@
orromis (14.04.2020 14:11): Soubojak je akcni na pohled ale hloubku a taktiku dle meho ma. Kazda postava je specializovana na urcity druh boje a ma svoje vyhody a nevyhody proti urcitym druhum nepratel. V demu nebyli materie ani upgrady zbrani ktere pak dodavaji soubojum potrebnou hloubku, protoze se tim postavy specializuji jeste vic. Kazda postava ma navic specialni skill ktery se da vyuzit lepe v urcitych situacich. Upgrady zbrani je specializuji na urcite zamereni, magie, melee, rychlost, support. Kazda postava ma sest zbrani, ktere postupne ziska a i ta uplne prvni muze pozdeji byt uzitecna. Coz je dost unikat, vetsinou v rpg zbrane ze zacatku hry jsou pozdeji k nicemu.
materie funguji vzasade stejne jak v originalu, vcetne spojovani ve slotu zbrane pro spolecny efekt dvou materii.
Dalsi zvlastnosti je to ze postavy co clovek neovlada krome zakladnich utoku neudelaji bez prikazu nic a je treba, aspon u tezsich souboju a bossu, mezi postavami zonglovat a zadavat kazdemu co ma udelat. To zadavani je pomerne snadne a nijak zvlast nezdrzuje nebo nenarusuje plynulost akcnich souboju. Jde to zadavat jen preklikavanim tabulky, bez nutnosti postavu primo ovladat. Jedine pri pouziti specialniho skillu je potreba na postavu prepnout primo.
Na obtiznost normal (coz je nejvyssi, hard se odemkne az po dohrani) zhruba od poloviny hry je vetsina silnejsich nepratel a bossu pomerne obtizna a bez taktizovani a znalosti co a jak funguje to muze byt dost opruz je porazit, prostym sekanim bez smyslu.
@
Strady (14.04.2020 14:18): maximalni level je 50, na konci hry jsem mel lvl 38 a prumerne meli postavy mezi 4000 - 8000 HP. tech zbylych cca 10 levelu co zbyva je urceno pro druhy pruchod hrou, kde je volna volba kapitol a muzes hrat na hard, kde ziskavas vic zkusenosti a vic AP do materii. Upgrady zbrani jsou resene pres grid trochu podobny tem z FF10 nebo FF13 a maximalni level zbrane je 6 s tim ze za kazdy level co udela postava ziska body na utraceni v gridu. Level sest u zbrane jde dosahnout az s levelem 50 postavy.