Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@marwel (03.11.2019 21:04): to rozmazání není AA ale chromatic abberation. Dá se vypnout přes ini, což jsem udělal, protože se na to v defaultu nedá koukat, a snížení screen effects na medium sníží i jiný věci.


Go to the configuration file(s) location. (%LOCALAPPDATA%PackagesPrivateDivision.TheOuterWorldsWindows10_hv3d7yfbgr2rpLocalCacheLocalIndianaSavedConfigWindowsNoEditor)
Open Engine.ini with a text editor.
Add [SystemSettings] to the bottom of the file, if that section doesn't already exist.
Inside that section, add r.SceneColorFringeQuality=0.
Save the file.


Jinak loot fakt nemá cenu řešit, toho odpadu je ve hře tolik že se v tom budeš za chvíli topit anyway.
Tak jsem konecne rozehral (kdyz uz jsem dohral XCOM) a zatim dobre. Nekolik poznatku. AA zustava pro mne osinou v prdeli, musel jsem snizit nastaveni hernich efektu na medium aby to nebylo tak rozmazane (skoda, ze tam neni samotna polozka AA, abych ho mohl vypnout uplne) a netocila se mi z toho hlava. Partakum, resp. zatim jen jedne partacce trva cca tri vteriny nez ji nepratele v boji sundaj (hraji na hard), takze opravdu uzitecna. Ovladani je dobre, zadny input lag, rozhodne lepsi nez F4. Stejne tak inventar a vubec cele UI. Nevim jestli slo o bug, sundal jsem marauder ringleadera a jeho mrtvola nikde (takze zadny loot). Vedle nej jsem sundal marauder snipera a jeho mrtvola nejde lootnout. Hra asi nechce abych si prisel k nejakemu zajimavemu vybaveni prilis brzy. :P Lipsync jsem cekal horsi, ve skutecnosti jsou animace v rohovorech naprosto v pohode. Napsane je to zatim take slusne, byt k nejlepsim scenarum od studia se to neblizi.
"You act like the corporations are your enemy. What do you have against them?"

Ech, už ani Oblivion nedokáže napsat dialogové možnosti tak, aby vaše postava nepůsobila jako dement. Potkám nějakou banditku, co je v rozstřílený laboratoři. Když řekne, že není zodpovědná za civilní ztráty na vědcích, mám 4 dialogové možnosti, z nichž doslova každá nabízí jen různé podoby jak ji odsoudit za to, že "nemá svědomí".

Achjo. No nic, jedeme dál.
Já mám na zabugované hry prostě štěstí - všem tady zdá se funguje hra ok, ale mě, mě musí každou půlhodinu sestřelit systém. Ffs.

Neděje se tak tedy jen mě, ale řeší to i mrak dalších lidí na internetu, stává se to z mnoha různých důvodů ve hře i ve Windows, společným jmenovatelem je zdá se xBox game pass.
No trocha tinkeringu v systému, nastavení a reinstally nakonec zdá se pomohly i mě, Groundbraker už jsem proběhl bez pádu, nabral v něm krávy, a vyrážím zkoumat zbytek světa. (je ve hře i nějaké vysvětlení ono bučícího nákladu, nebo je to jen easter egg na Firefly a víc se to neprobírá? Čekal bych aspoň dialogy s posádkou)
Když už jsem si myslel, že mi hra ničím nezkazí chuť - Monarch. Sulfur Pits. Jestli tohle někomu při playtestingu přišlo jako dobrá zábava...
@Charllize (31.10.2019 16:04): Na Survival nevim, ale v bezne hre mi to vetsinou tak slozite neprislo, protoze neustale musis zvysovat SPECIAL abys mohl volit dalsi perky a cekat na level postavy na dalsi uroven uz odemceneho perku. Cele to vubec okrada hrace o radost z dalsiho levelu.
@Nikdykde (31.10.2019 13:23): Hodnoceni me potesilo. Ale furt nechapu, co maji "vsichni" s tou grafikou. Sakra, ja to hral na maximalni nastaveni a pripadalo mi to luxusne. Asi mi to ten art dobre prodaval a ja mu to sezral i s navijakem.
@Nikdykde (31.10.2019 13:48): MK, ano to je pravda. Jenže to je varianta upravená k tomu, aby dělala dobře jednu jedinou věc.
S Rockstarem máš taky pravdu, jak v tom, že je starší, tak v tom že je funkčnější. Jenže to jen právě víc ukazuje, že Bethesda má možná zdroje - jak finanční tak lidské a technologické, ale prostě neumí.

Ten Fortnite jsem napsal trochu neštastně k větě o enginu. Ale myšlenka byla o tom, že ta hra se soustředí na klícové funkce a na ostatní kašle. Prostě tým soustředí energii na to co je důležité a ne jak Bethesda, o troškách do všeho.

S Rockstarem máš pravdu, jak v tom, že je starší, tak v tom že je funkčnější.
@Kunick (31.10.2019 13:24): to s tím engine ale není právě pravda. Jde o novou verzi, která s tou starou nemá už nic moc společného.

Kdyby to byla pravda, tak Fortnite jede na Unreal engine a ten má přes dvacet let :) – to je zhruba tak nějak stejně s tím bethesdím Falloutem a jeho engine.

Engine na RDR2 je třeba mnohem starší a jen optimalizovanej a... funguje velice dobře, dělá to co má a vypadá krásně. Nový Mortal Kombat ti jede na studiem pro tyto účely upraveném a dostavěném Unreal engine 3.
V tom to fakt není.

To jsou ty mlhy co vytváří youtubeři a herní novináři, který tomu nerozuměj, nebo respektie se ani nezajímaj. Ale je to vlastně taky problém - Bethesda má výborné technologie, ale co s nima proboha dělá, proč si nenajme animátory a nezkusí i nějaký další výtvarníky? To je skutečně věc, co nedává smysl.
FO4 má kvalitní střílení, škoda jsou však docela odfláklé zbraně. Naštěstí to řeší módy, které do hry vrací třeba i takovou věc, jako je útočná puška, která v FO4 chybí.
@Nikdykde (31.10.2019 12:48): Pokud neni level cap tak nizky, jako byl ve trojce, tak to problem neni. Ve FNV jsem s nim tedy problem rozhodne nemel. Krom toho co se tyce postavy, tak jak se rika, cesta je cil. Nezalezi na tom, jak vypada vase finalni postava, ale jak se k tomu dopracovala. Perky ve ctyrce nejsou nijak zajimave. Ostatne mas tam odlisne perky pro pistole, pusky, utocne pusky, tezke zbrane a melee + sniperky, pokud vim. Mne vic vyhovuji skilly strelne zbrane, tezke zbrane, energeticke zbrane a PAK perky, ktere pridavaji bonus pro jednolive druhy zbrani tak, jak je to v FNV. Nijak te to nelimituje pouzivat jedu kategorii zbrane tak, jak me to limitovalo ve F4, kde jsem hral neustale s puskami protoze cokoli jineho melo maly dmg, protoze jsem nebyl ochoten pristoupit na to, ze musim volit perk na dmg pred perkem na paceni zamku/hackovanim. Pokud ti prijde system perku ve F4 dobry, jedine co ti muzu k tomu rict je good for you. Mne nevyhovuje ani zdaleka.
@Nikdykde (31.10.2019 12:40): Myslím, že to není o tom, že by byli progresivní. Jenže od studia téhle velikosti čekáš, že má dost zdrojů na to co dělá. A pokud chceš být Jack of all trades tak je jasné, že nebudeš skvělý v ničem. A právě to, že jsi v něčem skvělý prodává a zanechává zážitek. Typycké je pak prohlášení: "XXXX stojí za starou belu, ale to nevadí protože to víc než vyvažuje YYYY." Tohle je případ FO:NV.

To, že nejde o promyšlenou snahu se vyvíjet pěkně ilustruje použití takřka 10 let starého enginu. To o starém psu a nových kouscích předpokládám znáš ;) Proto se jim online tak ...nevyvedl. Zkus to srovnat s Fortnite - je to kombinace všeho možného, ale je dotažená v tom na co se soustředí.
@Jab (31.10.2019 13:04): no, já ano. Ve starších falloutech jsem díky tomu nikdy nepoužíval třeba energetický zbraně, prostě na to nezbyl bodik.
Naopak, když jsem hrál F4 a najednou zjistil, že prostě si můžu otevřít tohle a pak i tohle a mít vlastně co budu chtít, byl jsem nadšen.
@marwel (31.10.2019 12:28): No, jen jestli hraješ F3 nebo FNV s modem, protože jinak starý SPECIAL trpěl na nízký level cap a omezovalo to strašně i výběr perků a právě tomu udělat si vlastní postavu. Neskutečně omezené možnosti. Psal to i Avellone, ale za ten krátný čas co měli na NV to nedokázali stihnout předělat, neměli na to čas. Naopak systémve F4 je perfektní a umožňuje ti postavit si skutečně postavu jakou chceš. Nicméně jak je ta hra rozšířená o další prvky, tak ano, diplomat pak nemá takovej dopad na hratelnost jako tomu bylo u starších dílů, ale to není humpoláctvím, ale prostě tím že ta hra toho obsahuje mnohem víc a ty postavy by pak byly strašně OP už od začátku hry. A určitě by si na to hodně lidí stěžovalo, takže se to muselo vyrovnat.
Jestli ještě může se svým NÁZOREM.

Mně přijde, že Bethesda moc zkouší a jde dopředu, někdy sama sebe předbíhá. Hodně hráčů je spíš konzervativnějších a nedá prostě to, jak se vyvíjejí jejich hry.

Právě i tady padlo několi zajímavých psotřehů - jedním z nich je Disco Elysium – tam mi přijde,že tvůrci vytvořili nejen kvalitní titul, ale ho zpracovali dobře i pro klasické hráče "evoluce v rámci zákona". Ta hra je moderní a přitom pevně stojí v kořenech žánru. To samé se povedlo Greedfall.
U Obsidianů je naopak hrozně patrná opatrnost, s novejma prvkama nespěchaj až tak, že si toho všímají hráči i recenze.
Zato Bethesda je utržená ze řetězu – hodně hráčů od nich čeká další skyrim, v zásadě klasické konformní RPG, a oni vydají Fallout 4,do kterýho s klidem vedle RPG (mimochodem konzultantem byl u projektování hry najmutej i Avellone, byť ne moc dlouho, ale je to poznat na námětech příběhu) navíc naloží kvalitní střílení (zbraně dělal ten chlápek co pracoval na HALO, ne?) a stavění a management základen, plus ještě survival. Věci, které ostatní opatrně po jednom vkládají do her, bethesda tam našije najednou - a nejzajímavější na tom je, že to funguje dobře, bylo to správně vyrovnané. Samozřejmě se pak objeví i kritika, že se měli místo toho víc věnovat postavám a příběhu, ale podle mne ta by se objevila i kdyby s nima na tom dělal třeba Kojima. A pak je i hromada hráčů, na který je to prostě moc.
Když pak z původního DLC udělali online survival (který je v základu skutečně výborně promyšlený, nápaditý, s výbroně fungujícími RPG prvky), tak to bylo jako vystřelit většině hráčům mozek /taky to moc nepobrali). Navíc je to sice dobrej základ, ale ostatní věci jsou stále předběžnej přístup, ve vývoji. Utíkají strašně dopředu, ke škodě své produkce.
Obsidiani se zase příliš brzdí.

Měli bejt spíš jako Rockstar a dát některým projektům více let ve vývoji a mezitím dát možná i svým hráčům klasický Skyrim 2. Protože v tom chaosu jak to vydávájí to nakonec zanikne. Nakonec Rockstar použije/se inspiruje/ některé jejich nápady za sedm let v nějakém svém pěčlivě zpracovaném titulu a lidi je budou milovat a říkat, to je posun. Protože oni to umí i komunikovat s hráči a umí ty posuny v herních mechanikách i hře samotné tam vkládat opatrněji a tak, aby to hráč přijmul a nejlíp ještě navíc tak, aby se pak sám hráč ptal sám sebe, proč mu to jinde už dávno nechybělo.
@Nikdykde (31.10.2019 11:05): Vedlejsi ukoly by mely v ramci sveta davat nejaky smysl. Melo by ti zalezet na tom je plnit. Treba v Zaklinaci mas ten jednoduchy princip - Geralt je zaklinac, za prachy proste zabiji monstra a tak ty vedlejsi ukoly veme. V New Vegas plnite ukoly abyste se dostali do mesta. Prvotni duvod je jasny. Komunita ma zajimave charaktery, jejich cile a filozofie te zajima a chces jim pomoct. Ale kdyz prijdes za clovekem, ktery po tobe chce ukrast zpatky kone (Odyssey), bez nejakeho vyraznejsiho backgroundu, proste typek stoji na ulici s vykricnikem nad hlavou, outcome nic neovlivni, jen si prijdete k nejakym susnim, konec. V Odyssey lovite Kult, tak at je klidne kazdy ten vedlejsi ukol s tim nejak spjaty. To same ve F4, kazdy vedlejsi ukol, kdyz uz nejste ochotni vystavit nejake logicke komunity ve hre, na kterych by hraci zalezelo, tak alespon ty ukoly nejak propojte s hlavni linkou, aby vam outcome toho ci onoho ukolu pomohl v plneni hlavni linky. Jedine, co v F4 davalo smysl byly ukoly, ktere vam pak umozni nabrat nove companiony. Nic vic.

Nikde jsem nerekl, ze me plneni vedlejsich ukolu nebavi, jen musi byt zajimave. A to uz od zacatku. Kdyz ten ukol nezni zajimave uz od zadani, tak at je nejakym zpusobem odmena zajimava. Ten ukol se pak muze treba rozvinout a byt zajimavy pozdeji, jenze kdyz to zadani zajimave neni a odmena take ne, tak holt radeji pujdu o dum dal plnit neco jineho.

@Shoggot (31.10.2019 11:14): F3 ma dobrou atmosferu, Washington vypada skvele. Byl to prvni Fallout ve 3D, takze to je take plus. A jako jeden z mala si nemyslim, ze je VATS spatny napad, jen to ve trojce vsechno nefungovalo uplne nejlepe. New Vegas pak ukazal, ze to s cim Bethesda prisla ve trojce v zakladu vubec spatne neni. Ctyrka v mych ocich prakticky rezignovala na RPG. Ty perky, ktere nahrazuji vse ostatni se mi nelibi. Hlavne se mi nelibi jak jsou ovlivneny levelem. Takze nemuzete treba na desate urovni pacit Master zamky a pod. Krom toho ty perky nijak zvlast nepodporuji individualni pristup ke hre. Skyrim je proste uplne nekde jinde. I v New Vegas proste vyvojari videli a uvedomovali si zakladni typy hernich pristupu a podporili je v RPG systemu. Stealth, Melee, zamereni na VATS pokud hrac chtel, diplomat, etc. vsechno je v RPG systemu NV brano v potaz, ve F4 ne. Ty perky jsou proste strasne slabe. Nehlede na to, ze zvysovat SPECIAL perky kazdy level je proste imo nesmysl. SPECIAL tak vlastne nema prilis smysl.
@marwel (31.10.2019 08:56): hrál jsem hodně FPS. Pravda spíše těch starších, ale Fallout 4 mi přijde ok. Mě ten styl prostě sedí. Open world FPS/RPG. Pro mě je to hra na někde na hranici obou žánrů, ale prostě nedá se o Falloutu 4 říct, že by byl jen open world FPS. Je to rozsáhlejší hra. Řada prvků IMHO není tak propracovaná, ale dostačující vzhledem k množství možností (teď nemyslím RPG elementy ale obecně).
@S4TW (31.10.2019 11:18): ovlivnění youtubery nebo marketingem je můj názor, nic jinýho. Samozřejmě mezitím může bejt člověk, kterej by k tomu byl kritickej vždycky, ale ty davy lidí, co mají úplně stejný argument, použijí stejný výrazy a linkují stejná protestní videa, ty prostě jsou akorát rádi součástí názorové skupiny a baví se tím, nic jinýho a je jedno jestli jsou to pozitivní ódy na Rockstar (kterej silně kritizuju, ale současně mám jejich produkci i rád), hejty na Bethesdu (která si za to ale může dílem sama, jejich marketing nedokáže ani hráčům oznámit, že poslední Wolf není čisté FPS, nebo že dělají survival a naopak to vsunou těm co hrají tradiční FPS nebo příběhová RPG a pak se diví; navíc vůbec neumí damage control a v zásadě ztratili interenet vůbec jako rpostor, kde by mohli vůbec komunikovat, jsou pro smích), divnohejty na BioWare (kde ale třeba na datábázi většina lidí to bere spíš klidně, tohle se týká jinejch míst), nadšení z vydání jakékoliv i sebeblbější exclusivky pro SONY (a vystřízlivění po půlroce, kdy se ukáže že jde o kvalitní, ale průměrný titul), neopodstatněné hejty na Ubisoft (opět třeba zde na databázi a dalších míst kde se schází hráči se to tolik neděje, problémje to zejména jinde) – to vše skutečně jsou dopady marketingu a youtube tady silně figuruje a youtubeři skutečně se snaží lidem do hlav lejt i naprostý zhovadilosti. A dost často to vypadá, že společnosti co do youtuberů nalejou peníze s tím nemaj takovej problém jako ty, které ne.

I Obsidiani jsou hodně opatrní, na začátku stačily dvě poznámky co měli ve videu - nesnažte se to rozbít a od tvůrců Falloutu. A to stačilo, aby pak vydávali i prohlášení a prosby, ať to lidi nepoužívají k útokům na jejich kolegy. Nicméně obyčejní hráči nebyli první, proti Bethesdě to použila spousta novinářů a právě youtuberů, který si pak ale nad tím mejou ruce (a je to spíš o jejich nezodpovědnosti).

A pozor, nikomu neberu to, že se mu Fallout 4 hrál špatně a nebaví ho ten svět a nedokáže ho zaujmout!
Marw má plný právo to subjektivně poslat doprdele. Ale objektivně to vůbec špatná hra není. Já pro změnu nesnáším God of War, podle mne je to hrůza. Ale zjevně je to objektivně minimálně nadprůměrná hra – minimálně tím zpracováním a settingem. Pro mne osobně to není, ale miliony lidí to maj rádi a zjevně to má nějaký důvod.
Pred akvizíciou id Software stáli všetky strílačky a rubačky v bethesďáckych hrách za pendrek.
@Shoggot (31.10.2019 11:14): ty jo, hrál jsem F3 nedávno a nevidím, proč by se jako hrála špatně?... na druhou stranu mám docela dost podobný přístup jako Nikdykde a hraji hry, abych si je užíval, takže mě většina baví, protože v nich hledám tu zábavu a ne blbé důvody to poplivávat a pořád s něčím, dost často nerelevantně, porovnávat... nicméně Nikdykde má taky lehce zvrácený pohled, kdy považuje svůj pohled za ten jediný správný a všichni ostatní jsou hloupý hráči, ovlivnění youtubery, aspoň to tak působí z jeho projevu...
@marwel (31.10.2019 10:25): Teda byť FO4 taky považuju za groteskně až obludně hloupou hru, co se týče writingu a práce s tím světem, přece jen si pořád myslím, že daleko lepší hratelnost a práce s prostředím to vyvažuje nad Fallout 3, kde nejenže taky nedává nic smysl, ale ještě se to ke všemu i blbě hraje, zpětně vzato.

Pravda je někde ve hvězdách.
@marwel (31.10.2019 10:25): a marvelovky a některý nolanovky máš pravdu, že ne vždy dobře prodávaný znamená kvalitní - viz. každoročný tance kolem "tentokrát dokonalého" Call of Duty.

Přesto u F4 to byl podle mne úspěch zasloužený – nelákala na "je to podle pravdy" a ani na prvoplánovaně barevnou dokonalou grafiku. Už tímhle je dost jiný a vymezuje se. Rozhodně to komerční titul cílený na masy není ani omylem, ale byl překvapivě úspěšný.
A hlavně, byl stále průběžně hraný, asi nejvíce skutečně hraná singl hra na steamu za dlouhé roky.

Je zajímavé, že se ti líbil Fallout 3, podle mne je tohle ten nejslabší díl ze všech. Já má F4, dvojku a pak jedničku a new Vegas a až pak je daleko trojka v hodnocení. S tím, že některé díly dost zestárly a taky s tím, že dneska už bych nehrál nic s level capem a dávám si pozor na pocity nostalgie, který hodně mění po letech dojmy z toho, jaké ty hry opravdu byly a v čem už jsou překonané.

Jestli tě nebaví klasické vykřičníky, tak tě asi přestalo bavit klasické RPG a měl by jsi hrát jiný žánr, nebo nějaký jiný druh RPG, protože tohle je tak nějak poznávací znamení. To se na mne nezlob, ale to je jako říct, že tě u FPS nebaví střílet do nepřátel, nebo ve Forze jezdit s auty.

A to přece není problém her ale hráče, který se odmítá orientovat v žánrech a sám pro sebe si volí ty, které ho iritujou. Proč hraješ hry, kde se chodí a prokecává, je nutný explorovat, přijímat úkoly a plnit je, když tě to štve?

nebo tady je nějaké herní GESTAPO a úderky SA, který tě nutí hrát věci, který nenávidíš? Povinost hrát všechno? Nebo nějaká povinost herních firem, že tě vždy musí pobavit?
Pokud vím, nic takového neexistuje.
@Nikdykde (31.10.2019 09:55): Treti odstavec je uplne zbytecny. Kritiky, recenze, vetsinovy nazor me nezajimaji. A prodeje, ktere s tim souvisi take ne. Vsak ne nadarmo jsou u nas v kinech jedny z nejpopularnejsich filmu Troskovi picoviny. ;)

Ver mi, ze u me to poza neni. Fallout 3 jsem si uzil. Ano, New Vegas je naprosto jednoznacne lepsi, ale zaklad byl uz ve trojce, jen dost odflaknuty, Obsidiani ho pouze rozsirili prekopali RPG system a napsali vlastni pribeh. Kdyz uz tu chces mluvit o tech volbach a jejich nasledcich, tak uved priklad. A ano, to ze hrace volby a nasledky ve hre nezajimaji ale casto neni jen jejich problem a tim, ze by to byli "blbove". Pokud hra proste neni zajimava, jakoze F4 imo proste zajimava hra neni, tak je logicky ten svet kolem asi moc zajimat nebude. Co se tyce toho, zda vam na tom zalezi nebo ne, neco takoveho uz jsem zminoval u Odyssey. Projizdite zeme, potkavate lidi, oni po vas neco chteji a vy se jen sebe ptate co je mi kurva po tom? Proc bych mu mel pomahat? Ve F4 je to stejne. Ostatne ono se to tolik nelisi treba od her jako je Diablo. Velky vykricnik nad hlavou, ah, quest giver - loot! Tady ale bohuzel bez toho lootu, vetsinou.

Meli bychom to ukoncit. To, ze ty v tom vidis komplexni RPG z F4 komplexni RPG nedelaji. Jsi lepsi nez mi vsichni ostatni, vidis v tom veci, ktere tam nejsou. Mozna by te meli testovat a treba z tve krve vyrobi nejakou halucinogeni drogu. Pokud tedy uz na necem nejedes.
Fallout 4 je natolik kvalitně dělaný open world a komplexní RPG, že jej lze projít i velice akčně. Ale je zde problém jako v jiných takto otevřených hrách, spousty hráčů to prostě nenapadne nebo ani nedojde, že se todá hrát i úplně jinak.

Navíc spousta lidí si přemodovala hru a pak se jí narušovaly scripty, takže třeba se jim svět neměnil podle jejich voleb, v čemž je F4 až skoro neuvěřitelný, jen ty volby nejsou vyznačený a nesvítí z dialogů na všechny strany a tak si toho ani nevšímají, protože to sice si zahrají, ale vlastně je to nezajímá. Ta hra je postavená na role paly a pokud to někdo hraje jako blb, je to roleplay blba.

Objektivně F4 hodnotilo pozitivně v počtech nejvíce lidí a je to nejhranější a nejoblíběnejší Fallout na zemi. Jeho prodeje se později už ani nezveřejňovaly, ale je to na několikanásobku i neprodávanějších exclusivit od SONY. Mimochodem, jsem přesvědčený že kdyby tomu dělalo marketing SONY nebo Rockstar, budou z toho i kritici nadšení ještě dneska a velebit to.

Ten negativní postoj k F4 ze strany mnohých hráčů je v základu pouze póza a nemá nic společnýho s objektivní kvalitou hry jako takové. Jen je tam vidět jaká je síla značek a vliv marketingu a medií.
Skoda, ze nejde davat komentarum v diskuzi plusy a minusy. Do tyhle debaty se nema smysl zapojovat, ale presto citim, ze je nejakym zpusobem dat najevo souhlas nebo nesouhlas.
@Feidias (31.10.2019 06:45): Ano, humpolacka. Ma desny input lag, takze ovladanim se neda srovnat s zadnou cistou FPS, ale i Skyrim nema s input lagem problem, tak proc F4 ano? Take kdyz se clovek krci za prekazkou, vykoukne a vysreli tak i presto, ze zamerovaci kriz je dva centimetry (mysleno na monitoru) nad prekazkou, hrac strili do ni. Tohle bylo bezne v FPSkach tak 15 let zpatky, dnes se ti to uz v zadne FPS nestane. Sprint vam znemozni rychly pohyb do stran - mozna realistictejsi, ale z herniho hlediska naprosto debilni.

@Nikdykde (30.10.2019 23:42): Je to asi zvlastni ze ocekavam od RPG komplexitu v dialozich a pribehu, RPG systemu a celkovem roleplayingu a ne v craftingu, ze?
@Nikdykde (30.10.2019 22:35): Ano, jsou asi hodne rozdilne (OW jsem zatim nehral, byt je mam uz od vydani nainstalovane). OW vypada na RPGcko, Fallout 4 je humpolacka explorativni strilecka s prvky budovatelske strategie a trash collectingu. Komplexni mozna ano, ale na tech nespravnych mistech.