Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Do háje, to je závislost jak za mlada. 1.7 verze je výborná. Žádné překombinované WoG, původní hra s novými možnostmi, jednotkami, kampaní a vychytáním frustrujících drobností z původní hry.

Dlouho se mi nestalo, že bych se vrátil do módu "Ještě jeden tah a už to vypnu... tak teda ještě jeden..."
Hlavně včera vyšel největší update HOTY, na který se čekalo přes 5 let. Už máme nové město Factory!
nechapu ze to ma tak malo hodnoceni tady me to prijde jak plnohodnotny dil, navic HD dost omlazuje, uprimne tahle graficka konverze je presne to co bych si predstavoval u JA2. Zkousel sem predtimto rozehrat HOMAM 5 a proste sem vydrzel asi hodinu a nedokazal sem se pres tu zmenu do 3D a stim souvisejicimi mechanikami prenest.... to je duvod proc asi ani nerozehraju JA3. No uvidim zatim sem odehral jen prvni misi ale ta zmena do HD se povedla, nove mesto taky a celkove me ta mapa prijde zivejsi.

@Zx Atari 500 (12.10.2022 13:46): no ja nedavno dohral oba oficialni datadisky a prisli me tak akorat tezke, v nekterych mapach sem travil cele dny ale o tom to je, pak sem nakonec rozehral vanillu- ROE a to me pak prislo jak pro male decka- vsechno jednoduche a primitivni
@H34D (12.10.2022 08:40): Tak prislo mi to vic nalajnovany, coz nemusi bejt ke skode. Ale kdyz mi tam po trech tejdnech prijede jeden typek se 150 ptakama, archandelama a dalsima + druhej podobne silnej.... a ja tam mam jednotky kusu slabejch jednotek... :) A to je prosim prvni mise v kampani na normal obtiznost :)

Homam jsem dojel vsechno na normal, u AB myslim nesla ani nastavovat obtiznost a dal jsem to. Tady to vzdavam :D
Mno tak tyhle kampane nejsou urceny pro bezne hrace Homam. Na normal obtiznost nehratelne tezky. To je tak pro Htricetctyrky a podobny silence.
@Dan9K (01.02.2022 21:30): Tak určitě se najdou hráči, kteří si budou chtít zahrát původní verzi jednoduše z toho důvodu, aby poznali, jak přesně ta hra vypadala v době vydání, jestli měla nějaké bugy, nedokonalosti, či nevyváženosti, ale já si vlastně myslím, že ani nemusí. Např. u Deus Ex se periodicky opakují diskuze, zda hrát s mody, nebo bez a jsou argumenty na obou stranách, tedy, že hra s mody je sice jakože lepší, ale trošku jiná. Řekl bych, že u Heroes III hra s HotA není jiná, je stejná, ale zároveň lepší, jestli je to srozumitelné. :)

Simultánní tahy samozřejmě nemohou fungovat při interakcí hráčů, protože principem tahové strategie je, že hráči jedu postupně a tedy ten, co jede první může mít i mírnou výhodu v určitých situacích. Simultánní tahy se nastavují dle konkrétní mapy na předpokládanou dobu první střetu, poté se vypnou a hraje se klasicky na střídačku. Pokud dojde k nečekanému střetu hráčů dříve, tedy v simultánním tahu, pak se tah modrého anuluje a musí jet znova až dokončí svůj tah červený. Má pomyslnou výhodu v tom, že si nacvičil tah nanečisto a odhalil část mapy, kterou by neměl znát. K tomu jsme v lize měli pravidlo, že modrý hráč je povinen tah zopakovat až do bodu střetu s červeným hráčem. Přirozeně dodržení takového pravidla nelze kontrolovat, pokud hráč nestreamuje, záleželo na čestnosti každého hráče. Nicméně v současné době jsou simultánní tahy pro každou mapu nastaveny tak, že k nečekaným střetům nedochází, naopak se raději nevyžuje potenciál simultánních tahů naplno a raději se ukončí o pár herních dní dříve.
@H34D (komentář): "Největší poctou HotA je to, že ani pro největší nostalgiky, či staromilce zkrátka už nemá smysl hrát vanilkovou verzi Heroes III. " Zapomínáš na čistě jednoduchý fakt, že někdo prostě chce hrát původní verzi čistě z principu, že je to původní verze bez ohledu na to, jaké jsou jiné verze :-)


jinak ohledně těch simultánních tahů, přemýšlel jsem nad tím, když jsem koukal na tvoje videa, a nějak si už nevybavuju, jak se u toho řeší, když se dva zneptřátelení hrdinové napadnou? Tam je přece zásadní to, že je nejdříve na tahu jeden a pak druhý a nejde to dělat jakoby v realtime, protože ti že jo uteče :)