Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tyjo, to zas prošlo tuningem...

Portrétky jsou nějaké hezčí. Docela hezky to při výběru frakce působí. Nových frakcí přibylo úplný kotel, teď jsem rozjel Gelta a přibyly nové mechaniky pro říši. Já jsem v těch možnostech hry úplně utopen. Ta představa, že bude trojka a celé se to propojí.. chci zahrát znovu Gelta,chci zkusit Maluse, chci zkusit Ikit Clawa.. prostě OMG.. :D
@Shoggot (04.03.2020 13:08): Tak zkus hrát na vyšší obtížnost, pokud tedy už nehraješ na legendary. Na konfederaci stačí btw jen 200+ bodů v politice a když můžeš pomocí věhlasu ovlivňovat vztahy....

Elfové jsou pěkní zmrdi, nikdy jsem proti nim nebojoval rád.
@Gordon (04.03.2020 12:57): Já jsem v nějakém 94. tahu, vyřídil jsem upíří hrabata a krom Middenlandu, Marienburgu, Ostermarku, Nordlandu a Ostlandu už mám zkonfederované všechno. Je to teď uplně groteskně snadné, protože mám nějakých asi 8-9 plných armád, v každé nějaké steam tanky, ohnivé čaroděje...a pořád vydělávám kolem 7-8k za tah. Teď už to teda asi bude jen map painter :))

Pak se asi teda vrhnu na lesní elfy...nevím co čekat, nikdy jsem s nima nebojoval. Je to uplně napínavý, moje expedice pod Baltazarem se k nim vypraví hned co rozdrtím klan Skryre.
@Shoggot (04.03.2020 11:21): Jižní království bych bral, ještě kdyby měli legie. :)
ono je ale obecně problém, že ty království ze začátku hned skapou, protože mají skaveny, upíry a ještě orky kolem sebe.
Arábie btw!

Jinak jo, taky mám reikland rozehraný a hraje se to parádně. Zrovna jsem zkonfederoval s Balthasarem Geltem a chystám se dobít neloalajální stát. Chtěl jsem balthasara co nejdřív, aby se jako AIčko nestačil vylevelovat a naházet si skill pointy do kravin. Taky jsem zrovna Káju nasadil na smrtidrtápa. tak se těším na ty jeho animace v boji.
Tak jsem rozehrál poprvé Reikland (SUMMON THE ELECTOR COUNTS!) od doby, co byla Říše předělaná a mám z toho radost. Ty spojování frakcí je parádní věc, ještě kéžby tak přišlo nějaké DLC pro jižní království...
@Gordon (29.02.2020 10:50): Mě bavila Fay Enchantress.. ke konci se jen bosá projížděla na koníkovi okolo bitvy a .. dobré věci se uzdravovaly, zlé věci chcípaly.. :D

Ale podle mě ji definitivně nerfnuli od té doby.
@Shoggot (28.02.2020 22:15): Slaanesh approves!

Kostlivci ze skříně mají pěkně vybalancované armády a jako DLC za to podle mě stojí, (ve slevě) ze začátku tier 1 kostlivci jsou dost na nic, výhodu mají ve velkých štítech, ale sami nezvládnou nic. Takže jsou jen dobré jako palivo pro nepřítele, na druhou stranu po vyzkoumání dynastií jsou i použitelní jako nouzovka pokud nemáš přístup k strážcům hrobek.

Výhoda v tomb kings je, že ty armády mají nulovou údržbu a tak finance cpeš pouze do infrastruktury a dokonce i verbování nic nestojím takže můžeš sypat "full shit" stacky na nepřítele do nekonečna, nevýhoda je ale v omezeném počtu lepších jednotek na budovy a samotném omezení počtu armád, kdy musíš vyzkoumat dynastii abys mohl mít další armádu.

Bretonie je dobrá, ale strašně složitá na mikromanagement, protože musíš sázet především na jízdu, jejich pěchota je naprosto k ničemu a slouží jen jako upoutání pro nepřítele a tvé šípy. Louren je silnější legendary lord, než Karl Franz.
Taky mě bretonie láká, ale holt mikromagement není moje silná stránka, zvlášť, když se rád koukám na destrukci nepřítele z blízka.
@Gordon (24.02.2020 00:44): Teď jsem to rozjel za Temné elfy a musím říct, že mi asi ta frakce sedí zatím nejvíc. A to nepočítám sadomasochismus, otroctví, incest, podivné hlasy v hlavě, zákulisní pletichy s věrností bez špetky morálky...prostě dokonalá sonda do hlavy pravicového voliče! :))

Tomb Kings jsou v DLC, takže se k nim nedostanu. Ale po elfech mám chuť zkusit Bretonii.
Tak Tomb Kings dohrané za Setru, Celá mapa pokořená na velmi těžkou obtížnost, černá pyramida v moci a přesvědčivé vítězství splněné. (Vortexová kampaň)

Přemýšlím, koho dám jako dalšího a nemůžu se rozhodnout. Štve mě, že každá rasa má nějakého legendary lorda, který je jako DLC a tak bez DLC ho nepůjde konfederovat...
Tak dohráno za reptiliány. (Vortex) velmi zábavná rasa, díky absenci dělostřelectva a střeleckých jednotek budete donuceni být hodně kontaktní, ve správné kombinaci jednotek jsou ještěři na blízko absolutně smrtelní a tak i zábavní, Bavily mě o dost víc, než Zelenokožci, kteří mají dostat brzy nějakej update.

Mimochodem v jedné bitvě jsem Skavenům vyhladil Krokem (levitující mrtvola) tisíc jedinců jen díky magii. :)
ONE (dead) MAN ARMY.

Zkusil jsem i možné Doom Stacky (armáda složená čistě z jednoho druhu nejsilnější jednotky) a osvědčili se mi Bastilioni se slunečním dělem a později i T-rexe, obě armády byly naprosto OP. :)

Jinak se mi párkrát naskytl pohled na opravdu vymazlené animace v boji, například když Maharandí pomocí telekineze obrátil vzhůru nohama Imperálního kolonistu a pak s ním vymaloval náměstí, Kroxigátor (přerostlí krokodýl) si párkrát pochutnal na lovcích tak že je hezky napůl v tlamě vyválel po bojišti pomocí válení sudů, nebo když T-rex zaútočil na Ohavnost (skaveni) tak, že si na ní zaskákal a tlamou s ní praštil o zem. :)
V dalším DLC by prý měli vylepšit Zelenokožce, super zpráva, zrovna jsem ke konci kampaňě s nimy. :-D
Mrzí mě absence startovních bitev a prologů v Mortal Empires. Jinak je podle mě skvělé, že pokud vlastníte oba díly, tak se vám spojí do jednoho. :)

Na druhou stranu mě irituje, že některé jednotky pro frakci se vám odemknou až po zakoupení spešl DLC, který s nimy přidá i onoho DLC vůdce frakce. viz například Sestry Avelonu, které jsou naprosto neporazitelné. (měli by je buffnout)

Also, Blood for Blood God stačí koupit jen v jedničce a ke dvojce ho dostanete zdarma.
@Gordon (24.11.2019 13:15): hra za evil je frustrující. I mezi soudruhama máš kolikrát k překonání averzi. Ale co mi vadí fakt nejvíc je sledovat bezmoc evil AI proti good AI. Nemaj žádnou bariéru nic co by je omezilo a doslova každá hra je stereotypní co do late game oponentů. Chaos tu teď porazí Kislev sám, bez problému ani neprojdou do Reikslandu :D
Ale abych to nedehonestoval timhle směrem. Slyšel jsem, že pár patchů zpátky to zase byli Upíři co rolovali přes svět. To ještě beru, stala se někde chyba v auto-resolvu v konkrétním faktoru. Ale debalanc mezi good a evil je tu založenej předevšim na diplomacii a na tu oni nesáhnou nikdy. Mmj. jak to vyřešili když už o tom mluvim? Sylvánskejm upírům nastavili pasivní AI a Vampiráti zredukovali na v jeden moment max 1 arma. Nikdy jsem neviděl jakoukoliv pirátskou frakci s víc než jednim vojskem. To neni uplně super řešení.
@Matlajs (24.11.2019 09:21): Nevím no, v jedničce mi chaos kompletně vyhladil celou říši i ostatní země kromě jižních království. trpaslíci na severu byly vyhlazeni a norsca byla extrémně silná, to jsem hrál za trpaslíky.

Mimochodem to, že hraješ za "zlou" frakci neznamená, že s tebou ostatní "zlé" frakce musí spolupracovat. Ono tohle rozdělení na dobré a zlé ani ve warhammeru moc nefunguje.

Ty si v podstatě stěžuješ na to, že je hra za "ty zlé" moc těžká.
@Gordon (24.11.2019 08:44):
Názor, že má bejt říše OP založenej na lóre, je pro lůzry. AR má bejt vybalancovaný jak pro AI( o který mi jde především) tak i pro hráče. A ne, že když se mi nechce hrát jedna bitva z milionu tak ale musim, protože přitroublej katapult > obr. Ten zbytek je o tom, proč ta hra v současnym stavu nemá na víc, jak na 60% hodnocení. Sám nechápu, proč me to vlastně tak štve, když vim co je CA zač :D Asi že jsem to nakoupil celý a zpětně mi nepřijde fér cena za to, jak je to po mechanický stránce klasicky odfláklý. Tenhle argument bych asi ale užil u drtivý většiny TW titulů.
Jen dotaz. Myslíš si, že je u strategie správně, když mapa vypadá po pár desítkách tahů uplně stejně?( krom toho jak to ovlivníš ty) Ono totiž tahle hra by měla mít nějakou replay-abilitu a současně ji má asi natolik, dokud hráče baví zkoušet frakce. O nadšení z nový kampaně to fakt neni, když hráč musí pokaždý bojovat se stejnou slavnou čtveřicí - Říše, Trpaslíci, Ještěrky a high elfavama, a to většinou sám :D Hra za good guye je nesmírně easy i na harda. Naprosto bez problému smlouvy, obchody a spojenectví a díky vítěznym podmínkám( měj tohle a tamto buďto ty a nebo tví spojenci) můžeš v klidu sedět někde v bázi a počkat si až to vyřeší AI za tebe. Takhle by to asi nemělo vypadat, někde asi bude chyba. Při hře za zlo máš problém s kolegama uzavřít blbou dohodu o neútočení, protožei mezi sebou máš cca 30 a víc averzi.
@Matlajs (24.11.2019 00:24): Tolik emocí...
Říše má být OP, autoresolve je pro lůzry, máš ty bitvy hrát. o tom ta hra je.

Zbytku textu mám problém porozumět, je to jen směsice fanboi hejtu.
@Gordon (23.11.2019 19:29): LoTW ať si to hraje na co chce a má hodnocení jaký chce :D třebas ať má hru free od CA. Já už se od přechodu na novej engine za TW fandu nepovažuju a tohle, byť asi nejzábavnější díl od MTW2( paradoxně kvůli zvolenýmu žánru a tudíž kvůli různorodosti), je prostě bída. Hra je venku skoro 3 roky a jediný co je zajímá je přidat do hry plánovanej stuff aby to bylo připravený na WH3. Jako sorry, ale ti chlapci v životě o balancu neslyšeli a je to zřejmý od rome2 a totálně na to serou. za roky od Shoguna(Empiru?) nemaj pořádně vybalancovanej auto-resolve. Tam to možná nevadilo ale tady to bije do očí. A mechaniky malinko komplikovanější jako je Waagh? diplomacie a balanc kampaně aby na tahu 60-100 nebyla mapa good boys only a trade a pocem ciivoe to sme to tem underwhelming pitomcům nandali asi 50:1? A to se serou s balancem každej novej patch něco dokurví :D nelze se nepousmát nad názvem jejich studia, v souladu s cenou jakou za to chtěj.

Bohužel mam tu smůlu, že mě zrovna evil frakce baví. Ale že by se to za ně dalo normálně hrát ani ho***. Frakce, který maj uvedeno jako obtížnost easy nebo normální tomu ani náhodou neodpovídaj právě kvůli poj***ý diplomacii. Při hře za evil seš nucenej dělat přesně ten typ ''cheesu'' kterej nejen likviduje jakejkoliv zážitek ze hry, ale k tomu ještě se nevyplatí dělat opak a jít hlavou proti zdi , protože se prostě radši vyplatí kupříkladu za upíry uplácet říši a likvidovat další evil frakce, protože jako pojenci by kvůli auto- resolvu stejně stáli za hovno :D a ty pak čelíš s 1-2 armádama cca 4-5 od jedný frakce( kupříkladu říše no stress, ta klidně i víc). O stupidní mechanice jménem konfederace ani nebudu mluvit. A pak se najdou jelita na steamu, který ti řeknou '' Nooo ono počkej na WH3 tam to bude jiný, oni ti trpaslíci nebudou tak OP až budou mít další evil sousedy'' Za 1) kdo má sakra chuť platit dalších 60e( bez slev) za další díl, kterej pravděpodobně v tomhle ohledu zas dojebou(respketive pro ně dobrá práce- ovce sou spokojený s arkádou i mizernou tak proč ne) a za 2) co má kurva přidanej content a rozšíření mapy ve wh3 společnýho s tim, že auto-resolve probíhá 1)range damage + munice2) brnění 3) hp :D :D :D A pak člověk má říkat wtf když vidí že 2 stacky orků nedobijou debilní město čistě jen s posádkou. Ať dou do hajzlu. Připadám si jak v Rome1, kde 2 římský jednotky + generál pobil plný vojsko řekům beze ztrát. Uplně stejná písnička. Tady frakce jako je Norsca, Vampire counts, Bestie nebo i ti orkové jsou prostě pro lidi s trochou důstojnosti na těžší obtížnost prostě nehratelný bez přehánění. Proč? protože za každou z nich spolejháš že ta další jmenovaná něco udělá i bez nějakejch spojenectví. To ale ani omylem ty jsou vyjma orků zničený na tahu 60-100 maximálně. Ta hra prostě nemá ty kvality aby tady lítaly 80%, natož pak 90-100% hodnocení. Waaagh(platí i pro bestie) je uplně dojebanej, debilně se chová v kampani a suiciduje, pokud ho sám neovládáš a jdeš jako posila tak je v hajzlu ani nestihneš dojít- v překladu nepřátelská AI- ok focus jednotek, skirmish atp. , přátelská? Třešnička na dortu? SPOJENECKÝ frakce ti na waagh vyhlásej válku( kapiš to, frakce která ani neni v seznamu frakcí, na míle daleko bez jakýhokoliv důvodu, bez možnosti opusti waagh a zachovat spojenectví)..... Konfederace a neboli záchranná páka pro hodnoučký frakcičky. Aneb- nezkonfederuje-li trpaslík nebo říše ostatní díky dobrejm vztahům ostatní do tahu 100, po 100tym je to co tah to frakce a nebo hoří-li main frakci koudel u prdele zachráněj se konfederací frakce, co je v pořadí síly xtá, kdežto oni xxxxxtý? Si děláš kozy ne? Takže hypotetickej scénář : obléháš říši poslední zas****ný město, už se těšíš až se zbavíš všech těch po**** raketometů a chcípáků s puškama co jim vyvolení daj facku a umře celá jednotka mno a co no, zkonfederujou třebas Marienburg buuum najednou 5 měst, 3 armády, zase ti samí ubožáci v čele s Franzem a s hordou range chcípáků :D Prostě bomba- satisfakce za desítky tahů ústupu, lízání si ran atp. To samý platí pro trpaslíky a bretonii. Demence. Takže ano, užíval jsem si to stovky hodin, ale bohužel CA je CA a jak si to člověk ohraje a začne si všímat detailů( třeba taky jako- spojenecká AI přicházi o cheaty, tž najednou silní Dark elfové pár tahů po uzavření spojenectví jdou najednou do sraček) tak ta hra nutně musí přicházet o preference, Proč? Protože CA prostě buďto nechce, neumí nebo nemá zájem o vytvoření komplexního fungujícího vybalancovanýho kampaˇˇnovýho systému a radší škrtne nebo přidá tu a tam cheat AI. Když je něco moc komplikovaný prostě namísto opravení to odebere. Takhle se chová studio co chce za hru 60e?
@Matlajs (23.11.2019 12:18): Vtipný že Legendoftotalwar má dvojku za celkem vybalancovanou, pokud vysloveně nepoužívá expl,oity nebo cheese taktiku. jediné, co mu vadí jsou nedomyšlené bitvy ve městech.

že ty si to nehrál na legendary?
Tak jsem opět na větvi z tohodle díla od CA. Skutečně, ti lidé nejsou nic víc než banda grafiků a ne příliš zdatných programátorů. O balancu nebo nějakejch mechanikách herních není třeba ztrácet řeč. Jdu se vyblít do komentáře a´t to shrnu.
@Kunick (07.09.2019 01:01): taky tak. Hlavně Three Kingdoms je úplná ultimátnost a já to ani nedohrál a už to má taky DLC. A teď abych zas instaloval Warhammer protože říši mám nejraději a konečně dostanou update.
Stejně je to boží hra. V podstatě celý děj pána prstenů se tu odehraje ve dvou/třech tazích. A takových tahů budete zažívat.. a to je ještě drtivá většina frakcí, na které jsem nikdy nesáhl. Flákám skillování vedlejších lordů (jakože jim něco fláknu bez rozmyslu) a magii řeším taky jen občas. A ke všemu to hraji na normal, tak se mnou A.I. ještě málo vydrbává.

Co píšu se dá aplikovat už na jedničku. A jsem zvědav co z toho trojka vykouzlí za mega kolos a jak dlouho bude trvat kompletní propojená kampaň. Jestli hru na pustý ostrov, asi by to bylo tohle.. :D
@Shoggot (14.04.2019 12:41): no probíhá, však já tam mám +1, ale nikde prostě nevidím, nic čím by se to mělo lišit od klasické corruption, která jde potlačit. Nikde žádný text stylu "veškeré kostelíky ti budou na prd čéče". :D ono je to jedno, je to jen jeden bodík, ale trochu mě překvapilo že ještě kvůli té události udělám obřad na +10 potlačení corruption a ono je to vlastně na nic.. :D a ten jeden bodík to tam tlačí furt. :D
@Gordon (05.04.2019 04:59): Tak on to asi bude odkaz na Predátora :)

A ano, skaveni a trpaslíci by měli být technologicky dost napřed (krom ještě chaos trpaslíků, ale ti jsou za horami na východě). Problém skavenů samozřejmě je, že veškerá jejich technologie je prostě...skavenní. Takže vrcholně nespolehlivá a pro skavena, který jí obsluhuje často představuje skoro stejné nebezpečí jako pro nepřítele :))

Ale jinak ratlingové a warplock jezzails jsou přesně to, co mi zoufale ve hře za ně chybělo. To jsou ikonické věci. Konečně!
Ten Kainův meč je dobré dilema. Fakt se cítím jak v pánovi prstenů - asi ho nakonec dám pryč, protože ty postihy jsou tam asi největší nepřítel. Tyrion je atomovka i bez něj.
@SilentWolf (08.03.2019 07:26): Já jsem taky vnitřní dobrák, ale prostě jsem je nakonec převálcoval :))

A jedeme dál. Proti zelenokožcům už žádné slitování, Kemri jsou naštěstí věrní spojenci. A Eight-peak už je na dosah!
Jsem na takové hry až moc velký dobrák - když Carcassone nezbylo už žádné další město, vůbec se mi nechtělo ukončovat tah.. :D chtěl jsem udělat feministické hnutí :( a zbytek Bretonnie je na tom taky zle. A to jsem s nimi zrovna uzavřel obchodní dohody.. :/

Každopádně už asi nikdy vír, ten prvek intervenčních armád je blbý Jediný zápor Mortal Empires kampaně pro lidi kteří trpí podobnou poruchou jako já je ten, že Ulthuan není kulatý a vypadá to příšerně. :D

Jinak přesto, že Alarielle už dává kolem 100 killů na jedno zakouzlení, Khainův meč jsem dal do rukou Tyrionovi. A.. inu.. stal se z něj Sauron. A to ten meč bude údajně ještě silnější.
Lizard-things už zbývají jen tři mrzké provincie, takže počítám s tím, že jim hra dohodila nějaký masivní ekonomický boost, protože teď jejich armády vypadají takhle :)