Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 70
Riziko hraní svých oblíbených her po delší době je vskutku veliké. Zatímco Devil May Cry 3 považuji za příběhovou a herní špičku, nacházející se někde v mé osobní TOPce, je na čase nalít si čistého vína a přiznat si, že čtverka se tak úplně nepovedla.

Už před lety mě zarážela druhá půlka hry, kdy hrajete za Danteho a ač jsem se tam vždy těšil, protože Dante je má oblíbená postava, tak je to v podstatě sprostá recyklace první poloviny hry a není to doplněno naprosto o nic. Jedná se o pouhé vybíjení arén kterými jste už jednou šli a kde postupu brání červená magická bariéra, která zmizí po vykydlení všech nepřátel. Veškeré bosse zde zabíjíte znovu a třešničku tomu nasadí předposlední mise, kde je hezky všechny budete muset zabít i napotřetí. A důvod? Samozřejmě se ve vývoji škrtalo. Dante měl mít plnohodnotnou kampaň, ve které se podívá do pekla. Postava Glorie byla v půlce hry změněna na Trish se (mírně řečeno) divným odůvodněním. Zřejmě nám měl být i prozrazen původ Nera, což se nakonec hráč dozví z knihy výtvarných konceptů. Ke konci se děj posouvá celkem švihlým tempem, kdy mi přišlo, že když hra potřebuje někam dostat postavu, tak poblíž vyjede teleport, který ji tam vezme. Nic zde už nedává smysl a vy jen vybíjíte arény a procházíte teleporty.

Hra ve výsledku není tak špatná, jak se může z mého popisu zdát, ale je zřejmě první co jsem hrál, ve které se viditelně hodně škrtalo. Nic to neměnilo na tom, že jsem si užíval Danteho cutscény, jeho nové zbraně, hlášky, hezčí grafiku a možnost kombinovat plynule všechny bojové styly. Emoce z příběhu se sice nedostavovaly (trojka ho má fakt perfektní a spor dvou bratrů nebyl snad nikde zpracován lépe) ale vše mi zde tehdy kompenzovala hezčí grafika, více možností boje a … tehdy to stačilo. Teď se jednalo o docela smutný pohled.

Na každý pád je to příběhová epizoda, která je podstatná pro páté pokračování a bylo příjemným osvěžením si ji opět zahrát. Teď už jen netrpělivě vyhlížím onen pátý díl, protože se jedná o jednu z mých nejoblíbenějších sérií.
Nejsmutnější na tom je, že ačkoliv nesnesu postavy z remaku jménem DMC a celý jeho děj mi přijde pitomý, tak je to ve výsledku asi lepší volba než čtverka což si velmi těžce přiznávám. Co naplat, stále je tu perfektní třetí díl a s pětkou to zatím vypadá velmi nadějně.

Pro: Dante, soubojový systém, hudba, hlášky

Proti: Recyklace obsahu, příběh

+17
  • PC 95
Začnu netradičně. O téhle sérii jsem toho slyšel spoustu. Parádní akční zážitek, nemožnost dohrát bez gamepadu, skvělý příběh...No něco je pravda něco ne. Nemůžu hodnotit celou sérii, předchozí díly jsem nehrál, takže uvedení do děje bylo trochu kostrbaté, ale pak začal masakr a ten skončil až závěrečnýma titulkama. Opravdu parádně odvedené práce, které se ale dá vytknout několik chyb.
Za prvé mě překvapila nemožnost namapovat klávesy, ikdyž se nabídka tváří, že to jde. Za druhé skákací části. Neříkám, že by byly až moc složité, ale prostě v souvislosti s pohyblivou kamerou, která vám mění směr letu, je to dost o nervy. A tím se dostávám ke třetí slabině a tou je právě kamera.
Taky mi trošku vadila změna charakterů. V době, kdy si opravdu zvyknete na Nera, příjde vám Dante jako chudý příbuzný.
"Bohužel" když toto vše překousnete, zůstane nádherný zážitek z perfektní akce, okořeněný spoustou kůl hlášek, parádních filmových sekvencí a děsně charismatických hlavních hrdinů.

Pro: Dante, Nero a Lucifer spolu s Pandorou, samozřejmě příběh, hudba, délka

Proti: jump části, kamera

+10
  • PC 95
U tohoto dílu už konečně tvůrci plánovali jeho lokalizaci i na PC, konečně si tak lze užít DMC v konzistentní formě na vašem počítači.

To co na začátku překvapí, je absence hry za Danteho, namísto toho se ujímáte role mládíčka jménem Nero. Tato postava je celkově obestřena mnoha tajemstvími, nejenom vůči příběhovým postavám ale i vůči aktivním znalcům celého univerza. Bohužel většina z těchto tajů ve hře není objasněna. Samotný původ Nera, několikrát je zmíněno, že Nero také disponuje Spardovou silou ale není zaručen příbuzenský vztah. Objevilo se několik teorií, jako že je potomkem Vergila......

Hra je naplněna množstvím akčních, smrtonosných komb, které se lze snadno naučit. Nerova démonská ruka coby ultimátní zbraň tak zajišťuje hladký průběh první poloviny hry.
Jako obvykle se po celou herní dobu setkáme s výbornými filmečky, okouzlující hudbou a překvapujícími zvraty. Zasloužilé hráče předchozích dílů, pak zvláště potěší druhá polovina příběhu.
Legendární lovec démonů - ano tak začíná druhá část příběhu, kde se konečně chopíte role smrtonosného Danta. Celá část se nese v tom nádherném duchu - "všechno se posralo-je na čase aby starej dobrej Dante, legendární lovec kterému Nero nesahá ani po kotníky, otočil skore a nakopal vše naco příjde.

V této části hry se tak opět objeví různé použitelné démonské zbraně, které lze efektivně kombinovat a konečně si lze kdykoli vybírat z celého arsenálu, né jen navolených zbraní.

Závěrem lze říct, že se jedná o opravdu solidní rubačku, která fanoušky série nezklame.
Můžeme jen doufat, že plánovaný DMC6 na rok 2016, který se má vrátit k původní formě univerza před Rebootem-(technicky vzato se jedná o DMC5), bude minimálně stejně kvalitní. 95%

Pro: Výborná, konzolová rubačka, která je bezproblémová pro PC

Proti: Neobjasnění některých tajů, krátká herní doba za Danta

+9
  • PC 90
Tak tohle je pro mě obrovské překvapení. Nikdy bych neřekl, že mě může bavit takto čistokrevná rubačka jež DMC4 bezpochyby je. Na začátku sem byl trochu rozladěn z ovládání, ale pak jsem si vzpoměl že vlastním gamepad a tím se vše obrátilo v dobré. V hraní mi už nebránilo nic. Musím se přiznat, že japonský styl her zrovna moc nemusim. A příběh v této hře je pro mě velkou neznámou. Ne že by tam nebyl, ne že by byl špatně podaný, ale prostě jen nedokážu pochopit o co jim tam vlastně jde. Ale co mě to je volný, tato hra je jedna z mála kde je mi fuk jak a co dopadne. Je to špatný a taky se mi to moc nelíbí, ale člověk si nemusí ze hry odnést úplně vše co nabízí. Zpět ke hře. Kombíčka jsou provedena výborně, jen mám někdy pocit že si hra ty komba náhodně vybírá. Ale to je jen málo kdy. Další kapitolou jsou pak bossové. Pro mě největším překvapením byl boss, který používal dvě krásně ženy připomínající medůzy jako návnadu. Toto vše je zabaleno do nádherné grafiky. Ano neni to úplná špička, ale k tomuto stylu her to úplně sedí. Jen mi přišlo že je tam málo hudebního doprovodu. Poslouchat jednu skladbu pořád dokola je někdy na palici. Ale dá se to přežít. Rozhodně doporučuju všem co už maj pokrk "chytrý" zábavy a chtěj se bezvadně odreagovat.

Pro: Komba, grafika, optimalizace, neherní sekvence, bossové.

Proti: Někdy horší ovládání, sem tam neposedná kamera, příběh (ne že je špatný, ale je těžko stravitelný aspoň pro mě).

+8
  • PC 90
Hodně, hodně, hodně chytlavá hra. Nepřišla mi ani moc těžká (jak se všude píše) a možná právě proto, že je tak "jednoduchá" (jdete, rubete, občas něco zmáčknete a na konci si střihnete jednoho bosse) mne tak bavila. Jediné co se dá vytknout, je asi kamera, která je HODNĚ nepraktická a dost často změní úplně brutálně úhel i náhled na scénu. Ovládáni mi nevadilo (hrál jsem na X360 gamepadu) a potěšila délka. Sečteno podtrženo - Kvalita.

Pro: Chytlavá hratelnost, grafika, nápadití bossové

Proti: KAMERA, hratelnost nemusí sedět všem

+3 +5 −2