Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hrát to hned po trojce bylo docela odvážný, málokdy jsem schopen hrát dvě podobné hry/pokračování hned za sebou, ale tohle mě bavilo možná stejně jako ta trojka. Filmečky neměly tak over the top bláznivou choreografii, ale zato fungovala fyzika různých částí těla postav (hehe). Combat nepůsobil tak svižně, hlavně kvůli "dlouhým animacím", ale Nerova ruka ho strašně oživila. No prostě super záležitost. Já snad nakonec budu hrát japonský hry víc .... :D
Niekto počúval priveľa postpunku a povedal si, že zoberie silnú značku a totálne ju zničí pre svoje vlastné potešenie. Nech spravia z Maria dlhovlasého blondatého metalistu a zo Sephirotha černošského hiphopera rovno.
Já vím, já vím...už jsem tohohle génia viděl. Starej Dante už není cool...nicméně ten vychtrlej vyhulenej teploušek je kurevsky cool, o tom žádná.
SW: nahodou tech lidi neni malo, jen si precti komenty u traileru na YT, je to tak 60/40...
Tak osobně mi taky nový vzhled nevadí, jenom už nevypadá tak cool ;-)
Ale asi to tak má působit no, že byl v prdeli, ale proboha mohli to udělat trochu lépe.. tohle je až nechutné, anorektický, vykouřený frajírek co bude típat cigára o nepřátele..
Popravdě, i kdyby to Dante nebyl, asi by se mi nijak zvlášť nechtělo cokoliv hrát za vychrtlýho rádoby cool emaře, kor potom, co mi tohle otevřelo oči: http://img17.imageshack.us/i/danteb.jpg/
http://cache.gawker.com/assets/images/co ... 66b1c3d988d/340x.jpg

A vůbec, proč dělat takovej reboot? Proč vyprávět příběh o tom, jak se Dante v pubertě dopracoval k tomu, co máme rádi? Proč neudělat to, co už máme rádi? Hratelnostně to může bejt jakkoliv báječný, ale stejně si to neužiju, protože se přes to prostě nepřenesu. :/
Naopak je to docela oživení, ikdyž při prvním sledování mi taky neseděl. Spíše mi bude chybět Dante.
Citace z jednoho fora: "Slapping on the DMC label on a game that's supposed to incorporate "youth culture of today" is a lame cheap marketing attempt that will end up reducing the DMC target demographic SIGNIFICANTLY. Dante is a character that has fans from every given demographic imaginable because his awesomeness can't be pigeonholed into any given category. Now... In comes Ninja Theory and their very VERY stupid idea of emo-izing Dante into some thuggish street punk who looks like as if he hasn't had a shower in days. It will end up costing the franchise a lot of fans." Trefný jak prase.
j.calling.2bad: Líp bych to snad ani neřek, úplně souhlasím nějak mě tam vše, co jsem u této řady měl rád, chybí:-(
Batman je skvěle nadesignovaný, ale není to jen o bojování, nabízí toho více. Ale bojová část byla udělána luxusně a bylo se na co dívat. Datne mi též připomíná Devil may cry, ale to prostředí se mi zdá takové lepší, mému vkusu bližší.
I s ním by to bylo těžké ;-) Na jakou obtížnost jsi hrál? Teď si vezmi, že ještě odemykáš další 4 obtížnosti nebo jak to je a ta poslední bude masakr :-)
No já si teď pořídil trojku a gamepad, tak to chci zkusit ještě jednou a na nejtežší, tak pak dám vědět.
A díky za plusko.
Jezek: Klavír. Jinak já vaše vysoká hodnocení zase chápu a vím, čím vás hra bavila, bohužel mě nudilo to bloudění :-) Jinak tvůj komentář se mi líbí a hodnotil jsem pluskem, bo jsi dobře popsal ty pocity ze hry.

Jungli jsem přímo nenáviděl, ale začátek a konec bych hodnotil 80 a víc.


EDIT: Jinak by mě zajímalo, jestli to Watson projel i na nejtěžší obtížnost. Myslím, že by změnil názor na jednoduchost :-) Ne, že bych to na ni já hrál, ale dokážu si představit, jaké by to asi mohlo být.
Taky si myslím, že 70% je málo :D Jinak, hráli jste to na klavíru nebo s nějakým padem?
vole zvys to ;-) uz jen kvuli cool videim xD proc se nedelaji kua takove filmy, lepsi nez jakykoliv hrany
Co znamená ten konec, kde jsem bojoval s nějakými obludami a běžely zároveň nějaké titulky? Jde bojovat po celou dobu titulek? Je tam nějaký bonus?

Jinak konec je dobrý, nevím zda zvýšit hodnocení (které je přísné), ale nevím....nějaké to bloudění po mapě mě strašně sralo určitou část hry.
No, odborníkovi je obvykle úplně jedno, co si nefundovaná většina myslí, on za svoji práci dostane zaplaceno tak jako tak :-)
Ovšem přesvědčit tě, abys i za sebevětší hromadu hnoje vysypal peníze na dřevo má za úkol úplně jiná sorta lidí a ti se s těmi předchozími zpravidla moc nepřekrývaj :D
Já si umím stát za svým názorem, ale zdá se mi, že většina je silnější :-)
Já to říkám takhle: Kde kvalita nejde změřit a zaznačit nějakým číslem, tak je to kvalitní, jestliže se to někomu líbí :-)

Na někoho ten záběr zapůsobí kvalitně na jiného ne. Odborník může říct, že je to kvalitní, ale když se to miliardě dalších nebude líbit, tak toho "odborníka" umlátí čepicemi a vážně ho brát nebudou :-D
Od toho jsou odborníci na daný obor. Záběr není jen obrázek, záběr se skládá ze spousty prvků jak ve filmu tak ve hře a ty se dají více či méně objektivně posoudit.

Většina je snadno ovlivnitelná a její odborné znalosti jsou mizivé. Většina je zástěrka pro ty, kteří si neumí udělat vlastní názor a stát si za ním.
No jo, ale když to bude nějak "správně", ale pro většinu lidí to "správně" nebude, tak je to na pytel :-)

Stejně, ale nevím, jak se pozná, že by to mělo takhle vypadat, když to nejde změřit nějakým měřítkem a říct objektivní vlastnosti toho záběru. Prostě to je subjektivní názor, jestli je to kvalitní.
A subjektivní názor většiny by měl být ten hlavní :-)
Ne, zpravidla to určují odborníci, kteří ví, jak by to mělo vypadat, když je to udělaný správně :-)
Většina jsou jen ovce...
No jo, ale vesměs to dělají odborníci, kteří ví, jak myslí většina :-)
Kdyby se to líbilo pěti procentům lidí, tak je to na nic a pravidla určuje hodně ta většina :-)
Ale dá :-) Jako to jde u všeho ostatního, tedy technickým rozborem...
No, řekněmě že u her a filmů je sporné, zda je kvalitní. Nejde objektivně říct, zda tenhle záběr je kvalitnější, než ten druhý a tenhle level lepší než tamten. Proto se dá říct, že jestli se většině tohle líbí, tak je to asi kvalitní.

Jinak ten výdělek, to už je něco jiného. Tam záleží na dalších faktorech, jako je pirátství a ceně zboží.

Samozřejmě nesmí být výrobek škodlivý a další věci, které zdravý lidský rozum napadne, že by to nemělo mít.


btw: D-: hcobals ej ykoop
Kvalitu naštěstí většina neurčuje :-) Ta určuje jen to, kolik se vydělá :-)
Kvalitu určuje většina... Hmmm, tak proto je v ČR k jištění při lezení na stěně/skále používána osma, za což je ve všech ostatních zemích zcela proti předpisům :). A takových příkladů je nespočet (dere se mi na mysl Transformers 2 :D)...

Ale to nemá absolutně nic společného s DMC, které se mi tu už 14 dní válí na stole a ne a ne si na něj najít čas.
Nate: V anime se vážně nevyznám, ale tím "strčí do kapsy" jsi myslel, jakože o to byl velký zájem společnosti? Protože jinak je to o osbním vkusu, stejně jakože DMC 4 je celkem fajn hra.

Většinou kvalitu určuje většina, i kdyby to byla pro někoho sebevětší sračka :-)
Tak bacha, některé anime strčí do kapsy 99% hollywoodské produkce všeho druhu, zejména takový Ghost in the shell (hlavně SAC) a spousta dalších. Ale zrovna anime Devil May Cry nestojí ani za starou bačkoru (soudě dle prvních dvou dílů), je vidět, že se na tom nepodíleli samotní autoři.
Anime nějak nesleduju, ale tak je to určitý styl, který se někomu líbit může. Stejně tak DMC. Jinak vím, že o Japonsko se zajímáš, ale tak tohle je jenom taková část jeho tvorby. I vlastencovi se nemusí líbit nějaké zákony jeho země :-)

Na DMC mě jinak štve hlavně to bloudění, protože mi tohle vyvolává u her trochu nevolnost a bolesti hlavy, ale fakt nekecám :-) Naštěstí u DMC zase nebloudím moc, ale některé hry, kde vůbec nevím kam jít, to u mě vyvolávají, proto radši hned skáču k návodu.
Zajímám se o Japonsko jako takové, ale ty jejich kreslené ptákoviny jdou úplně mimo mne. A myslím, že DMC není jako anime, ale že to prostě je anime. Což mi připomíná, že jsem se jedno díval na nějaký anime film a až po třičtvrtině filmu mi došlo, že hlavní hrdinka je vlastně chlap.
Souhlas s Pivem. DMC si hraje prostě na efekty a komu to vadí, nemá to vůbec zkoušet. Příběh je taky dost o ničem, ale to podání je nádherné. Osobně, ikdyž jsem už docela starý, se mi dost líbily i hlášky jednotlivých postav při soubojích a to všechno k tomu patří.
Koupil jsem nedávno i DMC3 a děsně se na to těším.
Jinak souhlasím se Silentwolfem. Zábava to je, ale ne pro každého. Stejně jako Silentwolfa baví hry, které nebaví třeba mne, tak naopak jeho nebaví ty, které baví mě a vzájemně bysme si mohli oponovat, že např. já jsem čekal zábavu od té hry, co se mu líbila a mě ne a on od té, která se líbila mě a jemu ne (píšu chaoticky, co?).

Každá hra, která se někomu líbí je zábavná, to že se někomu nelíbí ten daný styl hry, je prostě jeho chyba ;-)

Prostě je to japonská rubačka a kdo ví, co může čekat od japonské rubačky, ví také dopředu, jestli se mu hra bude líbit či nikoliv.

Nízké hodnocení samozřejmě nikomu neberu, na to má každý právo.
Nejvíce se mi asi líbí ty animačky ale. Ty jsou docela fajné, souboje též v klidu, ale to bloudění mě sere :-)
jezisi to od toho cekate armu , samozrejme je to blazniva akce kde fyzika neplati :/ nechapu co po takove hre chcete , ja se u ni kralovsky bavil
Montana: Tak to asi tak cool nebylo, když se ti to nezdálo, ne? Ale mě se to právě hodně líbilo, ani nevím proč, ale v každé hře to nevidím a někdy se radši podívám na animace a odpočinu si od hraní.
Ten zacatek byl uplne otresnej jak tam furt sraly ty animace, kde musi vsichni vypadat tak COOL a kazdy zaber kamery musi byt jeste vic COOL, nez ten predhozi nejvic COOL zaber, ze vsechn nejCOOLovatejsich zaberu.
Na druhou stranu, když má na ně někdo alergii, asi by vyšší hodnocení nedal. Mě se naštěstí docela dost líbí, ale ještě furt nehraju za Danteho. No, i když jsem u té hry asi ale moc času zatím nestrávil, tak je to nejspíš v pořádku.
Bez těch japonských animaček nemá cenu tu hru vůbec hrát... Japonské hry jsou na nich prostě založené, a když je lidi přeskakují, dávají pak naprosto neoprávněně nízká hodnocení.
Ty Japonské animačky za

a) už teď přeskakuju

b) jsou nepřehledné

c) ze začátku je to k posrání. Chci nějakou akci a pořád dokola animačky s pro mne naprosto směšným hrdinou. Uvidím co bude dále, ale dokážu si představit i 30%. Až tak mi hra připadá tuctová.
Ty japonské animačky tam jsou fajn. Jinak nějaké souboje možná nudnější, grafika dost pěkná (na nejvyšší detaily). Ale to hledání mě též sere, to musím uznat.
No nevím. Příjde mi to podobný výplach jako třeba Bloodrayne. Navíc mě ty souboje dost nudí a 90% času se hledám po obrazovce, kdeže to vlstně jsem.
Ale souboje jsou dost dobré a animace též. Hlavně bossové zaujmou.
Jezek: Neboj, já dohrávám vše bez gamepadu :-) Demo jsem hrál a ovládání v klidu, sice je jasné, že ovládání asi nebude tak jednoduché jako u stříleček, ale už jsem hrál podobné hry jako DMC se šíleným ovládáním a komba jsem se naučil v pohodě :-)
Hele, recenza na jednom webu byla dopsáno později kvůli nemožnosti dohrát bez gamepadu. Pár lidí mi doma řeklo, že to bez něj nedám, ale já jsem jeho potřebu nějak nepocítil. Asi jsem divný....
Ešteže som si DMC 4 kupoval z Británie za 7 Eur a nemusím k tomu mať predražený o ničom časopis... :)
2Pivo:Tomu ovládání na gamepadu nevěř. Osobně jsem to dojel na klávesce naprosto v klidu a gamepad mi nechyběl ani chvíli. Jde jenom trošku o zvyk. Navíc, pokud Ti to nepůjde, můžeš si dát automatickou tvorbu komb a pojedeš jak namydlený blesk.
To nebyl spoiler vole :-D To jsem dočetl snad v několika recenzích, ale tak na hru už se celkem těším. Myslím, že to bude dobrá parádní akce. Rubačky s chladnými zbraněmi nebo pěstmi mám celkem rád.
me se to jeste k tomu libi , cim ma hra horsi ovladani tim me bavi vic xD jsem divny ale Resi4 si s gamepadem nedokazu predstavit a na klavesnici to uplne zeru , sjem proste takovy.. problem nastava kdyz se hra hraje normalne ale kamera stoji za vyliz pi** (tomb raideri novi) kde nevite kde skacete , navic v tehle hre nemuzes nikde spadnout a je to naslapane akci od zacatku do konce , stereotyp nezacne diky druhe hratelne postave v pulce hry proste kazdy to berte , hlavne nepreklikavat videa !! ty patri mezi spicku a kde se na ne hrabe filmovy final fantasy
Já to brát musím :-D
Ale každý má na hry jiné nároky.... Ale k ovládání - vždy když slyším, že je nutná koupě gamepadu, tak jim na to kašlu. Když stačí jenom dát střední obtížnost, ne? Nikdy jsem u žádných překombinovaných her neměl problémy, prostě si klávesy nastavím podle svého vkusu. Horší pak je při opětovném hraní si to zase dobře nastavit nebo si zvykat na lehce pozměněné ovládání :-)
pokud to bude v levelu berte vsemi 10 .. jedna z mych nejoblibenejsich ehr , zabava od zacatku do konce
Na ty slova jsem zvyklý, přece nebud psát "asi" když jsem zvykl na "asik" ne? :-)
To už je jako skoro mluvit jinou řečí pro mne :-)

Ale asi jsem fakt hodně tolerantní, mě máloco vadí no, horší pak, když mi něco vadí :-)
No že to nevadí tobě to se ani moc nedivím, to od tebe furt čtu "asik, cosik" a pod sračky ale furt je to 100x lepší než pSáT taKHle
Tyhle věci mě zase tak moc nebouří, i když je pravda, že je vůbec nemusím.

Ale jinak Kane and Lynch z Levelu jsem teď projel, tak se těším na DMC 4. Demo mě sice nějak extra nechytlo, ale jako hra to špatná určitě nebude. Jen si zvyknout na ovládání a je to v klidu. Ale nějak dávají novější hry už v levelu, starší asi rozdali všecky :-)

Hodnocení je tu vysoké, jak se tak dívám, i když pro mě to asi nic neznamená....no nechám se překvapit.
"budete mejkovat hepy" no tak to už je kaastrofa. Sakra nekupuju přece top dívku ale score, takže ty kůl věci by si mohli nechat od cesty
Jo, tohle zvýrazňování některých písmen ve slovech je na zblití.
Prošel jsem nedávno u kamaráda čtyři výtisky SCORE z posledního roku a ač texty byly s LEVELem jakž takž srovnatelné (pominu-li, že k některým - začasté právě těm nejlepším - LEVELáckým rubrikám protipól neexistuje), tak nesnesitelnými je činilo používání slovních obratů typu "budete mejkovat hepy" (recenze na Sims 3), kterými je postižena podstatná část textů.
Hele já si teď koupil score a neleze mi do hlavy proč místo naopak napíšou "nAoPak" atd., asi jim to připadá strašně kůl
Pristi mesic se tehle parby dockame jako plne hry v Levelu. Po hromade odpadu se Level zase rozjizdi, nejdriv Kane & Lynch: Dead Men a ted tohle, uz se tesim, co bude dal.

Na druhou stranu co se tyce ctiva to jde porad prudce dolu, zlaty Score