Rozehrál jsem ho několikrát, ale pravda, nedohrál.
@Jo_Do (09.05.2014 14:46): Mno tak mně připomíná dobrý vtip. To co vyrobili dává smysl samo v rámci sebe (tak jak každá trochu slušná fantasy). Hra mňa bavila a atmošku měla super díky parádnímu soundtracku a krásnemu izometrickému prostředí. Byly tam zajímavé frakce, questy místa, postavy, nepřátelé, dialogy a herní mechaniky (na těch jménoch teda nic zvlášť zajímavého nevidím). Tak si hru pamatuju.
Obávám se, že bych se zbytečně opakoval.
"Alternativní historie" v téhle hře, připomíná špatný vtip. Takhle to dopadá vždycky, když je herní scénárista naprosto v koncích, nebo když se mu do práce plete x cizích lidí a každý má nějaký "dobrý nápad". To co vyrobili, nejenže nedává smysl. Co je mnohem horší, hra mě vůbec nebavila, atmosféra nefungovala a kromě těch historických jmen, tam nebylo nic zajímavého.
Tak si na hru pamatuju. Změnilo se od té doby něco zásadního, co by mě donutilo můj názor přehodnotit?
Nezlob se, ale co je moc, to je moc. Pokud mají nutkání použít historické postavy, nemám nic proti, ale musí to mít nějaký dějový smysl. Richard Lví Srdce a Saladin jako nejlepší kámoši, kteří potírají démony, vylézající z pekelné jámy. Tak z toho jsem opravdu u vytržení a hned si to poletím koupit.
@Jo_Do (09.05.2014 14:07): Ale kde... To že je to pseudohistorický mišmaš nikoho kromě nadšených historiků nezajímá. Fantasy co používá historické postavy a co jako lol. Tak je tam místo Gandalfa da Vinci... hrůza třepe kurníkem.
Za nízké hodnocení vděčí především tomu, že je to příběhový pseudohistorický mišmaš, jako když pejsek s kočičkou vařili dort. Spatlat všechno dohromady, páté přes deváté a myslet si, že z toho bude někdo u vytržení.
Už když hru kdysi ohlásili, kroutil jsem nad tím nevěřícně hlavou, jestli to není aprílový vtip.
Tohle byl od Black Isle hodně špatný nápad a vcelku se nedivím, že od toho dali ruce pryč a svěřili to radši jinému studiu, jinak tvůrcům velmi zábavné hry Zax: The Alien Hunter, která mě tedy bavila podstatně víc.

Lionheart mi silně připomíná Arcanum, tou křečovitou snahou spatlat dohromady, co zrovna přijde pod ruku. Divím se ostatně, že do hry nějak nepropašovali i krále Artuše, ten přece musí být všude. Ostatně i Vávra cosi vykládal, že zahraniční vydavatelé mu navrhovali přidat Artuše i do Kingdom Come: Deliverance, jinak se to v americe neprodá. Jo, a taky by tam mohl mít i nějaké afroameričany.

Prostě, hra stvořená výborem nefunguje.
[neexistující komentář]: tohle je celkem fakt dobrá hra, za nízké hodnocení vděčí tomu, že tenkrát děti čekaly dašlí Baldurovy Brány.
@FildasCZ (03.05.2014 15:43): Nakonec je to trošku jinak:

1. vytvoř si podadresář Data v herním adresář
2. do něj nakopíruj obsah souboru data.dat (najdeš ho přímo v herním adresáři, je to ve skutečnosti zip archiv, takže ho rozbalíš a obsah překopíruješ)
3. data.dat přejmenuj nebo smaž (spíš bych jen přejmenoval)
4. nakopíruj si do herního adresáře obsah toho patche z moddb
5. spusť LionheartWidescreenPatch.exe a můžeš patchovat
@Elemir (03.05.2014 15:19): To je zvlastni jsou tam jen tri soubory exe, soubor.dll.

Jestli mas cas chvilicku tady je odkaz.
A musis mit verzi 1,1

http://www.moddb.com/mods/lionheart-lega ... der-widescreen-patch

Pokud ho zkusis a reknes, jak si to rozjel budu rád.

PS:Mozna budu problem, ze mam gog verzi.

Tady je i návod.1. Extract content of data.dat file (ZIP-archive) into "<lionheart game folder>data" folder
2. Delete or raname data.dat file
3. Copy patch to game folder
4. Run patch
5. Play game
@Všivák (09.12.2012 13:47): Dal jsem na rady, už to je z disku pryč.
@Matthew.J (09.12.2012 15:57): Zkusím to postupně.
Frakce rozhodně jsou minimálně na první pohled zajímavé, ale to, jak omezeným, primitivním a mne až urážejícím způsobem je s nimi nakládáno je hrůza. "Čau, já bych chtěl k Templářům." "Jasně, vyřeš jednoho zloděje a půjde to." "Vyřešeno." "Super, běž támhle za šéfem." "Vysol litr a vítej mezi námi, můžeš jít řešit questy tam pro toho, pak se vrať." Předpokládám, že u Inkvizice by to nebylo zas tak rozdílné, minimálně úvodní quest byl obdobně ubohý.

RPG systém je na SPECIAL naroubované fantasy, což si nejsem jist, zda fungovalo zas tak skvěle, jak mělo, navíc to bylo umocněno real-time souboji a vážně nepřehledným enginem, takže jsem kolikrát nevěděl, do kterého potvoráka sekám či který health bar patří parťákovi. V bojích šlo většinou o to usekat hromady nepřátel, které se bleskově nahrnuly na hlavní postavu bez šance ji nějak ublížit, respektive po jednom odlákávat ty silnější, proti kterým zase hromadně nešlo takřka nic dělat. Fajn možnost sice bylo míření na jednotlivé části těla a určení tempa útoku, nějak jsem ale nezaznamenal rozdíl mezi různými nastaveními.

Atmosféra mne nejspíš nějak minula, NPC sloužily povětšinou jen ke svému questu, respektive questům, a ani tak nešlo o žádný zázrak. Navíc mám zpětně opravdu velký problém vybavit si někoho, kdo nepatří k žádné frakci, nezadává žádný quest, není účasten jeho řešení, neprodává něco, nebo nedej bože není karikaturou na známé renesanční jméno. Ty poslední jsem totiž potkával na skoro na každém rohu a že mne to vytáčelo.

A nakonec questy. Vyjma výslechu námorníků šlo snad vždy o pobíhání z bodu A do bodu B, následované dialogem či bitvou. A zas dokola.

Ale medvěd byl cool, to musím uznat.
"Boje příšerné, města prázdné, úkoly poslíčkovské, parťáci k ničemu, příběh taky nic výtečného."

Mno to že příběh néni nic výjimečného je pravda, ale ten zbytek si pamatuju úplně jinak. Frakce, promakaný RPG systém (díky němu dobré boje), easter eggy, inkviziční atmosféra, hodně NPC na pokec. To všecko si vybavuju a že je to nejaký ten pátek co jsem to naposled hrál. Problém myslim nastane až v lokaci s nejakým opatstvím nebo čím kde hráč pernamentně bez many a nemá si ani jak sehnat zásoby lektvarů.

Jaké např poslíčkovské úkoly tam sů?
Tak nevím, pořád ještě jsem v Barceloně, ale celé mi to připadá tak trochu hrůzné. Boje příšerné, města prázdné, úkoly poslíčkovské, parťáci k ničemu, příběh taky nic výtečného. A má-li tohle být ta lepší část hry, tak to s dohráním vidím dost bledě.
Říkal jsem si, že mi to na GoGu straší už dost dlouho, tak jsem se do toho včera pustil. A hned zase Jennifer Hale.
zdravím všecky...jestli je ještě někdo kdo to hraje budu rád když se ozve a zapaříme spolu, musel jsem začít od začátku ale přesto jsem velice dobrý hráč ;)
Tuhle starou supr gamesku jsem dohrál za lučištníka. Měl jsem na něm vylepšené kouzla božské magie např posílení jsem měl na max atd...
Jestli to někoho zajímá achce si zahrát se mnou po netu ať se mi ozve pls...
Prcek888@seznam.cz
Nastesti za bojovnika/kouzelnika te many bylo dost, protoze z 50% jsem zranoval(utocil) fyzicky a 50% magii, takhle mi hra asi prisla opravdu nejjednodussi, nebot mezi utoky je vzdycky urcita prodleva, kterou jsem vyplnil seslanim kouzla:) a k tomu jeste ta kouzla jsou povetsinou plosna, takze se to opravdu hodilo, kdyz jsem byl obklopen davem nepratel, ale narozdil od cisteho maga jsem alespon nejaky ten zasah vydrzel.
No ja u kouzelnika daval prakticky pouze na magii a nic jineho (i ty statistiky byly spise inteligence atd...), jako ne ze by byl nejak slaby, ale proste v pozdejsi fazi hry bylo strasne malo many, takze bych neustale musel cekat, nez se mana doplni a to trvalo nekdy opravdu dlouho a na to jsem nemel nervy.

Za takoveho bojovnika/kouzelnika hra byla lehka a i za "cisteho" bojovnika jsem nemel problem (at uz specializovaneho na obourucni ci jednorucni zbrane).
Jediné co mě štvalo, že v pozdějších fázích nešlo expovat na respawnujících potvorách. Naštěstí jsem měl něco naexpováno z první části (takový můj zlozvyk) a tak jsem to dohrál celkem v pohodě, i když závěrečnej bossík byl tuhej. Za kouzelníka (už si nepamatuju jak moc byl čistý) a na první hraní :-)

Ještě jsem pak s kamarádem zkoušel válečníka po multiplayeru (on byl kouzelník) a ten mi přišel slabší, ale hráli jsme jen jedno odpoledne, takže těžko říct, jak by na tom byl ke konci.
Jj ja tu hru rozehraval take vicekrat:), protoze nekdy se to vazne neda, ja osobne doporucuji hrat za Cloveka (zhruba tak vsechny statistiky dat nadprumerne a stesti klidne snizit na min (nekde se musi usetrit:)) a na jednorucni zbrane + stit a jako druhotnou schopnost si treba vzit nejakou utocnou magii (ohen, led, blesky), do tech staci davat par bodu a jsou i tak dost silne.
LiberX: Zrovna to kladivo tusim zranovalo nepritele, i kdyz jsi ho netrefil (stejnym zranenim), takze ta potvora sla temer s kazdou postavou porazit a zase tak velky problem to nebyl (tedy asi jako kazdy jiny boss v teto hre). Ono Lionheart je strasne nevyvezana hra, takze pokud jsi uz nejak spatne zacal s postavou, tak je hra velmi obtizna k dohrani (napr. za cisteho maga byla hra prakticky v pozdejsi fazi hry nehratelna).
Ja se dostal jeste kus, za ten klaster, kde bylo potreba vsechno vyvrazdit, ale dal uz to vazne neslo

Jo a hodne me nastvalo, ze jedna z tech oblud sla zabit v podstate jen tim specialne na ni urcenym kladivem, to pak postava jako ta moje, co byla zamerena na boj beze zbrane, vazne moc sanci nemela. Co ja musel spotrebovat lektvaru a docasnejch posilovacu, abych ji dal :X
Tahle hra měla určitě potenciál, jen škoda, že to tvůrci nedotáhli. Od poloviny je to fakt trochu nuda, ale dohrát jsem to stejně musel... Fakt velká škoda.....