Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Dan9K (01.02.2022 21:30): Tak určitě se najdou hráči, kteří si budou chtít zahrát původní verzi jednoduše z toho důvodu, aby poznali, jak přesně ta hra vypadala v době vydání, jestli měla nějaké bugy, nedokonalosti, či nevyváženosti, ale já si vlastně myslím, že ani nemusí. Např. u Deus Ex se periodicky opakují diskuze, zda hrát s mody, nebo bez a jsou argumenty na obou stranách, tedy, že hra s mody je sice jakože lepší, ale trošku jiná. Řekl bych, že u Heroes III hra s HotA není jiná, je stejná, ale zároveň lepší, jestli je to srozumitelné. :)

Simultánní tahy samozřejmě nemohou fungovat při interakcí hráčů, protože principem tahové strategie je, že hráči jedu postupně a tedy ten, co jede první může mít i mírnou výhodu v určitých situacích. Simultánní tahy se nastavují dle konkrétní mapy na předpokládanou dobu první střetu, poté se vypnou a hraje se klasicky na střídačku. Pokud dojde k nečekanému střetu hráčů dříve, tedy v simultánním tahu, pak se tah modrého anuluje a musí jet znova až dokončí svůj tah červený. Má pomyslnou výhodu v tom, že si nacvičil tah nanečisto a odhalil část mapy, kterou by neměl znát. K tomu jsme v lize měli pravidlo, že modrý hráč je povinen tah zopakovat až do bodu střetu s červeným hráčem. Přirozeně dodržení takového pravidla nelze kontrolovat, pokud hráč nestreamuje, záleželo na čestnosti každého hráče. Nicméně v současné době jsou simultánní tahy pro každou mapu nastaveny tak, že k nečekaným střetům nedochází, naopak se raději nevyžuje potenciál simultánních tahů naplno a raději se ukončí o pár herních dní dříve.
@H34D (komentář): "Největší poctou HotA je to, že ani pro největší nostalgiky, či staromilce zkrátka už nemá smysl hrát vanilkovou verzi Heroes III. " Zapomínáš na čistě jednoduchý fakt, že někdo prostě chce hrát původní verzi čistě z principu, že je to původní verze bez ohledu na to, jaké jsou jiné verze :-)


jinak ohledně těch simultánních tahů, přemýšlel jsem nad tím, když jsem koukal na tvoje videa, a nějak si už nevybavuju, jak se u toho řeší, když se dva zneptřátelení hrdinové napadnou? Tam je přece zásadní to, že je nejdříve na tahu jeden a pak druhý a nejde to dělat jakoby v realtime, protože ti že jo uteče :)