Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Pribeh pohracuje. Dostala som sa do Tunel City a stretla som aj Patches-a. :) Zabila desiatky ohnivych chrobakov sama niekolkokrat umrela ale dokazala som sa dostat k bossovi. Toho som zatial asi 4krat skusila ale neuspesne. Zatial ma to az tak velmi nestve ale neuzivam si ten suboj.
Takze treti boss padol. To bolo ale daco. Dokym mi doslo co mam vlastne robit, tak som aj parkrat umrela. Pri tom to vobec nie je nejak obzvast tazky boss. To ti tucni chlapici, co strielali ohen boli protivnejsi.
Inak ako vzdy musim velmi pochvalit level design. Tie skratky tak skvelo na seba nadväzuju.
Mna viac vyhovuje ta druha varianta. Bonfire pred bossom a neopakovanie dlheho useku pred nim.
Boj s bossom moze byt umorny ale je casto zabavny a clovek sa vzdy niecomu novemu priuci. Narozdiel od lokacie pred nim, ktora ma po chvili zacne vylozene stvat.
@Kejtee (03.04.2023 09:10): Jo mě přijde že tady je těžší úroveň a boss pak nějak padne. Zatímco u novějších titulů už ta výzva v lokacích moc není a před bossem vždy checkpoint. A boss je 100x obtížnější.
Som sa pustila do Demon's souls. Aj ked nemam rada ten koncept zbierania liecivych predmetov, dala som tomu sancu.
Zatial nie som daleko. Padol druhy boss. Ta cesta k nemu ma ale dost potrapila. Na tom moste som zomrela viackrat nez pri nom. Uz som mala rage quit na krajicku.
Skoncila som v oblasti za druhym bossom, kde uplne neocakavane na mna v jednej uzkej chodbe spadlo niekolko salamandier a ja som tam umrela. Taka zaciatocnicka chyba :)
@SilentWolf (13.09.2021 11:52): Mám to stejně ... trochu mě mrzí, že mě už dneska nechytnou ani hry jako God of War, Tsushima a pod ... Momentálně vyhlížám dying light 2, Stalkera a zítra deathloop a skoro končíme :)
@kuler91 (13.09.2021 11:08): Tak prostě člověk už toho má nahráno hodně a tak ho kdeco nebaví. A zrovna Soulsovky v tobě vytvoří ten Stockholmský syndrom. :D K tomu si rád dám Total War a určitě se těším na nějaké "tupé" adventury stylu God of War 2 a Fallen Order 2.

3 hry ročně mi přijdou docela adekvátní, pro člověka co má i jiné koníčky. Níž bych jako asi nešel. Hrát chci pořád. A jedna hra je málo, to bych nedal. Navíc občas něco zkusím a nedohraju, nebo v tom nechám 2-3h a jako zážitek mi to stačí.
@SilentWolf (13.09.2021 10:04): Asi už koukám stárneš :D ... Mám to stejně, taky hraju 1-3 hry ročně momentálně, není na to moc času a energie, hlavně taky není pořádně co hrát, nic moc mě nebaví. Mě BB nebo Sekiro hrozně chytlo, ale vždycky dohraju tak do 70-80 % a pak už mám dost :) ...
@ntajlg (komentář): "Změnila mi tehdy můj herní život, protože v době, kdy mě hry už trochu nudily, mě vrátila o mnoho let zpátky, kdy naopak člověk myslel na rozehranou gamesu všude kudy chodil."

Se divím, kolik lidí to tak má. Já bych bez Dark Souls asi už nehrál. Nějaký ten rok dva předtím jsem už prakticky nehrál. Ale díky Dark Souls jsem zase začal. Pro Bloodborne jsem koupil PS4 a už to jelo..


Teď už zase prakticky nehraju, ale když už se k něčemu skvělému dostanu (letos Returnal, Disco Elysium) tak si to užívám o to víc.

Škoda, že ty různé souls napodobeniny málokdy dopadnou tak dobře..
@SilentWolf (02.08.2021 13:19): Jasne, já se určitě na něco podívám až bude něco zasadnejsiho před vydáním. Jinak videa kde lidi rozumuji nad tím co ze to tam vsechno bude, rozbory trailerů a podobne si odpustit rad, leze mi to na nervy :)
@Charllize (02.08.2021 12:54): od Elden Ring si slibuji hodně, protože jsem si dal závazek nečučet na net během hraní a objevovat si to vše sám. Tím, že to vyjde tak brzo, možná zvládnu i odolat všem následným trailerům. Už teď jsem si zakázal reddit a Vaatiho.
@SilentWolf (01.08.2021 18:22): Tak prave to, ze to je to same, je to co ty hry děla tím čím jsou.
Ja ani moc nevím co by mohli udělat jinak aby tím nezazdily ten souls proof. Minoritní změny mas v každém díle a většinou bylo dost lidi co to špatne snášelo.
Tak bavit to muže přestat, o tom žádná. Já zas mívám problém s tím ze po nějakém čase hraní jednotlivých dilu si říkám proč se s tím vlastně obsiram:)
A Elden zas tak zle nevypada, proste hra vyvíjena na last gen, vzhledem k tomu to obstojí. Být to next only, mrmlani by bylo na místě. Ehm, mužem být rádi ze to vůbec, a už brzy, vyjde. Bylo to jak archa úmluvy :)
Mozna nebýt viru, tak už to máme dávno dohrane, pac by to asi vyšlo ještě před PS5 :)
Jen ať to není osobní fail jako Sekiro !
Tak jsem se zas díky deštivému počasí malinko posunul a dal 3 bossy. A je to stále "dokonalé", ale už prostě začínám být unavený z těch prvků, které se v každé hře opakují. Hrát Demon Souls před Dark Souls, tak asi Dark Souls není taková srdcovka, protože je to "znovu to samé".

Ale hezky to zas buduje hajp na Elden Ring, ač mě o to víc sere, jak ošklivě v traileru vypadal. Protože tady mi brada neustále padá úžasem.
@SilentWolf (10.02.2021 19:49): No můžu jen dodat ze NG+ je úplně jiná hra, bossové který jsem dal na první mi tady zabrali klidně až 15 pokusů, a třeba některý NPCčka jsou na NG+ totálně rozbitý, většina z nich tě one-shotne a ještě k tomu jsou samozřejmě přímo tobě v cestě, uprostřed úzký chodby a maj asi 8x víc HP než ty. Libovka pouze pro fanšmekry :D
@IceCreamYouScream (10.02.2021 19:26): Proto jsem právě psal, že mi to přijde obtížné. Ale bylo to (z hlediska toho, u jaké série tady diskutujeme) myšleno jen v tom nejlepším. :D Mě právě časem začalo chybět, že úrovně byly relativně snadné ale boss byl až extrémně těžký. Tady je to takový vytrvalostní souboj s celou úrovní. Což je skvělé. Nic jiného jsem tím fňukáním nemyslel. :D
Já myslím, že si tady lidi (bez urážky) spíš neuvědomují, jak se souls hry vyvíjely. Původně v Demon's Souls byla myšlenka taková, že cesta byla myšlená jako hlavní výzva, ne bossfight, a remake to věrně replikuje. Projití lokací vám tady zabere mnohem víc pokusů než boss, protože jsou dlouhé, všude je nějaká past nebo zmrdovina, pak si otevřete zkratku a čeká vás bossfight, který je - upřímně - docela primitivní záležitost ve srovnání s cestou k němu. Většinu z nich jde bez sebevětší námahy zabít na první pokus (ani jeden mi nezabral víc než 3), protože nejsou tak komplexní.

Pak přišlo Dark Souls a postupem času jak šly díly se víc a víc ustupovalo od toho, že průchod levelem má být ta největší výzva, a posunulo se to k tomu, že hlavní výzvou má být boss. Proto jsou bossové v DS3 už tak komplexní, mají více fází, větší moveset, a bonfire je vetšinou hned před soubojem. Sekiro to posunulo zase o laťku výš. A Demon's Souls je prostě návrat k originální hratelnosti, bossové tady sice vypadaj super cool díky grafice, ale ve skutečnosti není o co stát, co se souboje týče. Ty jsou extrémně jednoduchý jak po stránce obtížnosti, tak po stránce movesetu nebo fází bosse. Ta pravá výzva má být - a je - v tom, projít daný level.
To je zase brekotu :) Špatný design, nepomáhá to atmosféře ....hahaha
Já když nějakou DS hrál a byli tam věci z kterých jsem lezl po zdi vůbec mě nenapadlo ze by mohlo jít o nějaký designérsky preslap a bral jsem to spis jako snahu tvůrců mi to udělat co nejtěžší. Bral jsem to tak ze to je způsob jak hráče držet zkratka aby nedošlo k tomu ze se cítí neporazitelny a měl pořad pocit nebezpečí a neusnul na vavřínech.
Dost dobře si neumím představit ze by ve from sedel debil co děla cestu k bossovi a nedošlo mu ze se to bude blbě probíhat. Podle mě to je jasný záměr, cílený a promyšlený .
Navíc u DS2 jde ta cesta vyčistit ze tam pak nikdo není, stojí to čas ale kolikrát to probíhani k žádnému zásadnímu ušetřeni času nevede, když je ta cesta fakt obtížná. Navíc tím vycistenim cesty hráč získá plno duši a zlepsi si osobní skill, win win :)
Zrovna dnes jsem koukal na hráče co probíhal k těm třem sentinelum, pokaždé než tam doběhl přišel o většinu estusu a samozřejmě tam chcipal jak na běžícím pasu, hodina v háji , užitek žádný. Kdyby si to cestu aspoň z části vyčistil ( za hodinu možná i celou) byl by na tom lip. Takhle pak půjde někam psát kydy o špatném designu nebo tak něco. Přitom to je cele jen jeho hloupost a nedockavost.
@Tulareanus (07.02.2021 05:15): ano, to je přesně YOLO styl. Kotouly, sprint, seskoky z říms a u bosse skončíš s vláčkem nepřátel za zadkem, které necháš za mlhou, a několika šípy v zádech. Je to pak skvělá atmosféra. :D Celé druhé DLC do trojky je takové.. :D

Ty checkpointy dál od bossů nepomáhají atmosféře, spíš naopak. Já bych bral ještě o trochu obtížnější úrovně, ať je fakt normální na cestě k bossovi umřít na nějakých 5-10 místech. Ale u bosse bonfire.

Akorát vzhledem k tomu, že má být Elden Ring open world to bude asi vše úplně jinak. Jsem zvědav.
@SilentWolf (06.02.2021 23:39): Veľakrát nepriateľov v Dark Souls obiehaš (to si možno myslel pri tom YOLO štýle), ak ideš viac ako druhý alebo tretí pokus na bossa, lebo ťa to jednoducho nebaví, zabíjať ten čas a vieš, že to obehnutie je vlastne efektívnejšie. Spomenul som si však na moju nočnú moru a to bola v DLC k DS2, kde cesta k bossovi Sirovi Alonnemu viedla cez asi 10 ohnivých salamandrov a 10+ iných nepriateľov a priestor na manévrovanie tam fakt veľmi nebol, to bolo otrasné. Obzvlášť preto, aký náročný boss to bol a ako nehorázne rýchlo sa dex zbrane (hral som dual wield power stance) v tej hre kazili. Za mňa zlý dizajn.
@IceCreamYouScream (06.02.2021 08:33): no já jsem přehnaně zareagoval na mou první zkušenost s Tower Knightem.

Jdeš k němu půl hoďky pomalým průzkumem. Pak na něj vyplýtváš skoro všechny léčivky a ještě umřeš. Tak máš polovinu HP, žádné léčivky a poničený meč.. a jdeme znovu. To mi přišlo frustrující, že k němu není žádná zkratka. Ale pak jsem si uvědomil, že stačí 3x proběhnout most a jsem u něj, víc řešit nemusím. A stačí nějak nahý zabít sebranku co u něj hlídá a mám další pokus na bosse.. a tentokrát to klaplo. Vyloženě těžké to není, ale cesty k bossům jsou delší.. což je fajn. Popravdě mě trochu mrzelo, když byly bonfiry v posledních soulsech až moc u sebe.. pokud jsou úrovně samotné překážkou, líbí se mi to víc, než když jsou překážkou jen bossové.

Jenže na druhou stranu když je "bonfire" daleko od bosse tak to pak zavání tím, že k němu běžíš YOLO stylem. Což se mi nelíbí. Takže do budoucna chci hodně obtížné úrovně bez bonfirů, ale pak před bossem nějaký určitě. Ale mám pocit že Elden Ring bude v tomto ještě benevolentnější než soulsy.
Beru všechno zpátky, zasáhla instantní karma ... už jsem asi 15x umřel na Dragon Godovi a mám chuť rozštípat Dual Sense. Jak se takovejhle souboj vůbec dostal do hry absolutně nechápu. Mám teď sto chutí přehodit hodnocení na 40% :D Po tak skvělých čtyřech hodinách taková kreténovina ...
@SilentWolf (02.02.2021 21:16): Taky jsem včera začal. Fakt ti to přijde těžký? Nechci nijak flexovat, ale hrál jsi před tím třeba nějakou soulsovku? Já sice jsem veterán (SL1 runy a tak) ale i tak mi to přijde až podivně lehký. Včera jsem začal, 3 hodinky, 3 bosse na první pokus a jenom jedna smrt celkově. Je pravda že prvního bosse jsem znal z originálu ale od tý doby jedu na slepo ... Ale rozhodně si nestěžuju, fakt mě hra baví, jen mě zajímá proč ostatním přijde tak těžká :)

Jasný, že je to individuální ale když postupuješ opatrně tak umřít skoro nemůžeš (narozdíl třeba od Sekira :Dú
@M.a.t.t. (02.02.2021 09:49): Yakuzu už asi ne. Ale Personu 5 Royal musím dohrát (takže po DS to bude asi právě to :D ) a právě nevím, co si myslet o těch Strikers. Je to dost jiné podle toho, co jsem viděl. Ty Koei hry moc nemusím.

Zatím to u mě vypadá tak, že jsem včera zabil prvního bosse v DS a stejně si pak ještě zapnul Personu 4 na PC. :D :D jsem nevděčník. Hlavně, že jsem na to měl doposud času dost. :D
Trochu nepříjemně mě překvapilo, jak je hra na cinematic mod nehratelná. Nejsem žádný 60fps master race, ale to je na 4K opravdu nehratelné. Možná mám něco blbě nastavené na televizi nebo tak.. ale hrůza. Nebo je to možná HDRkem, ještě si s tím zkusím pohrát.

Co naopak potěšilo je editor postav. Překvapilo mě, jak má série, která je proslavena odpudivými editory postav, najednou asi nejlepší editor doposud.

A je fajn vrátit se ke kořenům série. Kdy slabá postava s palcátem máchla, aby za minutu třeba trefila nepřítele a pak se pět minut snažila odvalit dozadu. Díky té haptice parádní pocit z tíhy všeho. Až je mi trochu smutno že pak do Residentu 8 opravdu nebude co hrát. :D
Tak v pondělí konečně rozehraju! Bude to paráda.

Teda.. do doby kdy to dohraju a uvědomím si, že nic jiného na PS5 zatím není. :D :D
A to já jsem rad ze se v systémech na nic nesahalo, bo lidi co se v Demon's Souls remaku dožadovali zrušení nosnosti inventáře ála Dark Souls mě vždycky tak nějak srali. Jen teda 2D GUI co jsem zatím viděl vypadá dost ...uh... juniorně >_>
@HolyMeatball (15.11.2020 19:08): Toz grafika dela hodne, o tom to cele myslim je. Me puvodni DS taky nijak extra zvlast nevzalo, takove rozvrzane a lehce clunky, rekl bych, ale atmosku to melo a v ty super grafice remaku to asi atmosfericky bude fungovat jeste lip.
Tak se satanužel potvrdilo, čeho jsem se obával, a herně je to prakticky identické s originálem. Můj zájem je tentam a vůbec nechápu, že tomu kvanta lidí, kteří hráli předchonásledující soulsy, neironicky dávají devítky a desítky. Tož proti gustu..
@Charllize (30.10.2020 20:15): Ad Tvůj edit - nenaštveš :c)) , já umím taky anglicky v takové míře, abych si většinu her zahrál a pochopil je. Ale stejně jako v Tvém případě, u rozsáhlejších her a těch se složitější angličtinou, či slangovými výrazy, mám občas problém a ne vždy mám chuť se s tím prát. Prostě neumím anglicky tak dobře, abych nad tímto jazykem občas nemusel přemýšlet a to nemluvím o některých ustálených frázích a obratech, které prostě naplno nerozšifruji. Čeština je jednoduše můj rodný jazyk a v tom si poradím mnohem lépe, co si budeme povídat. . :c) Proto vždy sahám raději po české variantě, více si to hraní užiju. A když už, u asijských her mi vyhovuje, že dost často mají text na odklikávání a když se na nějakém neobvyklém obratu seknu, mohu si nad ním v klidu popřemýšlet. Pokud ale scény jedou nepřetržitě jako film, je to mnohdy dost fuška to stíhat. :c)
@Charllize (30.10.2020 20:15): Ano, v tom máš naprostou pravdu, kupní síla, resp. peníze do kapes Sony/MS z daného regionu rozhodují. A angličtina postupně promořuje celý svět, což se projeví i v tomto směru, pro hráče je to ovšem nejspíš výhoda. Možná časem čeština zanikne úplně a všichni budeme „Gogo”, co my víme. :c)) V tomto směru mě spíš zaráží, že při dnešních technologiích, neuronových sítích atd., ještě nikdo nevymyslel něco jako vestavěný překladač, který by libovolnou hru za pochodu rovnou překládal do patřičného jazyka. :c)

@Fritol (30.10.2020 20:24): V pohodě, už si rozumíme. :c)
@samorost (30.10.2020 20:07): Pravda, v tom prvním příspěvku jsem to SIE nezmínil, nicméně myslel jsem to tak. :D A ano, češtiny na PS4 u SIE her začaly až s českým rozhraním, do té doby je měly jenom ND hry. Jiní vydavatelé je tam měli dřív, ale ty neřeším. To jsem měl asi na začátku upřesnit.
@samorost (30.10.2020 20:07): Jo jde. Dokud tady u nas nebude vetsi kupni sila, a hlavne bude stala tak se situace nezmeni a bude to jak na houpacce. Navic to do budoucna bude cim dal tim min potreba, protoze cim dal tim vic nove dorostlych hracu bude umet anglicky.

ted te asi trosku nastvu, ale me je 50 a ucil jsem se rusky. Takze sem presne ta generace co vetsinou anglicky neumi ani pozdravit. Ale presto jsme se to docela obstojne naucil aspon urovni komunikace a cteni, samozrejme prekladatele nebo tlumocnika bych delat urcite nemohl ale na hrani her a poslani anglana k orloji to staci :D
A jo, hry kde je velke mnozstvi textu me unavuji kdyz jsou anglicky a dava mi to takzvane docela zabrat, ale hlavne diky tomu se porad zlepsuju a uz muzu hrat i hry jako treba Pillars of eternity 2 v anglictine aniz bych ztracel nit. Treba pred sedmi lety bych tak textove narocnou hru v angline nedal.
@Fritol (30.10.2020 19:53): Původně jsi psal o nepřítomnosti češtiny v Demon's Souls a o obavách, aby na PS5 češtiny vůbec byly. Reagoval jsem na toto. O striktně SIE hrách a neřešení češtiny u jiných firem píšeš až nyní, v podstatě proti duchu svého původního postu. A ne, češtiny opravdu nezačaly na PS4 až s českým rozhraním (2017), byť nemám přehled, jak je to v tomto směru čistě se Sony a „neSony” hrami. Ale to je fuk.

@Charllize (30.10.2020 19:54): Tak samozřejmě, o finance jde až na prvním místě, co si budeme povídat. ;c)
@samorost (30.10.2020 19:45): To taky neni uplne pravda. Sony klidne amaterskou cz schvali, problem je v tom ze vyvojar nebo vydavatel musi Sony/MS zaplatit za to schvaleni nemalou castku. Treba Original Sin 2 na konzolich amatesrskou cestinu ma a neni jediny.
Samozrejme cele to zacina na domluve mezi vyrobcem hry a prekladatelem, musi jim nejak prokazat ze ta cestina je dobra, neni vyuzivana k nejake propagaci a podobne a take pak nese brime pripadnych updatu a podobne, takze si na sebe uplete docela bic, proto jsou amaterske cestiny na konzolich tak malo, malokdo do toho chce jit, jeste vzhledem k tomu ze nedostane ani korunu a maloktery vydavatel je ochoten se za ten preklad zarucit a vysolit za nej dalsi penize SONY nebo MS. A jo, ten poplatek je vzasade seal of quality, pac kdyz uz se vydavatel za to rozhodne zaplatit tak si to pohlida aby to bylo v cajku.
@samorost (30.10.2020 19:45): Nepřetahujem. Já navíc neřekl, že by Sony jiným vydavatelům něco nařizovala, psal jsem "V rámci SIE her" a Sony studia má samozřejmě pod palcem Sony. Jinak Horizon vyšel v době, kdy na PS4 měly češtinu jen Naughty Dog hry, nic jiného, pokud se budeme bavit o Sony hrách. Češtiny pak započaly až s českým rozhraním, které přišlo někdy v roce 2017 pokud se nepletu a první hra v češtině mimo ND od SIE byla až God of War. Ostatní vydavatele vůbec nechci řešit.
@Fritol (30.10.2020 15:50): Počkej, neblázni, Horizon vyšel v době, kdy už spousta her češtinu měla, ono to není výhradně o rozhraní. Mrkni třeba sem na seznam her s českou lokalizací a pak se podívej, kdy až vyšel Horizon. A ne, nazáleží jen na Sony, Sony si pouze osobují právo jazykové verze schvalovat a to z důvodu kompatibility a bezproblémového chodu na konzolích. Proto není třeba možné přidávat amatérské překlady, jako v případě PC (i když třeba Skyrim má češtinu formou modu, ovšem opět po schválení Sony... a nefungují pak trofeje). Ano, jako náhodné (cheš-li, tedy random...) může vydávání češtin působit, ale je to ryze politikou vydavatelů, Sony v tomto ohledu nikomu nic nenařizuje. Ani si neumím představit, že by jako někomu řekli: „Ty češtinu přidat můžeš a ty v žádném případě ne.” Když se třeba Ubisoft rozhodl vydat Assassin's Creed Valhalla bez CZ lokalizace, bylo to rozhodnutí pouze jejich a Sony s tím neměli nic společného. Předchozí díly češtinu v různé podobě obsahovaly a u Sony s tím neměli nejmenší problém.

Nicméně se začínáme zbytečně přetahovat. Původně jsem jen reagoval na tvou obavu, že by PS5 nemusela mít češtiny jako konzole vůbec, přičemž jsem tě chtěl jen uklidnit (a sebe taky... :c)) ), že to v tomto směru to, alespoň dle všech dostupných informací, vypadá dobře. Nicméně ale musíme počítat s tím, že holt hry s českou lokalizací budou stále v menšině.
@samorost (30.10.2020 09:42): Horizon vyšlo v době, kdy se PS hry nepřekládaly. To bylo snad i v době, kdy PS nemělo české rozhraní. Takže tam je to zcela pochopitelné. RDR2 pak logicky také češtinu nemá, jelikož ti nemají se Sony nic společného a Take-Two nikdy češtiny nedělali.

V rámci SIE her nezáleží na "samotné firmě", respektive vývojářích. Tam je to prostě rozhodnutí Sony a to mi příjde velmi random, a prodejní potenciál v tom zdá se nehraje roli.
@Fritol (30.10.2020 07:46): Tak vždy existují nějaké výjimky, to je jasné. :c) Já vcelku sleduji, jaké hry dostávají češtiny a někdy je to dost zajímavé. Nicméně, v naprosté většině jde o tituly, u kterých se předpokládají solidní prodeje. Konečně, z více než čtyř tisíc her, které dosud na PS4 vyšly, je přeloženo pouze něco málo přes sto. Dost tristní stav. :c( No a to, že některé vcelku průměrné hry mají dokonce dabing a naopak třeba pecky typu Horizon: Zero Dawn, nebo Red Dead Redemption 2, u kterých se výrazný úspěch očekával už předem, nemají ani titulky, to je vysloveně smutné a je to otázka spíše na samotné firmy, proč se na to vyflákli. Asi u takových herních tutovek očekávali prodeje slušné v každém případě, tak proč utrácet za překlad...
@samorost (30.10.2020 07:39): Na PS4 dostalo češtinu i Medievil třeba a to určitě trhák nebyl. A co víc, dostalo to dabing. To samé Concrete Genie. Tyhle dvě hry stopro ani dohromady v ČR neprodaly tolik, co prodá Demon's Souls. Pak je tu ale třeba Dreams, které češtinu nemělo, takže nevím dle čeho určují co jo a co ne. Prodeji to zdá se nebude.
@Fritol (29.10.2020 18:27): Třeba zde píšou, že by prostředí PS5 mělo být v češtině a vždy se tvrdilo, že pokud je konzole v daném jazyce, není problém v témže jazyce nabízet i hry. Tak snad nebude zrada ještě někde jinde. ;c) Každopádně lze jako obvykle očekávat překlady v podstatě takřka výhradně jen u kasovních trháků.
Starší info, ale taky už potvrdili, že to nebude česky. Tak doufejme, že je to čistě proto, že Souls hry se moc neprodávají a nemá to smysl a ne proto, že PS5 hry je nebudou mít celkově. Sackboy a Spiderman už češtinu potvrzenou mají, ale tak to je PS4 ještě.