Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak sem zase po čase zahrál Verdun a pořád mě překvapuje, jak každá jednotka má svoji roli, která není zbytečná. Díky realističnosti má každá zbraň svoje využití, takže těžkým kulometem jde držet zákop, pokud hráč ví, jak si s ním sednout, plamenomet je extrémně učinný v agresivním útoku, pistole jsou k útoku o něco vhodnější než pušky, ale jejich manevrovatelnost má daň v podobě slabého poškození.

A co se mi nejvíc líbí, je že granáty jsou zde opravdu nutné, nejen že dokážou učinně vyčistit zákop nebo kráter, ale je to v podstatě jediná zbraň proti kulometčníkům, ještě jsem nehrál žádnou hru, kde bych měl tak rád užívání granátů.
@Bodkin (23.03.2018 13:12): Inak. Predovšetkým kvôli odlišnému hernému princípu. Verdun má menšie a uzavretejšie mapy, na ktorých sa dobývajú a bránia jednotlivé línie, čo prispieva k tiesnivej atmosfére zákopového besnenia. Tannenberg sa podobá so svojimi väčšími mapami a mechanikou obsadzovania a kontroly jednotlivých sektorov skôr na sériu Battlefield. Nehovoriac už o výraznom nepomere počtu živých hráčov a botov. Ale potenciál to má.
Mimochodem už se mi i několikrát stalo, že jsem v zákopu měl němčoura na mušce ale když jsem chtěl vystřelit tak to nešlo protože jsem měl pořád vystřelenou zápalku v komoře a předtím jsem ji nevyhodil protže jsem se třeba rozeběhl a zapoměl na to. No skončilo to vždy tak že jsem byl zastřelen.

Autenticita neuvěřitelná, obzvlášť když někdo v zákopu řve na zemi bolestí. málokdy někdo vydřží více než jeden zásah, a pistole tu má smysl, narozdíl od drtívé většiny ostatních fps, to samé granáty.

Autoheal rovněž nepůsobí klišé.
No sakra to je teda hardcore! Po mě vystřelil nějakej spratek tak jsem zpanikařil a běžel na něj s tím že ho zapíchnu a on začal utíkat, hned po tom co jsem ho bodl, mě někdo trfil do hlavy... :D

nemluvě o tom že jsem naprosto neschopnej ze zákopu někoho střelit.
Jak nemam rad FPS tak tohle je jinci kafco :) Zatim jsem zkusil jen DM,ale bavil jsem se paradne. Tady se da i prezit,kdyz se krejete a ne jako v tech frenetickejch FPS pakarnach :D
Tak ktohle je pro mě příjemný překvapení. Hra umí vytvořit parádní atmosféru, když se sejdou ve hře dobré čety. Líbí se mi to začlenění zákopové války, takže se střídavě brání a útočí na pozice. Je to vlastně obyčejný control point, ale vkusně začleněný do hry a postupně se to většinou přelévá z jedné strany na druhou. Mapy jsou skvělý, od sluncem prosvícených palouků uprostřed lesa, po deštěm zmáchané zákopy plné bláta a otravných plynů. Zbraně těžkopádné a pomalé.

Kdo rád Red Orchestru, tak tohle je docela podobný.
Teď koukám, že je trochu škoda, že hru nevydali až v únoru 2016, byla by to stylová "oslava" 100. výročí, ale chápu, že nemá cenu čekat ;)
Tak, jak ? :D Naroky na grafiku v poradku.. K cemu se to da prirovnat red orchestra 2 ?
To vypadá zajímavě, přijde mi, že her z I. světové je hrozně málo oproti WWII, stejně tak u filmu.
Akorát jsem si nevšiml z videí, jak je řešen systém zdraví a jeho "doplňování"...