Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@JohnCZ (15.05.2020 10:55): a dokonce když to tam koupíš, tak vývojáři dostanou nějakých 13 eur, přestože ty zaplatíš jen 5. A to se vyplatí :) Zbytek platí rodiče fortnite dětí.
@CrocoRay (14.12.2019 12:04): zatím to koriguji, vědomě jsem vysál jen jednoho... jednu jsem zabil, páč se proměnila a jednoho jsem vysál v bossfightu, páč jsem ho jednou vysál omylem, tak jsem zděšeně koukal, jak moc je to problém a někde jsem četl, že i když jsem v tom fightu umřel a on je zase živý, tak už se mi to počítá jako vysátí, tak nevím, nicméně to i v rámci toho bossfightu pomůže, neboť ho vysaje jinak protivník a zbytečně ho musím rubat déle :D
@S4TW (14.12.2019 09:55): Kdybys nesál, tak ke konci by bossové byli o 10 levelů vyšší. Já chytil nervy a začal sát a přišlo mi to jako DS už ke konci. A to jsem taky dával ze startu o 3-4 levely vyšší enemáky. Dal jsem i o 10 levelů vyššího enemáka.

Ale ke konci přibudou nové typy odporné a tam je to horší.

A na to jsem nadával. Buď to máš ke konci extrémně těžké nebo extrémně snadné. Jo, též záleží jak moc saješ, takže si to můžeš korigovat, ale já jsem typ, že buď saju všechno nebo nesaju nic :D
@S4TW (14.12.2019 09:55): No ne, jakože každá hra dneska musí mít stamina based souboják, a musíš uhýbat v určitej moment. DS není těžká hra, je spíše o cviku a času, ne každej má čas 3 hodiny tuhnout na bossfightu. Ale určitě, ve Vampyru je to o něco jednodušší.
@Milfhunter (14.12.2019 09:22): myslíš? Já DS ještě nehrál, ale tady mi ty souboje přijdou celkem jednoduché a to povětšinou bojuji s o 3-4 vyššími levely, dokonce jsem dal i o 10 levelů vyšší...
@Milfhunter (13.12.2019 20:03): no, já jsem pilíř sice nevysál, ale tak nějak mi skapal :D Dorotka se nám nějak proměnila, tak jsem jí trochu polechtal :D a rovnou jsem zakous i toho druhého Rumuna, který mě začínal podezřívat..

ale jinak je ta hra fakt super, líbí se mi atmosféra, ponurý Londýn, zápletka je fajná, libí se mi, jak moc je to upírské klišé, ale pořád si to drží takový nádech mystična, možná až trošičku hororovosti... je to teda spíš kecací hra, ale souboje se taky najdou...
@S4TW (13.12.2019 18:50): Nejsem si jistej, ale na nejlepší konec nesmíš snad vysát nikoho. Já jsem na to kašlal. Konce se vyloženě liší 2 cutscénama.
Průběh příběhu to snad ani neovlivní.Snad až ke konci, kdy se rozhodnout jestli vysát Trumpa nebo ho udělat upírem.
Spíš si dávej pozor, aby si nevysál ty "pilíře komunity" to jde pak celej distrikt do hajzlu, a akorát budeš lítat od člověka k člověku a každýho léčit. Late game je to pěkněj vopruz. Za celou hru jsem vysál snad 6 lidí, a měl jsem špatnej konec.
Osobně jsem vycuc kdo mi byl vyloženě nesympatickej :).
No, chtěl jsem hrát za dobráka, tak jsem nikoho nezakousával, pak mi tam nějak někdo umřel, tak jsem si řekl, kašlu na to, aspoň jednou si kousnu :D... nevíte někdo, jak moc ovlivní jedno zakousnutí vývoj příběhu? Myslím to tak, jestli je teď už jedno, kolik jich poobědvám nebo hrají roli i počty?
Tak rozehráno, díky Origin Access... prostředí a zasazení mě hodně zaujalo, to já rád... navíc si rád dám nějakou upírárnu, to je fajn, zatím příběh začal pěkně... líbí se mi, jaké hra zatím nabízí fičury, jako strom schopnost, využívání zbraní a obětí, volba dobra x zla, to vypadá slibně... dialogy trochu toporné, je vidět, že to není úplně top psaní, ale nic hrozného... trochu mám problém s pohybem, který na mě působí lehce toporně, stejně tak i souboje... ale vypadá to, že by mě to mohlo bavit :-)
@M.a.t.t. (11.11.2019 10:58): Někde více konců může vést k tomu, že sequel ti dá možnost na to navázat. Ve většině případů dojde ale k tomu, že hra automaticky jede z toho dobrého a můj špatný konec neexistuje. To mě na tom štve a já nikdy nemůžu vědět, jakým směrem se ubere série, pokud tedy další díl vůbec vyjde.

A co se týče pochopení, tak tady ten pojem "pochopení" asi chápeme každý jinak. Působí to trochu komicky, když jsem to takhle napsal. Vím a tudíž i chápu, o co vývojářům jde a prostě mě to štve.

A co se týče vyčítání kvůli tomu rupnutí nervů ke konci hry, tak to vyčítám kvůli tomu, že to na mě působilo v celkovém dojmu hodně nereálně, když si uvědomím, jak se samotný hlavní hrdina choval po celou dobu hraní. Možná by mi prostě stačilo, kdyby po prvním neúspěšném pokusu u každého bosse hlavní hrdina řekl, že musí začít sát a sám na to své dilema poukazoval.

Ale asi už to necháme být. Je to souboj názorů a já musím do práce, takže už nemůžu ani reagovat.
@CrocoRay (11.11.2019 10:16): Nemyslím, že si to pochopil, pretože ide práve o ten zásadný rozdiel v obtiažnosti, ako uviedol i Bingman. Keby bola voľba medzi dobrom a zlom medzi easy a normal, len ťažko by to malo požadovaný efekt. Tu naopak obtiažnosť klesá v priamej úmere s tým, koľko ľudí zabiješ. Že ti to subjektívne nesedí - v poriadku, ale bojuješ s veternými mlynmi. Keby si o hre čo-to prečítal dopredu, vedel by si, že autori to avizovali dopredu. To, že ti v závere "rupne" a z dobráka prepneš na zloducha... to je predsa len a len tvoja voľba a nerozumiem prečo to vyčítaš hre.

Je úplne jedno, či by si bol na konci napraveným zloduchom, ktorý proste prestane zabíjať ľudí, alebo osobou, ktorú okolnosti zlomia a začne ich naopak zabíjať. Rovnako by si mohol byť upírom, ktorý strieda dobré skutky so zlými a beztak by sa to dalo obhájiť tým, že do Reida premietaš sám seba. Osobne som ešte nikde nevidel takto šikovne prevedenú voľbu medzi dobrom a zlom - a pritom je to úplne triviálne. Bežne je to len o tom, či hráč chce byť dobrý, alebo zlý, no tu ťa zlá strana vyložene láka tým, že ti sľubuje moc, o akej sa ti ani nezdalo a ktorá ti všetko výrazne uľahčí. A ty si jej vábeniu na úplnom konci podľahol, pretože si sa nedokázal dostať ďalej klasickým spôsobom, z čoho máš skrátka výčitky. Viac než čokoľvek to vypovedá o tom, že autori dosiahli presne to chceli :) A áno, môžeš svojho Reida považovať za pokrytca, pretože ním svojim spôsobom je - ale bola to tvoja voľba. :)

Na viacerých koncoch inak nie je nič zlé a šikovní tvorcovia dokážu zapracovať existenciu viacerých naraz do ďalšieho diania, ako napríklad v sérii Deus Ex
@BINGMAN (11.11.2019 09:10): Když jedeš úplně celou hru za klaďase a máš celou hru řeči o záchraně nevinných a hraješ si na dobrého a najednou před závěrečným bossem vysaješ hromadu lidí bez jediného zdůvodnění, přičemž jen ty hráč chápeš, co k tomu vedlo, tak to působí, že hlavní hrdina je nějaký schizofrenik. To mi narušuje ten pocit skutečnosti. Na začátku to Reed řešil, ale to nijak nemění nic na mém osobním problému. A zdůvodňovat si nic nemusí, což ale nic nemění na tom, že to pak působí takhle pošahaně a to se mi nelíbí.

Kdyby ta překážka byla v průběhu hry, tak na to kašlu a bude to působit celkem věrohodně. Ale jak je ta překážka finální boss, kde jsem celou hru prošel jako klaďas? Jak mám věřit všem těm řečem, které Reed ve hře vedl? Jako vrchol pokrytectví? Absolutní alibismus? To dilema je tu akorát pro hráče nikoliv pro hlavního hrdinu. Prostě tomu nemůžu uvěřit, že hlavní hrdina řešil ke konci dilema. To by ta hra musela být více propracovaná, co se týče dialogů a všech větvení příběhu.

@M.a.t.t. (11.11.2019 09:29): Pochopil. Akorát mě to v tom obrovském rozdílu obtížnosti naštvalo. Je to asi jako kritizovat, že Mad Max je v poušti. Příběhově to tam sedne, ale někomu poušť může přijít prázdná. Tzn., že to prostě nesedlo do vkusu.

EDIT: A ta možnost více konců je stejně idiotská. Často dojde k tomu, že dohrajete za špatný a sequel jede z toho dobrého. Nemám to u her rád.
@BINGMAN (10.11.2019 13:25): +1 Hru som dohral bez zabíjania a hoci to nebolo jednoduché, určite to nebolo nezvládateľné.

@CrocoRay (10.11.2019 16:44): Neber si to zle, ale ty nepríde mi, že si tú hru pochopil. To čo kritizuješ je totiž dizajnové rozhodnutie, o ktorom sa hovorilo už dopredu. Neexistujúca voľba obtiažnosti, ktorú si hráč tvorí sám, je tým najzaujímavejším aspektom titulu, pretože to dokonale podporuje jeho morálnu dilemu. Buď sa budeš snažiť hrať na dobráka a tým pádom to budeš mať ťažšie, alebo prijmeš svoju upírsku podstatu a za cenu obetí si to uľahčíš.
@CrocoRay (10.11.2019 16:44): Hlavní hrdina si to zdůvodňovat nemusí, to je tvůj úkol. A ty sis to zdůvodnil tím, že chceš být silnější. (Btw Reed na začátku toto dilema řeší s tím, že na odpověď si ale musí hráč přijít sám.) To dilema by tam bez takhle velkého rozdílu v obtížnosti vůbec nefungovalo, protože by všichni hráli za klaďase.

@CrocoRay (10.11.2019 17:59): Opakuji se, ale tohle je na hře přece to nejlepší! Člověk chce hrát za klaďase, ale jakmile narazí na větší překážku, začne najednou uvažovat nad tím, že možná někoho vysát (nějak si hru ulehčit) nemusí být špatný nápad. Ono zmíněné morální dilema v praxi!
@martinelk (10.11.2019 18:59): U mě šlo i o to otrávení. Pokud jsem se nemohl prokosit lehce, tak mě to štvalo. Ale dalo se to proběhnout. Jen ten závěrečný boss ve druhé fázi mě na první pokus zabil a já zjistil, že musím znovu projít přes tu jedovatou svini, tak jsem to vzdal hned na první pokus. Jde o to, že já musím rubat hodně a on málo. Stačí blbá chyba a jedu znovu. A to nenávidím. Člověk se snaží a pak to prosere na jedné chybě a musí od začátku, tak jsem neměl chuť v tom pokračovat.

Jak jsem se dostal z levelu 28 na 35, tak už to bylo směšně snadné a tak mi to vyhovovalo. Nějak už jsem neměl nervy na ty bossy.
Já jsem teda jel na klaďase a ještě ke všemu v hard modu a musím říct že to nebylo tak strašné. Ke konci už normální enemáci byly sice trochu mimo můj level ale to už jsem byl spíš otrávený než že by se to nedalo proběhnout/probojovat. Ty souboje tak nějak celkově do té hry nesedí, vzhledem k tomu o co se hra snaží. Chybí tam stealth ale vážně pokud člověk dělá i vedlejší úkoly a zjišťuje si všechno o postavách tak když ty expy investujete rozumně, není problém to projet.

Já jsem měla teda problém jen s tou sestřičkou a s tím rozhodnutím (popisoval jsem to dole), to byla od vůvojářů fakt podpásovka. Bossové jsou docela těžcí ale to je dáno i tím ne úplně dotaženým ovládáním a podivnými zásahovými zónami. Paradoxně závěrečný souboj je ve druhé fázi lehký, pokud jste tedy nikoho nezabily.
A co se týče konce, tak u mě jde o to, že kolikrát má hra sequel a já zjistím, že můj špatný konec nakonec neexistuje. Osobně jsem nějaké lidi nesnášel a sám bych je v reálu zabil, kdybych věděl, že mi to projde a jsem nějaký noční ekon.
@Milfhunter (10.11.2019 17:23): Ono bych řekl, že na nejlepší ještě musíš správně rozhodnout v příběhových možnostech. Jedna volba typu "klaďas" podle mě může mít za následek rozdíl mezi nejlepším a dobrým koncem, přestože jsi nikoho nevysál. Ony prý všechny čtvrti musí být v dobrém stavu a u té jedné to můžeš pokazit, že necháš běžet někoho, koho jsi neměl.

Ale ono i 3 postavy fakt dokážou změnit průběh celé hry, co se týče obtížnosti. Některé mají 5 000 exp. a za takovou postavu můžeš i o 3 levely nahoru a ty už hrají roli.

U mě šlo o rozčílení hlavně v důsledku toho, že já prošel 99% hry bez jediného vysátí. A boss fight byl na dva úseky, což nenávidím a neměl jsem nervy se s tím otravovat. To hře vyčítám nejvíc. Nejsem totiž moc příznivcem těžkých boss fightů a nejvíce nenávidím rozdělení na dva úseky. To mě ke konci donutilo sát. Jinak mi hra přišla zábavná.
@Milfhunter (10.11.2019 08:12): 6 lidí je dost na to, abys měl exp., které tě dělí od těžké obtížnosti a hážou do té lehké. Stačí někdy 3 levely nahoru a už je to brnkačka a těch 6 lidí ti může udělat i těch 6 levelů. Mimochodem ty jsi měl ten špatný konec a 6 lidí je dost. Ono ani nejde o to, kolik jich vysaješ, ale kolik z jednotlivých čtvrtí, protože stačí v každé pár lidí a ten zbytek je povražděn. To má pak vliv na horší konec.

@BINGMAN (10.11.2019 13:25): Nevyzrálostí bych to nenazýval. Reálný život je hnus a vždy je pouze ten špatný konec a nejsem nějak naivní hlupák, abych se na něco díval optimisticky jako jiní v mém okolí. Tohle je hra a mně šlo o to, že pokud volím mezi dobrým a zlým koncem, tak si musím vybírat mezi hodně těžkou obtížností (kde na to nemám nervy) a tou lehkou, kde to projdu s prstem v nosem. Jde mi o tu nevyváženost. Ve výsledku mi to zkazilo celkový dojem, protože úplně celou hru jsem byl klaďas. A najednou až ke konci mi ruplo v bedně a začal jsem vraždit. To působí divně a nereálně, když si to ani hlavní hrdina nějak nezdůvodnil. Jediný důvod jsem měl já jako hráč, že chci expy. Když se odvoláváš na skutečný svět a následky, tak tohle právě moc reálně nepůsobí.

EDIT: Mimochodem to dilema a všechno by tam působilo dobře, kdyby tam nebyl takový obrovský rozdíl v té obtížnosti.
@CrocoRay (10.11.2019 04:17): Ono ale být dobrým člověkem je vždy těžší, než být za hajzla. O tom ta hra je a o tom je život. Hratelnost tady koresponduje s daným morálním dilematem, potažmo příběhem. Jsi jako doktor schopen si omluvit něčí smrt, aby jsi byl silnější a měl snazší průchod, anebo se budeš i jako upír držet Hippokratovy přísahy a neublížíš mouše, ale ani nepřátelům?

Takové řeči akorát poukazují na to, jak jsou někteří hráči nevyzrálí (myslím to obecně, ale klidně si to vem i osobně, je mi to šumák), když čekají, že na konci musí všechno dobře dopadnout, hlavní hrdina musí zachránit svou milou, aby mohli žít šťastně až do smrti. Proto mám Dontnody tak hrát: jdou totiž proti těmto zvyklostem a snaží se i hratelnost napasovat na daný příběh. Proto na konci Life is Strange dostanete jen dva konce na základě posledního rozhodnutí, takže pak můžete mít pocit, že na vašem předchozím hraní nezáleží (spoiler: záleží). Proto sestřička Craneová zcvokne a stane se skalem, když jste se ji snažili přikázat něco, co bylo proti jejímu přesvědčení, třebaže jste to mysleli dobře.

Škoda že podobných her je tak málo. Určitě mi to přijde zajímavější než třeba nové Fallouty nebo hry od Bioware, kde být za dobráka se vyplatí vždy a všude.

Jinak Vampyr je i bez vysávání lidí dohratelná hra. U hry jsem měl spíš problém, že jsem byl nucen zabíjet ty noname generické, respawnující se nepřátele. Což nemělo na příběh žádný vliv, i když jsem jich zabil možná i stovky. Do toho příběhu to moc nesedělo.
@CrocoRay (10.11.2019 04:17): Copa to tady plácáš? :D Já za celou hru vycuc 6 lidí včetně toho tutuoriálovýho Claye Coxe a dalo se to v pohodě. A fakt bych řešil konce, který se liší pouze rozdílnou cutscénou. Mě se ta pinda upálila před očima :D. Mimochodem okolo late game enemáků jsem prostě probíhal - nebyly za ně žádný expy a furt se respawnovaly, takže proč se snima vůbec zabejvat.
Dohráno na špatný konec a musel jsem řadu lidí vysát. To mě dost znechutilo, že mezi dobrým a zlým koncem musíte volit mezi extrémně hard obtížností a super easy obtížností. Absolutně nevyrovnané a podle mě dost zvěrstvo. Za to jsem hře dost strhl z hodnocení, ale jinak mě místy dost bavila a nebýt tohoto, tak jsem jí dal 70%.

Ale prostě ten konec s přelevelovanými protivníky a pitomým boss fightem mě donutilo vysát řadu lidí a následně došlo k zlikvidování všech čtvrtí.

EDIT: Tak on to byl úplně ten nejhorší ze všech 4 konců.
Zapínám nejlehčí obtížnost, pokud to jde nebo si najdu cheaty. Už nikdy o téhle odpornosti nechci slyšet!!!
Je to úplná sračka hra a nedoporučuji! Celou hru se probojovávám jako debil a na konci dva boss fighty po sobě, které prostě musím dát naráz a po poražení prvního bosse se to nijak neukládá. To, že jsou celou dobu ti přelevelování buzeranti úplně všude, to jsem kurva do piči tak tak překousl, ale tohle už je o nervy.

Jako blbeček celou dobu se snažím pro dobrý konec a pak mi ta děvka ukáže, že takhle je to nehratelné u posledního bosse, takže se můžu rozloučit s dobrým koncem a musím jít povraždit všechno, co žije, abych leveloval a tak tak si poradil s konečným bossem. Bravo pání vývojáři, vy vyšukaní buzeranti! Nechtěl jsem Dark Souls, ale vy hnusné hovada jste mi ho stejně přinesli!
@martinelk (09.11.2019 15:45): Ano, toho fíglu jsem si všiml. Jenže je to otravné. Míval jsem to rád u Gothiců, které jsou ale jinak stavěné a rozhodně nejsou o neustálém respawnu a za zabití tam byly důstojné exp. body. Tady je boj jako vyplnění prázdného prostoru při přechodech mezi lokacemi a neustále se respawnují stejní nepřátelé, za které nejsou prakticky žádné exp. body. A tohle postupné eliminování ztrácí své kouzlo a hra by se svými mechanismy měla být stavěná na šíleném rubání a protřískávání se lokacemi jako mlýnek na maso.
@CrocoRay (09.11.2019 15:36): Jo Mary je docela těžká a fakt jsem u ní měl párkrát na mále ale nakonej jsem ji se štěstím dal na první pokus. Na konci jsem čelil protivníkům s levelem 30-34, žádná procházka růžovým sadem. Problém je že jeden nepřítel není ani tak nebezpečný a klidně může být o dost silnější ale jak je jich víc tak nastane chaos a je to problém. Já jsem využíval menší podvůdek, nepřátelé se za tebou ženou jen do určité vzdálenosti a pak se vrátí. Klíč je vylákat je k té hranici a taktikou udeř a uteč je postupně eliminovat. Ale je to fakt opruz.
@martinelk (09.11.2019 15:34): Já hraji na normal a level 20. Takže bych to asi dohrát mohl. Ale třeba Mary mi dala dost zabrat na normal, když tento enemák měl level 21 a já 15. Musel jsem utéct a vylevelovat 3 úrovně nahoru. Pak to bylo jednoduché.

Každopádně jsem v poslední čtvrti a enemáci levely 27, 28. Kurva, já se nechytám.
Tak dohráno. Konečný level 25 na hard mode a achievement Not Even Once. Nakonec to nebylo ani těžké, ačkoli se mě hra snažila přesvědčit že na hard mode budu muset někoho vysát. Paradoxně nejvíc problémů mi dělali skupinky normálních nepřátel, než bossové. Hra je parádní a ten příběh, atmosféra a dabing je fakt na úrovni. Bohužel to celé sráží ty naprosto nedořešené souboje po městě. Na konci už jsem fakt skřípal zuby a měl jsem tendence všechno proběhnout. Což mnohdy bohužel nejde protože pak potřebujete otevřít dveře a v souboji to nejde... Jo a taky se mi podařilo zachránit květinku v nemocnici. :)
Tak jsem na to přišel. Splnil jsem ten sidequest a porubal jsem enemáky na levelu 17, přestože jsem měl level 11. Teď mám level 12, ale pořád mi to přijde málo. Jinak je to docela těžké proti vyšším levelům a často mě zabijí, ale dá se to. Akorát expy prakticky žádné.
@Bystrozraký (03.11.2019 00:24): No, já právě zrubal na střední dost potvor s vyššími levely a u Odyssey záleželo na konkrétním protivníkovi podle mě.

Ale u sidequestů mě sere, že se nějak mažou nebo co. Tam je ta borka s Cotardovým syndromem a já ten quest nedával. Pak mi najednou zmizel. Tak nevím, či se někde aktivují a já na to ještě nepřišel nebo tak. Já při té nemoci jsem takový zbrklý a moc se mi nechce přemýšlet a hraji to příležitostně na chvíli, doku se mi nepřihorší a pak jdu ležet. Tak budu muset pokoumat, či tam je normální quest knížka jak u jiných RPG či nikoliv.
@CrocoRay (01.11.2019 18:17): Jo jo, přesně tak. Ale pár expů jsem také dostával za plnění vedlejších questů a podobně, ale i u některých sidequestů musíš mít vyšší level. Jsem třeba takhle ze začátku plnil jeden vedlejší úkol, kdy jsem měl někam dojít, když v tom jsem narazil na skala s levlem 22, který tam strážil a bláhově jsem si myslel, že bych ho mohl přemoct...
Když jsem hrál Assassin's Creed Odyssey a nějaký nepřítel měl vyšší level, tak mi to bylo jedno a pohodově jsem je porazil, ale tady? Na některá monstra jsem si troufl až když jsem byl o jeden, dva levely výš než oni... :D
@Bystrozraký (01.11.2019 00:39): Předpokládám tedy, že jsi také nikoho nesál a tak jsi trochu expy postrádal? No, uvidíme. Hra mě baví a já po změně práce stejně nechci utrácet za novou hru a navíc furt umírám na chřipku, takže to ani při práci nemůžu hrát 10 hodin denně a proto na dohrání vůbec nespěchám zatím. Se tím snad nějak propižlám.

Jinak já šel do čtvrtě, kde byl nějaký fajný Skal, co si tam vesele pískal, tak jsem mu šel nakopat prdel a on ji natrhnul mně. Skal měl level 18 a já měl level 6. No, pak jsem na něho s levelem 10 nalákal nějaké lovce a ti mu ubrali půl života a pak jsem jen sundal toho Skala, takže ten parchant dopískal. Jinak lovci pořád s levely 12-16 a jsou v přesile, takže s levelem 10 nejsem zrovna nějaký zkušený borec, co by si to dával. Ale jakože baví mě to.
@CrocoRay (31.10.2019 23:09): Já jsem to hrál na normální obtížnost a pamatuji si, že levely jsem po chvíli nahnal a po většinu času jsem neměl v soubojích problém. Jen ke konci hry to bylo hodně těžký. Často jsem okolo lovců a ostatních potvor sprintoval, protože už byli hodně OP a když byli v přesile, což byli skoro vždycky, tak mi ani nic jiného nezbývalo... :D
@martinelk (31.10.2019 20:31): Jo jo, já jen ze startu, jak jsem tu četl tu diskuzi, tak jsem dostal strach, že už saje a okamžitě dával quit game :-D

Pak mi to došlo, že jsem to asi vypnul předčasně. Ale bez sání to asi bude těžké, protože co bojuji s těmi úchyláky, tak všichni mají vyšší levely a za questy tolik exp. není.
Tak nic. Já to okamžitě vypnul, když mu dal ruku na hlavu a teď vidím, že tam asi bude ještě pokračování a možnost rozhodnutí. Taky bych rád jel za lepší konec.
Nechápu ten systém zabíjení civilů. Dostal jsem se z úvodu a je tam zraněný borec. Já s ním promluvím a on ho začne tam sát. Jde rozhovor udělat po dobrém? Je to hned v úvodu na mole, co přijedu loďkou. Já hru vypnul, tak nevím, či to je uložené nebo ne.
@martinelk (30.10.2019 21:29): Jo, to je debilní, že to právě nešlo. Já to dal F1-F5. Opravdu neřeším ten půl centimetr bokem a přijde mi to pohodlnější než jako šílenec přepínat klávesnice tam a zpět kvůli hry. Ale to prostě nasere ze startu z principu, protože mě 2x zabili, jak jsem drtil ty klávesy a furt nic.

Teď jsem si to zahrál na chvíli a baví mě to. Ale jdu se radši dál doléčit kvůli práce. Jak mi bude úplně dobře, tak si to zahraji na delší dobu.
@martinelk (30.10.2019 21:29): Jestli máš na mysli "not even once" achievement, tak to jsi úplně v pohodě, tu sestru jsem zabil a potom jsem ten achievement stejně dostal. Ono se to počítá tak, že nesmíš ze žádného civilisty vysát krev. A pokud jedeš na tenhle achievement, tak přeji hodně štěstí v pozdější fázi hry... Jsem málem z toho zešílel tehdy... :D
@BINGMAN (30.10.2019 21:09): Problém je v tom, že u téhle situace vývojáři naprosto záměrně navedou hráče k této volbě. Je to schválně udělané tak, aby později na tebe vyskočily tyhle důsledky a vývojáři ti do obličeje vpálí: "Následky tvých činů". Všecho na téhle situaci a téhle volbě evokuje, že jde o jakési omámení které povede k zapomenutí jen některých věcí. A né že provedeš lobotomii na nebohé sestře. I to že se ti tahle možnost odemkne až po pečlivém zjištění všech informací o dané osobě vede hráče k přesvědčení že je to jakási odměna za pečlivost



@CrocoRay (30.10.2019 21:07): Normální nepřátele můžes kosit po stovkách a nic to neovlivní. Což je taky dost nedomyšlené. A pokud si chceš nastavit ty upírské schopnosti na klávesy 1 - 0 tak musíš přepnout na anglickou klávesnici ve Win. Českou to kdoví proč nebere.



@Bystrozraký (30.10.2019 20:51): Dík to si mě trochu uklidnil, já jsem právě četl že to konec ovlivňuje. No minimálně teď nedostanu achievement za nula smrtí. Což jsem se taky snažil.