@
Red (11.05.2020 23:54): dobry :) .. ze potkas uz uvodnim tabore Angelu nikdo nespoiloval, to je v poradku ... dovolim si ale komentovat ten Tvuj setup:
1) u triplu Sila+Rychlost+Inteligence dostavas na hodnotach delitelnejma 4ma (4/8/12/16) akcni bod (takze se napriklad vyplati Sil 6, Rych 2, Int 4 == 12) .. samozrejme je muzes brat dopredu ohled na vyvoj postavy, protoze na kazde 10te urovni ziskavas +1 dovednostni bod, takze pokud mas soucet treba 15, tak to na 10te urovni dorovnas na 16 a mas +1 AP
2) Inteligence ti dava na 4te urovni +1 skill point za level, na 8me +2 a 10te +3, tzn pokud si neplanujes Inteligenci dolevlovat na 10/20 urovni (ze mas 6) tak se nevyplati volit inteligenci jine hodnoty nez 4/8/10 (obecne plati, ze ten bod na /10 urovni davas do neceho jinyho nez do Int pac skill body chces uplne od zacatku)
3) IMHO se naprosto nevyplati mit ve skupine vsechny tri skilly Hard Ass, Kiss Asss a Smart Ass .. Tak jak jdes kupredu, tak se linearne zvedaji narocnosti vsech skill checku a udrzovat porad tyhle semiproduktivni je strasne nakladne na body .. Proste po nejake dobe jsou vsechny skill checky ad *zadky 6+ .. Ja osobne roleplayuju a jedna moje postava ma kiss ass a muj velitel ma smart ass
4) vubec nemas skill lockpick, safecracking a demolitions ? vetsina dobrych predmetu co nalezas, tedy drtiva vetsina, je zamcena (v zaminovanejch) sejfech a bednach
5) mas tam 2x skill field medic - zbytecne, filed medic proste dava vic HP za pouziti lecivejch predmetu .. to se dela typicky po boji .. v boji si kazda postavicka muze vzit painkillers a ty nemaji bonus za field medica .. ma jistej smysl mit 2x surgeona, pac ten je schopen operovat kriticky zranenou postavu (a kdo bude operovat kriticky zraneneho surgeona 1 ? nez surgeon 2)
6) je dobre rozmyslet ten boj, jak to bude mit ta ktera postavicka - aby mela jeden skill na blizko a jeden skill na dalku .. psal jsem nize jak to mam @
ntz (08.04.2020 21:34) .. Jedine co je klicove je mit Energy Weapons, alespon jednou, ale zrovna u boje budes spise podlevelovanej .. da se zit naprosto v pohode s 4-6 skillpoints v bojovejch skillech zatimco si tak daleko ze kazda nastrazena bomba a kazdej zamcenej zamek potrebujou 7+ skill points
7) nerikam je charisma je na nic, roleplayujes to hezky, ale potrebujes nejakej soucet charismy aby se k tobe pridali jiste NPC, ale vysokou charismu potrebujes defakto jenom u sefa co ma leadership ... mit dve postavicky s vysokou charismu je *na nic* .. V mym roleplayovani je charisma (a luck) dva staty, kam odkladam na urovnich /10 nove nabyte body ... Ja osobne bych doporucil jednu postavicku s leadership s charismou 6 a vsechny zbyle s ch =< 3
8) vsechny tvoje postavicky maji malou speed :D .. speed je jeden z klicovych skillu pro vsechny brawlers
9) imho mas podivne vybrane quirks .. jsou tam nektere, ktere jsou obecne povazovane za dobre, ty mas bud none a nebo takove, ktere mi pripadaji k nicemu .. Jeden z dobrych quirks je napr. Ascetic, nebo naprosto klasicke kombo je inteligence 8 nebo 10 s delayed gratification